transpositio

Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia35 aloitusta · 472 kommenttia
- Taitaa se yleinen sauna olla joillekin retro-kokemus? Oli sitten oma sauna tai ei?
Minäkään en kyllä menisi, kun en edes lenkkisaunaan... sielläkään ei lenkkeilijöitä varmaan käy - nimitys vain jostain menneisyydestä ;D - Tarkennus - olisit voinut miettiä miksi laitan Suomen lipun kapseliini ja laittaisitko sen itse...sitten muu spekulaatio.
- Cavaljeeri...anteeksi nyt, mutta tulee muutakin mieleen kuin hauvat ;D Hieno rotu!
- Jokaisella oma aikakapselinsa - sinulla sinun, minulla minun. Miksi kyseenalaistat aina kirjoitusta, joka ei ole mieleise? Mielipiteitä ei kysellä, jos ei niitä kunnioiteta!
Rautalangasta: jos kysyt jonkun mielipidettä avauksessa - on ajattelematonta olla kunnioittamatta sitä kommenttia , minkä olet ketjuusi saanut?!
Vai avaatko ketjun kysyäksesi itseltäsi omia mielipiteitäsi ? - Jos tuolle tielle lähdet ei kaikki kapseliin mahtuisi! Suomalaiset teknologian/lääketieteen saavutukset/Nobelit/ järjetön (sinua lainaten) läjä karttoja ja valokuvia kauniista maastamme/sinun nokkelat kirjoitelmasi tälle palstalle jne.
Minulle riittäisi vain Suomen lippu - onko se sinulle ongelma?
Kysyit ymmärtääkseni mielipidettä - nyt kuitenkin sorrut taas tuohon lapselliseen jankkaamiseen .((( - Olit harvinaisen viisas ja kypsä ikäsi huomioonottaen. Onneksi selvisitte - olen ( lähes) sanaton!
- Näinhän se on - ei parisuhde ole ainoa autuaaksitekevä asia. Pääasiahan toki on, että itse on tyytyväinen elämäänsä!
- Kun ottaa oppia virheistään, voittaa aina!
- Mukava on värssysi ja sen edustama elämänasenne. Ei kaiken tarvitse olla etukäteen piiruntarkkaan suunniteltua suorittamista.
- Pääasia, että sait rakastaa! Ikävää, että päättyi noin...
- Voi ett ;D mukava koira!
Meillä aikanaan kissat tykkäsivät maata ylälauteilla, kun sauna oli jo jäähtymässä isommista löylyistä. - En ymmärrä kirjoituksesi yhteyttä maame lippuun...
- Kiitos! Edellisestä erostani oli kuusi vuotta ja yksityiselämäni oli melkoista vuoristorataa. Tavattuani mieheni tiesin heti hänen tuovan rauhan, rakkauden ja turvallisuudentunteen elämääni. Onnenkantamoinen.
- Minun kiireeni loppuivat jo kymmenen vuotta sitten sairauteni vuoksi. Nyt olen tyytyväinen eläkeläinen, jolla on aikaa ja joka vihaa kiirettä ja rutiineja :D
- Kohdallani juuri yksittäinen päätös aikaansai dominoefektin. Luovuin asunnostani ja vaihdoin toiseen kaupunginosaan vuokralle tutulleni. Meni alle viikko, kun nykyinen mieheni tupsahti eteeni ja tunnettuamme kolme päivää muutin hänen luokseen - tässä olemme edelleen , asunto on toki yhteinen, uudempi ja oma . :)
Ymmärrän toki, että jokaisella on oma tarinansa ja siksihän ketjun avasinkin. En halua yleistää mitään, ethän sinäkään. Jokaisellahan on oma tarinansa! - Teet juuri niin kuin lääkäri olisi suositellut eli suljet pois mahdolliset ärsykkeet. Vaikeahan lääkärinkään on muuten arvioida tilannetta ellei selvä vatsatauti tai ruokamyrkytys.
Kyllä se siitä - toipumisia :) - Suomen lipun - ihan varmuuden vuoksi, edellyttäen, että kapseli avattaisiin vasta parinsadan vuoden kuluttua...
- Kiitos, kun vastasit. Minä EN kuulu ikinä rikkirepijöihin, jotka ovat ihmisyyden typeriä ilmentymiä ja pellejä!
- Hei! Olin jo sydänsiirtoselvittelyissä, kun kardiologini päätti kokeilla Entrestoa.
Tunsin jo toisena päivänä aloittamisen jälkeen selvän muutoksen - sydämeni lyönnit eivät enää tuntuneet raskaina, oikeastaan eivät juuri ollenkaan. Aiemmin tunsin joka lyönnin ja tauon, joka meni välillä niin pitkäksi, että tunsin "putoavani" - tahdistin onneksi jatkoi sykettä.
Nyt ollut kuurilla viime keväästä ja kesällä vaihdettiin keskivahvaan versioon. Tänään karrilla todettiin "promppujen" (proBNP) viime syksynä 7666, olevan nyt 1500!!!
Ennen kävelin ilman heikotusta alle 100m, nyt menee jo kilometri rauhallista kävelyä!
Sydänsiirtoni (seuraava ainoa mahdollisuus) siirtyy! Plasebovaikutusta ei taatusti kohdallani ole, mutta kaikille tämä ei yhtä suurta apua tuo...
Kun nyt jo tunnet vointisi paremmaksi uskon sinun hyötyvän lääkkeestä paljon - onnea matkaan ;D
PS: Kirjoituksestasi on jo aikaa - kerrohan kuulumisia! - Minulla taisi olla avioliiton kymmenvuotiset kenraaliharjoitukset... Ensi-ilta tulikin vasta 20.2.2000, kun nykyinen liittoni alkoi...
Ei vaan, tiivistit hienosti asian viimeisessä lauseessasi!