Jokainen kulkee tyylillään :)

Tuossa mun edellisessä alotuksessa joku valitti, että kaupungilla kulkiessa ei ole silmänruokaa, ku naiset on ylipainoisia, tukka mulittuna lyhyeksi.
Miten mä itse en kiinnitä mitään huomiota ihmisten pukeutumiseen tai siihen onko joku lihava tai laiha :)
Kyllähän sitä ihmisiä katselee, mutta ei arvioiden kenenkään ulkoista olemusta.

Toisaalta ymmärrän vapaita nuoria miehiä, ku haku on päällä, mutta annetaan kuitenkin porukoitten olla semmosia ku ovat :)

Muutes..täällä on moitittu ku helteestä olen marissut..Nyt on sopivaa 22 :))

75

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se unohtui, että antakaa tuon edellisen aloituksen jo tippua ja painua kauas unholaan :[

• Riittäisijo

Kuuma päivä tiedossa.pihapuut kellastuu.

• Juuh.. :( Katselin pieniä puita tuos lähellä, niin lehdet jo riippuu. Nurmikot kellastuu vauhdilla. Kunnon kaatosade pelastais kyllä paljon.

Onpas hiljaista täällä..ku huopatossutehtaalla. Taidan olla ainoa, joka pakenee kuumuutta sisätiloihin, ku ei jaksa ees tehdä mitään :(

• KUKA SUN KÄSKI LUKEA????????????????????? v***N MASOKISTI!! ://

Sitten ku mun nikistä tuo kukka häipyy, niin sitten olen häipynyt. Nyt ku se vielä on siinä, niin saa niin ressut ku muutki tussut kestää!

• Ikuinen_angsti_päällä
        tinttu-liina kirjoitti:

KUKA SUN KÄSKI LUKEA????????????????????? v***N MASOKISTI!! ://

Sitten ku mun nikistä tuo kukka häipyy, niin sitten olen häipynyt. Nyt ku se vielä on siinä, niin saa niin ressut ku muutki tussut kestää!

Sulla sitte tapahtu se ihme niissä fiiliksissä? Melko kauanhan siinä kestikin vaikka olethan silti päivystänyt täällä kokoajan.
        Sitten kun se kukka häipyy niin päivystätkö täällä sitten vaan jollain random nikillä?

• Ikuinen_angsti_päällä kirjoitti:

Sulla sitte tapahtu se ihme niissä fiiliksissä? Melko kauanhan siinä kestikin vaikka olethan silti päivystänyt täällä kokoajan.
        Sitten kun se kukka häipyy niin päivystätkö täällä sitten vaan jollain random nikillä?

Ei pelkoa. Ku mä lähden, nii se tarkoittaa ettei ole mitään syytä avata näitä sivuja.

Saatte ihan rauhassa Ressun kanssa täällä olla ja omia tätä Kokkolasivustoa.

• Ikuinen_angsti_päällä kirjoitti:

Taitaa elämäsi olla tylsää, kun täällä häiriköit? Hyppää järveen ja rauhoitu, ota ressukka kaveriksi.

• Chihuahua-81 kirjoitti:

Taitaa elämäsi olla tylsää, kun täällä häiriköit? Hyppää järveen ja rauhoitu, ota ressukka kaveriksi.

Noi aina vaa jaksaa lyödä mut ällikällä..En vaa jaksa ymmärtää, että jotaki kuppasta palstaa vahditaan.

• tinttu-liina kirjoitti:

Juuh.. :( Katselin pieniä puita tuos lähellä, niin lehdet jo riippuu. Nurmikot kellastuu vauhdilla. Kunnon kaatosade pelastais kyllä paljon.

Onpas hiljaista täällä..ku huopatossutehtaalla. Taidan olla ainoa, joka pakenee kuumuutta sisätiloihin, ku ei jaksa ees tehdä mitään :(

Niin on hiljaista

• Mihinkään_lähe
        tinttu-liina kirjoitti:

Noi aina vaa jaksaa lyödä mut ällikällä..En vaa jaksa ymmärtää, että jotaki kuppasta palstaa vahditaan.

Eikö nää luettavaksi oo tarkoitettu? Sinä ainakin vahdit palstaa herkeämättä!

• ilmannimiiä kirjoitti:

Niin on hiljaista

Niin hiljaista ei ole, etteikö noi vinkujat ole paikalla..

• Mihinkään_lähe kirjoitti:

Sanoo tyyppi, joka heti herättyään kyylää kuka on käynyt..

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Sanoo tyyppi, joka heti herättyään kyylää kuka on käynyt..

Jätkä on ylin valvoja:D

Meneppäs pussaamaan ressukan pehvaa!

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Hitto kun oli hyvin sanottu:D

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Juuh.. :( Katselin pieniä puita tuos lähellä, niin lehdet jo riippuu. Nurmikot kellastuu vauhdilla. Kunnon kaatosade pelastais kyllä paljon.

Eilen oli illalla suht inhimillinen sää:)

• Sun_flower kirjoitti:

Jätkä on ylin valvoja:D

Tai ressun apupoika..

• Sun_flower kirjoitti:

Eilen oli illalla suht inhimillinen sää:)

Nyt ei..Mä oon ihan sulamassa näkymättömiin. Hirvittää jo valmiiks ens yö..

Niin hiljaista ei ole, etteikö noi vinkujat ole paikalla..

Hiljaista. Ei televisio päällä ja ei noita vinkujia ota tosissaan

• Nyt_saunaan
        Chihuahua-81 kirjoitti:

No äläpäs nyt kun oot usein niin innoissaan ollu kun oon Ressun juttuja kommentoinut!
        Toisekseen puol yhdeksältä aamulla ei ole mikään "heti herättyään" vaan silloin on jo koira lenkitetty ja aamupala syöty vaikka on lauantai! Voi tietty tuntua aikaiselta teistä joille yhteiskunta järjestää jotain kevyttä kokeiluluontoista toimintaa muutamaksi viikoksi muutaman tunnin päivässä silloin tällöin! Ti tulehan mä sanoin et katselen muutama päivän päästä kun se tekee taas aloituksen ja oikeassa olin!

• Nyt_saunaan kirjoitti:

No äläpäs nyt kun oot usein niin innoissaan ollu kun oon Ressun juttuja kommentoinut!
        Toisekseen puol yhdeksältä aamulla ei ole mikään "heti herättyään" vaan silloin on jo koira lenkitetty ja aamupala syöty vaikka on lauantai! Voi tietty tuntua aikaiselta teistä joille yhteiskunta järjestää jotain kevyttä kokeiluluontoista toimintaa muutamaksi viikoksi muutaman tunnin päivässä silloin tällöin! Ti tulehan mä sanoin et katselen muutama päivän päästä kun se tekee taas aloituksen ja oikeassa olin!

Onko noin elintärkeää seurata mitä kukin täällä tekee? Tää Kokkolasivu ei muutenkaan ole mikään maailman suosituin, joten pitääkö sen kuivua kokonaan..No ressuhan täällä tulee aina olemaan.

Sanoin että ku kukka nikistä häipyy, niin oon häipyny. Taidanpa senkin jättää teidän iloks, jos vielä joku nostelee vanhoja juttuja ylös :[

Joka tapauksessa tylsäks tää on käyny :[

• Nyt_saunaan kirjoitti:

Mitä jos hankisit elämän, sinussa on jotain vialla, kun ärsytät ihmisiä, ei ole tervettä käyttäytymistä! Ja tiedoksi, voisit myös ottaa ressun kaveriksi ja menisitte molemmat hoitojaksolle, se voisi tehdä hyvää!

Onko noin elintärkeää seurata mitä kukin täällä tekee? Tää Kokkolasivu ei muutenkaan ole mikään maailman suosituin, joten pitääkö sen kuivua kokonaan..No ressuhan täällä tulee aina olemaan.

Sanoin että ku kukka nikistä häipyy, niin oon häipyny. Taidanpa senkin jättää teidän iloks, jos vielä joku nostelee vanhoja juttuja ylös :[

Älä nyt! Kyllä täällä edelleen on mukavia kamuja! Ja aina löytyy urpoja myös, ei saa antaa heille periksi.

• Mikä_osoite
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Mitä jos hankisit elämän, sinussa on jotain vialla, kun ärsytät ihmisiä, ei ole tervettä käyttäytymistä! Ja tiedoksi, voisit myös ottaa ressun kaveriksi ja menisitte molemmat hoitojaksolle, se voisi tehdä hyvää!

Osaat varmaan suositella hoitolaitosta?

• Mihinkään_lähe
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei, tämä on elämässä vähiten tärkeää!

• Mikä_osoite kirjoitti:

Osaat varmaan suositella hoitolaitosta?

En Kokkolassa, ota vain rohkeasti itse selvää ja hoida itsesi kuntoon.

Ei, tämä on elämässä vähiten tärkeää!

No ei siltä vaikuta, jessus kun olet typerä!

• Sinuna_paljoo_neuvois
        Chihuahua-81 kirjoitti:

No ei siltä vaikuta, jessus kun olet typerä!

Yhyy yää nyt tuli trauma kaikki haukkuu. En ehkä enää ikinä tule tänne uaaah. Sieppiki on idiootti, kaikki on! Jne...

• menisi_muuallekitisemään

Onkos toi palstaneitosten kiusaaja shemale-sonja?

• Ylilaudalta_päivää
        menisi_muuallekitisemään kirjoitti:

Onkos toi palstaneitosten kiusaaja shemale-sonja?

Latvakakkoset-sana paljasti:)))))))

• Tottakai ihmiset ollaan eri näköisiä ja mallisia, ja niin pitääkin olla.😎

• Niinpä..Jotenki kuitenkin tuntuu, että nykyaikana hirveesti painotetaan tuota ihmisten ulkonäköä. Onhan noi kaikki iltapäivälehdetki täynnä jos jonkinlaista typykkää ja esitellään ihteään joka suunnasta ja sitten ihmiset vaatii, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia töröhuulia.

Niinpä..Jotenki kuitenkin tuntuu, että nykyaikana hirveesti painotetaan tuota ihmisten ulkonäköä. Onhan noi kaikki iltapäivälehdetki täynnä jos jonkinlaista typykkää ja esitellään ihteään joka suunnasta ja sitten ihmiset vaatii, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia töröhuulia.

Oma luonnollinen itsensä on kaikkien paras, oli sitten mies tai nainen.

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Niinpä..Jotenki kuitenkin tuntuu, että nykyaikana hirveesti painotetaan tuota ihmisten ulkonäköä. Onhan noi kaikki iltapäivälehdetki täynnä jos jonkinlaista typykkää ja esitellään ihteään joka suunnasta ja sitten ihmiset vaatii, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia töröhuulia.

Toi Sara Sieppi oli huippu, muija poseeraa naru persvaossa ja loukkaantuu kun jätkät tarjoaa sataa euroa ja pyytää kylään. Ei hitossa:)

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Tismalleen, ottaa päähän noi huulitäytteet, silikonit jne. Ite en ole mikään mekkotyyppi ja siitäkin on tullut kuittailua.

• Luviallemuuttava
        Sun_flower kirjoitti:

Toi Sara Sieppi oli huippu, muija poseeraa naru persvaossa ja loukkaantuu kun jätkät tarjoaa sataa euroa ja pyytää kylään. Ei hitossa:)

No, eipä tämä sara ole ennenkään itsestään kovin viisasta kuvaa antanut, mutta nythän tyttörukka on täysin sekaisin, ensin ottaa kuvia rinnoistaan, sitten ihmettelee, että miksi hänelle tarjottiin satasta, lisäksi hänen omassa instassaan häntä ei saa kuin kehua, säälittävä lapsellinen tyttörukka. Itse olin jo hänen iässään äitikin..

• Sun_flower
        Luviallemuuttava kirjoitti:

No, eipä tämä sara ole ennenkään itsestään kovin viisasta kuvaa antanut, mutta nythän tyttörukka on täysin sekaisin, ensin ottaa kuvia rinnoistaan, sitten ihmettelee, että miksi hänelle tarjottiin satasta, lisäksi hänen omassa instassaan häntä ei saa kuin kehua, säälittävä lapsellinen tyttörukka. Itse olin jo hänen iässään äitikin..

Just noin, eikö yhtään raksuttanut mikä voi olla lopputulos?

No pieni meikkaaminen ihan piristää, mut noi kumiankkahuulet on karmeita.

• Sun_flower kirjoitti:

Noi julkkiskaunottaret saa mainostuloja esittelemällä omalla instasivullaan noita asuja.

Miehiltä se on typerää ehdotella tuollasia törkyjuttuja. Tuo Sieppiki ku tunnetusti viel seurustelee.
        Mä ällöän tollasia munaukkoja :/

• Luviallemuuttava kirjoitti:

No ei se mikään naistenmyyntipaikka ole..

• Sun_flower kirjoitti:

Niin oli hösö.

Noi julkkiskaunottaret saa mainostuloja esittelemällä omalla instasivullaan noita asuja.

Miehiltä se on typerää ehdotella tuollasia törkyjuttuja. Tuo Sieppiki ku tunnetusti viel seurustelee.
        Mä ällöän tollasia munaukkoja :/

Mutta oli sara hösö.

No pieni meikkaaminen ihan piristää, mut noi kumiankkahuulet on karmeita.

Kyllä meikkiä saa käyttää, mutta ei liikaa.

• Kyl on hemmetin mageeta tsiigailla timmii peppuu niin mä ny. Joku hemmetin kuuma gimma leipoo hiekkakakkui just tos edes... :P

• Eikös Ariel ja Tonttu ole pari??

Eikös Ariel ja Tonttu ole pari??

No kyl mä tätä vauhtii on siippa ennen pitkää... ;)

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Ei taatusti ole jos toi Artsi on kuvioissa, kukaan muija ei ota flirttiä jos saa kunnollisen. Ite en ainaskaan ottais:)

• Ulkonäöllä_mahdollista

Turkoosipimu pyörittää useampaa jätkää yhtäaikaa.

Ainakin rakastan sitä ihan hulluna... (♥◡♥✿)♡

• Yli_ymmärryksen
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Ei saatana..Minkä ikäinen tää partahäiskä on? Mitä annettavaa vaarilla on nuorelle tytölle?Kertokaa kun en ymmärrä!!

• pommien_pommi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Tää ylittyy jos Kitichenistä ja Realistista tulee pari?

• Omaishoitajana
        pommien_pommi kirjoitti:

Kukaan täysijärkinen nainen ei ota itselleen eläkeläistä riesakseen. Kusi falskaa, maha kasvaa ja kaljuus uhkaa. Tulikeppi toimii jos toimii lopettaen kokonaan toimimisen.

• pommien_pommi kirjoitti:

Ei naurata, eikä kiinnosta!😣

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Ei naurata, eikä kiinnosta!😣

Hyi hitto kun tulee oksennus!

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

No kyl sä tiedät et meidän jutskaa ei oo taputeltu. Ku mäki rakastan sillai ihan hulluna... ;) <3

• Kuka_tuosta_tietää
        Ulkonäöllä_mahdollista kirjoitti:

Turkoosipimu pyörittää useampaa jätkää yhtäaikaa.

Outo kuvio kaikkinensa. Ei taida juttu partahäiskän kanssa olla niin vakavaa kun toi yks jätkä ei ole luovuttanut.

• Mä kyl diggaan et on pitkät hiukset mut ei liikoi meikkei tai tatskoi. Naisellisuus on plussaa ja sillai sopivan lyhyet helmat... ;)

• Sun_flower

Ite en ole mekkotyyppiä, tukka on vaalea ja puolipitkä. Meikata en tykkää:)

• Sun_flower kirjoitti:

Ite en ole mekkotyyppiä, tukka on vaalea ja puolipitkä. Meikata en tykkää:)

No se on sit jees jos diggaat niin... :)

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

No se on sit jees jos diggaat niin... :)

Tykkäätkö ite enempi blondeista vai bruneteista?:)

• Sun_flower kirjoitti:

Tykkäätkö ite enempi blondeista vai bruneteista?:)

No tota... Monta tärkeempääki jutskaa pitää kyl natsata ku hiusten väri. Jos mä kuiteski sanon et sellainen kuparipannun punaruskee miellyttää silmää... :)

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

No tota... Monta tärkeempääki jutskaa pitää kyl natsata ku hiusten väri. Jos mä kuiteski sanon et sellainen kuparipannun punaruskee miellyttää silmää... :)

Eipä natsaa toikaan kohdalleen:(

• Daamiki tahtoi laittaa sellasii terkkui et Artsi on rantsun komein sälli... ;)

• Sun_flower

Kenen kaa olet?:)

• Pihallalumiukkona
        Sun_flower kirjoitti:

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.

• Sun_flower kirjoitti:

Daamin johon mä oon umpiretkus... :)

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

Daamin johon mä oon umpiretkus... :)

Onko vakavaakin vai onko muilla muijilla suhun mahiksia?;)

• Sun_flower

Huhuu 'rantsun komein sälli'!;)

• Sun_flower kirjoitti:

Onko vakavaakin vai onko muilla muijilla suhun mahiksia?;)

Ei oo mahiksii...

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

Ei oo mahiksii...

Hitosti masentaa:( Tiedät sut ulkonäöltä, hoksasin vahingossa mutta ei siitä enempää.

• täsmennystä

Ko. malli on ns. Kananpersetukka värjätty tumman punaiseksi tai violetiksi.

• AitoTOSIrealisti

Kaikki rakastavat Kokkolan TOSIrealistia. Vain harva tosinainen saa hänen kunnioituksensa. Tosirealisti on Kokkolan James Bond, kaikkien rakastama adonis, nyrkkeilyn "suurmestari", ja vain tosinaisten kanssa "painiskeleva" tosipanomies...

• Shemale_Sonja

Hohhoijaa ja siepin sataset. Tuleehan noit tarjouksia parilla huntillakin usein ja en näe mitään väärää siinä että kaikki hyötyy kun hommat on hoidettu... :) Paitsi verottaja.

Ja jos joku ei anna mielestänne fiksua kuvaa mediassa itsestään niin vielä vähemmän fiksumpaa on anonyyminä netissä näitä parjata.

• Sun_flower

Kannatti nousta neljältä jeesustelemaan?:D

• Ylilaudalta_päivää

Unelmissasi persl*vestä maksetaan 200 ekeä:))))))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe