transpositio

Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia35 aloitusta · 472 kommenttia
- En ole myytävänä ;D
- Olet oikeassa. Ajattelin ostaa R-kiskalta veteraanien Suomen 100 v sininauhan. Toisaalta eipä se enää paljon jo edesmenneitä auta :( Ostan kuitenkin!
- Kuten mainitsin aloituksessani - en omista ajokorttia - autoilut ovat mieheni vastuulla...
- Aiemmin ei kokemusta oinasmiehistä - nyt 20 vuotta yhteistä taivalta ihanan äkkäpään kanssa ;D
- Minä tuli-apina... lieska hännän alla ;D
- Minä olen nouseva kaksonen. Sanotaan, että nouseva merkki ilmenee ihmisestä vasta keski-iässä. Olen kyllä ajan kanssa alkanut muistuttaa kaksosta ainakin seurallisuuden puolesta.
- Maailmankaikkeus...
- Toivottavasti tämä mentaalinen vaikutus olisi posiitiivinen ja ihminen osaisi poimia hyvät "merkit" selostuksesta.
Mielestäni koko maailma on matematiikkaa - mitä mieltä olet tästä? - Häämatkalaisia ajattelin varoittaa... Uskon ettet sinä, kuten en minäkään onneksi sellaisella matkalla olleet? Älähän loukkaannu, villi arvaus vain :)
- Kuuntelutaito on oma oppimääränsä. Itse opin työn kautta vasta kolmekymppisenä. Aiemmin olin kova keskeyttämään jne :(
- Hui ;)
- Oletko huomannut, että henkilö jonka murheita olet aidosti kuunnellut/keskustellut ei unohda sitä. Olet hänen silmissään sellainen henkilö, jolle hän uskoutunee toistekin ja jonka mielipiteitä kuuntelee...Itselläni tällaisia kokemuksia, jotka ovat johtaneet ystävyyteen asti.
- Venetsia kesällä - kauhea löyhkä helteellä ja rosvohinnat ainakin gondoleissa. Mentiin Dolomiittien kautta (Itävallasta). Raikas ilma loppui kuin seinään "alas" päästyämme ja paheni kuuluisaa kohdetta lähestyessämme. Kaunis ja kiinnostava paikka kyllä - säälle ei aina voi mitään. :((
- Hyvän työn voi tosiaan tehdä ihan itselleenkin. Minulle ainakin tulee hyvä olo, jos saan tehdyksi esim jonkin laiskuuttani laistamani kotityön , kuten sekaisen kaapin siivouksen ja uudelleen järjestelyn.
- Niin - helppoa ei kulkeminen kaikissa taloissa ole. Itse olen menettänyt isovanhempani toista pappaa lukuunottamatta niin, etten ole koskaan edes tavannut, kun syntymääni ennen jo poistuneet. Ikäihmiset ovat sydäntäni lähellä ja autan heitä tosi mielelläni. Taloyhtiössämme asuu monta hienoa vanhempaa henkilöä.
- Ajatus kunnon ikiaikaisesta venäläisestä saunasta hirvittää, mutta hyvällä tavalla - olisikohan liian rankka kokemus minulle ;D
- Kyllä hyvällä on taipumus tehdä jatkumo!
- Siinähän se onkin, että hyvän työn tunnistaa vasta jälkeenpäin jos asiaa alkaa miettimään. Spontaanius on hieno juttu.
Olen nyt itsekin asiaa hieman mietittyänä huomannut mm seuraavaa: olen aikojen kuluessa löytänyt useamman kerran vieraiden ihmisten omaisuutta - lompakkoja, pankkikortteja ym. tietysti esim pankkikortit vienyt ko pankin konttoriin ja lompakkojen omistajiin ottanut yhteyttä, kun saanut tiedot lompakon papereista. Itsekin olen kolme kertaa hukannut rahapussini - kerran tipahti kassin päältä lumihankeen, kerran taksin takapenkille ja kerran jäi kaupan kassalle. Aina olen saanut kaiken takaisin...Ilmeisesti rehellisyys palkitaan jo tässä elämässä :) - Paitsi ihanaa vävyä, on sinulla fiksu tytär!
- Lietsomatta mitään - en hyväksy kotiini tunkeutujaa, jos sellainen pahoin aikein tulee. Aivan varmasti puolustan kotiani tarpeen vaatiessa! Omakotitaloon kohta muuttaessamme tämä on erityisesti mielessäni. kerrostalossa on yläkerroksissa turvallisempaa. Tietysti turvahälytys järjestelmä on ok. Olen reviiritietoinen?!