AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Täydellistä kieltoa ehkei kannata tehdä.
Ite tein joskus niinkin että olin monta kuukautta ilman mitään herkkuja. (5-7kk)
Hankala tehdä noin kun tuntuu sit että jokainen tarjoaa hyvää just silloin.
Suklaata en syö siitä osaa kieltäytyä.
Liian korkealle painoa ei kannata koskaan päästään jossain on hyvä olla rajansa.
Noh ei hirveesti kai.
Haittapuolia on vain sekin että vaatteita on hankala löytää.
Sekin että ihmiset no monet aikalailla törkeitä mutta oon todennu että jätän sellaset kylmän viileästi huomioitta.
Ei sentään ole kukaan ulkopuolinen hirveemmin haukkunu siltä osin oon saanut olla rauhassa.
Vaikka tässä esim olis ite kuinka laiha tahansa ei kyllä tulis syrjittyä ketään ylipainon takia. - Tulee mieleen vain että haluaako noi naiset päästä hengestään.
- Mies twerkkausta ;D
En sanonu mitään.
Vois vähän kattoo mutta siinä olis ihmeteltävää :D
Siinä sulle sitten valloitus retki. ;D
Urakkaa sulle.
Haluu kai vaan vähän häiritä sua ;p - No en ole :D
Kun en kuuntele sitä enää.
Veikkaan että aika paljon kumminki.
Kuulostaa siltä ku olisit valloittamassa. ;D
Nimeä en muista mutta tainnu lukee kyllä niitä natsi juttua. :D - Tosi ihania.. :D
- Monia kait ne kiinnostaa :D
Luulis et pysyis erossa niistä. - Voisin sanoa että ainakin se ääni sopii sille en vois kuvitella möreää ääntä :D
Niin joo sä tykkäsit muhkuista :D
Pituus ero varmasti huikea.
Taidan vissiin se mä olla joka ei saa lähteä minnekkään :D
Mä ihmettelen yhä että kenestähän se nyt puhuu. :P - Mulla on ollut aina paino ongelmana.
Täytyis vaa olla itsekuria ja motivaatioo jonkun verran. Ehkä pitäs kehittää jotain mikä pistää jatkamaan painon tiputtamista. Meinaan että jotain uutta.
Luulis että sänky on aika kestävä kumminkin? :D - Ehkäpä :D
- Ai sen homouden takia häpeäpilkku?
Noh voisin sanoa että se sentään pientä.
Ei koska liian muhku.
En osaa juhlistaa niitä. ;D
Älä nyt ne isot pojat juoksis pakoo :D
Jos se menee tilanteen mukaan? :p - Kyllä naisetkin osaa lukea miehiä.
Ei ainoastaan miehillä ole sitä taitoa mutta voisin sanoa että jotkut on vähän sinisilmisiä. ;D - Miksikäs se häpeä on? :D
Mieluiten niin kuin näyttäisin koko kaupungille.
Eri nimimerkkiä :D
Turhaa sit pistää eriä kun tunnistaa. - Osaakos miehet sitten lukea naisia? ;D
- Tähän vois sanoo että antti tuiskukin oli ennen parempi mutta tuntuu että sekin menny vähän massan mukaan. :D
No joo ne on kyl.
Kotosolla voi hyvin pistää päälle vaikka mitä. Hirveesti ei tykkää julkisilla paikoilla olla liian epämukavissa vaatteissa.
Menikös se ikäero alas vai ylöspäin? :P
Minkä nimimerkin takana?
Heittelet ilmoihin yhtäkkiä jotain :D - Miten niin kolmenkertanen?
Täytyy sit hänen olla isompi nainen.
Ainakin näin kuvittelen.
Teillä kumminki aika hyvä kun voitte puhua ihanne kumppaneista. :D
Senpä näkee ajan kanssa. - Ei mene kyllä sekään.
Justiin noi on vähän sellasta massa musaa ettei oikein uppoo.
Juttelin kerra yhden kans joka no oli hemmetin kova robin fani.
Kuuntelin sen juttui sillee... "Mikä siinä on noin ihmeellistä" ilmeellä.
Semmosista sä tykkäät.
Liian ujo käyttää niitä. :D
Ei sentään tarpeeksi vanha akka :d
Jos taas teini olis niin vois sanoo että ei ois paljoo elämää vielä nähnytkään. - Kyllä :D
Ihme kun et sanonu "entäs se robin backalen". Suomen justin bieber. :P
Semmonen mustalaisten hame? :D
Kaikenlaista sinä vuonna tapahtu.
Sehän olis paha jos teini olisin ja sä vaan haluisit olla hellä alaikäselle :D
Kuinkas paljo meillä oli sitä ikäeroo? ;D - Yksityisestihän se on todellakin helpompaa ja tutustuu toiseen paremmin.
Ei kannata toisesta liikaa sanoa vaikka monikaan ei pakosta tiedä kuka on kyseessä mutta yksityisyyttä kannattaa kunnioittaa.
Mä en harrasta mitään sellaista jossa oltaisiin ryhmässä senkin takia kun ennen pitkää motivaatio laskee.
Harrastuksista tai netistä mistä nyt ikinä voisi löytää ystävän onhan niitä tapoja erilaisia. Oon aina yrittäny tutustua ihmisiin mutta ne on sit sellasia ettei ne ota mitään yhteyttä takaisin se on lähinnä että yrittää itte pitää yhteyttä yllä ja en vain jaksa sellasta. Toisella ei oo mitään mielenkiintoa vaikka sanonu että hekin tarvii ystävää.
Toivottavasti tuosta kehittyy hyvä tuttavuussuhde ties vaikka kunnon ystävä :D - On kyl vähän erikoinen huumori mutta se on hyvä :D
Niinhän sitä pitää ollakki. - Säkin vain trollailet ;]