Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Aloituksia

24

Kommenttia

348

1. Tienattiin Penetratorsin choppauspajan äijien kanssa hyvät massit kun Susanna teetätti bussin sisustuksen meillä. Mä se olin lähinnä asentamassa sohvan, vuoteen, seksikeinun, kameratelineitä yms. ja varsinkin ne jälkiasennetut penkit ovat sikäli mielenkiintoiset että ne on alkujaan hondiksen virman tyhjennysmyynnistä lähtöisin 🙂🙂🙂🙂🙂
  2. Kiva+kun+poikkesit+tänne+choppauspajalle+renkaanvaihtoon,+mukavempi+tehdä+tälleen+porukalla+betonilattialla+johon+Bicky+on+kussut+nimensä,+kuin+kuraisella+pihalla+👍No+mun+GMC+Sierrassa+nyt+on+20"+pyörät+mitkä+vielä+menettelee+hintansa+puolesta,+mut+pitää+olla+kantavuus+kunnossa.+Bickyn+Silveradossahan+on+edessä+yli+300+leveät+22"+renkaat,+ja+taka-akselilla+paripyörät+keulimista+helpottamaan.+Ne+on+kooltaan+jotkut+ihan+ihmeelliset+ja+jotain+Pirellin+erikoista+kumia+kilpa-autoihin+tarkoitettuna.+Ei+ihan+halvat+uusia,+ja+kuluu+myös+nopeammin+kuin+tavalliset+renkaat.+Mut+kato+ne+piirtää+kel'+on+liituu+🤷‍♂️Pirun+siistissä+kunnossa+sun+auto+on+kyllä+koriltaan,+harvoin+näkee+Mazdaa+mitä+uskaltaa+tolleen+ihan+tunkata+nostopisteestä,+ja+näyttäisi+että+hitsaukset+on+tehty+kerralla+kunnollisesti+👌+Kandee+hei+sun+pitää+toi+auto+👍---Samalla+tässä+P234:n+kanssa+ja+äijäporukalla+tutkitaan+LMP2-luokan+Mazda-ratakilpuria,+jolla+voitimme+Daytonan+toissa+talvena,+ja+nyt+kesällä+olisi+tähtäimessä+Le+Mans+😎+Tätähän+on+fiksailtu+aika+paljon+P234:n+purkamien+323:sten+palikoilla,+ja+teemme+paljon+yhteistyötä+myös+auton+käytöksen+ymmärtämiseen+liittyen.+Kun+on+oppinut+nuorena+sällinä+ajamaan+Sierra+2.0i+OHC:llä+niin+helposti+ajotapa+on+sellanen+sladittava+ihan+perstuntumasta.+Mutta+pitkiä+kisojahan+noi+on,+auto+yksi+iso+kompromissi+kun+bensakuorma+(paino)+vaihtelee,+renkaat+ei+saa+kulua+liikaa,+niiden+pitää+kuitenkin+pysyä+lämpimänä+jne.+niin+periksen+takarenkaille+hellä,+mutta+eturenkaille+vähän+pureva+ajotapa+on+tuonut+ihan+uusia+näkökulmia+itellekin+👌