Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Aloituksia

24

Kommenttia

336

1. Onhan+kaikilla+kuskeilla+eri+mieltymykset+auton+säätöjen+suhteen,+mut+meillä+merkittävin+asia+on+just+toi+paino.+Dansku+joutuu+käyttämään+lisäpainoja+että+minimipaino+täyttyy,+ja+mun+on+pitänyt+olla+dieetillä+etten+anna+liikaa+tasoitusta.+Mut+mulla+on+se+etu+että+voima+ei+ekana+lopu+kesken,+sillä+näissä+autoissahan+ei+ole+ohjaustehostinta.+Noin+muuten+aika+timmi+mimmi+toi+Danica,+kun+ottaa+huomioon+että+hän+on+samaa+ikäluokkaa+mun+ja+myös+yhen+toisen+palstakirjoittajan+kanssa.
  2. Niin+en+kyllä+mäkään+tajua+miten+mies86+muka+tähän+liittyy...Soitin+Perikselle+tänään+aamupäivällä+ja+kutsuin+hänet+tänne+kerhotiloille+kahville+jos+hän+töiltään+ehtii,+kun+täällä+on+aika+hiljaista+kun+porukkaa+on+keikalla+kuka+missäkin.+No+Peris+kertoi+puhelimessa+että+hän+aikoo+tehdä+autoonsa+määräaikaishuollon,+joten+ehdotin+hänelle+että+tehdään+se+täällä+meidän+tallilla+ja+samalla+vaihdetaan+kuulumiset.+Ja+tuohon+Timpan+Octavian+huoltokuluihin...+Tuota+noin...+Sanotaanko+näin+että+tällasen+jyystö-truckin+ylläpito+on+vähintään+yhtä+kallista,+mutta+tällä+pystyy+sentään+näyttämään+sitä+omaa+varallisuuttaan+ja+herättämään+naisten+huomion.+Tollasia+Octavioita+taas+on+13kpl+tusinassa+eikä+loppujen+lopuksi+ketään+kiinnosta+sen+päästöt+paitsi+korkeintaan+katsastusmiestä.