Sinkut palstaa vaivaa sitkeä

Anonyymi-ap

Ikisinkkuongelma. Koska sinkut ei käy baareissa juomassa viinaa niin sinkkuus pitkittyy ja se on ongelma. Vain viinaa juomalla mies ja nainen tutustuvat ja päättävät alkaa seurustelemaan.

t. viinanainen

18

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulavat peliliikkeet täytyy toteuttaa suhteellisen nopeasti. Muuten viina on ehtinyt tuhota jo ihmisen eikä sitä kumppania sitten enää löydykään. Voi se löytyä, mutta mahdollisuudet siihen kapenevat vähitellen. On siinä se hyvä puoli että vuosikausien ratamestarin elämä ja pariutumisyritykset tuovat mukanaan kokemusta kuinka keplotella vastapuoli hyväksymään sinut. Ainahan kaikessa sosiaalisessa jutskailussa on mukana se oman markkina-arvonsa tyrkyttäminen sille toiselle, sen pitää olla vain luonteeltaan smoothia. Silloin kun juodaan, niin JUODAAN. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

"sinkkuus pitkittyy ja se on ongelma"

Miksi se on ongelma? Kenelle se on ongelma?

• Anonyymi

Ei tuo liuotushoito välttämättä ainoa hoitokeino ole, mutta okei otetaan huomioon :)

• Anonyymi

Syntyvyys on ongelma koska ihmiset ei löydä kumppania joten ei lapsiakaan tehdä.

• Anonyymi

Aika monella sinkulla on jo lapsia. Käypä vähän tutkimassa tota tarjontaa ja huomaat, että aika vaikea on niitä lapsettomia löytää.

• Anonyymi

On se sitkeää kitkeä tämä narsismi palstalta kun jokainen luulee olevansa kuin maailmanvaltias, nöyryyttä vähän peliin ja rahat pois pöydästä... rahat lasketaan sitten vasta pöydästä pois kun itse olet kuollut jo... vanha pokeri, texas'holdemin sanontqa, silloin lasketqaan vasta tekosi ja oimaisuutesi kun itse ole kuollut

Vanha viisaus..

• Anonyymi

En aio olla ikisinkku mutta tässä sinkkuna ollessa huomasin että elämäntilanne parivalinnassa on tärkeä. Esimerkiksi minulla on unelmat vielä toteuttamatta. Osa on sellaisia että on jättää jälkikasvulle jotakin. Eli töitä pitää tehdä vielä vuosi tolkulla ja tietenkin toivon puolisolta samaa, että on vielä asioita saavuttamatta. Sitten yhdessä voimme jäädä varhaiseläkkeelle muistelemaan saavutuksiamme.

• Anonyymi

Nainen kelpuuttaa miehen jolla on paksu lompakko.

• Anonyymi

Ei se ole mikään ongelma,
      Jos sinkut loppuu, niin sittenhän loppuu palstakin. Se olisi ongelma.

• Anonyymi

Hah. Lapsenikin on jo kolmekymppinen. Muutama puolisokin on jo kuollut.

Aivan sama. Ei kiinnosta.

>simiti<

• Anonyymi

Miksi pilata ihanaa vapaana oloa?

• Tehkää incelit hei jotain sen eteen et tytöt tykkää teistä 🤷‍♂️
      Ite oon pudottanut kiloja tässä viime aikoina, kun ollaan jätkien kanssa rakennettu choppauspajalla mun nykyistä harrasteautoa. Pakko vähän saada keskivartalosta pois, että mahtuu itse poistumaan Sisäsaranoidusta Hellcatista 😈

On toi makee peli ajaa kun on 7,2l HEMI V8 pellin alla, takaveto, ja ultramatala ilmanvastuskerroin kun muutettiin ovien saranointia molemmilta puolilta, kiitos kaverini Bickyn entisen perhetutun Liljalaakson Timpan idean 💡😃 Raukka järkyttyi ton päästöistä niin paljon, että hänen mielestään aerodynamiikalla kannattaa hakea vauhtia sen sijaan että oltaisiin ohitettu katit 🙄Tosin pelkääjän penkki täytyy pitää tällä hetkellä irti autosta, että ovi mahtuu aukeamaan ja itse mahdun kiipeämään autosta ulos. Sama tietty kuskin ovessa, mut se onkin vähän kinkkisempi kun on ratti ja kaikki edessä 🤦🏻‍♂️ Mut kyllä jmalauta lähtee valoista ja piirtää jäljet asfalttiin 😁👌

Alkaa olla etelässä jo plussakelit ja kuivat tiet, niin pitää vielä pyöräyttää tohon alle setti 335 leveitä renkaita auton 22" vanteisiin, ja ei muuta kun cheerleading-reenien aikoihin ajelemaan ympäri tanssisalin korttelia 😎

• Jännä nähdä sut Moparin vai mikä lie Fiat Chrysler Stellantis nykyään, ratissa, kun enemmän sulla on tainnut olla Foortteja ja GM:n tuotteita 🤔 Mut kyllä noilla spekseillä kelpaisi Dodge itsellekin, jopa vanhoja Fiestoja mieluisammin 😃👍

Kyllä iso naturally aspirating, body on frame, V8 muscle car aina päihittää jonkun 147hp vajaavetoisen riisikulhon, mut noi ovet ei omaan käyttöön juuri sopisi kun sedan-Mersutkin oli vähän kömpelöitä 🤨 Mutta ei varmaan oo sekoittamisen vaaraa Lidlin parkkiksella tms. missä itse aikoinaan yritin päästä identtiseen W202-Mersuun kunnes huomasin liikaa ruostetta ovessa ja oman autoni viereisessä ruudussa 😄 Ja tietty sulla on se GMC truck käyttiksenä, niin miksipä harrastusvehkeen kanssa ei voisi vähän hupailla 🤷‍♂️ #yolo

• hondakuski125 kirjoitti:

Jännä nähdä sut Moparin vai mikä lie Fiat Chrysler Stellantis nykyään, ratissa, kun enemmän sulla on tainnut olla Foortteja ja GM:n tuotteita 🤔 Mut kyllä noilla spekseillä kelpaisi Dodge itsellekin, jopa vanhoja Fiestoja mieluisammin 😃👍

Kyllä iso naturally aspirating, body on frame, V8 muscle car aina päihittää jonkun 147hp vajaavetoisen riisikulhon, mut noi ovet ei omaan käyttöön juuri sopisi kun sedan-Mersutkin oli vähän kömpelöitä 🤨 Mutta ei varmaan oo sekoittamisen vaaraa Lidlin parkkiksella tms. missä itse aikoinaan yritin päästä identtiseen W202-Mersuun kunnes huomasin liikaa ruostetta ovessa ja oman autoni viereisessä ruudussa 😄 Ja tietty sulla on se GMC truck käyttiksenä, niin miksipä harrastusvehkeen kanssa ei voisi vähän hupailla 🤷‍♂️ #yolo

Joo halvalla kun sai hyvän aihion ja kerhotilojen nurkassa oli tollanen ylikokoon porattu vanha HEMI ylimääräisenä, niin ei tosiaan mitään ilmastonpelastajaa olla tässä rakentamassa 😝

Hyvä sinänsä, että ovet on karmittomat alunperinkin, niin meidän ei paljoa tarvinnut muokata aukkoja rälläkällä ja koriniiteillä, että ovet mahtuu aukeamaan, mutta tietty oma hommansa oli noi tiivistepinnat ja lukkomekanismit yms. että ovet pysyvät kiinni eikä tule turhia tuulensuhinoita tai pyörteilyä.🙄💡Ja mähän en ite välitä pal pskaakaan mistään aerodynaamiikasta tai kulutuksesta kun on V8 pellin alla, mutta toi Liljalaakson Timpan ehdotus oli sen verran poikkeuksellinen että päätettiin tarttua siihen ihan tulevia American Car Show tapahtumiakin ajatellen.
        Taitaa muuten samassa tallissa olla rakennettu Suomen ainoa Keuliva Silverado ja nyt niin ikään tietääkseni ainoa Sisäsaranoitu Hellcat 😯

Oliko sulla ja Bickyllä tänään muuten se Argentiinan rallisprint-kisa? 🤔 Pitää itsekin muistaa tulla ajoissa paikalle Penetratorsin tiimin varikkoalueelle siltä varalta, jos teidän Fiestan linnunluun paksuiset pyöränripustukset taikka pölylle herkkä turbo vaatii korjausta. Mut ei mulla mee kauaa, nopeammin Androidista pääsee Microsoftin puolelle kuin junalla Turusta Tampereelle, tai jopa nopeammin kuin tuolla Hellcatilla 🙄 Anyway, tsemppiä kisaan 😊

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Joo halvalla kun sai hyvän aihion ja kerhotilojen nurkassa oli tollanen ylikokoon porattu vanha HEMI ylimääräisenä, niin ei tosiaan mitään ilmastonpelastajaa olla tässä rakentamassa 😝

Hyvä sinänsä, että ovet on karmittomat alunperinkin, niin meidän ei paljoa tarvinnut muokata aukkoja rälläkällä ja koriniiteillä, että ovet mahtuu aukeamaan, mutta tietty oma hommansa oli noi tiivistepinnat ja lukkomekanismit yms. että ovet pysyvät kiinni eikä tule turhia tuulensuhinoita tai pyörteilyä.🙄💡Ja mähän en ite välitä pal pskaakaan mistään aerodynaamiikasta tai kulutuksesta kun on V8 pellin alla, mutta toi Liljalaakson Timpan ehdotus oli sen verran poikkeuksellinen että päätettiin tarttua siihen ihan tulevia American Car Show tapahtumiakin ajatellen.
        Taitaa muuten samassa tallissa olla rakennettu Suomen ainoa Keuliva Silverado ja nyt niin ikään tietääkseni ainoa Sisäsaranoitu Hellcat 😯

Oliko sulla ja Bickyllä tänään muuten se Argentiinan rallisprint-kisa? 🤔 Pitää itsekin muistaa tulla ajoissa paikalle Penetratorsin tiimin varikkoalueelle siltä varalta, jos teidän Fiestan linnunluun paksuiset pyöränripustukset taikka pölylle herkkä turbo vaatii korjausta. Mut ei mulla mee kauaa, nopeammin Androidista pääsee Microsoftin puolelle kuin junalla Turusta Tampereelle, tai jopa nopeammin kuin tuolla Hellcatilla 🙄 Anyway, tsemppiä kisaan 😊

Oikein hyvä haima ettet sillä enohahmolla kirjoita

• paksuniska-make kirjoitti:

Aikamoinen projekti ollut kyllä 🤯 Nyt ymmärrän miksi tarvitsitte niin paljon tiivisteitä, johtoliittimiä sun muita, mut kiva jos niistä on ollut hyötyä 👌

Joo Argentiinan rallisprint tuli ajettua äsken läpi, ja pääsit kyllä suht helpolla 😅 Eli ei pahemmin Fiesta rusinoitunut eikä tullut yhtään rengasrikkoakaan. 8 pätkää siinä oli, ja tässä formaatissa huoltoparkki joka vedon jälkeen. Vähän ekojen joukossa mä ja B ajettiin, joten tässä vaiheessa on vielä turha paistatella kakkossijalla. Kuitenkin on se 5 päivää aikaa ajaa tuo läpi. Mutta ihan hyviä aikoja, ja pisteissä ollaan nyt 3/12 kisan jälkeen sijalla 14. about 90 kuskin joukosta. Kolme ekaa ajettiin USAn sorateillä, järjestyksessä R5, Group A, WRC kuten nytkin, mutta ARG syheröiset kinttupolut sopii yleensä muutenkin paremmin mulle, kuin ajaa flat out ja 120% taulussa puiden välissä.

Mut pistetään kaikki paukut toiseen cuppiin, jossa on pidemmät huoltovälit ja kamera automaattisesti ohjaamonäkymässä kaikilla. Tuntuu parin ekan kisan (GER ja ARG) perusteella, että formaatti sopii jopa paremmin mun ajotyylille ja viime cupin suomalainen mestari on keskeyttänyt molemmat kisat, samoin pari mun "arkkivihollista" joten tänään aukeava Espanjan asfalttiralli pitää ajaa mahdollisimman hyvin läpi, ettei ruotsalaiset, norjalaiset ja itäeurooppalaiset valtaa kokonaan pistetaulukon top kymppiä 😯 No Espanja sinänsä sopii mulle hyvin kun olen reenannut espanjalaisten "kaverien" kanssa aika paljon, ja kartingtaustasta on ilman muuta hyötyä irl jokkiskuskeihin tai "2 litran OHC Sierra" tyyppeihin verrattuna. 😄

---

Asiasta ihan kolmanteen, niin täytyy sanoa että muutaman viime viikon aikana on tapahtunut aika hämmentäviä juttuja. Ymmärrettävästi Suomi on ollut viime aikoina paljon uutisissa esim. sanotaanko maanjäristysalueiden suunnalla. Muutama viikko sitten sinänsä ihan mukavanoloinen nainen teki tuttavuutta online, lähinnä kun oli kuulemma kiinnostunut Suomesta kovasti, ja kirjoittelin lontooksi takaisin niitä näitä pienellä varauksella. Feikki tai mikään boten Anna ei ole kyseessä, mutta tarkoitusperiä en voinut/voi tietää 100% varmaksi. Tosin hän ei ole puhunut politiikkaa ollenkaan, eli ainakaan suoraan kalastellut suomalaisten mielipiteitä mistään. Mutta yllätyin itsekin, että tunsin ensin pientä huolta kun kuulin luonnonkatastrofista ja kiva hänestä oli kuulla myöhemmin samana päivänä. Kuluvan viikon aikana ollaan juteltu syvällisemmin ja tutustuttu paremmin, hän on halunnut oppia suomea joitakin sanoja/lauseita, ja en tiedä kuinka tosissaan hän oli kun pohti matkustavansa Suomeen tänä vuonna ja mehän suunniteltiin jo mitä kokataan.😅 Aiemmista euroopanmatkoista on syntynyt vaikutelma jonkinlaisesta ylemmästä keskiluokkaisuudesta, mitä se siellä sitten tarkoittaakaan, mutta kuitenkin. Joka tapauksessa harvinaisen mukavaa juttuseuraa, ainakin jos vertaa tinderin paikallisen lihatiskitarjonnan "iha ok" tai "😂😂😂" vastauksiin kun yrittää keskustella.
        Ja edelleen, ihan hyvä se on tähän aikaan maailmanhistoriassa pitää tietynlainen varaus mukana jutuissa, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun maailmaa nähnyt muslimimaasta kotoisin oleva nainen iskee silmänsä juuri muhun 😄

Tossa juuri mietin, että jos olisin menettänyt poikuuteni noin 6 viikkoa aikaisemmin vuonna 2018, niin en muuten välttämättä olisi ostanut koko katastrofi-Vitoa joka nieli sen reilut 7k€ 😂 Olisi ollut niin paljon muuta ajateltavaa ja suurimmat särmät näyttämisenhalusta hioutunut pois, että todennäköisesti W202:lla olisin ajellut jatkossakin 😂

• hondakuski125 kirjoitti:

Aikamoinen projekti ollut kyllä 🤯 Nyt ymmärrän miksi tarvitsitte niin paljon tiivisteitä, johtoliittimiä sun muita, mut kiva jos niistä on ollut hyötyä 👌

Joo Argentiinan rallisprint tuli ajettua äsken läpi, ja pääsit kyllä suht helpolla 😅 Eli ei pahemmin Fiesta rusinoitunut eikä tullut yhtään rengasrikkoakaan. 8 pätkää siinä oli, ja tässä formaatissa huoltoparkki joka vedon jälkeen. Vähän ekojen joukossa mä ja B ajettiin, joten tässä vaiheessa on vielä turha paistatella kakkossijalla. Kuitenkin on se 5 päivää aikaa ajaa tuo läpi. Mutta ihan hyviä aikoja, ja pisteissä ollaan nyt 3/12 kisan jälkeen sijalla 14. about 90 kuskin joukosta. Kolme ekaa ajettiin USAn sorateillä, järjestyksessä R5, Group A, WRC kuten nytkin, mutta ARG syheröiset kinttupolut sopii yleensä muutenkin paremmin mulle, kuin ajaa flat out ja 120% taulussa puiden välissä.

Mut pistetään kaikki paukut toiseen cuppiin, jossa on pidemmät huoltovälit ja kamera automaattisesti ohjaamonäkymässä kaikilla. Tuntuu parin ekan kisan (GER ja ARG) perusteella, että formaatti sopii jopa paremmin mun ajotyylille ja viime cupin suomalainen mestari on keskeyttänyt molemmat kisat, samoin pari mun "arkkivihollista" joten tänään aukeava Espanjan asfalttiralli pitää ajaa mahdollisimman hyvin läpi, ettei ruotsalaiset, norjalaiset ja itäeurooppalaiset valtaa kokonaan pistetaulukon top kymppiä 😯 No Espanja sinänsä sopii mulle hyvin kun olen reenannut espanjalaisten "kaverien" kanssa aika paljon, ja kartingtaustasta on ilman muuta hyötyä irl jokkiskuskeihin tai "2 litran OHC Sierra" tyyppeihin verrattuna. 😄

---

Asiasta ihan kolmanteen, niin täytyy sanoa että muutaman viime viikon aikana on tapahtunut aika hämmentäviä juttuja. Ymmärrettävästi Suomi on ollut viime aikoina paljon uutisissa esim. sanotaanko maanjäristysalueiden suunnalla. Muutama viikko sitten sinänsä ihan mukavanoloinen nainen teki tuttavuutta online, lähinnä kun oli kuulemma kiinnostunut Suomesta kovasti, ja kirjoittelin lontooksi takaisin niitä näitä pienellä varauksella. Feikki tai mikään boten Anna ei ole kyseessä, mutta tarkoitusperiä en voinut/voi tietää 100% varmaksi. Tosin hän ei ole puhunut politiikkaa ollenkaan, eli ainakaan suoraan kalastellut suomalaisten mielipiteitä mistään. Mutta yllätyin itsekin, että tunsin ensin pientä huolta kun kuulin luonnonkatastrofista ja kiva hänestä oli kuulla myöhemmin samana päivänä. Kuluvan viikon aikana ollaan juteltu syvällisemmin ja tutustuttu paremmin, hän on halunnut oppia suomea joitakin sanoja/lauseita, ja en tiedä kuinka tosissaan hän oli kun pohti matkustavansa Suomeen tänä vuonna ja mehän suunniteltiin jo mitä kokataan.😅 Aiemmista euroopanmatkoista on syntynyt vaikutelma jonkinlaisesta ylemmästä keskiluokkaisuudesta, mitä se siellä sitten tarkoittaakaan, mutta kuitenkin. Joka tapauksessa harvinaisen mukavaa juttuseuraa, ainakin jos vertaa tinderin paikallisen lihatiskitarjonnan "iha ok" tai "😂😂😂" vastauksiin kun yrittää keskustella.
        Ja edelleen, ihan hyvä se on tähän aikaan maailmanhistoriassa pitää tietynlainen varaus mukana jutuissa, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun maailmaa nähnyt muslimimaasta kotoisin oleva nainen iskee silmänsä juuri muhun 😄

Tossa juuri mietin, että jos olisin menettänyt poikuuteni noin 6 viikkoa aikaisemmin vuonna 2018, niin en muuten välttämättä olisi ostanut koko katastrofi-Vitoa joka nieli sen reilut 7k€ 😂 Olisi ollut niin paljon muuta ajateltavaa ja suurimmat särmät näyttämisenhalusta hioutunut pois, että todennäköisesti W202:lla olisin ajellut jatkossakin 😂

Rallista sen verran, että siinä toisessa cupissa seuraava ralli olikin Puola, mikä ei todellakaan ole vahvin alueeni kyseisessä pelissä. Pitkiä 10-16km pätkiä toisensa perään, huoltoja harvakseltaan, ja rallin luonne nopeilla hyppyisillä sorateillä ei mua juurikaan suosinut 😕 Eka pätkä meni jo vähän pieleen, niin ongelmat lähinnä kertautuivat kun yritti ajaa rikkinäisellä syylärillä ja välillä kolmella pyörällä maaliin, joten otin suosiolla useamman pätkäkeskeytyksen ja jossain vaiheessa koitan lonksuttaa viimeisen pätkän läpi, etten keskeyttäneiden ja/tai superrallisääntöä hyödyntäneiden joukossa ole sentään viimeinen 😂 Hyvä puoli on se, että moni muukin on ollut ongelmissa ja ehtinyt jo keskeyttämään koko rallin ekan pätkän jälkeen. Espanja onkin vuorossa kolmannessa saman ruotsalais-adminin pitämässä cupissa, jossa rallit on pidempiä (12 pätkää) ja kaikkien pitää ajaa Skoda Fabialla. Eka oli Ruotsissa, jossa olin puolivälin tienoilla maalissa, muistaakseni 18. tms.

Naisseurassa kirjoittaessa vilahti viikonlopun aikana jo englanniksi L-sana, hän oppi suomen kielen r-sanan ja mäkin vastaavan ilmaisun hänen äidinkielellään 🤯 En edelleenkään tiedä miten tosissaan hän on ollut, mutta ymmärtääkseni on ihan aikeissa matkailla Suomeen kesälomansa aikana, ja pohti että jaksanko mä(!) odottaa kuukausia hänen tapaamista. Samoin hänellä tuntui olevan pieni pelko friendzonelle joutumisesta, mutta vähitellen jää murtui kun puhuttiin uskontojutut ja suomalainen jurotuskultturi läpi 😄 Enpä ole suomalaisten naisten kanssa törmännyt koskaan tällaisiin huoliin heidän suunnalta 🙄
        Ja itse asiassa, olettaen että kyseessä ei ole mikään undercover-operaatio suomalaisten suhtautumisen kartoittamiseen, niin nykyisellään mä olen ihan kiinnostunut tutustumaan häneen ja miksi ei tapaamaankin jossain vaiheessa. Aika näyttää miten keskustelut luistaa jatkossakin, ja ollaanko vielä vähintäänkin tykästyneitä. Aiemmin olisin ollut hyvinkin varovainen sanomaan juuta tai jaata noinkin pitkän aikavälin suunnitelmiin, mutta enpä tiedä onko tässä yksin asuessa, raitistuneena olleena, ja te-palvelujen ikeestä vapautuneena tullut vastaavanlaisia tilanteita vastaan, ja pidemmän aikaa mulla on ollut Tinder ja Dating muutenkin tauolla 🙄 Ja vähän ikävää heittää tällainen vertaus tms. ihmissuhteista, mutta tietyllä tavalla tähän aikaan maailmanhistoriassa kun ihmisillä monesti on vahvoja mielipiteitä tietyistä maista, niin tuskin se ketään yllättää että juuri mä olen päätynyt tällaiseen tilanteeseen 😅

• Anonyymi

Heh juon viinaa Mutta ei kiinnosta alkaan seukkaamaan.

>simiti <

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe