PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Epäilen.
- Minä ansaitsen kaiken omalla työlläni ja elätän myös kaltaisiasi sillä.
- Sinulla on vielä pitkä matka siihen.
- Edelleenkään sinä et ole Jeesus. Etkä sinä avaa etkä sulje taivaan portteja.
- Nimenomaan vain Jeesuksessa olen täydellinen.
- Et sinä ole Kristuksessa. Olet omassa itsessäsi.
- Sinä et ole totuus. Olet vain luuseri ja oma vanhurskas.
- Sinä et ole tottus.
- Sinulle mammona on ihan yhtä tärkeää kuin kaikille muillekin. Sen vähäinen määrä ei tee siitä sinulle yhtään merkityksettömämpää. Et vain pysty toteuttamaan Jeesuksen käskyä auttaa köyhiä.
Ihan turhaan siis yrität hurskasyella laiskuudellasi. - Ihan turha selittää. Sinä elät vastoin Jumalan sanaa.
- Oletpa heikoilla. Eikö kukaan halua vapaaehtoisesti sinulle lahjoittaa?
- Minä elän omalla työlläni. Älä siis vertaa minua itseesi.
Olet katkera köyhyydestäsi ja yrität tehdä siitä itsellesi pyhän asian. Olet vielä pahempi kuin mammonanpalvojat. - Näyttää se ilmainen raha sinulle kelpaavan. Se jonka muut makavat omalla työllään.
- Jeesus ei elänyt yhteiskunnan rahoilla.
- Missä Jeesus käsi elää muiden kustannuksella?
- Sinä et ole Jeesus eikä Jeesus käskenyt ketään elämään muiden rahoilla. Sinut on käsketty vain antamaan, ei ottamaan.
- Jeesus ei käskenyt ketään elämään muiden kustannuksella. Raamattu sanoo, että sen joka ei työtä tee ei pidä syömänkään.
Itse elät muiden kustannuksella vastoin Jumalan sanaa ja kehtaat vielä olla määräämässä mitä rahansa itse ansainneet niillä tekevät.
Eikö yhtään ole tekopyhä olo? - Nostat työttömyysrahaa. Missä kohtaan Raamatussa Jeesus tai apostolit käskivät nostaa työttömyysrahaa ja elää muiden kustannuksella?
- Käskikö Jeesus olemaan noin kiero ja epärehellinen?
- Ihan turhaan yrität kiemurrella. Sano suoraan miltä instanssilta sinä otat rahaa elääksesi .