Prismulin halpis wc papru

Anonyymi-ap

Se on yksi halvimmista ja grite merkkistä. Hassua, kun se on kuitenkin 3 kerrosta omaava papru. Kyllä perse tykkää kun pyyhkii
Tuleekohan se palstaincel kohta hokemaan jotain tädeistä, kun ei ymmärrä miestenkin kirjoittavan täällä.

Se ulinamopo taitaa olla inceliytensä lisäksi hemmetin tyhmä. Taitaa olla kelapummirottana koko elämänsä. Minä en ainakaan palkkaisi moista ätmiä, joka luulee tietävänsä, mutta ei tiedä.

>Simiti<

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Grite on laadultaan paljon parempaa kuin suomalaiset pehmopaperit: se on paksumpaa eikä eritä pölyä yhtä paljon.

Eron huomaa erityisesti Griten talouspaperissa.

Nyt minua kiinnostaakin, että millä kaupallisella perusteella luokittelet Griten halpispaperiksi? Eihän se edes ole niin halpaa kuin vaikkapa Lidlin tai Tokmannin pehmopaperit (omat merkit)?

Grite ei myöskään ole minkään kaupan oma merkki vaan ihan oikea brändi, jota myydään eri kaupoissa.

🦄

• Anonyymi00002

Tarkennan:

Minä en koskaan käytä pelkkää wc-paperia suuremmassa hädässä, vaan viimeistelen käsittelyn p-puhelimella. 🚿

Siitä voitte kuvitella sen sisäisen kiroilun määrän, kun astun Suomen rajojen ulkopuolelle. 😬 Pakko sielläkin on tarpeet tehdä, vaikka niillä ihmisillä ei ole p-puhelimia. 😡 Miten ne voivat edes elää?! 😵 Minä en voi elää, jos prseeni ei ole puhdas. 😱

Olen vuosien saatossa oppinut ulkomailla hoitamaan homman muovisilla juomapulloilla, joita tarvitaan yhtä käyntiä varten vetoisuudeltaan yhteensä 1 litran verran. Siinä onkin sitten täsmäämistä, että on pullo(t) mukana aina kun 💩 ilmoittaa tulostaan. (Ja ettei enää käytön jälkeen juo siitä pullosta.)

🦄

• Mun vessapaperi ei maksanut mitään kun tiirikoin asiakas-WC:n muovisen kotelon auki ja otin lähes täyden valtavan rullan messiin.
      #gangstalife #blessed #yolo

• Mutta ei kai suomeen tarvi vessapaperia ulkomailta rahdata?

• Anonyymi00003

Täytyy, koska suomalaiset firmat tekevät huonompaa laatua.

Ja sitten me kermaprseet hekumoimme Grite pakaroiden välissä. 🤩🍑🧻

🦄

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Täytyy, koska suomalaiset firmat tekevät huonompaa laatua.

Ja sitten me kermaprseet hekumoimme Grite pakaroiden välissä. 🤩🍑🧻

🦄

Kai sinne jotain palautetta voi antaa?

Juu tiedän kyllä. Monessa suomalaisessa yrityksessä on jääny tuotekehitys taka alalle, jopa suurissa yrityksissä.

• Anonyymi00004
        JeroP kirjoitti:

Kai sinne jotain palautetta voi antaa?

Juu tiedän kyllä. Monessa suomalaisessa yrityksessä on jääny tuotekehitys taka alalle, jopa suurissa yrityksissä.

Mutta Grite on parempaa ja halvempaa. ☺️

Miksi ostaisin huonompaa ja kalliimpaa?

Eihän se ole minun tehtäväni tässä vaiheessa huomauttaa suomalaisille firmoille asioista, jotka heidän markkina-analyytikoidensa tulisi osata selvittää itse.

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      162
      1533
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      889
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      44
      833
    4. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      55
      795
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      95
      725
    6. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      32
      719
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      654
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      648
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      34
      631
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      596
    Aihe