Aikooko kukaan palstalainen mennä katsomaan

pöris

Indy 500-sarjan kilpailua 27.5? Otin kuvan kisan viralliselta sivulta osallistujalistasta, voi valita oman suosikkinsa valmiiksi

https://aijaa.com/G1IxwU

90

1267

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MHäkkinen

      Mitä, oliko se huijausta mitä peris Markku Näätänä kirjoitti Indy500-kisaan osallistumisesta kirjoitti :((

    • Outoa että mua ei ole mainittu tossa listassa sillä hetkellä kun sä tsekkasit sen. Johtuu varmaan siitä kun ilmoittauduin aika viime hetkellä ja kisanjärjestäjillä ei ole ollut aikaa päivittää sitä.

      Tässä mun ottama kuvankaappaus virallisesta osanottajalistasta: https://aijaa.com/AD2ndw

      Siinä mä olen mainittu kuten kuka tahansa muukin kuski. Varmaan ihan hiljattain muokattu tuota listaa.

      • Gilles_Villeneuve

        Peris, opettele nyt fotoshoppaamaan kunnolla :)))

        Mutta, laitetaanpa linkki kisajärjestäjien viralliselle sivulle niin ei tarvitse kinastella, vai mitä? :))


      • HahmoteIma

        kylläpä on alkeellista photo shoppausta. Kurssille peris mars!


    • Kylläsiinätapauksessa

      Onko sinne ilmaiskuljetus ja -majoitus?

      • Minttu-Tippuri_Näätä

        On, peris maksaa kun siellä ajaa mukana hänen näkymätön mielikuvitusystävänsä läski-make.


      • Loeb
        Minttu-Tippuri_Näätä kirjoitti:

        On, peris maksaa kun siellä ajaa mukana hänen näkymätön mielikuvitusystävänsä läski-make.

        Läski-make pääsee varmaan podiumille mielikuvituskuljettajien sarjassa 8D


    • Trabant-kuski

      Eipä kiinnosta kun siellä ei ole suomalaisia ja muutenkin sen ovaaliradan kiertäminen on tylsää katsottavaa.

      • LeenaLetukka

        Onhan siellä periksen imaginaarifrendi Lihava-Markku näkymättömällä Ford Liljalaaksollaan :-))


      • Sarita_Näätä
        LeenaLetukka kirjoitti:

        Onhan siellä periksen imaginaarifrendi Lihava-Markku näkymättömällä Ford Liljalaaksollaan :-))

        Ford Liljalaakso onkin raju peli ^_^


      • Miten oleellista kuskin kansallisuus muuttaa ? Onko olemassa jokin suomalainen ajotapa?

        "Et saatana kiilaa eteen." "Pysähdyn puolimatkassa pullakahville."


      • Jeppisson
        scrg kirjoitti:

        Miten oleellista kuskin kansallisuus muuttaa ? Onko olemassa jokin suomalainen ajotapa?

        "Et saatana kiilaa eteen." "Pysähdyn puolimatkassa pullakahville."

        Suomalaista on kiva kannustaa, voitto kotiin tänne pohjan perukoille. Vaikka lihavaa markkua ellei se olisi periksen sängyn alla asuva mielikuvitusystävä.


      • kjewpogjogfs
        Jeppisson kirjoitti:

        Suomalaista on kiva kannustaa, voitto kotiin tänne pohjan perukoille. Vaikka lihavaa markkua ellei se olisi periksen sängyn alla asuva mielikuvitusystävä.

        Periksen sängyn alla onkin ruuhkaa kun sinne pitää mahtua janica, timppa, bicky ja kaikki muut mielikuvitusystävät :>)


      • kjewpogjogfs kirjoitti:

        Periksen sängyn alla onkin ruuhkaa kun sinne pitää mahtua janica, timppa, bicky ja kaikki muut mielikuvitusystävät :>)

        Eikä Periksellä ole mitään mielikuvitusystäviä, kun oon ihan itsekin nähnyt Turussa näitä tyyppejä milloin missäkin. Usein näin mm. Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä Varissuolla ja joskus näin myös ihan Suomityttö24veen näköisen naisen Varissuon ostarilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi näin myös usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla ja SUOMI-Maken näin joskus vartijan työasussa Hansa-keskuksessa.


      • Mira_Varissuolta
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä Periksellä ole mitään mielikuvitusystäviä, kun oon ihan itsekin nähnyt Turussa näitä tyyppejä milloin missäkin. Usein näin mm. Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä Varissuolla ja joskus näin myös ihan Suomityttö24veen näköisen naisen Varissuon ostarilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi näin myös usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla ja SUOMI-Maken näin joskus vartijan työasussa Hansa-keskuksessa.

        Tuohon Indy-lähtölistaan peris yritti tökerösti fotoshopata jonkun Porari-nimisen mielikuvitusystävänsä nimen:))))

        Yhtä tökeröä kuin se ”ystäväpäiväkortti”:)))))))))))))))))


    • tummpppi

      Aneeminen laji, ei kinosta.

    • Palstaäädämi

      Menen ätmiraveihin Vieremälle.

    • Kysyin Varissuon paikallisen pubin pitäjältä että näkyykö tämä kisa heidän telkkaristaan mutta vissiin miltään suomalaiselta kanavalta sitä ei voi katsoa. En ymmärrä näistä atk laitteista sun muista mutta hän lupasi järjestää jonkun striimin ja video tykin joiden kautta kisaa voi katsoa pubissa ja me voidaan kannustaa oman kylän poikaa voittoon!

      Koko laji on vähän vieras mulle mutta vormuloita olen katsonut Häkkisen ajoista asti. Niin ja itekin meinaan nuorempana ajoin jokkis autoilla kilpaa. Kupla volkkarit ja taka moottori skodat kulki parhaiten! Nyky päivänä taitaa noiden merkkien autot olla aika erilaisia ja tuskin ovat tulevaisuudessa suosittuja jokkis aihioita.

      • Pastor_Maldonado

        Ei siellä ole yhtään suomalaista mukana. Tässä osallistujalista kisajärjestäjien viralliselta sivulta:

        https://aijaa.com/G1IxwU


      • Sarita_Näätä
        Pastor_Maldonado kirjoitti:

        Ei siellä ole yhtään suomalaista mukana. Tässä osallistujalista kisajärjestäjien viralliselta sivulta:

        https://aijaa.com/G1IxwU

        Eikä se lihava-Markku Indy-autoon mahtuisikaan, vaikka olisi todellinen henkilö eikä pöljä-periksen satuhahmo.


      • Pastor_Maldonado kirjoitti:

        Ei siellä ole yhtään suomalaista mukana. Tässä osallistujalista kisajärjestäjien viralliselta sivulta:

        https://aijaa.com/G1IxwU

        Tuo on joku vanhentunut lista, sillä mä ilmoittauduin kisaan vähän viime hetkellä. Tossa ylempänä mä linkitin ajan tasalla olevan osallistujalistan, jossa myös mut on mainittu.

        Ja sä tuskin edes olet mikään oikea Pastor Maldonado, sillä hän kirjoittaisi varmasti rekisteröityneenä ja omalla kuvallaan. Ja tuskin hän Venezuelalaisena osaisi kirjoittaa äidinkielentasoista suomea ihan tosta vaan.


      • Pastor_Maldonado
        paksuniska-make kirjoitti:

        Tuo on joku vanhentunut lista, sillä mä ilmoittauduin kisaan vähän viime hetkellä. Tossa ylempänä mä linkitin ajan tasalla olevan osallistujalistan, jossa myös mut on mainittu.

        Ja sä tuskin edes olet mikään oikea Pastor Maldonado, sillä hän kirjoittaisi varmasti rekisteröityneenä ja omalla kuvallaan. Ja tuskin hän Venezuelalaisena osaisi kirjoittaa äidinkielentasoista suomea ihan tosta vaan.

        Tökerösti fotoshopattu väärennös ei ole osallistujalista :-) Ja älä nyt peris niuhota kielestä, kirjoittavathan belgi-hahmosi bicky ja black jakekin äidinkielentasoista suomea :-)))


      • Jos nyt laskin oikein niin sana "peris" on mainittu kymmenessä eri viestissä tähän mennessä, vaikka mä en ole edes osallistunut koko keskusteluun. Eikä mulla ole mitään "hahmoja" tms. vaan kirjoitan ihan omalla tunnuksellani omia kommentteja.

        Eikä mulla ole mitään syytä epäillä etteikö kaverini Make osallistuisi kyseiseen kisaan, sillä hänhän linkitti OIKEAN osallistujalistan ja postasi toiseen ketjuun kuvan kilpa-autostaan.

        Huoh, täällä taitaa olla puolet palstalaisista jossain psykoosissa.


      • Buhahaahhhaa
        peris234 kirjoitti:

        Jos nyt laskin oikein niin sana "peris" on mainittu kymmenessä eri viestissä tähän mennessä, vaikka mä en ole edes osallistunut koko keskusteluun. Eikä mulla ole mitään "hahmoja" tms. vaan kirjoitan ihan omalla tunnuksellani omia kommentteja.

        Eikä mulla ole mitään syytä epäillä etteikö kaverini Make osallistuisi kyseiseen kisaan, sillä hänhän linkitti OIKEAN osallistujalistan ja postasi toiseen ketjuun kuvan kilpa-autostaan.

        Huoh, täällä taitaa olla puolet palstalaisista jossain psykoosissa.

        Onpa oikea lista kun siihen on käsin lisätty tökeröäkin tökerömmin yksi nimi :D Opettele fotoshoppaamaan peris :))

        Mitäs olet mieltä, jos laitetaan linkki kisajärjestäjien viralliselle sivulle, onko siellä jyystökilpurikuski mainittu? :))))))))))))))))


      • siellä_se_on
        Buhahaahhhaa kirjoitti:

        Onpa oikea lista kun siihen on käsin lisätty tökeröäkin tökerömmin yksi nimi :D Opettele fotoshoppaamaan peris :))

        Mitäs olet mieltä, jos laitetaan linkki kisajärjestäjien viralliselle sivulle, onko siellä jyystökilpurikuski mainittu? :))))))))))))))))

        Tuolla ylempänähän Make juuri sanoi, että se on lisätty jälkeenpäin koska ilmoittautui niin myöhään. Mutta siellä se siis joka tapauksessa on, kiistämätön todiste kaikille vainoharhaisille, ettei kysymyksessä ole mikään mielikuvitushenkilö. Hah hah, repikää siitä!


    • Toissapäivänä oli aika-ajojen eka osio eli ns. bump day, jolloin pari kuskia karsiutui kisasta. Yrittäjiä oli 35 ja kisan maksimi osallistujamäärä on 33. Ite pääsin hyvin jatkoon ja eilen oli varsinaiset aika-ajot. Mun pomo ja tiimikaveri Ed Carpenter ajoi paalupaikalle, toinen tiimikaverini Danica Patrick ajoi seitsemänneksi ja mä sijoituin hänen edelleen kuudenneksi.

      Tässä virallinen tuloslista aika-ajoista:
      https://aijaa.com/tgxazW

      Ensi sunnuntaina onkin sitten edessä se tosikoitos eli 200 kierroksen pituinen kisa :))))

      • Mites kun Danica on sellainen 40 kg kirppu, niin pitääkö sulla läskiniskalla olla kovin eri säädöt?


      • scrg kirjoitti:

        Mites kun Danica on sellainen 40 kg kirppu, niin pitääkö sulla läskiniskalla olla kovin eri säädöt?

        Onhan kaikilla kuskeilla eri mieltymykset auton säätöjen suhteen, mut meillä merkittävin asia on just toi paino. Dansku joutuu käyttämään lisäpainoja että minimipaino täyttyy, ja mun on pitänyt olla dieetillä etten anna liikaa tasoitusta. Mut mulla on se etu että voima ei ekana lopu kesken, sillä näissä autoissahan ei ole ohjaustehostinta.

        Noin muuten aika timmi mimmi toi Danica, kun ottaa huomioon että hän on samaa ikäluokkaa mun ja myös yhen toisen palstakirjoittajan kanssa.


      • onpaskummallista

        Aijaa:ssa virallinen tuloslista :D Eikö järjestäjien sivuilta virallista listaa löydy?


      • Katos vaan, hyvin sä vedit tolleen ensikertalaiseksi 👍 Kun kattoo noita nimiä tuloslistalla, niin sun ympärillä on kyllä valtavasti kokemusta. Varmaan melkoinen hämmästys niillekin että yhtäkkiä täältä Joulupukin ja Räikkösen kotimaasta tulee tollanen tatuoitu penetraattori ja kiilaa heti kuudenneksi :)))))))))))))))))))))))

        Niin onhan toi Danica Patrick ihan hyvännäköinen 36-vuotiaaksi kurpaksi. Taitaa Näädän Janskukin olla vähän samaa ikäluokkaa mutta eletty elämä näkyy päällepäin huomattavasti enemmän :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • kolmenkympinkriisi
        paksuniska-make kirjoitti:

        Onhan kaikilla kuskeilla eri mieltymykset auton säätöjen suhteen, mut meillä merkittävin asia on just toi paino. Dansku joutuu käyttämään lisäpainoja että minimipaino täyttyy, ja mun on pitänyt olla dieetillä etten anna liikaa tasoitusta. Mut mulla on se etu että voima ei ekana lopu kesken, sillä näissä autoissahan ei ole ohjaustehostinta.

        Noin muuten aika timmi mimmi toi Danica, kun ottaa huomioon että hän on samaa ikäluokkaa mun ja myös yhen toisen palstakirjoittajan kanssa.

        Tämä Patrick on Wikipedian mukaan syntynyt maaliskuussa 1982 eli noin kuukautta aikaisemmin kuin neitsytsetä DarkFear


      • kolmenkympinkriisi kirjoitti:

        Tämä Patrick on Wikipedian mukaan syntynyt maaliskuussa 1982 eli noin kuukautta aikaisemmin kuin neitsytsetä DarkFear

        Ai niinkö on nuori mies vielä tämä Patrick, että on vasta 36-vuotias nuori poika. On siis kaikin puolin hänelläkin vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, ihan kuten on mullakin, kun on itse vasta 28-vuotias.


      • kolmenkympinkriisi kirjoitti:

        Tämä Patrick on Wikipedian mukaan syntynyt maaliskuussa 1982 eli noin kuukautta aikaisemmin kuin neitsytsetä DarkFear

        Ai sä itse oot joku nussimaton neitsyt-setä, eli suoraan sanottuna luuserimies siis. Oot varmasti myös joku persuja äänestävä juntti, kun niitähän te kaikki nussimattomat ätmiluuserit aina olettekin.

        Mulla itselläni sen sijaan onkin ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien, mutta mä olenkin tasoltani YTM-mies ja sen vuoksi en ole persujakaan koskaan äänestänyt.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ai niinkö on nuori mies vielä tämä Patrick, että on vasta 36-vuotias nuori poika. On siis kaikin puolin hänelläkin vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, ihan kuten on mullakin, kun on itse vasta 28-vuotias.

        Niin sähän olet toki 28v, ei siinä mitään. Vähän samaa ikäluokkaa Periksen ja Mies86:n kanssa, Tai suunnilleen heidän välistä.

        Mutta tämä tiimikaverini Danica Patrick on tosiaan naishenkilö, vaikka sukunimi onkin miehekäs :) Tässä tänä vuonna otettu kuva hänestä: http://www.thedrive.com/accelerator/19706/danica-patrick-unveils-godaddy-indycar-for-the-2018-indy-500-race


    • F1-äijä

      En mää ny sinne Indy-kisaan lähre.
      Mää taira mennä Monaco F1-kisaa kattomaa?

    • Tässä joku pressikuva joka on otettu aika-ajojen jälkeen: https://aijaa.com/pXskPt

      On se vaan komia yhdistelmä tuo musta Chevy ja tunnettu tatuoitu kalu -logo :))))))))))))))))))) Onpa se sitten tällaisessa maailmanluokan tapahtumassa taikka perus Silveradossa Vakken yössä :))))))))))))))))))))))

      • Katos vaan, siinähän näkyy oikein sun auto kuvassa ja on myös Tatuoitu penis-logo päässyt kuviin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Katos vaan, siinähän näkyy oikein sun auto kuvassa ja on myös Tatuoitu penis-logo päässyt kuviin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jep pitäähän sitä olla kerhon logot edustettuna autossa :))))))))))))))

        Mikä ikinä onkaan tulos ja palkkio kisasta, niin se menee samaan kassaan mitä olemme keränneet Penetrators MC:n jätkien kanssa poikien syrjäytymisen ehkäisemiseksi.


    • OviedonOhjus

      Toivotaan, että Alonso voittaa tuon kisan.

    • Vedin just naamaan litran lekan tota Fuzzy's votkaa... Huhhuh että humahti! Se on hienoa että Penetratorsin yhteistyökumppanina toimii alkkomahoolivalmistaja jolta saamme tällasia ilmaisia liikelahjoja 👍 Toki kotopuolessa Suomessa on tullut "hieman" kiskottua Saaremaa votkaa :))))))))))))))))))))))))

      MotoGP:n puolella toimin Penetrators MC Teamin tallipäällikkönä, mutta täällä mä olen lähinnä kunniavieras ja mulle on sanottu että en puuttuisi liikaa asioihin. Eikä siinä mitään, eipä mulla ole juurikaan tietämystä näistä Indycar autoista.

      Hyvin Make on kyllä ajanut tähän mennessä, ja varmasti ensi sunnuntaina hänellä on täysi yritys päällä sillä hänhän osallistuu vain tähän yhteen kisaan eikä hänen näin ollen tarvitse miettiä sarjapisteitä yms. joten voi vetää pienellä riskillä.

      • Eikös 80% Saarenmaa-leka ollut väkevistä sun lemppari:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Muistan Varissuolla kuulleeni jotain sellaista juttua, että sä olit kuulemma juonut Suomityttö24v:n jääkaapista sen kaikki lonkerot:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sun pitäisi Bicky muuten lanseerata joku oma alkoholijuoma, jossa voisi olla logona vaikka teidän kerhon Tatuoitu Penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • penetraattoripete
        DarkFear kirjoitti:

        Eikös 80% Saarenmaa-leka ollut väkevistä sun lemppari:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Muistan Varissuolla kuulleeni jotain sellaista juttua, että sä olit kuulemma juonut Suomityttö24v:n jääkaapista sen kaikki lonkerot:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sun pitäisi Bicky muuten lanseerata joku oma alkoholijuoma, jossa voisi olla logona vaikka teidän kerhon Tatuoitu Penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sitä bickyn penisnektaria darkkiskin kurlaisi kurkkuunsa mielellään :))))))))))))))))))))))))


      • Fhkvz

        Ei voi muuta kuin ihailla tuollaista viinapäätä, litra raakaa viinaa ei tunnu missään ;)


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikös 80% Saarenmaa-leka ollut väkevistä sun lemppari:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Muistan Varissuolla kuulleeni jotain sellaista juttua, että sä olit kuulemma juonut Suomityttö24v:n jääkaapista sen kaikki lonkerot:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sun pitäisi Bicky muuten lanseerata joku oma alkoholijuoma, jossa voisi olla logona vaikka teidän kerhon Tatuoitu Penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jep 80% Saaremaa miehen tiellä pitää!

        Toi onkin hyvä idea, että lanseeraisin oman Bicky's vodka-brändin. Pullo voisi olla peniksen muotoinen ja etiketissä tribaalikuvioita :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Pidetään ehdottomasti harkinnassa! :))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Jep 80% Saaremaa miehen tiellä pitää!

        Toi onkin hyvä idea, että lanseeraisin oman Bicky's vodka-brändin. Pullo voisi olla peniksen muotoinen ja etiketissä tribaalikuvioita :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Pidetään ehdottomasti harkinnassa! :))))

        Se olisikin muuten hyvä idea, varsinkin se peniksen muotoinen pullo, jonka etiketissä olisi tribal-kuvioita:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tuli myös itsellä mieleen jo pidemmän aikaa sitten, että teidän kerhon kannattaisi lanseerata myös se oma Oululaisen Reissumies-brändi, jonka pussissa olisi sun ja teidän kerhon miesten kuva ja lukisi siinä teksti "Jännämies":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oot varmaan nähnyt Prismassa niitä Reissumies-leipäpusseja, joissa on joku eri miehen kuva siinä pussissa ja lukee esim. automies, työmies yms. Saisitte varmasti myös jotain ns. sponsorirahaa tuolta Oululaisen leipätehtaalta, kun teidän naamoja komeilisi niissä leipäpusseissa.

        Voisi varmasti Timppaa ja Ekiä vituttaa, kun Prisman ostosreissulla heidän vaimo ja lapset keräisivät ostoskärryihin monta pussia Reissumiestä, jossa jokaisen pussin kyljessä olisi teksti "jännämies" ja sun ja muiden kerhon jätkien naamoja virne naamalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Siinä ajattelisi Timppa ja Eki vaan, että oi-voi voi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Se olisikin muuten hyvä idea, varsinkin se peniksen muotoinen pullo, jonka etiketissä olisi tribal-kuvioita:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tuli myös itsellä mieleen jo pidemmän aikaa sitten, että teidän kerhon kannattaisi lanseerata myös se oma Oululaisen Reissumies-brändi, jonka pussissa olisi sun ja teidän kerhon miesten kuva ja lukisi siinä teksti "Jännämies":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oot varmaan nähnyt Prismassa niitä Reissumies-leipäpusseja, joissa on joku eri miehen kuva siinä pussissa ja lukee esim. automies, työmies yms. Saisitte varmasti myös jotain ns. sponsorirahaa tuolta Oululaisen leipätehtaalta, kun teidän naamoja komeilisi niissä leipäpusseissa.

        Voisi varmasti Timppaa ja Ekiä vituttaa, kun Prisman ostosreissulla heidän vaimo ja lapset keräisivät ostoskärryihin monta pussia Reissumiestä, jossa jokaisen pussin kyljessä olisi teksti "jännämies" ja sun ja muiden kerhon jätkien naamoja virne naamalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Siinä ajattelisi Timppa ja Eki vaan, että oi-voi voi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei olekaan tullut mieleen että Penetratorsin voisi tuotteistaa myös Reissumies-pakettiin, toi oli ehdottomasti varteenotettava idea 👍

        Niin kyllä varmasti Timppaa, Ekiä ja muita aisureita vtuttaisi kun joutuu ostamaan isolle perheelleen monta pussia leipää ja lapset valkkaavat nimenomaan sellasen pakkauksen joissa heidän OIKEA iskänsä virnuilee :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Täytyykin laittaa asia eteenpäin niin ehkäpä saamme Prismoihin Jännämies-leipää ja Tallinnan viinakauppoihin Bicky's vodkaa peniksenmuotoisissa pulloissa :)))))))))))))))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Ei olekaan tullut mieleen että Penetratorsin voisi tuotteistaa myös Reissumies-pakettiin, toi oli ehdottomasti varteenotettava idea 👍

        Niin kyllä varmasti Timppaa, Ekiä ja muita aisureita vtuttaisi kun joutuu ostamaan isolle perheelleen monta pussia leipää ja lapset valkkaavat nimenomaan sellasen pakkauksen joissa heidän OIKEA iskänsä virnuilee :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Täytyykin laittaa asia eteenpäin niin ehkäpä saamme Prismoihin Jännämies-leipää ja Tallinnan viinakauppoihin Bicky's vodkaa peniksenmuotoisissa pulloissa :)))))))))))))))))))

        Kiva jos idea oli sun mieleen. Tuli tossa vaan kerran ihan sattumalta Prismassa mieleen, kun ostin Reissumies-leipää ja huomasin, kuinka pusseissa oli erilaisia miesten kuvia ja tekstejä, mutta ei kuitekaan sitä jännämiestä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Voisitte sitten laittaa saatuanne ne sponsorirahat vaikka kerhon tilille. Kyllähän se varmasti Timppaa ja muita aisuri-miehiä vituttaisi, kun lapset keräisivät kärryyn just niitä jännämies-leipäpusseja, joissa heidän OIKEA isänsä virnuilisi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Käy Bicky säkin lukemassa joku päivä Turun kirjastossa 7.5. ilmestynyt Etlari, eli Etelä-Suomen Sanomat. Siinä eräs ihan Timpan näköinen Octavia-kuski oli käyttämässä autoaan katsastuksessa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Kerroin asiasta myös Perikselle, kun ajattelin että häntä varmaan kiinnostaa ne autojutut.


      • Ekin kanssa juuri pohdimme että voisimme olla yhteydessä Oululaisen leipomoon ja ehdottaa että lanseeraisimme samaan tuotesarjaan leivän joka kantaisi nimeä "Aviomies".

        Enää noin tunnin verran töitä ja sitten pääsenkin grafiitinharmaan farmari-Octaviani rattiin ja hakemaan Minttu-Petteri päiväkodista. Ja nyt kun on näin nätti päivä niin pitänee oikein laittaa ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussuunnassa matalat aurinkolasit silmille. Ja Octavian radiosta Juha Tapio raikaamaan!


      • Markku_Näätä
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Ekin kanssa juuri pohdimme että voisimme olla yhteydessä Oululaisen leipomoon ja ehdottaa että lanseeraisimme samaan tuotesarjaan leivän joka kantaisi nimeä "Aviomies".

        Enää noin tunnin verran töitä ja sitten pääsenkin grafiitinharmaan farmari-Octaviani rattiin ja hakemaan Minttu-Petteri päiväkodista. Ja nyt kun on näin nätti päivä niin pitänee oikein laittaa ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussuunnassa matalat aurinkolasit silmille. Ja Octavian radiosta Juha Tapio raikaamaan!

        Ei saa peris tänäkään suvena naista kun kaikki aika menee noiden trollihahmojen nimissä satuiluun :D


      • xsdc
        bicky_royal kirjoitti:

        Ei olekaan tullut mieleen että Penetratorsin voisi tuotteistaa myös Reissumies-pakettiin, toi oli ehdottomasti varteenotettava idea 👍

        Niin kyllä varmasti Timppaa, Ekiä ja muita aisureita vtuttaisi kun joutuu ostamaan isolle perheelleen monta pussia leipää ja lapset valkkaavat nimenomaan sellasen pakkauksen joissa heidän OIKEA iskänsä virnuilee :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Täytyykin laittaa asia eteenpäin niin ehkäpä saamme Prismoihin Jännämies-leipää ja Tallinnan viinakauppoihin Bicky's vodkaa peniksenmuotoisissa pulloissa :)))))))))))))))))))

        Älä nyt bitsy hemmetissä mihinkään Tallinnaan sitä viinaa lanseeraa, kun eihän darkkis uskalla lähtee risteileen ja hakeen sitä penispulloa lussutettavaksi. Se joutuu vaan sitten taas tulemaan sinne teidän mopokerholle kiillottamaan niitä pullomuotteja. If you know what I mean ;)))))))))))))))


      • Mites, onko sulle mitään "Eurooppamies"-sekaleipää, vai syötkö vaan patonkia ja sokerikakkua niin kuin kaikki eurooppalaiset miehet tekee? Onhan se nyt rukiin syöminen ihan juoksuhautojen pohjalle jämähtänyttä hommaa.


    • Mun pomon/tiimikaverin Edin perhettä haastateltiin amerikkalaisessa mediassa: https://www.wthr.com/article/carpenter-kids-enjoy-dad-being-on-indy-500-pole

      On heidän perheessä kyllä sen verran paljon sukunäköä että Ed on varmasti lastensa OIKEA iskä. Eikä YTM:n vaimokaan ole lakannut huolehtimasta ulkonäöstään heti kun muksut on tehty.

      Tiedän nimittäin sellaisiakin perheitä joissa on niin ikään kolme lasta, mutta kaikki on keskenään erinäköisiä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • SasiFear

        Varmaan omassa suvussasi peris, nuo keskenään erinäköiset:)))))))))))))))))


    • https://www.youtube.com/watch?v=JPufiQ9Wk8U

      Siinä linkki kisaan joka alkaa 19:20

      Makella on alusta asti varmasti maximum attack päällä, joten ei muuta kun pidetään peukut pystyssä että musta Chevy penis-logoineen ylittää ruutulipun ekana :))))))))))))))))))))))))

    • Huhheijaa mikä kisa ja siitä toipuminen! Ei riittänyt vauhti aivan voittotaisteluun, mutta parin pykälän parannus ja kisan nopein kierros niin ei hullummin tälleen ensikertalaiselta :)))) Tiimin sponsorin kautta oli tarjolla ilmaista votkaa niin kyllähän sitä tuli kiskottua kisan jälkeen ja eilen ihan riittämiin😅

      Tässä yhteydessä haluan kiittää tiimiä loistavasta työstä, Chevyä moottorintoimittajana, Fuzzy's Vodkaa ilmaisesta viinasta, Penetrators MC:tä tukijana, sekä ennen kaikkea yleisöä ja faneja! Olin melkeinpä yllättynyt kuinka paljon kisapaikalla kohistiin "finnish tattooed-dicked penetrator:sta" ja multa pyydettiin nimmareita, yhteis-selfieitä yms.

      Nettosimme kisasta muutaman satatonnia ja summa menee lyhentämättömänä Penetrators MC:n hyväntekeväisyyskassaan, jonka avulla pyrimme ehkäisemään esim. poikien syrjäytymistä yms.

      Tässä vielä kilpailun virallinen tuloslista:

      https://aijaa.com/ICw5gq

      Tänään (paikallista aikaa) lähdemme takaisin Suomeen :)))

      • Itse katoin kisan striimin kautta ja jännäsin että onko musta penis-Chevy ekana ruutulipulla mutta näköjään kokemus oli valttia tässä kisassa. Kovan luokan kuskeja oli sun edellä ja ympärillä.

        Mut hienoa että te Penetratorsin väki järjestätte tällaisia ennakkoluulottomia tempauksia hyvässä tarkoituksessa 👍 Ei sitä kuka tahansa hyppäisi kylmiltään GMC jyystö-truckista IndyCar-auton puikkoihin ja ajaisi neljänneksi noinkin haastavassa kisassa.

        Varmaan Turussa Varissuolla sua odottaa komiat juhlat kun "poika" tulee kotiin :)))))))))))))))))))))))))))))) Ja varmasti niissä juhlissa karvaiset perseet nousee ja laskee ylös alas :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Takuma_Sato

      • Takuma_Sato kirjoitti:

        Sori peris, mutta tylsä mielikuvitusystäväsi ei osallistunut kisaan:))))))))))))))))))

        Lähtölista:
        https://www.si.com/more-sports/2018/05/25/indy-500-full-entry-list

        Ja tulosluettelo, oikeilta sivuilta eikä fotosopattuna aijaa-kuvana:))))))))))))))))))

        https://www.cbssports.com/general/news/2018-indy-500-results-winner-will-power-races-past-ed-carpenter-scott-dixon-for-crown/

        Sä et varmaan ole edes mikään oikea Takuma Sato, sillä hän varmasti kirjoittaisi rekisteröityneenä omalla kuvallaan ja japanilaisena tuskin kirjoittaisi äidinkielentasoista suomea tosta vaan 👿


      • Olisihan se hienoa nähdä tollanen kisa oikein paikan päältä, mutta nyt katsoimme kisaa Varissuon paikallisessa pubissa valko kankaalta.

        Hienosti sä Make vedit neljänneksi kun otetaan huomioon että olet ensi kerta lainen. Ensi vuonna sitten voitto kotiin!

        Mitä nyt tuossa kävin ajelemassa mun kasi pätkä Volvolla tuolla Vakken suunnalla, niin siellä on kyllä hienot vastaan otot sua ja sun kavereita varten 👍


      • Komeita peniksen muotoisia ilmapalloja oli ripustettu kerhotilojen edustalle ja paikalla vastassa oli kivasti väkeä myös Ulvilan ja Lahden kerhoista :))))))))) Tänään päivällä oli muodolliset kakkukahvitukset yms. jossa paikalla oli myös kerholaisten perheenjäseniä, mutta illalla Fuzzy's Vodka virtaa ja bileisiin odotetaan myös naisväkeä :))))))))))))))))))))))))))

        On se hienoa tämä meidän kerhon yhteishenki ja veljeys! Ja hienoa olla taas kotona Amerikan reissun jälkeen 🤗


      • Markku_Näätä
        paksuniska-make kirjoitti:

        Komeita peniksen muotoisia ilmapalloja oli ripustettu kerhotilojen edustalle ja paikalla vastassa oli kivasti väkeä myös Ulvilan ja Lahden kerhoista :))))))))) Tänään päivällä oli muodolliset kakkukahvitukset yms. jossa paikalla oli myös kerholaisten perheenjäseniä, mutta illalla Fuzzy's Vodka virtaa ja bileisiin odotetaan myös naisväkeä :))))))))))))))))))))))))))

        On se hienoa tämä meidän kerhon yhteishenki ja veljeys! Ja hienoa olla taas kotona Amerikan reissun jälkeen 🤗

        Peris, ethän sinä ole Varissuota pidemmällä käynyt:))))))))))))))))))))


      • Jorman_sisko
        paksuniska-make kirjoitti:

        Komeita peniksen muotoisia ilmapalloja oli ripustettu kerhotilojen edustalle ja paikalla vastassa oli kivasti väkeä myös Ulvilan ja Lahden kerhoista :))))))))) Tänään päivällä oli muodolliset kakkukahvitukset yms. jossa paikalla oli myös kerholaisten perheenjäseniä, mutta illalla Fuzzy's Vodka virtaa ja bileisiin odotetaan myös naisväkeä :))))))))))))))))))))))))))

        On se hienoa tämä meidän kerhon yhteishenki ja veljeys! Ja hienoa olla taas kotona Amerikan reissun jälkeen 🤗

        Kumma kun kisajärjestäjien tulosluettelossa ei ole mitään Poraria eikä kisastriimissä myöskään :D


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Komeita peniksen muotoisia ilmapalloja oli ripustettu kerhotilojen edustalle ja paikalla vastassa oli kivasti väkeä myös Ulvilan ja Lahden kerhoista :))))))))) Tänään päivällä oli muodolliset kakkukahvitukset yms. jossa paikalla oli myös kerholaisten perheenjäseniä, mutta illalla Fuzzy's Vodka virtaa ja bileisiin odotetaan myös naisväkeä :))))))))))))))))))))))))))

        On se hienoa tämä meidän kerhon yhteishenki ja veljeys! Ja hienoa olla taas kotona Amerikan reissun jälkeen 🤗

        Oliko kahvipöydässä täytekakku myös peniksen muotoinen tai oliko kakkuun koristeltu teidän kerhon Tatuoitu Kalu-logo?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        On varmasti myös ne Lahden ja Ulvilan Penetrators MC:n miehet myös lastensa OIKEITA isiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Teillä on varmaan SUOMI-Make hoitanut niitä kerhon yhteyksiä siellä Lahden suunnalla??


      • Jorman_sisko kirjoitti:

        Kumma kun kisajärjestäjien tulosluettelossa ei ole mitään Poraria eikä kisastriimissä myöskään :D

        Enpä osaa sanoa varmaksi mistähän johtuu. Vahva veikkaus on että se liittyy näihin uusiin EU:n tietosuojajuttuihin. Muut eurooppalaiset osallistujat olivat ilmoittautuneet jo hyvissä ajoin kun mä puolestaan vähän viime hetkellä. Niin ehkäpä siinä yhteydessä tuli jotain häikkää miten tulokset näkyvät missäkin sivustolla.

        Mutta joka tapauksessa aika-ajojen OIKEA tuloslista on tässä:
        https://aijaa.com/tgxazW

        Ja kisan tulokset tässä:
        https://aijaa.com/ICw5gq

        Jas tässä kuva minusta aika-ajojen jälkeen :))))))
        https://aijaa.com/pXskPt


      • peris234 kirjoitti:

        Itse katoin kisan striimin kautta ja jännäsin että onko musta penis-Chevy ekana ruutulipulla mutta näköjään kokemus oli valttia tässä kisassa. Kovan luokan kuskeja oli sun edellä ja ympärillä.

        Mut hienoa että te Penetratorsin väki järjestätte tällaisia ennakkoluulottomia tempauksia hyvässä tarkoituksessa 👍 Ei sitä kuka tahansa hyppäisi kylmiltään GMC jyystö-truckista IndyCar-auton puikkoihin ja ajaisi neljänneksi noinkin haastavassa kisassa.

        Varmaan Turussa Varissuolla sua odottaa komiat juhlat kun "poika" tulee kotiin :)))))))))))))))))))))))))))))) Ja varmasti niissä juhlissa karvaiset perseet nousee ja laskee ylös alas :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikös koulujen päättäjäisviikonloppu ole myös loppuviikosta? Siellä varmasti Penetrators MC:n miehillä ne karvaiset perseet nousee ja laskee tulevana viikonloppuna muutenkin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eiköhän Bicky jr. vietä sen viikonlopun mieluummin tuolla kerhotiloilla OIKEAN isänsä luona, kun että jäisi Liljanlaakson kotia Timpan luokse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Oliko kahvipöydässä täytekakku myös peniksen muotoinen tai oliko kakkuun koristeltu teidän kerhon Tatuoitu Kalu-logo?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        On varmasti myös ne Lahden ja Ulvilan Penetrators MC:n miehet myös lastensa OIKEITA isiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Teillä on varmaan SUOMI-Make hoitanut niitä kerhon yhteyksiä siellä Lahden suunnalla??

        Täytekakku oli mun kilpurin muotoinen ja päällystetty jollain lakritsikuorrutteella, että siitä saatiin musta. Siihen oli koristeltu Chevyn logo sekä tottakai tunnettu tatuoitu kalu -logo :))))))))))))))))))))))))))

        Jep eipä näissä piireissä yleensä ryhdytä aisuri-iskäksi kenenkään muun lapsille, eikä näillä Ulvilan ja Lahden veljillä ollut mitään Octavioita :))))))))))) Osa tuli prätkällä ja myös komeita jyystö-truckeja oli kerhotalon parkkipaikalla.

        SUOMI-Makehan on hommaa lähinnä pyörittänyt sillä aikaa kun minä ja Bicky oltiin reissussa. Ja myös Bicky Jr:llä oli enemmän vastuuta hänen kesätyössään Penetratorsilla. Hän oppi toukokuun aikana valtavasti juttuja kasvaessaan Penetraattoriksi :))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikös koulujen päättäjäisviikonloppu ole myös loppuviikosta? Siellä varmasti Penetrators MC:n miehillä ne karvaiset perseet nousee ja laskee tulevana viikonloppuna muutenkin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eiköhän Bicky jr. vietä sen viikonlopun mieluummin tuolla kerhotiloilla OIKEAN isänsä luona, kun että jäisi Liljanlaakson kotia Timpan luokse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo viikonloppuna on luvassa hellettä ja Penetratorsin kerhotalolla on grillijuhlat.

        Siinä täytyykin olla varovainen ettei tule koskeneeksi sakkolihaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tai ainakaan ei pidä jäädä kiinni. Kjäh häh hää! :))))))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Täytekakku oli mun kilpurin muotoinen ja päällystetty jollain lakritsikuorrutteella, että siitä saatiin musta. Siihen oli koristeltu Chevyn logo sekä tottakai tunnettu tatuoitu kalu -logo :))))))))))))))))))))))))))

        Jep eipä näissä piireissä yleensä ryhdytä aisuri-iskäksi kenenkään muun lapsille, eikä näillä Ulvilan ja Lahden veljillä ollut mitään Octavioita :))))))))))) Osa tuli prätkällä ja myös komeita jyystö-truckeja oli kerhotalon parkkipaikalla.

        SUOMI-Makehan on hommaa lähinnä pyörittänyt sillä aikaa kun minä ja Bicky oltiin reissussa. Ja myös Bicky Jr:llä oli enemmän vastuuta hänen kesätyössään Penetratorsilla. Hän oppi toukokuun aikana valtavasti juttuja kasvaessaan Penetraattoriksi :))))))))))))))))

        Joo sitä mä ajattelinkin, että pitäähän se kerhon Tatuoitu Kalu-logo olla kakussa kunniapaikalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin vaikea olisikin kuvitella teidän kerhon jätkillä autoina mitään Octavioita ja VW Touraneita, kuten vaikea olisi kuvitella myös sitä, että olisitte mitään Timpan kaltaisia aisuri-isiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä varmasti asu ne Lahden ja Ulvilan kerhon miehetkään missään Älvsby-taloissa tai vastaavanlaisissa kaupunginosissa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppa varmaan voi vaan olla huolissaan siitä, jos jää pojalla ne koulut käymättä noiden kerho-juttujen takia, mutta hänellä tuskin on juurikaan asiaan mitään sanomista tai vaikutusvaltaa, kun eihän hän ole edes pojan OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Joo viikonloppuna on luvassa hellettä ja Penetratorsin kerhotalolla on grillijuhlat.

        Siinä täytyykin olla varovainen ettei tule koskeneeksi sakkolihaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tai ainakaan ei pidä jäädä kiinni. Kjäh häh hää! :))))))))))

        Niin teillä taitaa käydä siellä kerhotiloilla myös hieman nuorempiakin naisia, kuten mm. yläasteella olevia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Sarita_Näätä
        paksuniska-make kirjoitti:

        Enpä osaa sanoa varmaksi mistähän johtuu. Vahva veikkaus on että se liittyy näihin uusiin EU:n tietosuojajuttuihin. Muut eurooppalaiset osallistujat olivat ilmoittautuneet jo hyvissä ajoin kun mä puolestaan vähän viime hetkellä. Niin ehkäpä siinä yhteydessä tuli jotain häikkää miten tulokset näkyvät missäkin sivustolla.

        Mutta joka tapauksessa aika-ajojen OIKEA tuloslista on tässä:
        https://aijaa.com/tgxazW

        Ja kisan tulokset tässä:
        https://aijaa.com/ICw5gq

        Jas tässä kuva minusta aika-ajojen jälkeen :))))))
        https://aijaa.com/pXskPt

        Aijaa-kuvat a la peris eivät vedä vertoja virallisille tietolähteille:)))))))

        https://www.cbssports.com/general/news/2018-indy-500-results-winner-will-power-races-past-ed-carpenter-scott-dixon-for-crown/

        Ja miksi kisan kuvamateriaalissa ei ole mitään Poraria? Johtuuko sekin tietoturva-asioista?:))))))))))))))))))))))))


      • pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

        Olisihan se hienoa nähdä tollanen kisa oikein paikan päältä, mutta nyt katsoimme kisaa Varissuon paikallisessa pubissa valko kankaalta.

        Hienosti sä Make vedit neljänneksi kun otetaan huomioon että olet ensi kerta lainen. Ensi vuonna sitten voitto kotiin!

        Mitä nyt tuossa kävin ajelemassa mun kasi pätkä Volvolla tuolla Vakken suunnalla, niin siellä on kyllä hienot vastaan otot sua ja sun kavereita varten 👍

        Oliko paljon tuttuja tuolla Varissuon paikallisessa tota Maken kisaa katsomassa??

        Niin sulla olikin itselläsi joku Volvo vai? Ei ollut SUOMI-Make kuitenkaan innostanut sua hankkimaan myös jotain kunnon jyystö-Truckia, kuten Chevy Silveradoa tai Dodge Ramia:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Oliko paljon tuttuja tuolla Varissuon paikallisessa tota Maken kisaa katsomassa??

        Niin sulla olikin itselläsi joku Volvo vai? Ei ollut SUOMI-Make kuitenkaan innostanut sua hankkimaan myös jotain kunnon jyystö-Truckia, kuten Chevy Silveradoa tai Dodge Ramia:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Olihan siellä meitä vakio asiakkaita kuten minä, Näädän Make ja muita saman ikä luokan ukkoja. Ja paikalla oli myös näitä moottoripyörä kerhon kavereita kannustamassa kaveriaan. Vakio pubi ruusut ei oikein ymmärtäneet lajista mutta kiinnostuivat kyllä kisasta kun nämä prätkä jätkät kertoi että yksi heistä ajaa kyseisessä kisassa.

        Mä olen meinaan ajanut Toyotalla ajokortti iästä asti mutta nyt alku vuodesta annoin mun Carina E:n poikani käyttöön kun hän sai ajo kortin. Samalla toteutin oman pitkä aikaisen haaveeni ja ostin kasipätkä Volvon eli 850n. Komeita autoja näillä SUOMI-Maken kavereilla kyllä on mutta ei tällaisella tavallisella työ miehellä ole varaa sellaseen eikä sellasen ylläpitoon. Välillä hirvittää Volvonkin noin 10 litran kulutus mutta Toyotaan verrattuna kyyti on kyllä herraskaista!


      • kusipätkä
        pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

        Olihan siellä meitä vakio asiakkaita kuten minä, Näädän Make ja muita saman ikä luokan ukkoja. Ja paikalla oli myös näitä moottoripyörä kerhon kavereita kannustamassa kaveriaan. Vakio pubi ruusut ei oikein ymmärtäneet lajista mutta kiinnostuivat kyllä kisasta kun nämä prätkä jätkät kertoi että yksi heistä ajaa kyseisessä kisassa.

        Mä olen meinaan ajanut Toyotalla ajokortti iästä asti mutta nyt alku vuodesta annoin mun Carina E:n poikani käyttöön kun hän sai ajo kortin. Samalla toteutin oman pitkä aikaisen haaveeni ja ostin kasipätkä Volvon eli 850n. Komeita autoja näillä SUOMI-Maken kavereilla kyllä on mutta ei tällaisella tavallisella työ miehellä ole varaa sellaseen eikä sellasen ylläpitoon. Välillä hirvittää Volvonkin noin 10 litran kulutus mutta Toyotaan verrattuna kyyti on kyllä herraskaista!

        Onko Volvo toiminut hyvin vai onko pitänyt ostaa perikseltä osia siihen? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Täytekakku oli mun kilpurin muotoinen ja päällystetty jollain lakritsikuorrutteella, että siitä saatiin musta. Siihen oli koristeltu Chevyn logo sekä tottakai tunnettu tatuoitu kalu -logo :))))))))))))))))))))))))))

        Jep eipä näissä piireissä yleensä ryhdytä aisuri-iskäksi kenenkään muun lapsille, eikä näillä Ulvilan ja Lahden veljillä ollut mitään Octavioita :))))))))))) Osa tuli prätkällä ja myös komeita jyystö-truckeja oli kerhotalon parkkipaikalla.

        SUOMI-Makehan on hommaa lähinnä pyörittänyt sillä aikaa kun minä ja Bicky oltiin reissussa. Ja myös Bicky Jr:llä oli enemmän vastuuta hänen kesätyössään Penetratorsilla. Hän oppi toukokuun aikana valtavasti juttuja kasvaessaan Penetraattoriksi :))))))))))))))))

        Tiedätkö Make sitä, että asuukohan niitä Penetrators MC:n Lahden osaston miehiä tossa kaupunginosassa, josta tossa linkissä on juttua?:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ajattelin että jos ootte vaikka joskus käyneet tuolla morjestamassa Lahden kerhon veljiä.

        Tuskin asuu teidän kerhon jäseniä missään Älvsby-taloissa tai vastaavilla alueilla:))))))))))))))))))))))))))

        http://parrantakaa.blogspot.com/2014/04/tonttila-tuo-kiinteistovalittajien.html


      • DarkFear kirjoitti:

        Tiedätkö Make sitä, että asuukohan niitä Penetrators MC:n Lahden osaston miehiä tossa kaupunginosassa, josta tossa linkissä on juttua?:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ajattelin että jos ootte vaikka joskus käyneet tuolla morjestamassa Lahden kerhon veljiä.

        Tuskin asuu teidän kerhon jäseniä missään Älvsby-taloissa tai vastaavilla alueilla:))))))))))))))))))))))))))

        http://parrantakaa.blogspot.com/2014/04/tonttila-tuo-kiinteistovalittajien.html

        Jep Tonttila on tuttua seutua ja siellä on myös Penetrators MC:n Lahden toimipisteen kerhotilat. Moni kerholainen asuu siinä lähistöllä, mutta toki myös muuallakin Lahdessa ja ympäryskunnissa.

        Mutta eipä näissä MC-piireissä porukka juurikaan asusta Liljalaakson, Yli-Maarian yms. kaltaisissa Älvsby-kylissä mitä esim. Turussa on.


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Jep Tonttila on tuttua seutua ja siellä on myös Penetrators MC:n Lahden toimipisteen kerhotilat. Moni kerholainen asuu siinä lähistöllä, mutta toki myös muuallakin Lahdessa ja ympäryskunnissa.

        Mutta eipä näissä MC-piireissä porukka juurikaan asusta Liljalaakson, Yli-Maarian yms. kaltaisissa Älvsby-kylissä mitä esim. Turussa on.

        Joo niin vähän arvelinkin, että voi olla noi itä-Lahden lähiöt tuttuja seutuja teidän kerhon jätkille.

        Muistan kun kävin tässä jokin aika sitten Tonttilan S-Marketissa, niin näin sinä pihalla parkissa Chevy Silverado jyystö-Truckin, jossa komeili takaikkunassa teidän kerhon Tatuoitu penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi oon nähnyt joskus aikaisemminkin tuolla Tonttilassa just niitä jyystärikarjun näköisiä miehiä, joiden nahkaliiveissä on näkynyt se tunnettu Tatuoitu Kalu-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Hyvä kun teidän kerholla on tollainen persoonallinen logo, ettei sotke sitä muiden kerhojen kanssa.


      • kusipätkä kirjoitti:

        Onko Volvo toiminut hyvin vai onko pitänyt ostaa perikseltä osia siihen? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eihän sitä tiedä, jos vaikka Peris tekisi varaosakauppoja Pääskyvuoren Jorman kanssa, jos hänellä vaan Mersu-miehenä on niitä Volvon tai Toyotan osia.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo niin vähän arvelinkin, että voi olla noi itä-Lahden lähiöt tuttuja seutuja teidän kerhon jätkille.

        Muistan kun kävin tässä jokin aika sitten Tonttilan S-Marketissa, niin näin sinä pihalla parkissa Chevy Silverado jyystö-Truckin, jossa komeili takaikkunassa teidän kerhon Tatuoitu penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi oon nähnyt joskus aikaisemminkin tuolla Tonttilassa just niitä jyystärikarjun näköisiä miehiä, joiden nahkaliiveissä on näkynyt se tunnettu Tatuoitu Kalu-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Hyvä kun teidän kerholla on tollainen persoonallinen logo, ettei sotke sitä muiden kerhojen kanssa.

        Joo kuten tiedättyä, niin meidän Penetraattorien nahkaliiveissä, jyystö-truckien taka-ikkunoissa ja/tai lavakatteissa on tuo tunnettu tatuoitu penis logo :))))))))))))) Sen pitäisi erottua edukseen eikä varmaankaan tule sekaannuksia muihin MC-kerhoihin :))))))))

        Tällä hetkellä mä olen ainoa joka on suunnilleen kykeneväinen kirjoittamaan palstalle.

        Marco, Bicky ja muutama muu kaveri ovat tyhjentäneet muutamia votkapulloja ja täällä kerhotalolla pyörii ihan hyvännäköisiä mimmejä vaikka tälleen naimisissa olevan miehen näkökulmasta sanonkin. No mut pääasia että olen tyttärieni OIKEA isä :))))))))))))))))))


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Joo kuten tiedättyä, niin meidän Penetraattorien nahkaliiveissä, jyystö-truckien taka-ikkunoissa ja/tai lavakatteissa on tuo tunnettu tatuoitu penis logo :))))))))))))) Sen pitäisi erottua edukseen eikä varmaankaan tule sekaannuksia muihin MC-kerhoihin :))))))))

        Tällä hetkellä mä olen ainoa joka on suunnilleen kykeneväinen kirjoittamaan palstalle.

        Marco, Bicky ja muutama muu kaveri ovat tyhjentäneet muutamia votkapulloja ja täällä kerhotalolla pyörii ihan hyvännäköisiä mimmejä vaikka tälleen naimisissa olevan miehen näkökulmasta sanonkin. No mut pääasia että olen tyttärieni OIKEA isä :))))))))))))))))))

        Joo se onkin hyvä, kun teidän kerhon persoonallinen logo erottuu hyvin noista muista MC-kerhoista. Kun ei ole muilla moottoripyöräkerhoilla näkynyt koskaan logona tatuoitua miehen sukupuoli-elintä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näin tossa kerran Tonttilan paikallisen lähiöbaarin edessä Dodge Ram-merkkisen jyystö-Truckin, jossa näkyi tosiaan auton kojelaudalla koristeena tollainen Tatuoitu Kalu-veistos tai patsas:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ilmeisesti muovinen tai jotain, lisäksi kojelaudalla näkyi sen vieressä myös tummat miesten aurinkolasit, jotka eivät olleet suorakaiteen muotoiset, kuten Timpalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Oli enemmänkin ns. jännälasit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin mä vähän sustakin Make ajattelin, että sä oot varmasti Janican ja Jessican OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo se onkin hyvä, kun teidän kerhon persoonallinen logo erottuu hyvin noista muista MC-kerhoista. Kun ei ole muilla moottoripyöräkerhoilla näkynyt koskaan logona tatuoitua miehen sukupuoli-elintä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näin tossa kerran Tonttilan paikallisen lähiöbaarin edessä Dodge Ram-merkkisen jyystö-Truckin, jossa näkyi tosiaan auton kojelaudalla koristeena tollainen Tatuoitu Kalu-veistos tai patsas:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ilmeisesti muovinen tai jotain, lisäksi kojelaudalla näkyi sen vieressä myös tummat miesten aurinkolasit, jotka eivät olleet suorakaiteen muotoiset, kuten Timpalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Oli enemmänkin ns. jännälasit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin mä vähän sustakin Make ajattelin, että sä oot varmasti Janican ja Jessican OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Huhhuh että mitkä tervetuliaisbileet oli järkätty mulle ja hetihän tässä on viikonloppu edessä ja sen myötä uudet bileet ja grillijuhlat tiedossa. Myös Liljalaakson Timppa on kutsuttu kunhan tuo mukanaan prinssinacceja. Kjäh häh hää!


        Joo olet varmasti nähnyt jonkun sikäläisen Penetraattorin auton, tai sitten joku wannabe on hommannut Fan Shopistamme tatuoitu penis -koristeen autonsa kojelaudalle :))))))))))))))))


      • Markku_Näätä
        paksuniska-make kirjoitti:

        Huhhuh että mitkä tervetuliaisbileet oli järkätty mulle ja hetihän tässä on viikonloppu edessä ja sen myötä uudet bileet ja grillijuhlat tiedossa. Myös Liljalaakson Timppa on kutsuttu kunhan tuo mukanaan prinssinacceja. Kjäh häh hää!


        Joo olet varmasti nähnyt jonkun sikäläisen Penetraattorin auton, tai sitten joku wannabe on hommannut Fan Shopistamme tatuoitu penis -koristeen autonsa kojelaudalle :))))))))))))))))

        Peris parka miten tyhjää sun elämä onkaan :(


      • Markku_Näätä kirjoitti:

        Peris parka miten tyhjää sun elämä onkaan :(

        Mitäs Peris muka liityy tähän keskusteluun yhtään mitenkään??


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Huhhuh että mitkä tervetuliaisbileet oli järkätty mulle ja hetihän tässä on viikonloppu edessä ja sen myötä uudet bileet ja grillijuhlat tiedossa. Myös Liljalaakson Timppa on kutsuttu kunhan tuo mukanaan prinssinacceja. Kjäh häh hää!


        Joo olet varmasti nähnyt jonkun sikäläisen Penetraattorin auton, tai sitten joku wannabe on hommannut Fan Shopistamme tatuoitu penis -koristeen autonsa kojelaudalle :))))))))))))))))

        Ai Timppa toi mukanaan teille sinne prinssinnakkeja vai:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Teillähän on hyvä juttu sitten tollainen Fan Shop-myynti, niin saatte varmaan siitä lisätuloja kerhon tilille. Voisin itsekin ostaa tollaisen teidän Tatuoitu Kalu-veistoksen ja laittaa sen vaikka olohuoneeseen johonkin koristeeksi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oletteko ajatelleet koskaan julkaista Penetrators MC:n ns. poikakalenteria, jossa teidän kerhon jätkiä poseeraisi jännissä kuvissa ehkä yläkroppa paljaana ja ihan sitten mielensä mukaan, miten rohkeita kuvia vaan haluaisitte itsestänne julkaista??

        Olisi aivan takuuvarmasti kysyntää monen ikäisten naisten keskuudessa tollaisella kalenterilla. Bicky Royal-mies voisi olla kuvissa vaikka tekemässä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi sä voisit myös poseerata kuvissa vaikka ilman paitaa punttisalilla tai jyystö-Truckin vieressä renkaita vaihtamassa tms. SUOMI-Make voisi olla myös kalenterissa hieman vanhempien naisten iloksi.

        Tatuoitu Kalu-logo voisi olla myös näissä kalentereissa vahvasti edustettuna:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Huhhuh että mitkä tervetuliaisbileet oli järkätty mulle ja hetihän tässä on viikonloppu edessä ja sen myötä uudet bileet ja grillijuhlat tiedossa. Myös Liljalaakson Timppa on kutsuttu kunhan tuo mukanaan prinssinacceja. Kjäh häh hää!


        Joo olet varmasti nähnyt jonkun sikäläisen Penetraattorin auton, tai sitten joku wannabe on hommannut Fan Shopistamme tatuoitu penis -koristeen autonsa kojelaudalle :))))))))))))))))

        Niin tossa kalenterissa voisi hyvä olla teistä myös kuvia ilman housuja takaapäin kuvattuna, että ne karvaiset perseet näkyisi myös hyvin kuvissa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Liekkitatuoinnit ja karvaiset perseet varmasti oikein lisäisivät teidän kalenterin myyntiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mira_Varissuolta
        DarkFear kirjoitti:

        Mitäs Peris muka liityy tähän keskusteluun yhtään mitenkään??

        Make, bicky jne. ovat periksen trollihahmoja eikä mitään Porariakaan ollut Indy-kisassa :)))


      • Toi Penetrators MC:n Support fanikauppa on jostain syystä kaatunut, jotain häikkää palvelimessa tms. Mutta laitoin sulle DarkFear sähköpostilla kuvia siitä pöytäkoristeesta ja maksutiedot. Laitoin myös -10% alennuksen hinnasta tälleen kaverien kesken.

        Pidetään hei mielessä toi poikakalenteri! Vähän vaihtelua niihin palomies, Hunks yms. kalentereihin :)))))))))))

        Oli muuten kivat grillijuhlat eilen kerhotalon edustalla! Liljalaakson Timppa tosiaan tuli paikalle ja toi mukanaan Wigrenin Nysä -grillimakkaroita :)))))))))))))))))))))))))))))))))) https://www.google.fi/search?q=wigrenin nysä&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiD1ZGPubTbAhVHkywKHZApBFQQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1360&bih=618#imgrc=_Lfmj8YRfEKhaM: Hän ei kovin kauaa viihtynyt, mutta eipä se meidän bileitä pilannut. Nuoret naisvieraat olivat paljon parempaa seuraa :))))))))))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Toi Penetrators MC:n Support fanikauppa on jostain syystä kaatunut, jotain häikkää palvelimessa tms. Mutta laitoin sulle DarkFear sähköpostilla kuvia siitä pöytäkoristeesta ja maksutiedot. Laitoin myös -10% alennuksen hinnasta tälleen kaverien kesken.

        Pidetään hei mielessä toi poikakalenteri! Vähän vaihtelua niihin palomies, Hunks yms. kalentereihin :)))))))))))

        Oli muuten kivat grillijuhlat eilen kerhotalon edustalla! Liljalaakson Timppa tosiaan tuli paikalle ja toi mukanaan Wigrenin Nysä -grillimakkaroita :)))))))))))))))))))))))))))))))))) https://www.google.fi/search?q=wigrenin nysä&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiD1ZGPubTbAhVHkywKHZApBFQQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1360&bih=618#imgrc=_Lfmj8YRfEKhaM: Hän ei kovin kauaa viihtynyt, mutta eipä se meidän bileitä pilannut. Nuoret naisvieraat olivat paljon parempaa seuraa :))))))))))))))

        Ei näköjään linkki toiminut, mutta tässä sama kuva upattuna aijaa.com palveluun: https://aijaa.com/Wjfd1F


    • Kurppa79

      Osaako kukaan sanoa miksi Indy-kisajärjestäjien virallisilla sivuilla eikä kuvamateriaalissa ole ketään Poraria? Eikä googlaamalla tule linkkejä kuin tälle palstalle. Johtuuko kenties siitä, että kyse on periksen mielikuvitusystävästä :-))

    • Nussssie

      En kyl millään saa pirlon kanssa yhdennäköisyyttä näkymään?? Komee ilmakuva eiks?

    • Marko.Tirkkonen

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe