Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toissapäivänä+oli+aika-ajojen+eka+osio+eli+ns.+bump+day,+jolloin+pari+kuskia+karsiutui+kisasta.+Yrittäjiä+oli+35+ja+kisan+maksimi+osallistujamäärä+on+33.+Ite+pääsin+hyvin+jatkoon+ja+eilen+oli+varsinaiset+aika-ajot.+Mun+pomo+ja+tiimikaveri+Ed+Carpenter+ajoi+paalupaikalle,+toinen+tiimikaverini+Danica+Patrick+ajoi+seitsemänneksi+ja+mä+sijoituin+hänen+edelleen+kuudenneksi.
Tässä+virallinen+tuloslista+aika-ajoista:
https://aijaa.com/tgxazW
Ensi+sunnuntaina+onkin+sitten+edessä+se+tosikoitos+eli+200+kierroksen+pituinen+kisa+:))))
21.05.2018 13:34
Tuo+on+joku+vanhentunut+lista,+sillä+mä+ilmoittauduin+kisaan+vähän+viime+hetkellä.+Tossa+ylempänä+mä+linkitin+ajan+tasalla+olevan+osallistujalistan,+jossa+myös+mut+on+mainittu.
Ja+sä+tuskin+edes+olet+mikään+oikea+Pastor+Maldonado,+sillä+hän+kirjoittaisi+varmasti+rekisteröityneenä+ja+omalla+kuvallaan.+Ja+tuskin+hän+Venezuelalaisena+osaisi+kirjoittaa+äidinkielentasoista+suomea+ihan+tosta+vaan.
11.05.2018 19:08
Outoa+että+mua+ei+ole+mainittu+tossa+listassa+sillä+hetkellä+kun+sä+tsekkasit+sen.+Johtuu+varmaan+siitä+kun+ilmoittauduin+aika+viime+hetkellä+ja+kisanjärjestäjillä+ei+ole+ollut+aikaa+päivittää+sitä.
Tässä+mun+ottama+kuvankaappaus+virallisesta+osanottajalistasta:+https://aijaa.com/AD2ndw
Siinä+mä+olen+mainittu+kuten+kuka+tahansa+muukin+kuski.+Varmaan+ihan+hiljattain+muokattu+tuota+listaa.
08.05.2018 20:51
Outoa,+tässä+mun+ottama+kuvankaappaus+kyseiseltä+sivustolta:+https://aijaa.com/AD2ndw
Kyllä+mut+on+mainittu+listalla+ihan+siinä+missä+muutkin+kuskit.
08.05.2018 20:47
Kiitti,+vähän+toi+herätti+ensin+hämmästystä+mutta+moni+on+kyllä+kehunut+auton+teemaa+ja+uskoisin+että+myös+tv-kuvasta+se+erottuu+hyvin+edukseen+:)))))))))
Ihan+mielenkiintoisia+tosiaan+tollaset+tapahtumat,+itekin+joskus+käynyt+tuolla+Classic+Motor+Showssa.+Mullahan+oli+aiemmin+Ford+F150+Super+Duty+jyystö-truck,+mutta+kun+viime+vuonna+voitin+kenosta+sen+250k€+niin+vaihdoin+GMC+Sierraan+joka+on+ollut+kyllä+pirun+hyvä+auto.+
Ei+kai+se+kuvien+lisääminen+ole+kovinkaan+kummoinen+homma.++Lisäät+suoraan+puhelimesta+jos+oot+kuvannut+puhelimella,+tai+jos+oot+kuvannut+perinteisellä+kameralla+niin+siirrät+koneelle+ja+lisäät+sitä+kautta.+🙄
08.05.2018 19:14
Kiitti+hei!
Nuo+kalu-logot+herätti+ensi+alkuun+vähän+hämmästystä+ihmisissä,+mut+moni+on+kyllä+kehunut+autoa+tyylikkääksi+ja+ainakin+tv-kuvasta+sen+pitäisi+erottua+hyvin+:)
08.05.2018 11:21
DarkFearin+tukka+muistuttaa+hyvinkin+paljon+jalkapalloilija+Andrea+Pirlon+tukkaa,+eli+nyt+olet+tainnut+kyllä+erehtyä+henkilöstä
14.04.2018 22:21
Kyllä+täällä+varsinkin+isot+tiet+ja+kaupungin+kadut+ovat+ihan+sulia.+
Joo+meillä+oli+tuolla+tapahtumassa+tosiaan+näytillä+Bickyn+keuliva+Silverado,+hänen+poikansa+MotoGP-pyörä+sekä+Monster+Jam-tapahtumaa+varten+rakennettu+jyystömonsteri+:))))))
03.04.2018 20:16
Tämä+olikin+hyvä+ja+inspiroiva+aloitus,+halasimme+juuri+Bicky+Royal+miehen+kanssa+😊+
Jos+joku+ihmettelee+miksi+me+ollaan+sunnuntai-aamuna+hereillä+näin+aikaisin,+niin+me+ollaan+täällä+Qatarissa,+sillä+Penetrators+MotoGP+Team+ja+Bicky+Jr.+osallistuu+kauden+ekaan+MotoGP+kisaan+:)))))))))
18.03.2018 08:16
Tossa+aloituksessa+viitattiin+sun+lääkitykseen.+Se+on+kaiketi+auttanut+sua+ilmeisen+hyvin+ja+sä+viihdekäytät+niitä+vain+harvoin,+joten+ei+kai+siinä+ole+mikään+pielessä?+Ihan+näin+maallikon+tai+siis+köh...+kokemusasiantuntijan+mielipiteenä.
Mutta+et+sä+mikään+hullu+ole+etkä+käsittääkseni+kirjoittele+monella+nimimerkillä.+Ne+suomityttö-trollaukset+olivat+ihan++hauskoja+sen+aikansa,+mutta+rajansa+toki+kaikella+:)))
09.03.2018 22:34
DarkFear+ei+tee+mitään+akkojen+hommia+akkojen+palkalla+vaan+ihan+oikeaa+duunia+14e/h+palkalla+++lisät.+Aiemmin+hänen+peruspalkka+oli+12e/h+mutta+hän+kertoi+saaneensa+palkankorotuksen+vuodenvaihteessa.
04.03.2018 22:35
Onhan+toi+ihan+kiva+combo+jos+haluaa+vähän+nollata+päätä,+mut+älä+ota+tavaksi+:)
Teillä+on+talossa+tosi+hienot+vanhat+6-ruutuiset+ikkunat+joten+koita+olla+kaatuilematta+päin+ikkunoita+:))))
28.02.2018 22:44
Hei+hyvä+kun+Peris+otit+muuten+puheeksi+noi+jenkkisarjat!+Me+ollaan+just+käyty+neuvotteluja+että+saataisiin+meidän+kerhosta/tiimistä+kuski+ajamaan+Indy500-kilpailuun+toukokuussa.+Todennäköisesti+siellä+ajan+vähintäänkin+minä,+mut+jos+budjetti+sallii+niin+osallistumme+myös+toisella+autolla+ja+sä+oot+yks+vaihtoehto+siihen.+Auto+on+tottakai+mattamusta+ja+siinä+on+komea+Tatuoitu+Kalu+-logo+:)))))
Tällä+hetkellä+neuvottelumme+ovat+pisimmillä+ja+lähimpänä+Ed+Carpenter+Racingin+kanssa.+Eli+jos+osallistumme+kisaan+niin+teamin+virallinen+nimi+on+todennäköisesti+Ed+Carpenter+Racing+With+Penetrators+MC+Finland.
No+mut+toukokuuhun+on+vielä+aikaa,+joten+katsellaan+kaikessa+rauhassa+:)))
27.02.2018 22:23
Haukkukaa+mieluummin+vaikka+mua+kaljupääksi.+
DarkFear+sentään+tekee+kaikkensa+säilyttääkseen+tuuhean+Andrea+Pirlo+tyylisen+tukkansa.+
Kun+mä+huomasin+että+mun+päälaella+ei+tukka+juurikaan+kasva,+niin+aloin+ajelemaan+ihan+rehellisen+jyystärikarju-kaljun+:)))
25.02.2018 22:42
Joo+SUOMI-Make+on+Turun+Perussuomalaisten+jäsen,+näkeehän+sen+jo+pelkästään+hänen+hiustyylistään+:))))))))))))))))))))+Täytyy+tosiaan+vinkata+että+asettuisi+kunnallisvaaleissa+ehdolle+että+saataisiin+valtuustoon+jotain+tolkun+miehiä+nyt+kun+Mäenpää+ei+enää+päässyt+valtuustoon+ja+sittemmin+kuolikin.
22.02.2018 20:32
Mä+en+ole+insinööri+eikä+toi+politiikkakaan+ole+ihan+vahvinta+alaa,+mut+toi+kuulostaa+kyllä+harvinaisen+typerältä.+Mieluummin+valtion+pitäis+maksaa+tollanen+summa+korjausavustusta+tms.+että+saataisiin+pidettyä+koko+Suomi+asuttuna+eikä+porukka+muuttaisi+vallan+PK-seudulle.
Mitä+nyt+oon+tehnyt+saneeraus+ja+raksa-alan+duunia+niin+tiedän+käytännön+tasolla+asioista+jonkin+verran.+Jos+puhutaan+perus+rintamamiestaloista+tai+vielä+vanhemmista+hirsitaloista,+niin+kymppitonnilla+saa+jo+paljon+kunnostettua.+Toki+jotkut+70-luvun+tasakattoiset+homepommit+on+asia+erikseen+ja+ne+sietääkin+purkaa+jos+sikseen+tulee.
Ihan+semmonenkin+tuli+mieleen+että+mitenköhän+on+pönttöuunin+&+savupiipun+elinkaari+vs.+ilmalämpöpumpun+elinkaari?+Entä+ilmalämpöpumpun+valmistuksesta+syntyvät+päästöt,+siihen+tarvittavat+raaka-aineet,+valmistusmaiden+työntekijöiden+ihmisoikeudet+jne.
Astu+nyt+hyvä+mies+pois+sieltä+Liljalaakso-Älväritalo-Octavia-insinööri+kuplasta.+
Mut+hei+eiköhän+sut+oteta+avosylin+vastaan+Turun+Kepun+jäseneksi+kun+kerrot+niille+näkemyksiäsi+:)))))))))))))))))))))
22.02.2018 18:49
Joo+onhan+faijalla+ollut+aina+noita+moottoripyöriä+ja+jenkkirautoja,+varmaan+siitä+mäkin+olen+sen+kipinän+saanut+näihin+hommiin.+Hän+on+ollut+"alan+miehiä"+mut+kylläkin+ennen+kuin+Penetrators+MC+ilmaantui+Suomen+MC-piireihin.+
Nyt+hän+on+jo+eläkeiässä+ja+ajelee+vain+kesäisin+vanhalla+Honda-moottoripyörällä+ja+ympärivuotisena+käyttöautona+hänellä+on+uudehko+Jeep+Patriot.+Niin+ja+tallissa+hänellä+on+entisöity+70-luvun+Chevrolet+Chevelle+SS+:))))))
Ja+hän+on+mun+OIKEA+faija+eikä+mikään+isäpuoli+eli+aisurifaija+:))))))))))))))
10.02.2018 23:06
Niin+mullakin+tuli+päällimmäisenä+mieleen+että+mikähän+muutaman+vuoden+ikäistä+lasta+kiinnostaa+ja+mitä+sellainen+pitää+hauskana.+Ainakin+ite+muistan+omasta+lapsuudesta+että+mulla+oli+tosi+hauskaa+pyöriä+faijan+mukana+tallilla+kun+se+rassasi+prätkää+ja+joskus+kun+mutsin+silmä+vältti+niin+faija+kiinnitti+mun+fillarin+köydellä+kiinni+hänen+harrikkaan+ja+veti+mua+perässään.+Okei+joo,+aika+hazardia+touhua+enkä+suosittele+kokeilemaan,+mut+kannattaa+Timbe+tutkailla+tai+ihan+vain+kysyä+että+mistä+Minttu-Pete+on+kiinnostunut.+Tällanen+ilmainen+vinkki;+vie+hänet+ensin+vaikkapa+HopLoppiin+jossa+pikku+viikari+saa+pitää+hauskaa+:)
10.02.2018 21:57
Niin+en+kyllä+mäkään+tajua+miten+mies86+muka+tähän+liittyy...
Soitin+Perikselle+tänään+aamupäivällä+ja+kutsuin+hänet+tänne+kerhotiloille+kahville+jos+hän+töiltään+ehtii,+kun+täällä+on+aika+hiljaista+kun+porukkaa+on+keikalla+kuka+missäkin.+
No+Peris+kertoi+puhelimessa+että+hän+aikoo+tehdä+autoonsa+määräaikaishuollon,+joten+ehdotin+hänelle+että+tehdään+se+täällä+meidän+tallilla+ja+samalla+vaihdetaan+kuulumiset.+
Ja+tuohon+Timpan+Octavian+huoltokuluihin...+Tuota+noin...+Sanotaanko+näin+että+tällasen+jyystö-truckin+ylläpito+on+vähintään+yhtä+kallista,+mutta+tällä+pystyy+sentään+näyttämään+sitä+omaa+varallisuuttaan+ja+herättämään+naisten+huomion.+Tollasia+Octavioita+taas+on+13kpl+tusinassa+eikä+loppujen+lopuksi+ketään+kiinnosta+sen+päästöt+paitsi+korkeintaan+katsastusmiestä.
02.02.2018 22:06
Niin+mitä+järkeä+sun+olis+maksaa+vuokraa+tai+asuntolainanlyhennystä+jostain+kopperosta+ja+silti+joutuisit+joka+päivä+ajamaan+töihin+sinne+sun+kotinurkille.+Ja+kun+sun+äidillä+on+niitä+rajoitteita+niin+sehän+on+win-win+tilanne+teille+molemmille+että+asutte+samassa+taloudessa.
Ettei+vain+palstan+hc-ätmit+olisi+kateellisia+sulle+kun+noin+räksyttävät...
27.01.2018 23:20
13 / 17