PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Moi taas!
Tarkenna ensin ketä tarkoitat kristityillä. - Lue mitä sinulle olen vastannut. Minulla ei ole lisättävää.
- Silti se ei ole elämän tarkoitus vain seurausta.
- Kärsimys ei kuitenkaan ole elämän tarkoitus, joten älä kiusaa itseäsi enempää.
- Elämän tarkoitus ei ole kärsimys, joten keksi joku muu tarkoitus elämällesi.
- Turhaan rimpuilet, ei noistakaan sanota, että elämän tarkoitus olisi kärsimys.
Kärsimys on s e u r a u s t a syntiinlankeemuksesta ei elämän takoitus. - Minkään Raamatun kirjan mukaan elämän tarkoitus ei ole kärsiminen joten turhaan jankutat.
- En minä jankuta vaan totean, että valehtelet.
- Et vaan saa esitettyä todistetta sille, että UT väittäisi elämän tarkoituksen olla kärsimisen.
Se, että kärsimystä on, ei ole elämän tarkoitus. - Yritä nyt rauhoittua ja myöntää, että UT ei väitä kuten sinä esitit.
- Ihan suoraan sinun sanojani lainattu. Älä pilkattu kun et kykene todistaminen sitä mitä väität.
- Ne ovat sinun omat sanani joiden et vieläkään ole osoittanut pitävän paikkaansa. Joten, älä jauha enempää paskoo.
- Bammaa toki 😂
- Pese peppus ja vaihda puhtaat housut. Sitten taas jaksat trolata.
- Paljastuit taas trolliksi!
- Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon ja luomistyön vastaista?
- Voitko nyt vihdoinkin vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?
- Voitko vihdoinkin vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?
- Voitko vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?
- Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?