Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kivoja lääkkeitä sulla, ja aika samankaltaisella perussetillä meen itekin nykyään. Enkä mä ny enää roinaa kun ei lisäpainosta paljoa oo hyötyä Daytona yms. racingjuttuja ajatellen, mut joskus sua nuorempana jäbänä mäkin jouduin syömään leptejä pienen kuurin jälkeen 😣 Uni maistui, makkaraperunat maistui, jalkapöydät turposi kuin limpuiksi eikä jalkoihin mennyt ku jotkut faijan vanhat pomarfinit, ja lopulta poken duunista sain jopa potkut flegmaattisen asenteen takia kun päästin jotain hinaajia sisään Judas Priestin keikalle 🙈 Siinä kohtaa ajattelin että ei helkutti ja vedin pöntöstä mokomat leptit alas 😄 Enkä päivääkään oo katunut sitä, edes sarajeevossa.
04.05.2023 09:56
Joo halvalla kun sai hyvän aihion ja kerhotilojen nurkassa oli tollanen ylikokoon porattu vanha HEMI ylimääräisenä, niin ei tosiaan mitään ilmastonpelastajaa olla tässä rakentamassa 😝
Hyvä sinänsä, että ovet on karmittomat alunperinkin, niin meidän ei paljoa tarvinnut muokata aukkoja rälläkällä ja koriniiteillä, että ovet mahtuu aukeamaan, mutta tietty oma hommansa oli noi tiivistepinnat ja lukkomekanismit yms. että ovet pysyvät kiinni eikä tule turhia tuulensuhinoita tai pyörteilyä.🙄💡Ja mähän en ite välitä pal pskaakaan mistään aerodynaamiikasta tai kulutuksesta kun on V8 pellin alla, mutta toi Liljalaakson Timpan ehdotus oli sen verran poikkeuksellinen että päätettiin tarttua siihen ihan tulevia American Car Show tapahtumiakin ajatellen.
Taitaa muuten samassa tallissa olla rakennettu Suomen ainoa Keuliva Silverado ja nyt niin ikään tietääkseni ainoa Sisäsaranoitu Hellcat 😯
Oliko sulla ja Bickyllä tänään muuten se Argentiinan rallisprint-kisa? 🤔 Pitää itsekin muistaa tulla ajoissa paikalle Penetratorsin tiimin varikkoalueelle siltä varalta, jos teidän Fiestan linnunluun paksuiset pyöränripustukset taikka pölylle herkkä turbo vaatii korjausta. Mut ei mulla mee kauaa, nopeammin Androidista pääsee Microsoftin puolelle kuin junalla Turusta Tampereelle, tai jopa nopeammin kuin tuolla Hellcatilla 🙄 Anyway, tsemppiä kisaan 😊
11.02.2023 05:40
Tehkää incelit hei jotain sen eteen et tytöt tykkää teistä 🤷♂️
Ite oon pudottanut kiloja tässä viime aikoina, kun ollaan jätkien kanssa rakennettu choppauspajalla mun nykyistä harrasteautoa. Pakko vähän saada keskivartalosta pois, että mahtuu itse poistumaan Sisäsaranoidusta Hellcatista 😈
On toi makee peli ajaa kun on 7,2l HEMI V8 pellin alla, takaveto, ja ultramatala ilmanvastuskerroin kun muutettiin ovien saranointia molemmilta puolilta, kiitos kaverini Bickyn entisen perhetutun Liljalaakson Timpan idean 💡😃 Raukka järkyttyi ton päästöistä niin paljon, että hänen mielestään aerodynamiikalla kannattaa hakea vauhtia sen sijaan että oltaisiin ohitettu katit 🙄Tosin pelkääjän penkki täytyy pitää tällä hetkellä irti autosta, että ovi mahtuu aukeamaan ja itse mahdun kiipeämään autosta ulos. Sama tietty kuskin ovessa, mut se onkin vähän kinkkisempi kun on ratti ja kaikki edessä 🤦🏻♂️ Mut kyllä jmalauta lähtee valoista ja piirtää jäljet asfalttiin 😁👌
Alkaa olla etelässä jo plussakelit ja kuivat tiet, niin pitää vielä pyöräyttää tohon alle setti 335 leveitä renkaita auton 22" vanteisiin, ja ei muuta kun cheerleading-reenien aikoihin ajelemaan ympäri tanssisalin korttelia 😎
08.02.2023 22:20
Etkös sä tossa justiin snäpännyt jotain että tyhjensit sen hiljattain? 🤔 Nyt voisi olla hyvä hetki tsekata tukirakenteet, tarvittaessa vahvistaa sitä, ehkä hiukan saneeratakin jne. niin mitäs jos me Bickyn kanssa tultaisiin joku kerta äijäporukalla ja keulivalla Silveradolla vähän jeesimään? Aiemmin sulle kumminkin kelpasi aina viinaleka synttärilahjaksi muttei enää, etkä kuulemma tykkää ylisuurista pehmeistä paketeista persaukisena vuoden pimeimpänä vuodenaikana, niin tossa voisi olla varmaan ihan ideaakin? 💡 Kun ollaan täällä äijäporukalla kelattu, että miten sua muistettaisiin, tai niinku että mitä arvostaisit ja mikä sulle merkitsisi paljon 😃
20.10.2022 12:26
Mulla+ei+oo+kokemusta+Nascar-autoista+mutkaradoilla,+mutta+on+noi+Daytonan+ovaalillakin+melkoisia+villipetoja.+Mut+täytyy+sanoa,+että+kun+nuorena+sällinä+opettelin+ajamaan+Sierra+2.0i+OHC:llä+niin+tällaset+etumoottori-vapari-V8-takavetoautot+kyllä+sopii+ihan+hyvin+mun+perstuntumaan.+Oikeastaan+paljon+paremmin+kuin+tää+meidän+Daytona24h-kestävyyskisan+LMP2-koppiauto,+mut+onneksi+sulta+saatiin+jeesiä+takarenkaiden+kulumisen+hallintaan+👍
https://www.youtube.com/watch?v=JU_z_5DHJEU
Tossa+pieni+pätkä+amerikkalaisen+tv-kanavan+streamista+kaapattuna,+kun+osallistuin+2019+Daytona500-Nascar+kisaan+ja+voitin+pokaalin+kotiin+😁
Viime+vuonna+meni+Penetratorsin+tiimiltä+tosiaan+ihan+nappiin+tuo+Daytona24h-kestävyyskisa,+mutta+helmikuisessa+Daytona500-Nascar+kisassa+tapahtui+Big+One+mitä+ei+edes+pomminvarma+Toyota+Camry+kestänyt+ja+jouduin+keskeyttämään.+Väriteemasta+voi+tietty+jälkiviisastella+paljonkin,+mutta+Colin+McRaen+kultaisten+vuosien+Subarun+teemaa+tässä+ensisijaisesti+kunnioitettiin+🙏
https://www.youtube.com/watch?v=wnVvqWueaHo
21.08.2022 10:51
Kiva+kun+poikkesit+tänne+choppauspajalle+renkaanvaihtoon,+mukavempi+tehdä+tälleen+porukalla+betonilattialla+johon+Bicky+on+kussut+nimensä,+kuin+kuraisella+pihalla+👍
No+mun+GMC+Sierrassa+nyt+on+20"+pyörät+mitkä+vielä+menettelee+hintansa+puolesta,+mut+pitää+olla+kantavuus+kunnossa.+Bickyn+Silveradossahan+on+edessä+yli+300+leveät+22"+renkaat,+ja+taka-akselilla+paripyörät+keulimista+helpottamaan.+Ne+on+kooltaan+jotkut+ihan+ihmeelliset+ja+jotain+Pirellin+erikoista+kumia+kilpa-autoihin+tarkoitettuna.+Ei+ihan+halvat+uusia,+ja+kuluu+myös+nopeammin+kuin+tavalliset+renkaat.+Mut+kato+ne+piirtää+kel'+on+liituu+🤷♂️
Pirun+siistissä+kunnossa+sun+auto+on+kyllä+koriltaan,+harvoin+näkee+Mazdaa+mitä+uskaltaa+tolleen+ihan+tunkata+nostopisteestä,+ja+näyttäisi+että+hitsaukset+on+tehty+kerralla+kunnollisesti+👌+Kandee+hei+sun+pitää+toi+auto+👍
---
Samalla+tässä+P234:n+kanssa+ja+äijäporukalla+tutkitaan+LMP2-luokan+Mazda-ratakilpuria,+jolla+voitimme+Daytonan+toissa+talvena,+ja+nyt+kesällä+olisi+tähtäimessä+Le+Mans+😎+Tätähän+on+fiksailtu+aika+paljon+P234:n+purkamien+323:sten+palikoilla,+ja+teemme+paljon+yhteistyötä+myös+auton+käytöksen+ymmärtämiseen+liittyen.+Kun+on+oppinut+nuorena+sällinä+ajamaan+Sierra+2.0i+OHC:llä+niin+helposti+ajotapa+on+sellanen+sladittava+ihan+perstuntumasta.+Mutta+pitkiä+kisojahan+noi+on,+auto+yksi+iso+kompromissi+kun+bensakuorma+(paino)+vaihtelee,+renkaat+ei+saa+kulua+liikaa,+niiden+pitää+kuitenkin+pysyä+lämpimänä+jne.+niin+periksen+takarenkaille+hellä,+mutta+eturenkaille+vähän+pureva+ajotapa+on+tuonut+ihan+uusia+näkökulmia+itellekin+👌
16.04.2022 13:09
Pelataan+hei+illalla+Bickyn+ja+hänen+pojan+kanssa+rallicrossia.+Koodaan+sulle+snäpissä+kun+ehtoolla+perustetaan+private+lobby+👌
Sulla+on+kyllä+hyvä+toi+ns.+racecraft+vähän+kuten+Alain+Prostilla,+Sebastien+Loebilla,+Alonsolla,+Dixonilla+jne.+Sitten+on+näitä+Trulli/Bottas/Will+Power+tyylisiä+kuskeja,+ketkä+loistaa+yhdellä+kierroksella+mutta+sulavat+kisoissa+tai+aiheuttavat+joukkokolareita+suhmuroimalla+kisoissa+kärkipäässä+hitaalla+autolla.+
Ja+silloin+toissa+talvena+kun+niitä+Daytona-kilpurin+säätöjä+mietittiin,+niin+kieltämättä+mä+olin+vähän+epäuskoinen+sun+ideoihin,+mut+piru+vie+kyllä+ne+renkaat+kesti+pitkään+eikä+tarvinnut+jatkuvasti+käydä+tankilla+varikolla+👌+Eikä+me+paalupaikkaa+saavutettu+luokassamme,+mutta+taisi+se+mun+aika-ajoveto+olla+hiukan+nopeampi+kuin+sun+paras+simu-kierros,+mutta+tietty+silloin+oli+tosi+kuuma+ja+auringonpaahteinen+päivä+mikä+saattoi+parantaa+pitoa+verrattuna+sun++ruuduntakaisen+työmaan+olosuhteisiin+tiimimme+simukuskina.
26.03.2022 13:05
Hyvä+poliitikko+sä+olisit,+ja+mä+melkeinpä+suosittelisin+että+osallistuisit+joskus+vaikka+kunnallispolitiikkaan+kuten+oon+itekin+ajatellut+👍+Kuitenkin+oot+hyvin+perillä+ajankohtaisista+asioista,+tavallisten+ihmisten+fiiliksistä+ihan+ruohonjuuritasolla,+etkä+oo+sen+tyylinen+että+vetäisit+kotiinpäin+koko+ajan+ja+luovisit+jonkun+kameleontin+tavoin.+Pirun+reilu+jätkä+oot,+kiitti+vielä+teknisestä+ja+konsulttiyhteistyöstä+Daytona-projektissamme+👍
Mut+hyvä+pointti+toi+puolue+ja+vähän+sama+dilemma+kuin+mulla.+Oletkohan+sä+kuitenkin+ehkä+vähän+liian+persujuntti+vihervassariksi,+ja+liian+vihervassari+pesunkestäväksi+persuksi.+Ehkä+sellanen+Ano-tyylinen+sitoutumaton+oman+onnensa+seppä+voisi+olla+paras+vaihtoehto.+Ei+tarttisi+väitellä+kännisten+persujen+kanssa+siitä+onko+se+hauskaa+ja+oikein,+että+mä+toimin+toisinaan+sun+kartanlukijana+nojatuolissasi,+eikä+vihervassarien+kanssa+siitä+että+sä+lämmität+saunasi+puilla+ja+ajelet+2.0+vapari+bensa-autolla+ja+mä+V8-dieselillä.+
Sekoomus+tuskin+tulee+kummankaan+mieleen,+ja+mahtaisivatko+edes+kelpuuttaa+elitistiseen+porukkaansa,+jos+mentäisiin+puoluetoimistolla+käymään,+sä+Dimexeissä+ja+mä+PMC:n+nahkaliivissä+jortikkalogoineen.+Todennäköisesti+katsoisivat+vain+nenänvartta+pitkin,+sanoisivat+että+elämän+varrella+kokemamme+ongelmat+on+oma+vika,+ja+kaikki+mielipiteet/päätökset+pyörii+rahan+ympärillä.
26.02.2022 09:52
Kiitosta+vaan+peris-dude+kun+äänestit+😊✌+Täältä+ääni+takaisin+sulle.
Kyllähän+sä+olet+yksi+tän+palstan+asiallisimpia+ja+tasokkaimpia+kirjoittajia,+et+pahemmin+trollaa,+ja+osaat+kyllä+argumentoida+jotkut+poliittisesti+vähän+epäkorrektitkin+mielipiteet+aika+vedenpitävästi+👍+Ja+mähän+liityin+tänne+vasta+viitisen+vuotta+sitten,+eli+noin+viisi+vuotta+sua+myöhemmin.+En+mä+siis+ihan+kaikkia+sun+alku-uran+juttuja+ole+lukenut+tai+muista,+mut+onhan+jäbä+tässä+vuosien+kuluessa+aikuistunut+ja+miehistynyt+rutosti++palstalla+ja+oikeassa+elämässä👏+
En+mä+tiedä+vaikuttiko+sun+äänestyspäätökseen+PMC:n+tiimin+Daytona-voitto+tammikuussa+2021,+mutta+täytyy+sanoa+että+sun+kautta+hankitut+palikat+käytännössä+pelasti+kisan+kun+auto+vähän+oikutteli+omien+virheidemme+takia+Micahin+stintillä,+mutta+saatiin+onneksi+kuntoon+ja+jatkettua+kisaa.+Ja+eihän+me+kärkivauhdissa+oltaisi+oltu+ilman,+ettet+sä+olisi+kokeillut+Project+Cars+2:ssa+erilaisia+säätöjä+ja+laatinut+ehdotuksia+niihin.+Ei+tosiaankaan+oltu+Bickyn+ja+Micahin+kanssa+aina+ihan+ratakunnossa+harjoitusten+aikaan,+ja+osallistuttiin+samalla+reissulla+myös+joihinkin+mielenosoituksiin+jotka+osuivat+päällekkäin+Daytonan+harkkojen+kanssa.++
Darkkiksen+porttikielto+tai+epäonnistuneet+yritykset+kiertää+sitä,+harmittaa+kyllä+myös.+Hän+oli+sellainen+väriläiskä,+että+monesti+esim.+sun,+mun+tai+Bickyn+jutut+ottivat+ihan+eri+lailla+tuulta+alleen+kun+D+osallistui+keskusteluun+😕
22.02.2022 11:20
Linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=-0XEvvOHXc8
06.02.2022 10:57
No+kyllä+ainakin+mä,+Bicky,+hänen+appiukkonsa+Näädän+Make+yms.+ihan+tavallisia+turkulaisia+äijiä+ollaan.+Jo+on+taas+ihme+psykoosit+tulilla+jollain+🙄
Ja+on+kyllä+ollut+kiva+tutustua+perikseen+palstan+kautta+vuonna+2017+ja+sittemmin+oikeassa+elämässäkin.+Bickyhän+tänne+oli+jo+kirjoitellut+vuodesta+2015+asti+ja+tunsi+P234:n+entuudestaan+parin+vuoden+ajalta+kun+ite+tulin+Sarajevon+matkalta+kotiin+silloin+2017+ja+liityin+palstalle.
Onhan+P234+paljon+miehistynyt+ja+aikuistunut+tässä+vuosien+varrella,+ja+muutenkin+on+tosi+hyvä+ja+avarakatseinen+tyyppi.+Mehän+ollaan+tehty+paljon+yhteistyötä+myös+racing-juttujen+parissa,+kun+viime+vuoden+tammikuussa+osallistuttiin+Daytona24h-kisaan+jonka+voitimme+LMP2-luokassa.+P234+toimitti+paljon+yhteensopivia+komponentteja+ja+laati+säätöehdotuksia+Project+Cars+2+pelin+parissa,+kun+ite+ei+oltu+aina+harjoitusten+aikaan+ratakunnossa+🙈+Ja+toisinaan+mä+olen+toiminut+hänen+kartanlukijanaan+rallissa+😊😊😊+PMC:n+Racing-chapterin+tunnusbiisihän+on+Tiktakin+Minne+Vaan,+joka+kuvastaa+hyvin+tiimimme+henkeä+ja+jäsenten+välistä+tosiystävyyttä+🙂
06.02.2022 10:55
Hyvin+sä+peris+vedät+noissa+pätkissä,+ihan+kuten+joskus+sun+luona+oikeastikin+kun+ollaan+Bicky+Royal+miehen+ja+Pääskyvuoren+Jeren+kanssa+pelattu+noita+👍+Sä+oot+kyllä+siitä+niin+pirullinen+jätkä,+että+aina+kun+itelle+tai+muille+käy+joku+lipsahdus+tai+rengasrikko,+niin+sä+olet+heti+haaskalla+ja+kruisailet+sopivan+aikaikkunan+sisällä+maaliin+edelle.+Eikä+kai+se+sattumaa+ole+sekään,+että+oot+noita+mestaruuksia+voittanut+napsimalla+myös+jotain+nelossijoja+silloin+kun+tiedät+mikä+ralli+on+sun+mukavuusalueen+ulkopuolella,+niin+vttuako+sitä+silloin+kannattaa+turhia+riskejä+ottaa+terminal+damagen+uhalla.+🙄
Ja+toi+sun+luontainen+ajotapa,+perstuntuma+ja+tyyli+säätää+autoja+on+aika+metka,+mut+täytyy+sanoa+että+silloin+noin+vuosi+sitten+mäkin+kyllä+opin+sulta+paljon+kun+laadit+Project+Cars+kakkosessa+meille+Daytona24h-kisaan+säätöehdotuksia+eri+skenaarioissa,+kuten+rengaskuluma+ja+bensakuorma+huomioiden.+Missattiin+tosiaan+parit+harjoitussessiot+kun+käytiin+mm.+mielenosoituksissa+ja+ei+oltu+aina+ratakunnossa+Bickyn+ja+Micahin+kanssa.+Jotenkin+kun+ite+oon+oppinut+ajamaan+Sierra+2.0i+OCH:lla,+niin+tulee+helposti+vietyä+autoa+pienessä+sladissa+koko+ajan,+mut+eipä+se+kello+tykkää+siitä+että+renkaat+vinkuu+ja+myöskin+kuluu+ennenaikaisesti.+Sebastien+Loeb+kai+ajaa+vähän+samalla+tyylillä+kuin+sä,+että+auton+takapään+ei+tarvii+joka+mutkassa+olla+poikittain,+eikä+joka+sektorilla+tarvii+olla+nopein+kun+hahmottaa+ison+kuvan+mielessään.+
Nythän+onkin+Daytona24h+kisa+ihan+oikeasti+parasta+aikaa+meneillään,+on+jo+päättynyt+tai+päättyy+tän+päivän+aikana.+Ei+oo+tullut+ihan+naama+ruudussa+seurattua,+eikä+tosiaan+tänä+vuonna+itse+osallistuttu+kun+koronarajoitukset+ovat+iskeneet+ravintola+J:n+sekä+taksifirman+toimintaan,+niin+budjetti+jäi+vähän+naftiksi.+Ehkä+kesällä+sitten+Le+Mansiin+kunnolla+valmistautuneina+😊😊😊
30.01.2022 12:20
Juurihan+peris+tuossa+kertoi+myyneensä+sen+auton+pois+melkein+pari+vuotta+sitten,+daa+💡
Noin+muutenkin,+niin+kyllä+mä+ja+Bicky+Royal+mies+ollaan+lähinnä+toimittu+hänen+kartanlukijoina,+ja+oikeastaan+Bicky+on+toiminut+mua+useammin+kun+on+hiukan+mua+kevyempi,+nyt+kun+ei+oo+ollut+roinakuurilla+hetkeen.+Tosiaan+siihen+Ruotsin+ralliin+hän+ei+voinut+osallistua+sen+veneilyonnettomuuden+ja+p3nislihassäryn+takia,+mitä+kireät+turvavyöt+olisi+pahentanut+entisestään.
Mutta+eipä+noi+mun+joulukilot+mitään+haitanneet,+vaan+P234:n+kanssa+voitettiin+koko+ralli+kun+edellä+olevista+Skodista+ja+Volkkareista+petti+tekniikka,+ja+kärkimies+lipsautti+oman+Fiestansa+vikalla+pätkällä+ojaan+missä+menetti+aikaa+sen+verran+että+jäi+lopulta+toiseksi.+Mitä+mäkin+sitä+Fiestaa+vähän+testasin+Ruotsin+lumisilla+teillä+varsinaisen+rallin+jälkeen,+niin+pirun+hyvä+auto+se+oli,+ja+P234+osasi+onneksi+heti+rallin+alussa+kuvailla+mekaanikoille+mikä+mättää.+Ekassa+huoltoparkissa+säädettiin+takaperän+esijännitys+paljon+kireämmäksi,+niin+ajettavuus+kuulemma+parani+huomattavasti+sen+jälkeen+😊😊😊+Autossa+toki+oli+Ravintola+J:n,+taksifirman,+kauluspaita-Carlin+yrityksen,+yms.+logot+sekä+komea+tatuoitu+kalutarra+konepellissä+😊😊😊
24.01.2022 18:16
Pakko+sanoa+että+tavallaan+ymmärrän+sua,+vaikka+itellä+on+nykyään+GMC+Sierra+jenkki-pickup+ajossa+ja+vitriinissä+Daytona24h-kisan+voittopokaali.+Tarkoitan+että+jos+mä+kohtaisin+ton+tyylisen+naisen,+joka+luulee+autoista+jotain+tietävänsä+ja+kuvannollisesti+keulii+vielä+eksänkin+autoilla,+niin+juu+ei+jatkoon.+Ja+aika+mautonta+käytöstä+siinäkin+mielessä,+että+ilmeisesti+tää+nainen+kuitenkin+oli+tietoinen+siitä+että+sä+ajat+tällä+hetkellä+suht+vanhalla+ja+halvalla+autolla,+olet+työsi+puolesta+todennäköisesti+asiantuntija,+ja+silti+piti+tolla+tavalla+alkaa+pröystäilemään.+Taitaa+hei+peris+se+heikko+itsetunto+tässä+kohtaa+olla+kyseisellä+naisella,+ja+muilla+yhtä+kulutusmyönteisillä+ja+materialistisilla+pintaliitäjillä+🙄+
Ja+toi+on+muuten+paska+juttu+mitä+sun+nuoruudessa+kävi.+Tää+on+ihan+random+kaukaa+haettu+ajatus,+mut+jotenkin+mä+ymmärrän+miksi+säkin+diggaat+esimerkiksi+Putinista.+Varmasti+pohjimmiltaan+olette+kasvaneet+kokemusten+kautta+jonkinlaisiksi+"sukulaissieluiksi"+kun+taustalla+on+syvä+trauma+ikuisiksi+luultujen+asioiden+menetyksistä.+Neuvostoliiton+hajoaminen+ja+entisten+alueiden+takinkääntö+Venäjää+kohtaan+vrt.+sun+kokemukset+pudota+kovaa+ja+korkealta+ilman+omaa+syytä+niin+että+ympäriltä+lähtee+lähes+kaikki+minkä+varaan+elämä+on+pohjustettu,+ja+uudet+naapurit+rakentaneet+hienoja+puolen+miljoonan+talojaan+sun+lapsuuden+sienimetsiin.+Jättää+tollanen+vahvempaankin+jätkään+takuulla+jälkensä.+
Mut+älä+hei+lannistu,+toi+nyt+oli+vain+yksi+tuhoontuomittu+osuma+mitä+sulla+varmaan+on+ennenkin+tapahtunut+Tinderissä+ja+muutenkin.+Ei+välttämättä+kannata+yrittää+erikseen+tutustua+juuri+autoista+kiinnostuneisiin+naisiin,+mut+loppujen+lopuksi+aika+monelle+mimmille+on+ihan+sama+millä+mies+ajelee,+tai+millainen+toisen+koti+on+jos+ei+yhdessä+asuta.+Kyllä+se+samalla+aaltopituudella+oleva+nainen+löytyy+jos+on+löytyäkseen,+ja+hyvä+sikäli+että+mitä+oon+sun+jutuista+ymmärtänyt,+niin+et+säkään+kuitenkaan+mitenkään+väkisin+yritä+löytää+seuraa+tai+rakenna+omaa+onnellisuuttasi+pelkästään+naisen+kosketuksen+tai+parisuhteen+varaan+kuten+jotkut+incelit+tekee.+👍
17.01.2022 09:58
Ja+miksi+juuri+koodilla+#daytona+saa+hyödynnettyä+voimassaolevat+tarjoukset,+niin+mehän+Penetratorsin+tiimin+kanssa+voitettiin+Daytona24h+kisa+viime+tammikuussa:
https://drive.google.com/file/d/1lL2CnR9R-lfoQbd57D83ohugSaJhv8KT/view?usp=sharing
Oli+kyllä+melkoinen+matka+ja+kokemus+tuokin,+kun+ensin+mä+voitin+kenosta+250k€,+asunnon+ja+auton+oston+jälkeen+kutitteli+sellanen+100k€+taskussa,+Bicky+lupasi+tukea+tiimin+kisaprojektia+kerhon+varoista,+ja+loppusilauksena+saatiin+kolmanneksi+kuskiksi+Bickyn+nuoruudenystävä,+mm.+pankkiryöstöstä+lusinut+britti+Micah.+
Ja+toi+auto+kun+ostettiin+nettihuutokaupasta+käytettynä,+takanaan+kokonainen+kausi+Pohjois-Amerikan+kestävyyskisasarjoissa,+niin+oli+senkin+kanssa+omat+haasteensa.+Kiitettävän+hienoa+työtä+teki+Bickyn+appiukko+Näädän+Make,+jonka+onnistui+paikata+hiilikuiturungon+murtuma+lasikuitumatolla+ja+-hartsilla+sekä+kemiallisella+metallilla+niin,+että+auto+läpäisi+tarkastuksen+ennen+kisaa.+
Ja+nimimerkki+p234racing+toimitti+läjän+komponentteja,+joista+tärkeimmäksi+osoittautui+ahtopaineentunnistin,+joka+piti+vaihtaa+kisan+aikana+Micahin+stintillä.+Hienoa+työtä+häneltä+myös+Project+Cars+2+pelin+parissa,+kun+kisan+alla+laati+meille+hyviä+säätöehdotuksia+eri+skenaarioihin+kuten+bensakuorma+ja+rengaskuluma+huomioiden.++👍+Ei+oltu+ihan+ratakunnossa+silloin,+ja+itekin+olin+hetken+aikaa+putkassa+epäiltynä+USA:n+kongressitalon+mellakoihin+liittyen,+kun+postasin+snäppiin+yhteiskuvan+"Q-shamaanin"+kanssa.+Samalla+reissulla+tutustuttiin+myös+tuohon+manaatinrasvabisnekseen,+paikalliseen+ekosysteemiin+ja+luotiin+verkostoja+merillä+toimijoiden+kanssa.+☠
Jännä+sattuma+muuten,+että+yhteistyökumppanillamme+on+nykyisin+täsmälleen+samanlainen+auto+käytössä,+kuin+mistä+me+otettiin+yhteensopivia+palikoita+Daytona-kilpuriin+😃+Varmaankin+näkyvyys+kilpurimme+hainevässä+avasi+ovia+suuntaan+jos+toiseen+hänelläkin,+ja+tuollainen+"työsuhdeauto"+vain+sopii+imagoonsa+Daytona-voittajien+pääyhteistyökumppanina.+😊😊😊
26.12.2021 10:59
Hyvä+se+on+olla+itsepuolustustaitoja+tollasissa+tilanteissa+👍+En+mä+niinkään+meinaa+sitä,+että+iso+koira+välttämättä+tokenisi+sillä+että+heittäisi+kivellä,+etkä+sä+sen+tyyppinen+olekaan,+mutta+ainakin+omistajalle+meni+viesti+perille.+Todella+ärsyttävää+tollanen,+että+isoja+ja+arvaamattomia+koiria+pidetään+vapaana,+eikä+kytketä+kiinni+heti+kun+ohikulkija+niin+haluaa.+Tai+ei+tosta+sun+kertomuksesta+oikein+käynyt+ilmi,+mahtoiko+se+gubbe+edes+saada+sitä+kiinni+vaikka+yritti,+vai+veikö+koira+isäntäänsä+🤔
Joskus+täällä+Vakken+ja+Kohmon+maastoissa+on+todella+ärsyttävää,+kun+ihmisten+isot+koirat+kulkevat+vapaana+ja+alkavat+ärhentelemään+mun+chihuahua+Fifille.+Esimerkiksi+kaverini+Bicky+Royal+mies+on+hyvä+esimerkki+vastuullisesta+pitbullin+ja+bullmastiffin+omistajasta.+Hän+pitää+koiransa+aina+kytkettynä+kun+ulkoiluttaa+niitä,+ja+vartiointi-treenit+yms.+suoritetaan+varta+vasten+niitä+varten+rakennetuilla+areenoilla.+On+niistä+puolustamaan+PMC:n+choppauspajaa+kun+ketään+ei+ole+paikalla,+mutta+hän+sitten+myöskin+kantaa+vastuun+koiriensa+kasvatuksesta+eikä+näin+ollen+anna+niiden+juosta+vapaana,+kun+tietää+niiden+olevan+vähän+ärhenteleviä+luonteeltaan.
17.12.2021 12:15
Niin+joo,+piti+sanoa+että+Bicky+tosiaan+ei+käyttänyt+uistinta+ollenkaan+vaan+seisoi+kaislikossa+housut+kintuissa+ja+kuristi+penislihasvarrellaan+jaloissa+parveilevia+haukia+😊😊😊😊😊
02.10.2021 18:43
Nyt+ravintola+Jyysteriasta+myös+seuraavat+maistuvat+grilliherkut!
Gambianmatka:+Kuukerin+Nelli+grilliannos+(grillattu+palviryynimakkara,+kaksi+lihapullaa+ja+reilusti+majoneesia+paperitaskussa)+jonka+ympärille+on+kääritty+ruotsalaisia+hapansilakoita+eli+surströmmingejä
Metsästäjän+leike:+Muotoonleikattu+lehtipihvi+ranskalaisilla+ja+sienikastikkeella+
Puistopökkösieni-buffet
Täytettyä+munakoisoa
Uncle+Bickyn+jyystölenkki:+Littoistenjärvestä+pyydystetystä+hauesta+valmistettua+kalamakkaraa+aitoon+siansuoleen+tehtynä
😊😊😊😊😊🍆🍑🍄🥩🍗
02.10.2021 18:41
Etkö+ole+jo+liian+vanha+pitämään+oikeita+henkilöitä+fantasiahahmoina?
21.08.2021 12:04
Ohhoh+minkä+jäynän+toi+kaverini+ja+ravintola+J:n+toimitusjohtaja+Uncle+Bicky+tekikään.+Tilasin+henkilökunta-alennuksella+muotoonleikatun+lehtipihvin+ranskalaisilla+ja+kanttarellikastikkeella.+Mutta+ei+tainneet+ollakaan+ihan+pelkkiä+keltavahveroita+ne.
Joskus+klo+17+tienoilla+söin+eilen,+ja+siinä+seiskan+aikoihin+tai+vähän+sen+jälkeen+oivalsin+noita+hienoja+vaihtoehtoteorioita,+ja+näköni+pikselöityi+jotenkin+jännästi,+että+telkkarissa+liikkuneet+hahmot+näyttivät+tosiaan+täriseviltä+ihan+kuin+olisi+Parkinson+tai+jäätävä+rapula+😂+Joskus+kasin-ysin+aikoihin+noiden+ajatusten+pulppuaminen+lakkasi,+mutta+niitä+oli+kiva+pohdiskella+mielessä+vielä+jonkin+aikaa.+Mutta+sitten+kattelin+telkkarista+Tappajahai-leffan+ja+keskityin+sen+juoneen,+niin+koin+olevani+ihan+skarppina.+Puoliltaöin+melatoniinit+ja+Ataraxit+alas+ja+tukevat+8h+yöunet.+Aamulla+oli+virkeä+ja+hyväntuulinen+fiilis,+eikä+rapulaa.
Tullut+tosiaan+vähän+välteltyä+tuota+armotonta+ryyppäämistä,+sillä+sen+meidän+Daytona-voiton+innoittamana+ollaan+kärkytty+seuraavaa+kisaa+mihin+voitaisiin+osallistua+budjettimme+ja+koronaturvallisuuden+puitteissa.+Ei+se+viinanjuominen+ja+rapuloista+toipuminen+ainakaan+yhtään+paranna+ajosuorituksia,+eikä+istu+vakavasti+otettavan+kilpa-autoilijan+elämäntyyliin.+Ja+ei+silloin+myöskään+kuntosalilla+rauta+nouse+keskialaraajalla+nostettuna+kunnolla,+pää+pinkeänä+pitää+ähkiä+että+saa+jotain+jännitystä+lihaksiin+ja+kahvakuulan+ylös+sopivalle+tasolle+asetetulta+penkiltä/telineeltä.+🏎️🍆🤓
21.08.2021 11:43
1 / 17