Voisitko kirjoittaa tarinan, jossa minä treenaan isommilla painoilla kuin Bicky Royal? 😊
Kiitos.
🦄
Kirjoituspyyntö Bicky Royalille
37
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Myös muumipeikkoa pyydetään treenäamän kuten myös Aku Ankkaa. Umpiperse homo Bicky vittunaama toki kumoaa nämä väittämät sanomallaolevansa vain viaton mielikuvitushahmo yhden palstalaisen naamassa.
>Simiti<Takavuosia televaattorissa oli umpihävyttömän Benny Hillin show. Kertoili, että sukupuolielimet ovat kummallisen väärässä paikassa. Jos ne olisivat kädessä, niin kylläpä kättely olisi miellyttävää.
Eläintieteilijä Desmond Morris esitti, että nenäapinan nenä oli aivan selvästi kyrvän toisinto, joten naaraat ihastuivat koiraaseen, jolla oli kaiken suurempi nenä.
Simiti, rohkenet käyttää inhoamastasi miehestä sanaa 'vittunaama'.
Asiota yhdistellen lisäisin tähän, että jos suloinen ja ihaneellinen vittu olisikin naisen muutenkin sievissä kasvoissa, tuskin kauneudella oli loppua. exKynis.mi
- Anonyymi00002
Minullapa on kimallesarvivarsi! 🤩
Nostelen sillä tähtipölyä! 🪄
🦄- Anonyymi00003
Jos tarkkoja ollaan, niin kaikki, jopa me itse olemme tähtipölyä. Toki jotkut eri tiheyksillä. Tosin yksisarvisella voi olla jotain taikatähtipölyä.
>Simiti< - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos tarkkoja ollaan, niin kaikki, jopa me itse olemme tähtipölyä. Toki jotkut eri tiheyksillä. Tosin yksisarvisella voi olla jotain taikatähtipölyä.
>Simiti<Sanan "Prismuli" käyttö Bicky Royalina käräytti sinut. 🔥
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanan "Prismuli" käyttö Bicky Royalina käräytti sinut. 🔥
🦄Nyt olet sekaisin. Sana "käräytti" kärtsäsi sut ja homojengisi. Prismulin parkkiksella tavataan. Senkin umpihimokas sarvinen.
>Simiti< - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt olet sekaisin. Sana "käräytti" kärtsäsi sut ja homojengisi. Prismulin parkkiksella tavataan. Senkin umpihimokas sarvinen.
>Simiti<Olen nyt täällä Prismulin parkkipaikalla pinkki sarvi auton ikkunasta ulkona, mutta Simitiä ei näy missään!
Tästä Prismulista loppui eilen sokeri ja hiiva.
Tänään loppui ruokasooda.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen nyt täällä Prismulin parkkipaikalla pinkki sarvi auton ikkunasta ulkona, mutta Simitiä ei näy missään!
🦄Joo.vähän hihityttää, mutta joillakin ei vältsisti ole hajuakaan.
>Simiti< - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen nyt täällä Prismulin parkkipaikalla pinkki sarvi auton ikkunasta ulkona, mutta Simitiä ei näy missään!
🦄Gubbe on kaapannut taikaponitunnisteen ja kirjoittelee sen karahtäärin siivin erotomaanisia säkeitä. Karma or something
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanan "Prismuli" käyttö Bicky Royalina käräytti sinut. 🔥
🦄Kyllä mä kirjoitan aina ja vain omalla tunnuksellani, enkä ole kenenkään palstalaisen mielikuvitushahmo :) Se oli vain ironisesti kirjoitetettu että Prismuli, kun kerroin mitä syötiin Kaken kanssa aamupalaksi ja lähdettiin siitä sitten Itäharjun Prismuliin missä nostettiin kahviautomaatti irti pöydästä ja valutettiin kumpikin espressoa litratolkulla naamariin ennen salireenejä.🙂🙂🙂
- Anonyymi00015
bicky_royal kirjoitti:
Kyllä mä kirjoitan aina ja vain omalla tunnuksellani, enkä ole kenenkään palstalaisen mielikuvitushahmo :) Se oli vain ironisesti kirjoitetettu että Prismuli, kun kerroin mitä syötiin Kaken kanssa aamupalaksi ja lähdettiin siitä sitten Itäharjun Prismuliin missä nostettiin kahviautomaatti irti pöydästä ja valutettiin kumpikin espressoa litratolkulla naamariin ennen salireenejä.🙂🙂🙂
Ruokailukuvauksesi ovat kyllä hulvattomia. 🤭
- Suosikkini on "kilo grillattua rahkaa". 😂
- Toinen hauska oli 16 kanankoipea. Mietin mielessäni, että siinä on 8 kanan koivet, mutta ne eivät välttämättä ole samoista kanoista, eivätkä edes saman puolen koipia. 🤔
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
- Toinen hauska oli 16 kanankoipea. Mietin mielessäni, että siinä on 8 kanan koivet, mutta ne eivät välttämättä ole samoista kanoista, eivätkä edes saman puolen koipia. 🤔
🦄Tarkoitin tietysti: vastakkaisten puolten koipia, ei saman puolen.
🦄 Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Täytyy saada protskua tarpeeksi niin laitettiin tosiaan broiskun koipireisipaloja Kaken Camaron pakosarjan päälle ja Weeberi kaasurilliin Ehrman-rahkaa tirisemään. Se on kesä ny.
- Anonyymi00018
bicky_royal kirjoitti:
Täytyy saada protskua tarpeeksi niin laitettiin tosiaan broiskun koipireisipaloja Kaken Camaron pakosarjan päälle ja Weeberi kaasurilliin Ehrman-rahkaa tirisemään. Se on kesä ny.
😂😂😂
Eermanni on hyvää saksalaista laatua. 😄👍
Itse en käytä rahkaa lainkaan. En pidä sen mausta.
Pakosarja taitaa tosiaan kuumentua käytössä. 🤔 Tulee kanaan sellainen hyvä savuaromi. 🤭
🦄
Arvotonta availua puolin ja toisin. exKynis.mi
- Anonyymi00006
Minä sinulle arvottoman availun näytän! 😈
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Nyt komppaan sukupuuttoon kuollutta kavioeläintä.
>Simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Ei niit linkkei kannata klikkailla
Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Näyttää siltä, etten ole ymmärtänyt, kun Bicky Royalista keskustellaan. exKynis.mi
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt komppaan sukupuuttoon kuollutta kavioeläintä.
>Simiti<Tarkoitatko s@@tanaa (joka kuvataan joskus vuohena) vai minua?
🦄
- Anonyymi00011
No huh... Bicky Royal treenaa p€nistään muistaakseni kahvakuulilla. Geishakuulat kahvakuuliksi 😬
xLinerEräässä seksikaupassa kerrottiin, että geishakuulat ovat suuria, onttoja ja keveitä, joita käytetään miellyttävän tunteen luomiseksi. Pienemmät painavat metallikuulat taas sopivat naisten vatsanpohjalihasten treenaamiseen.
Bicky Royalin kahvakuulat siten vastannevat näitä painavia, eikä geishiksiä. exKynis.mi- Anonyymi00026
rennosti.m kirjoitti:
Eräässä seksikaupassa kerrottiin, että geishakuulat ovat suuria, onttoja ja keveitä, joita käytetään miellyttävän tunteen luomiseksi. Pienemmät painavat metallikuulat taas sopivat naisten vatsanpohjalihasten treenaamiseen.
Bicky Royalin kahvakuulat siten vastannevat näitä painavia, eikä geishiksiä. exKynis.miKiitos tiedosta 🤔
xLiner
Saa mulle esittää pyyntöjä mitä kirjoitan, mutta mä kun kirjoitan aina vain tositarinoita, niin en yhtäkkiä keksi mitään stooria yksisarvisesta kuin mikäkin ruuneperi.
Onhan palstalaisista esim. Hondis, Pääskyvuoren Jorma, Liljalaakson Timppa, Make, DarkFear, mies86 yms. nähneet mut ympäri Turkua milloin missäkin, niin kyllä mun puolesta saa kirjoittaa palstalle jos on nähnyt mut vaikkapa salilla tai Varissuolla.
En oo muuten ikinä ajatellut pystyykö yksisarviset liikuttelemaan sarvea tai onko se lihasta vai rustoa. Kaipa silläkin pystyy kahvakuulia ja levypainoja nostelemaan, kuten itsekin teen penislihasvarrella. Tossa just eilen illalla yks taksikuski lähetti mut velanperintähommiin kun joku vajakkipersu ei ollut maksanut kyytiä. Siinä kun kohtasin hänet Varissuon ostarin käytävällä niin farkut nilkkoihin ja puolimetrisellä penislihasvarrella lits läts päin lärviä, niin kyllä löytyi parikymppinen äkkiä. 😊😊😊- Anonyymi00016
Sarveni on vaaleanpunaista vaahtokarkkia. ☺️
🦄 - Anonyymi00019
Meinaatkos Kaken kanssa testata Susannan BangBusin? 🤭
🦄 Anonyymi00019 kirjoitti:
Meinaatkos Kaken kanssa testata Susannan BangBusin? 🤭
🦄Sinnehän on raja, että iän pitää alkaa 2:lla ja me ny ollaan tällaisia nelikymppisiä äijiä🤔 Mut mä vähän luulen että kun mennään Penetrators MC:n liiveissä kolkuttelemaan bangbussin ovea, niin ihana Susanna-täti tajuaa että meillä sitä kun onkin ne parhaat nuoruusvuodet vasta edessäpäin.
bicky_royal kirjoitti:
Sinnehän on raja, että iän pitää alkaa 2:lla ja me ny ollaan tällaisia nelikymppisiä äijiä🤔 Mut mä vähän luulen että kun mennään Penetrators MC:n liiveissä kolkuttelemaan bangbussin ovea, niin ihana Susanna-täti tajuaa että meillä sitä kun onkin ne parhaat nuoruusvuodet vasta edessäpäin.
Tienattiin Penetratorsin choppauspajan äijien kanssa hyvät massit kun Susanna teetätti bussin sisustuksen meillä. Mä se olin lähinnä asentamassa sohvan, vuoteen, seksikeinun, kameratelineitä yms. ja varsinkin ne jälkiasennetut penkit ovat sikäli mielenkiintoiset että ne on alkujaan hondiksen virman tyhjennysmyynnistä lähtöisin 🙂🙂🙂🙂🙂
- Anonyymi00024
bicky_royal kirjoitti:
Sinnehän on raja, että iän pitää alkaa 2:lla ja me ny ollaan tällaisia nelikymppisiä äijiä🤔 Mut mä vähän luulen että kun mennään Penetrators MC:n liiveissä kolkuttelemaan bangbussin ovea, niin ihana Susanna-täti tajuaa että meillä sitä kun onkin ne parhaat nuoruusvuodet vasta edessäpäin.
Ei kai Penetratorsit nyt halua jotain mummoa/rummoa käydä panemassa, kun varmaan on menekkiä ihan alle 30-vuotiaidenkin keskuudessa?
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei kai Penetratorsit nyt halua jotain mummoa/rummoa käydä panemassa, kun varmaan on menekkiä ihan alle 30-vuotiaidenkin keskuudessa?
Penetraattorit bängää ytn-naisia riippumatta näiden iästä 😆
- Anonyymi00025
bicky_royal kirjoitti:
Penetraattorit bängää ytn-naisia riippumatta näiden iästä 😆
Olen ennenkin tällä palstalla törmännyt ajatukseen, että seksillä itsensä elättävät naiset olisivat tasokkaita.
Tämä oli puhdas toteamus.
🦄
- Anonyymi00021
Bicky Royal on erityisen suuri ja täyteläinen pikaruokahampurilainen, joka kuuluu suosittuun belgialaiseen Bicky -tuotesarjaan.
Niin on, kun nimesivät sen meikäläisen mukaan. Tämänhän tietäjät tietää, mutta voin kertoa uudestaankin että aikoinaan Janica oli unohtanut web-kameran päälle ja ite hermostuin tolle skidille kun vedin roinaa. Siinä lensi pikkujäbä seinään ja avauduin kameralle kaikenlaista horinaa äidinkielelläni, ja hittimainos oli syntynyt 😊😊😊
- Anonyymi00022
bicky_royal kirjoitti:
Niin on, kun nimesivät sen meikäläisen mukaan. Tämänhän tietäjät tietää, mutta voin kertoa uudestaankin että aikoinaan Janica oli unohtanut web-kameran päälle ja ite hermostuin tolle skidille kun vedin roinaa. Siinä lensi pikkujäbä seinään ja avauduin kameralle kaikenlaista horinaa äidinkielelläni, ja hittimainos oli syntynyt 😊😊😊
Se taivutetaan näin: "Tietäjät tietävät."
Onko äidinkielesi klingoni?
🦄 Anonyymi00022 kirjoitti:
Se taivutetaan näin: "Tietäjät tietävät."
Onko äidinkielesi klingoni?
🦄Niinpä taitaa ollabi. Mun äidinkieli on hollanti. Tässä on se mun tähdittämä mainos, jonka mies86 joskus 13 vuotta sitten linkitti palstalle ja kertoi nähneensä mut Turussa :)))))))))))))))))))))) https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw
- Anonyymi00023
bicky_royal kirjoitti:
Niinpä taitaa ollabi. Mun äidinkieli on hollanti. Tässä on se mun tähdittämä mainos, jonka mies86 joskus 13 vuotta sitten linkitti palstalle ja kertoi nähneensä mut Turussa :)))))))))))))))))))))) https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw
Voihan h€l€vetti. 🙈
Ööh. Kuka edes keksii, että väkivalta puolustuskyvytöntä kohtaan on "miesmäistä"? 🤔
Ilman tuota potkua olisin voinut nauraa.
🦄 Anonyymi00023 kirjoitti:
Voihan h€l€vetti. 🙈
Ööh. Kuka edes keksii, että väkivalta puolustuskyvytöntä kohtaan on "miesmäistä"? 🤔
Ilman tuota potkua olisin voinut nauraa.
🦄Ei todellakaan ole miesmäistä. Iljettävää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621533
- 60889
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe44833- 55795
- 95725
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka32719Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57654Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56648Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa34631Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596