Vapaa kuvaus

linkit: http://freemasonry.bcy.ca/texts/gardeners.html

lainauksia:
- Force and might make right
- Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Mikä Mariana maloilla, se vappuna vaoilla

Aloituksia

289

Kommenttia

3199

  1. Eikös+Japanissakin+olla+aika+yksinäisiä?
  2. Mulla+kanssa.
  3. Sama.
  4. Uusi+versio:+https://jsfiddle.net/j020p3fk/4/embedded/result/Eihän+tuloksia+tarvii+ennalta+päättää,+kun+laittaa+satunnaisuutta+ai-pelaajiin.+Ei+ne+vielä+kummoset+oo,+arvaavat+riippuen+paljon+puzzlesta+on+paljastunu+ja+sit+myös+millanen+pisin+pötkö+siitä+on+paljastunu.+Mitä+muita+jutskia+vois+käyttää?+Siinä+on+sit+tietyt+luvut+(player.aiCoeffs.*pow:it),+joihin+itseasiassa+korotetaan+potenssiin+nuo+suhdeluvut,+et+se+muuttaa+todennäköisyyttä+harvinaisemmaks.+Ne+on+nyt+molemmat+4+tuossa.+En+vielä+oikein+testaillu+miten+ne+sit+käytännössä+vaikuttas+miten+hanakasti+ai+arvaa.Ai+nii,+mä+oon+Chromella+tota+tehdessä+katellu+ja+testasin+sit+Firefoxissa+ja+näytti+vähän+karseelle.+Ilmeisesti+ainakii+pyörän+tekstien+kohilleen+laittamiseen+pitikin+olla+svg+textin+dominant-baseline,+joka+pistettiin+middleks+(vai+center,+nää+menee+mulla+aina+sekasi).Kokeilin+myös+laittaa+filteriks+drop-shadowia+svg:eille.+Se+taas+ei+Chromessa+jostain+syystä+toiminu,+tai+jostain+ihmeen+syystä+jollekkii+svg:lle+toimi+mut+toisille+ei,+no+en+sitä+sit+sen+enempää+tutkinu+Firefoxissa+se+toimi+mut+ei+näytä+oikein+hyvältä,+kun+se+leikkaantuu+siihen+svg:n+laatikon+rajaan.+Ja+sit,+ainakii+mun+koneella+(surkee+läppäri)+kävi+lagaa+jo+jonkin+verran.+Ai+nii,+mä+koitin+laittaa+sen+vaan+pyörän+kehikolle,+jonka+lisäsin,+ettei+tarviis+joka+sektorille+sitä+laskee.+Mut+sille+se+ei+just+Chromessa+tullu+(vaikka+sen+laitto+omana+svg:nään),+koko+jutulle,+jos+laitto+ni+tuli.Ei+taida+oikein+noudattaa+mitään+Object+View+-+Mallia+toi+mun+koodi.+Melkomoista+sekasotkua+alkaa+jo+olemaan.+Nytkii+tein+ai-pelaajan+jutskat+kokonaan+uudestaan,+vaikka+niissä+on+vain+joitain+erilaisuuksia+niihin+mitkä+tapahtuu+ku+napeista+painaa+(eli+ihmispelaaja+pelaa).+Niitä+ääniä+vois+sinne+väliin+solkata.+Mä+mietin+jos+käyttäs+selaimen+omaa+äänenmuodostus+(text-to-speech)+ominaisuutta.