jerzunposti
Vapaa kuvaus
It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Pankissa asiointi ilman passia
Lainsäädäntö muuttui jokin aika sitten henkilöasiakkaiden suhteen, että tiskillä pankkiasiointi edellyttää tunnistautumi2319Suomen kielen tavutusohjeet?
Tein joskus harjoitustyönä suomen kielen tavutusohjelman Javalla. Voisiko joku pistää tänne suomen kielen heurestiikan,1146Osakkeen merkintähinnasta
Olen perustamassa kehittämääni verkkoyhteisölle OY/LTD:tä, sitten kun se on turvallisesti julkaisukelpoinen asiakkaille.1153Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?
Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa172986Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?
Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa1716Aktiivisia Quake-1 palvelimia?
Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,0128Aterioivat filosofit (Nälkiintyminen ja lukkiutuminen)
Tradenomi-opinnoissani oli eräällä ohjelmointikurssilla yhdessä kotitehtävässä toimeksianto tutustua "Aterioivat filosof13170UHD 4K Blueray?
En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos2112Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?
Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Pyt0115Tietoverkko-yhteyden ja Python-koodin integrointi C++:aan?
Eli tarjoaako C jotain valmista otsikkokoodi-funktiokirjastoa verkkoyhteyden liittämiseen omaan ohjelmaan? Entä, kun5226P2P-teknologian sovellusmahdollisuuksista
Hyvä teiniajan ammattimuusikko nykyisin -kaverini, johon olen yhteydessä vieläkin, valmistui tänä keväänä musiikkipedago068Kertoman C-koodi terminaalista annetusta parametrista
Ohjelmoin pari päivää sitten pienen ohjelman, joka laskee kertoman terminaalista tai komentokehoitteesta Windows-ympäris19241Turun Kauppis, Työinformatiikan FM
Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati283Nested-Struct -rakeenteen attribuuttiin viittaus?
#include <stdio.h> struct Car { char manufacturer[20]; char colour[5]; struct Person { char n15109Rekursio-ongelma C:ssä
#include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma6122C-kielen oliokieliä muistuttavat piirteet. Mitä muita kui nämä on?
Otin haltuun tänään C-kielen teoriassa, ensi yö kuluu vanhan kannettavani Lubuntun parissa käytäntöön siirtmisessä jos t36146Patentin laajuus
Eli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan3105Briiffatkaa minulle Maven
Eli kehitän Javalla hyvin yksinkertaista ja simppeliä hakukonerobottia. Tai yritän ainakin. Projektin blogi löytyy osoit22756Jalkapalloilun aloittaminen 36
Eli minulle ehdotettiin jonkin urheilulajin aloittamista näin 36-vuotiaana. Seuraan aktiivisesti jalkapalloa, ja pidän p065Verottajalle ilmoitus Yhdysvaltojen ja Saksanl sekä Ruotsin pörsseistä saaduista osinkotuloista
Eli teen satunnaisesti kauppaa Danske Kaupankäyntitililläni olevien varojen puitteissa, kuten olen aiemminkin todennut t056