Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oh2eki
profiilit
oh2eki
oh2eki
Vapaa kuvaus
Vanha ukonkutale Hyvinkäältä.
Aloituksia
0
Kommenttia
68
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taajuusmaksu+on+18€+risat/vuosi.
27.09.2019 08:37
Sehän+on+ihan+korkeudesta+ja+radiokelistä+kiinni+kuinka+pitkälle+yhteys+kantaa,+niin+se+on+myös+pmr+puhelimella.+Itsellä+pisin+yhteys+Hyvinkään+sveitsin+laskettelukeskuksen+mäeltä+Viron+Emumäelle+209.8km+muinoin,+vasta-asemana+Suomalainen+radioliikkeen+omistaja+Espoosta,+oli+silloin+Virossa.+Nyt+ei+ole+tietoa+mutta+varmasti+pisimmät+yhteydet+monia+satoja+kilometrejä+ainakin+maailmalla.
27.09.2019 08:30
Olen+yrittänyt+päästä+takaisin+aikoinaan+poislähteneenä+radiohullujen+foorumille+kirjautumalla,+en+tiedä+mikä+älypää+moderaattori+sitä+lafkaa+moderoi+kun+ei+sitten+ei+millään+pääse+takaisin?+Olihan+siellä+aikoinaan+kinoja+kun+muutama+ukko+oli+kiinni+aiheesta+kuin+aiheesta+alati,+vääristeltiin+ja+yritettiin+vaikka+millä+saada+esim+banniin,+oli+kolme+mieleenjäänyttä+nimimerrkkiä:+Bruno,+Morpheus+ja+Mister+Kox,+he+järjestivät+niin+uskomattomia+väitteitä+esim+minun+kaupoista+mm+Brunon+kanssa,+tai+mister+kox:in,+valehdeltiin+surutta+sen+mitä+kerettiin,+en+tiedä+miksi,+mutta+tarkoitus+oli+saattaa+minut+huonoon+valoon.+Sitä+kaikkea+kesti+vuosia,+ei+auttanut+mitkään+aiheet,+kerran+oh7fes+pisti+kuvia+motarireissuistaan,+minulle+sanottiin+että+laita+sinäkin+Eki+omista,+laitoin+ja+siitä+alkoi+uskomaton+vääristely.
26.09.2019 10:02
Lapsellista+tämä+kahtiajako+on+aikuisilta+lähinnä+miehiltä,+kun+on+suorittanut+helpon+ra-tentin+niin+ihmisistä+monet+muuttuvat+täysin+käytökseltään?+Jos+sama+tapahtuisi+verrattuna+ajokortin+suorittamiseen+ja+ei+suorittaneisiin,+niin+olisi+valmis+loputon+riita+siitä+kuka+on+mitäkin.+Jos+harrastaa+vaikkapa+laa+tai+pmr+juttuja,+mollaavat+monet+hamit+niitä,+toiset+jopa+oikein+kammoksuvat+esim+laa+harrastajia+vaikka+molemmissa+tapauksissa+on+kyse+radioharrastajista.+Ei+ra+tutkinnon+suorittamisen+pitäisi+muuttaa+ihmistä+oikeastaan+mitenkään,+mutta+niin+vaan+jostain+ihmeen+syystä+käy+usein,+liian+usein.+Itse+olen+radioamatööri,+mutta+yhtä+kunniakkaasti+myös+laa+ja+pmr+harrastama,+minulla+noissa+ei+ole+yhtikäs+mitään+eroa,+samoja+kuolevaisia+ollaan+kaikki.+:)
26.09.2019 09:54
Tunnen+myötähäpeää+näitten+ns+radioamatöörien+käytöstavoista,+nyt+ei+tietenkään+leimata+kuin+pientä+osaa,+mutta+joku+ihmeen+juttu+on+mikä+saa+radioharrastajat+avautumaan+jatkuvasti+ja+alati+toisia+loukkaavalla+tavalla,+MIKSI?
25.09.2019 10:41
Muistan+kun+jossain+kirjoituksessaan+tämä+Pussinen+ivasi+allekirjoittanuttakin,+en+kuulu+sralliin+enkä+tunne+koko+Pussista,+toki+Oulusta+(syntymäkaupunkini),+oli+aikoinaan+kiinni+kuin+herhiläinen+tämmöinen+oh8jt+tyyppi+vuositolkulla+ja+ilman+mitään+aihetta.+Saarelan+Markon+tunnen+ja+tiedän+(kirjoittanut+radioharrastejutun+muinoin+skannerilehteen+minusta),+hän+on+mukava+isäntä,+eikä+ole+pahaa+sanottavaa+ollu+ikinä.+Ihmetyttää+saman+harrasteen+harrastajien+alituinen+vihanpito,+missä+tässä+oikein+mättää?
14.07.2019 13:11
Kuuntelen+rigilläni+usein+tätä+häpeällisen+kuuluisaa+3699+taajuutta,+täytyy+vaan+ihmetellä+miten+aikuiset+ukot+viitsivät,+yksi+Affe+haukkuu+tyhmäksi+ja+milloin+miksikin+vasta-asemiaan,+joku+hommannut+luvat+että+pääsee+viheltämään+muitten+päälle,+sitten+näitä+häirikkötitaajia+on+myös+puhealueella+painelemassa+päälle,+jotenkin+surullisen+hävettävää+ja+asiallistenkin+hamien+maineen+sotkijoita.+Ihan+samoja+vatipäitä+hyökkäilivät+alati+kimppuun+radiohullujen+sivustolla,+kirjoitinpa+ihan+mistä+hyvänsä+ja+kuinka+asiallisesti,+niin+kaikki+ketjut+sotkettiin+3:n+isännän+toimesta,+säälittävää+...
28.11.2018 11:42
Itse+kävin+eilen+vuonna+2018,+heti+tietty+Kawazaki+iski+silmään+ja+joku+moisen+vuokrasikin+käyttöönsä,+kun+siinä+ihailin+pyörää+oli+mukava,+kohtelias+ja+muutenkin+avulias+myyjä+ehdottamassa+mm+rahoitusjuttua,+sanoi+että+kyllä+kaikki+järjestyy+jne,+elikä+minulle+jäi+erittäin+miellyttävä+kuva+tästä+Bike+Team+puotista+kaiken+kaikkiaan.+Eki+Hyvinkää
15.08.2018 09:02
4 / 4