"Yksinäisyys vähentää koettua hyvinvointia ja terveyttä enemmän kuin mikään muu yksittäinen tekijä. Yksinäisyys on ”juurisyy” masennukseen, krooniseen stressiin, ylipainoon, sydän- ja verisuonitauteihin, unettomuuteen, alkoholinkäyttöön ja peliriippuvuuteen. "
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005611243.html
Yksinäisyys on "juurisyy" ongelmille
16
333
Vastaukset
- dcct
Täyttä kukkua. Kyllä jokainen ihminen itse on oman onnensa seppä. Ei siihen muita ihmisiä tarvita, kun oma hyvinvointi lähtee sisältä.
- kommenteista.poimittu
"Viimeiset 20 vuotta on kaikkialla hallitusta ja poliitikkoja myöden painotettu yksilönvapautta ja itsekeskeistä toimintaa tavoittelevaa toimintaa. Mottona. Jokainen on oman onnensa seppä. ( tai epäonnensa.)P.s. Somen tultua on otettu käyttöön sähköinen jalkapuu joka ylettyy jokaisen kotiin. Ennen se oli vain kirkonmäellä."
- 7k467k47k4k464
Vissiin unabomberikin oli onnellinen hökkelissään manifestiaan kirjoittamassa ja pommejaan väsäilemässä.
- geeniselitys
yksinäisyys johtuu siitä että olen karjalasta ja asun oulussa jossa on ruotsalaisia homogeenisiä ihmisiä. homojen geenit syrjivät minua koska minulla on karjalaiset hetero geenit
- Pillujen--asiantuntija
Lehdistä saa lukea vähän väliä että joku ätmi ajanut rekkaa päin. Syy on yksinäisyys ja muut siitä johtuvat ongelmat.
- naistensyy
Yksinäisyys on seurausta naisten harrastamasta sorrosta
- äly_hoi
Naisetkin ovat usein yksinäisiä. Kuka heitä sortaa?
- ne5gdfbg67
äly_hoi kirjoitti:
Naisetkin ovat usein yksinäisiä. Kuka heitä sortaa?
Jos feministeiltä kysytään, niin patriarkaalinen yhteiskunta. Mitä vastaan tietysti taistellaan sortamalla miehiä.
- EdesUnissa
Aloitus on niin itsestäänselvyys että mollaisin sen arvoa jossei kysymys olisi ilmiöstä jonka suuruus luokka Suomessa TULEE KASVAMAAN. Pohjoismaat ovat synkkämielisiä, mutta olemme vielä osallistuvia yhteiskuntia, ja meillä on yksilöiden sisäistämä tapa toimia että toisen yksinäisyyttä pyritään lievittämään.
Yksinäisyys on ennen kaikkea läntisen maailman ongelma.- Sorkkanauta
minkkilaukku kirjoitti:
Eikös Japanissakin olla aika yksinäisiä?
Kun mennään kylliksi itään päin, huomaamme olevamme taas lännessä. Japani on siirtynyt maantieteelliseen länteen.
- hienoahienoa
Rumia at-miehiä syrjitään. Siksi he ovat yksin. Naisilla on helppoa, he saavat kaiken sormia napsauttamalla.
- turhavalittaa
Mikseivät ätmit yritä ystävystyä keskenään tai muuta kimppakämppään
- ätmiö
Emme ole homoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561601Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551278Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1851037Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi511006Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76978Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36919- 57841
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy206824Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153793Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze111783