Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Dzierzykraj
profiilit
Dzierzykraj
Dzierzykraj
Vapaa kuvaus
Elämä on kaunis urheilulaji 🏄♂️
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhut+yhtä+tyhjän+kanssa+täällä,+nyt+ja+alusta+lähtien,+samat+vanhat+kliseet.+Ne+eivät+kiinnosta+ketään.+Ne+ovat+vain+höpinää+ilman+ajatuksia.+Jos+etsit+tarkoitusta,+kuuntele+melodiaa,+älä+sanoja!
19.05.2018 17:48
Sinulle+sanotaan,+simpukat+ovat+paras+herkku+mitä+meri+voi+antaa,+ja+sinä+uskot.+Et+kuitenkaan+voi+tietää+varmasti,+miekkakala+onko+parempi+herkku,+jos+sitä+koskaan+et+maista.+Nähdään+Stadikalla+;)
19.05.2018 17:47
Minä+keräilen+kiviä.+Monet+ihmettelevät,+miksi+kivi+on+minun+harrastus+kohde.+Se+on+ollut+minun+harrastus+jo+kun+olin+pikkulapsi.+Löydin+rannalta+kauniit+kivet,+ne+laitoin+taskuun+ja+lasipurkkiin+kotona,+ja+säilytän+edelleen+ensimmäiset+kivet+siinä+purkissa.+Haluan+saada+yhden+kiven+kaikista+kivilajista,+siten+että+sen+lajin+olen+tunnistanut.+Se+kuitenkin+tärkeä+asia+on,+että+itse+olen+löytänyt+kiven.+Olen+etsinyt+tiettyä+kiviä+pitkän+matkan,+olen+kahlannut+joessa,+vaeltanut+tunturissa,+sukeltanut+merenpohjassa+ja+matkustanut+Sri+Lankaan+asti+löytämään+kiviä,+joita+minulla+vielä+ei+ole.+Kun+jossain+on+kiveä+murskattu,+etsin+siitä.+Kun+olen+sen+vaivan+ja+työn+tehnyt+yhden+kiven+takia,+siihen+liittyy+se+kokemus+ja+muisto,+jonka+saan+uudestaan,+kun+pidän+kiveä+minun+kädessä+ja+katson+sitä+myöhemmin.+Se+on+aina+voitto,+kun+poimin+kiven+ja+näen+jotakin+erikoista,+niin+kuin+sinkkivälken+kiilto+tai+kuparikiisun+vihreä.+Pieni+pala+läpinäkyvä+islanninsälpä+on+oikein+minun+aarre,+spektroliittin+hienot+värit+kuin+taideteos.+Pidän+rantakivistä,+jotka+ovat+sileät+ja+pyöreät,+koska+ne+vesi+on+hionnut.+Ne+tuntuvat+kädessä+hyvältä,+kuin+antistress+chinese+kuulat.+Uskon,+että+ne+ovat+parannuskivet+tai+onnenkivet,+vaikka+skeptic+ihmiset+sanovat+gloppet+egg+se+humpuukki+on.+Toivon+että+joskus+löydän+kaunis+läpinäkyvä+optinen+magic+kivi+kuin+palantir,+taas+sanovat+se+vain+high+fantasy.+Kotona,+rakennan+kivi+arrangement+kuin+pieni+autiomaa+matalaan+boxiin,+johon+laitan+alas+multa+ja+kaktus-siemenet,+päälle+hiekka+ja+kauniit+kivet.+Kun+aika+kulkee,+kaktus+tulee+hiekan+alta+esiin+ja+se+on+minun+palkinto.+Kun+kivet+ovat+oikein+sijainnissa+ja+aurinko+osuu+oikein+kulmassa,+micro+maisema+on+upea,+kun+kivien+pinnat+heijastavat+valon.+Lähden+kaverin+kanssa+matkalle,+etsimään+uusia+kiviä+Les+Pyrénées+vuorista+ja+Andorra+kesällä+ja+odotan+sitä+innokkaasti.+Jos+löydän+meteorin+kappaleen,+se+on+kuin+jalokivi+minun+kokoelman.
15.05.2018 14:18
Monet+sanovat+että+he+eivät+seuraa+muotia.+Tosi+se+on+kun+katson+ja+en+näe+mitään+uutta+kenenkään+päällä+kadulla.+Samat+cargo+shortsit+tai+ripped+farkut,+print+paidat,+capit+ja+hupparit+kuin+viime+kesään.+Silti,+ne+eivät+ole+minun+mielestä+tylsät.+Minun+tyylissä+pidän+ajattomasta+muodista+myös+mutta+että+yritän+herättää+huomion+pienillä+yksittyiskohdilla,+se+on+minun+juttu,+kuitenkin,+niin+että+näytän+tyylikkäästi+enkä+pellesti+hyvältä.+Tropical+print+paita+on+hauskan+näköinen+ja+nonverbal+viesti+mutta+haluan+erilaisen+huomion+jonka+olen+kohde.+Laitan+vartalon+muotaisen+t-paidan+koska+haluan+minun+lihasten+näkyä.+Tietenkin,+raidallinen+kauluspaita+on+siisti+myös+kun+se+on+sopiva+koko,+sen+pieni+yksittyiskohta+esimerkiksi+punaiset+napit.+Tykkään+käyttää+bleizeri,+kanssa+pocket+square+taskussa.+En+uskalla+pukea+bleizerin+kouluun,+koska+muut+sanovat+että+olen+snobi.+Helteinen+pukeutuminen+ei+ole+tylsä,+kun+puen+tank+top+ja+rento+farkkupaita+napit+auki,+kanssa+lyhyet+shortsit.+Se+asia+tärkeämpi+kuin+mitä+päällä+on+kuitenkin+värien+yhdistys.+Talvella,+kun+kaikki+pukivat+koko+mustan+väriset,+kesällä+toivon+nähdä+heidän+pukeutumiseen+värien+suurempi+variation.+Kuitenkin+varon,+koska+se+on+helppo+mennä+liian+pitkälle+ja+olla+clown.+Liian+monta+väriä+tai+liian+voimakas+contrasti+ei+ole+tyylikäs.+Ruutuvans+checkerboard+tennarit+ovat+minulle+liikaa,+ruutu-cuff+farkut+ovat+sopivasti.+Yleensä,+rakennan+asun+yhden+värin+sävyistä+plus+musta+tai+valkoinen.+Minun+suosikit+värit+ovat+harmaa+ja+sininen.+Pidän+cuffed+farkut+ja+valkoiset+high-top+converse+tyylistä.+Jatkan+samoin+mutta+laitan+eriväriset+nauhat,+yksi+keltainen+ja+toinen+vihreä,+harkitsen+pink+myös.+Minulla+on+chinot+ja+nahka+ankle+boots+myös,+jos+converse+ja+farkut+ei+ole+tarpeeksi+hieno+smart+casual+tilanteessa.+Pidän+high-top+kengistä,+koska+en+tarvitse+ajatella+miten+minun+sukat+ovat+pellen+näköiset+kun+muut+ne+näkevät.+Minulla+on+Hawaii+print+uimashortsit+jotka+puen+Stadikalle.+Ne+ovat+tyylikkäät+siellä+mutta+eivät+kadulla.+Side-stripe+verkkarit+ja+collarit+eivät+ole+minun+juttu.+Anteeksi+minun+Suomen+kieli.+:)
11.05.2018 14:32
1 / 1