Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aloneagain
profiilit
aloneagain
aloneagain
Vapaa kuvaus
[email protected]
Aloituksia
2
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+tervetulotoivotuksesta.+En+ole+Allerin+edustaja+itsekään.
09.09.2019 12:49
Miksi+syyttelet+usko.vaista++minun+kirjoituksistani?+En+ole+ko.+nicci,+vaikka+uskossa+olenkin.+Käy+sinäkin+kuuntelemaan+ohjelman+arkistosta+eilistä+hyvää+ohjelmaa.
09.09.2019 11:19
https://www.radiodei.fi/++Tuolta+pitäisi+löytyä...
25.08.2019 21:56
Hei,+aloittaja!
Minulla+on+nykyisin+vain+tabletti+käytössä+ja+sillä+kirjoittaminen+on+aika+hidasta.++Olen+sinua+reilusti+vanhempi+ja+olen+ollut+jo+vuosia+uskossa.++Itselläni+oli+nuorena+myös+aika+iäkkäitä+ystäviä+ja+se+oli+ihan+hyvä.+
Saa+minulle+kirjoittaa,+mutta+kovin+pitkiä+kirjoituksia+en+ala+kirjoitella,+kun+en+ole+onnistunut+tähän+tablettiin+liittämään+näppäimistöä.
Toivon+että+löydät+sopivaa+seuraa+ja+toisaalta,+että+osaat+käyttää+hyvin+myös+sitä+yksinoloaikaa.+On+paljon+asioita,+joita+on+parempi+tehdä+yksin.
23.06.2019 15:02
Hei+sinä+joka+olet+eläkeläinen+ja+monta+kymmentä+vuotta+yksiössäsi+asustellut.+Kerroit+aikoinaan+tulleeksi+uskoon,+joten+siltä+osin+meillä+on+sama+tausta.+Jos+tahdot,+niin+kirjoita+s-postia.
23.06.2019 14:31
Minunkin+ihan+asiallinen+viesti+on+poistettu,+kun+siinä+oli+s-postiosoite.+Kas+kun+aloitus+teksti+saa+olla+rauhassa+vaikka+siinäkin+on+s-,postiosoite!
Joku+näyttää+olevan+niin+kateellinen+ja+katkera+jos+joku+haluaisi+antaa+yhteys+tietonsa+jollekin+muulle+kuin+hänelle+itselleen?+Mutta+ei+tuollainen+mustasukkaisuus+vaikuta+hyvältä+ystävyyden+suhteen.+Ei+yhden+kannata+haalia+kaikkia+ystäviä+itselleen,+eihän+niille+riittäisi+aikaakaan.
23.06.2019 14:14
Ehkä+se+on+myös+jonkin+verran+muoti-ilmiö.+Jossakin+vaiheessa+on+ollut+paljon+näitä+kaapista+tulemisia+kun+sekä++tunnetut+mies-+että+naisparit+ovat+löytäneet+toisensa.++Vankilassa+tuohon+homokäyttäytymiseen+liittyy+varmaan+myös+vallankäyttöä,+ainakin+joissakin+vankila-aiheisissa+elokuvissa+on+sellaista+tullut+esiin.
16.06.2018 19:50
Kohtelisin+tällaista+lasta+niin+kuin+ihmisiä+yleensäkin.+Lienee+jonkin+verran+yleistäkin+että+tuollaisia+hyväksikäyttötapauksia+on+taustalla+,+ainakin+tuollaista+olen+jostakin+lukenut.+
Se,+mitä+joku+ihminen+kokee+olevansa+-+ellei+hän+toteuta+näitä+asioita,+jää+samalle+asteelle+kuin+muutkin+sellaiset+asiat+jotka+eivät+ole+hyväksi+ja+ovat+vältettäviä.++Raamatun+mukaan+homouden+harjoittaminen+on+syntiä.+Mutta+on+olemassa+hyvin+paljon+muitakin+syntejä,+hyvin+erilaisia+syntejä.+Kaikki+synnit+eivät+ole+yhtä+päälle+päin+näkyviä.+Raamattu+opettaa+että+kenestäkään+ihmisestä+ei+tule+synnitöntä+-+mutta+ihmisen+tulee+välttää+synnissä+elämistä.+Lankeemuksia+varmaan+jokaiselle+uskovalle+tulee,+mutta+niistä+täytyy+tehdä+parannus.+
Traumojen+käsittely+hienotunteisesti,+asiallisesti,+luottamuksellisesti+varmaankin+olisi+paikallaan.+Mutta+tuollainen+vie+varmasti+pitkän+aikaa,+ei+eheytynen+tapahdu+sormia+napsauttamalla,+ellei+Jumala+erityisellä+tavalla+paranna+ihmistä+tavallista+nopeammin.+
"Mistä+erotat+ihmisen+joka+on+raiskauksen+takia+homo+ja+ihmisen+joka+on+muuten+seksuaalisesti+homo?"++En+mistään.+Ei+minulla+ole+yliluonnollisia+kykyjä.+Myös+heteroihmisiä+raiskataan+ja+silloin+on+vaarana+että+syntyy+lapsia.
16.06.2018 19:44
Jos+unohdetaan+tietyt+kiusalliset+Raamatun+paikat+kuten+esim.+Room.+1:24-27,+niin+Rakkauden+nimissä+oikeutetaan+sellaisetkin+teot+joita+Jumalan+Sana+pitää+syntinä.+Kun+synti-sana+unohdetaan+ja+sen+synti-sanan+tilalle+laitetaan+jokin+sairaus+tai+jotain+muuta+sellaista,+mille+ihminen+ei+itse+voi+mitään+-+niin+eihän+ihminen+sitten+tarvitse+Jeesusta+pelastajana+jos+ei+kerran+ole+syntejäkään+joista+tarvitsisi+tehdä+parannusta.++Minä-minä-minä+se+vaan+määrään+elämästäni+ja+omasta+ruumiistani...
Jumala+ja+hänen+Sanansa+unohdetaan+ja+ihminen+itse+määrittelee+mikä+on+oikein+ja+mikä+on+väärin.+Minä+en+oikein+ymmärrä+sitä,+miksi+homoparit+haluavat+kirkollisen+vihkimisen+-+mutta+ilmeisesti+he+eivät+ole+lukeneet+Raamattua+tai+sitten+Raamattu+ja+kirkko+elävät+ihan+omaa+elämäänsä+ja+ihminen+napsii+vaan+rusinat+pullasta.
Näin+nyt+tässä+kirjoitin+mitä+äkkiseltään+mieleen+tuli.
16.06.2018 19:26
Sisäisistä+haavoista+eheytymiseen+voi+jollakin+ihmisellä++mennä+koko+elämä+aikaa+olipa+nyt+sitten+kyseessä+hetero+tai+homo.++
"Sielunhoidossa+tarvitaan+viisautta+ja+ymmärrystä,+jota+ei+kaikilla+kristityillä+ole.+Ei+pidä+mennä+sorkkimaan+ihmisen+psyykeä,+jos+ei+siitä+mitään+ymmärrä."++Joku+saarnaaja+sanoi+että+ketään+ihmistä+ei+pitäisi+sanoa+sielunhoitajaksi,+vaan+korkeintaan+sielunhoitoavustajaksi.+Jeesus+on+sielunhoitaja.+Ei+ole+tosiaankaan+jokaiselle+sopivaa+hommaa+tuo+sielunhoitoavustajan+tehtävä.
Asioiden+pohtiminen+on+yleensä+ihan+paikallaan,+ennen+kuin+avaa+sanaisen+arkkunsa.+Sanoja+voi+käyttää+niin+todella+monella+eri+tapaa.+Raamatussakin+se+mainitaan+Jaak.+3:2.+"Jos+joku+ei+hairahdu+puheessa,+hän+on+täydellinen+mies+ja+kykenee+hillitsemään+myös+koko+ruumiinsa".
16.06.2018 19:14
"Herra+siunatkoon+sinulle+sopivan+seurakuntayhteyden,+mutta+älä+odota+ihmisiltä+liikaa,+vaan+luota+kaikessa+seurakunnan+keskelläkin+Herraan."++
En+odota+liikaa+ihmisiltä.+Olen+kokenut+elämässäni+yhtä+ja+toista.++Sanoit+että+vaikutan+aika+tyytyväiseltä+elämääni.+Toivon+ettet+tarkoita+että+olen+tyytyväinen+itseeni?+Raamattu+neuvoo+että+ei+pidä+ajatella+itsestään+liikoja+(omin+sanoin+muisteltuna).++Yritän+olla+armollinen+itselleni+ja+toisillekin,+kun+emme+ole+vielä+perillä+siellä+missä+kaikki+on+täydellistä.
15.06.2018 15:42
Kiitos++vilkkaasta++keskustelusta,+jota+voitte+halutessanne+edelleen+jatkaa.+
Kiitos+kaikista+kommenteista,+joihin+en+kaikkiin+lähtenyt+henk.koht.+vastaamaan.+Kaikki+vastaukset+olen+lukenut.+Ihan+mielenkiintoisia+ajatuksia+teillä+on+ollut.
15.06.2018 15:30
1 / 1