Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Puolimatka+vain+kertoi+mitä+jotkut+muut+tutkijat+ovat+pohtineet.+Eli+sitä,+että+homoseksuaalisuuden+puolustaminen+sen+synnynnäisyydellä+ja+muuttumattomuudella+voi+toimia+perusteena+myös+pedofilialle.+Olen+itse+kritisoinut+homomyönteisyyttä+samalla+periaatteella.+Perusteet+esim+homoliitoille+ovat+älyllisesti,+moraalisesti+ja+hengellisesti+kestämättömiä.+Homoliitot+ovat+askel+kohti+itsepintaista+tosiasioiden+kieltämistä,+eläimellistä+moraalia,+ja+hemgellistä+rappiota.+Näin+on+ollut+alusta+asti.+On+hiukan+ihmeellistä+että+tästä+asiasta+aletaan+nyt+nostaa+keinotekoista+kohua.+Miten+yliopistojen+oppimisympäristö+voi+muuttua+vähemmäni+tämän+takia?+Eikö+yliopisto+ole+paikka+jossa+opetetaan+faktoja?+Vai+tarkoittaako+oppilaskunta+sitä,+että+faktoja+ei+saa+opettaa,+jos+ne+loukkaavat+oppilaiden+tunteita?+Sehän+on+älytöntä.+Silloinhan+homot+ja+trassut+eivät+koskaan+voi+oppia+mitään+uutta+tai+totuudellista,+vaan+koko+maailman+pitää+aina+vain+tukea+heidän+valheellista+maailmakuvaansa.+Lapsellista+touhua!
  2. "Totta+kai+keskustelet+mistä+haluat."Ei+se+ole+mikään+itsestäänselvyys.+Enemmänkin+on+itsestään+selvää,+että+jos+tänne+kirjoittaa+aivan+asiallisesti+homokriittisiä+pohdintoja,+niin+aina+jostain+tulee+joku+valittamaan,+miksi+ei+tuomita+jotain+muuta+Raamatun+kieltämää+syntiä?+Aivan+kuin+keskustelua+haluttaisiin+ohjata+aivan+johonkin+muuhun.+Ilmeisesti+tässä+homoasiassa+on+monella+suvaitsevaisella+ihmisellä+ajatukset+vähän+sekaisin+päässään+ja+perustelut+kateissa.+Kun+joku+fiksu+kaveri+osoittaa+heidän+perusteluittensa+epäjohdonmukaisuudet,+suvaitsevaisten+päät+selkenevät+hetkeksi+ja+he+näkevät+väläyksen+todellisesta+maailmasta.+Ja+sitten+alkaa+se+some-huutokampanja.+Ja+lasten+doktrinointi.+Viattomien,+sinisilmäisten+ja+suloisten+lasten+ilkeä+ja+inhottava+gay-aivopesu.+:("+Minä+kuitenkin+esitin+kysymyksen+niin+Sinulle+kun+samalla+muillekin+"totuuden+torville":+onko+homoseksi+niin+suuri+ongelma,+että+kaikki+muut+kalpenevat+sen+rinnalla?+"Minun+on+vähän+vaikea+arvioida+tilannetta.+Juuri+tässä+vähän+aikaa+sitten+oli+Ylen+kanavalla+aamupäivällä+joku+toimittaja,+joka+oli+ihan+innoissaan+jostain+Finlandia-talon+dragshow-illasta.+Minä+vaihdoin+heti+kanavaa,+ennen+kuin+kuulin+lisää.+Eihän+sitä+nyt+ihan+kaikkea+soppaa+tarvitse+päähänsä+kaataa.Neuvostoliiton+alkuaikoina+kai+kokeiltiin+perinteisen+perhemallin+dekonstruktiota.+Se+ei+päättynyt+hyvin,+vaan+johti+kaaokseen+ja+valtavaa+katulapsi-ongelmaan.+Orpoihin+tyttöihin+ja+poikiin.+Aivan+kuten+homoliitot+nykyaikana.Joku+alle+kouluikäinen+voisi+katsoa+miestä+ja+naista+ja+päätellä+ihan+ulkonäöstä+ja+käyttäymisestä,+että+mies+on+luonnollisesti+johtaja+ja+vastuussa,+ja+nainen+on+luonnollisesti+se+joka+antaa+periksi,+hoivaa+lapsia+ja+tukee+miestään.+Jännä+juttu,+että+jo+lapsenkin+intuitio+todistaa+vastoin+monia+sateenkaari-tutkimuksia+ihan+tosta+vaan.+Näin+itsestäänselvän+totuuden+ohittaminen+ei+voi+olla+hyväksi+yhteiskunnan+ja+sen+jäsenten+kehitykselle.+Kyllä+homouden+hyväksyntä+on+iso+ongelma+niin+maallisesti+kukin+hengellisestikin.+Siitä+nyt+vain+ei+päästä+yli+eikä+ympäri.Mutta+homo-ongelma+voi+tietysti+olla+aika+isokin+ja+sen+vaikutukset+voivat+silti+jäädä+huomaamatta,+koska+asiat+ovat+monimutkaisia+ja+vaikeita+tutkia.+Eikä+nykyisessä+keskustelua+ja+tutkimusta+tukahduttavassa+ilmapiirissä+mitään+varsinaista+homokriittistä+tutkimusta+voida+edes+tehdä.+Sille+ei+saada+rahoitusta+saati+tutkimuslaitosten+hyväksyntää.+Tiedemiehetkin+menee+virran+mukana.+Sen+verran+fiksuja+hekin+sentään+ovat,+että+eivät+työpaikkojaan+ehdoin+tahdoin+vaaranna.+On+harmi,+kun+gay-ideologia+ajaa+jopa+tieteellisen+totuuden+edelle.+Mutta+näillä+mennään.
  3. "+No,+heitä+olisi+varmaan+satoja+toimitusjohtajia,+jotka+voisivat+tehdä+saman+vain+”keskustelun+aiheeksi”.+Ongelma+vain+on,+ettei+mitään+lakia+ole+rikottu.+"Kiitos+kommentistasi.+En+minä+ihan+hirveän+hyvällä+näkisi+sellaista+suuntausta,+jossa+Suomessa+aletaan+firmoja+haastamaan+oikeuteen+irtisanomisista,+vähän+kuten+Amerikoissa.+Jos+Ruotsala+itse+hyväksyy+tilanteen,+se+riittää+minulla+käytännössä.+Kunhan+vain+keskustelen+asiasta+hiukan+yleisemmällä+tasolla.+En+nyt+tiedä+mihin+keskustelun+aiheisiin+viittaat,+mitä+nämä+muut+toimitusjohtajat+voisivat+aloittaa.+Mielestäni+tämä+homoasia+on+kuitenkin+tärkeä+keskustelun+aihe,+koska+siinä+yhteiskunta+menee+niin+pahasti+harhaan,+että+ihan+hirvittää.+Jokainen+järkevä+ihminen+tajuaa,+että+seksuaalisuuden+ja+sukupuolisuuden+tärkein+tehtävä+on+lisääntyminen.+Ketään+meistä+ei+täällä+olisi+keskustelemassa+mistään,+jos+ei+olisi+aivan+tietynlaista+seksuaalisuutta,+siis+heteroseksuaalisuutta.+Sama+pätee+miesten+ja+naisten+olemassaoloon+sukupuolisina+olentoina.+Homoseksuaalisuuden+hyväksyntä+pitää+sisällään+päinvastaisen+ajatuksen,+että+lisääntyminen+ei+ole+seksuaalisuuden+ja+sukupuolisuuden+tärkein+tehtävä,+vaan+että+ihminen+itse+voi+jotenkin+määritellä+nämä+asiat+oman+mielenstä+mukaan.+Sama+koskee+transsukupuolisuutta.Transsukupuolisuus+on+kai+virallisestikin+jonkinlainen+seksuaali-identifikaation+häiriö.+Homous+on+mielestäni+vain+tämän+häiriön+lievempi+muoto.+Homoudesta+ei+sinänsä+ole+paljoa+haittaa,+niin+kauan+aikaa+kun+se+pysyy+marginaalissa+ja+kun+sitä+ei+hyväksytä+julkisesti."+Onhan+nykyhallituksessa+kuulunut+ääniä,+että+tavallisenkin+työntekijän+sopimusten+pitäisi+mennä+tähän+malliin?+"Pahempi+juttu+jos+näin+on."+Niin,+tuo+on+erittäin+hyvä+kysymys.+Kun+olen+noita+kyseenalaistanut,+minua+onkin+sen+jälkeen+haukuttu+kommunistiksi+:D+"Tämäkin+on+huono+juttu.+Että+ihan+kommunistiksi+on+haukuttu.+Se+on+jo+aika+törkeää+ja+loukkaavaa.+"+Mikä+ettei?+Eihän+se+vaikuta,+jos+ei+ole+johonkin+työhön+sopiva,+etteikö+olisi+kaikin+puolin+ihan+ok+?+"Lähinnä+hain+sitä,+että+ihmisen+maine+riippuu+vastaanottajasta.+Se+on+siis+suhteellista,+ainakin+nyt+kun+yhteiskunta+on+niin+jyrkästi+eri+mieltä+asioista+ja+jutuista.+Minun+silmissä+Mäkinen+ja+Askola+menettivät+maineensa+suunnilleen+heti,+kun+heistä+jotain+kuulin,+koska+kuulin+suunnilleen+ensimmäisenä+sen,+että+he+kannattavat+homoavioliittoja.+Se+on+melkein+yhtä+paha+juttu+kuin+haukkua+jotain+kommunistiksi.+:)+Ennen+ihmisillä+oli+maine+ja+jopa+kunnia.+Se+oli+enemmän+sitä+yhtenäiskulttuurin+aikaa,+jolloin+suurin+osa+hyväksyi+yhteisen+arvomaailman+ainakin+jossain+määrin.+Se+systeemi+toimi.+Nykyään+on+tilalla+kaaos+ja+epämääräisyys.+Ei+ole+fiksua+tuoda+maailmaan+lisää+kaaosta+ja+epämääräisyyttä.
  4. Jumalahan+meidät+on+luonut.+Joten+ihmisen+biologia,+terveys+ja+sairausa+ja+sitä+kautta+lääketiedekin+on+pakostakin+hengellinen+asia.+Sen+sijaan+pelkkä+lääketiede+itsessään+ei+käsittääkseni+ota+kantaa+hengellisiin+asioihin.
  5. "Homojen+asemasta+keskustelu+on+yksi+osa.+Minä+puhuin+keskusteluista,+joissa+puhutaan+homojen+eheytymisetä+ja+asiantuntijoiden+kannanotoista+SIIHEN+aiheeseen.+"Kiitos+kommentistasi.+Sinulla+tuntuu+olevan+pieni+päähänpinttymä+haluta+rajata+julkista+keskustelua+tiettyyn+suuntaan+ja+määritellä+juttuja+oman+pääsi+mukaan.+Julkinen+keskustelu+kuitenkin+rönsyilee+sinne+tänne+tavallisesti."Joko+niitä+lääketieteen+edustajien+kannanottoja+eheyttämisen+lääketieteellisestä+pohjasta+tulee?+"Minä+en+halua+rajata+keskustelua,+mutta+lääketieteelliset+asiat+eivät+välttämättä+yksin+kerro+totuutta+tästä+asiasta.+Tämä+on+luterilaisuus-palsta,+joten+asioiden+tarkastelu+pelkästään+lääketieteellisestä+näkökulmasta+on+hiukan+kyseenalaista.+Homous+on+synti.+Kyseessä+on+hengellinen+ongelma,+kuten+jo+totesin+aikaisemmin.+Tietenkin+kyseessä+on+myös+lääketieteellinen+ongelma,+kun+USA:n+sukupuolitautitilastoissa+on+jo+vuosien+ajan+nuorten+homomiesten+keskuudessa+havaittu+suhteettoman+suuria+sukupuolitautien+tartuntoja+verrattuna+heteroihin.+Tai+kun+Suomessa+A-hepatiitti+rokotuksia+tarjotaan+ilmaiseksi+homoille+ja+jotain.Niin,+siis+sitä+vaan,+että+sinun+kaipaamat+lääketieteelliset+asiantuntijat+itsekin+tunnustavat+ihan+pokkana+että+homous+on+myös+laaja+lääketieteellinen+ongelma+ja+asiasta+ollaan+hyvin+huolissaan.+Mutta+tämä+sukupuolitautien+räjähdysmäinen+kasvu+homojen+keskuudessa+on+tietenkin+vain+seurausta+homoseksuaalisuuden+laajasta+hyväksynnästä+yleensä.+https://www.cdc.gov/std/stats16/msm.htmEipä+vaan+hyväksyjillä+tullut+mieleen,+kuinka+paljon+kurjuutta+ja+ihan+konkreettista+sairautta+he+hyväksynnällään+tulisivat+aiheuttamaan.+Mutta+näillä+mennään,+eiksje?+:)+Eli+Raamatussa+olevat+homokiellot+ovat+siis+itse+asiassa+aivan+järkeviä+ja+kohtuullisia.+Synnin+palkka+on+aina+jotain+tosi+ikävää+ja+inhottavaa.