nopea ja terävä mies ettäs tiiät senkin. Saahan sitte hauskakin olla ja asiallinen aina vaihdellen tilanteen mukaan.
Mua kiihottaa
9
418
Vastaukset
- Kohtalon.kohtalo
Oletko nainen markkinoilla vai vapaa aikalla.
- Harmiettänäin
Minua kiihottaa myös nopea ja terävä nainen.
Harmi että heitä Suomessa on vain kourallinen.
Nopea kun Suomessa tarkoittaa huoraa joka aukaisee haarat milloin kenellekkin ja jättää miehet oman onnensa nojaan ja terävä sitä että pyrkii häpäisemään ja vähättelemään miestä aina kun on mahdollisuus.
Harmittaa kun naiset eivät ole Suomessa kovinkaan kiihottavia eli fiksuja. Muka tärkeitä ja muka sivistyneitä ja muka älykkäitä kyllä riittää joka pojalle.- TavoiteltuPoikamies
Viisaus se on mikä kolahtaa, jonkin kapean osaamisalueen "älykkyys" ei sytytä juuri ollenkaan.
- Semmosiaonharvassa
Minua kiihottaa terävä nainen, joka saa minut hämmennyksiin.
- Hämmentäjä
Joku tietty?
- viuurviuur
kiihotaako tunnoton zombie
Eikös se tee kipiää, jos terävällä nopiaan lykkii?
- närree_kohal
Siuta miekkii halajan. miss sie oott piileksint?
- Fiber_Husk
Terävä ja terävä. Lyijyssä onmonasti tylyppä pää, mutta mulla on onttopäisiä ja niissä on elohopeaa täytteenä. On mulla myös liivin läpäiseviä.
Tere tulemas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429