https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/vakivaltaista-suhdetta-ei-voi-ennustaa-eihan-se-ala-niin-etta-sinulle-sanotaan-mina-olen-vakivaltainen/7082918#gs.z9rVpTM
No ihan varmasti voi. Näppärästi Riina-Maria jättää tuossa jutussa kertomatta sen mitä kertoo tuossa toisessa jutussa:
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/riina-maria-eli-seitseman-vuotta-vakivaltaisissa-suhteissa-siina-kantaa-kaksinkertaista-hapeaa-kun-teoista-huolimatta-jaa-suhteeseen/7077522#gs.ZJmQ29c
""Alkuaikoina olimme yhdessä illalla pitseriassa, kun mies yhtäkkiä suuttui ja alkoi vaatia minua tilille jostain. En ymmärtänyt, mistä. Kun kävelimme pitseriasta ulos, hän heitti tilaamansa pitsan kadulle ja tönäisi minut läheisen talon seinää vasten useamman kerran. Samalla hän huusi asioita, joiden sisältöä en enää muista.
Olin täysin hämmentynyt, ehkä jonkinlaisessa sokissa tilanteen nopeasta muuttumisesta ja siitä, että mies oli käynyt minuun käsiksi ensimmäisen kerran."
Niin, tuossa kohtaa, siis jo ihan suhteen alkuaikoina, Riina-Maijan ei olisi tarvinnut olla kummoinerkaan ennustaja tajutakseen että väkivaltaa tulee jatkossakin mutta Riina-maria halusi sulkea siltä silmänsä, oli varmaan niin ihqu ja pöksyjä kostuttava jännämies.
Väkivaltaista suhdetta ei voi ennustaa
98
918
Vastaukset
Naiset ei osaa lukea miehiä..
Mie kyllä tunnistan lieron vaikka 3 kilsan päästä. :D- Plaaahhh
Jotkut osaa ja toiset ei halua. Suurella osalla naisista on hoivavietti ja kuvitellaan että hoivaamalla se mies paranee paheistaan. Tämä nyt on vaan mutuilua mikä perustuu lähinnä läheisten kertomuksiin....
Ja hei hei ikis 🙋♀️ Plaaahhh kirjoitti:
Jotkut osaa ja toiset ei halua. Suurella osalla naisista on hoivavietti ja kuvitellaan että hoivaamalla se mies paranee paheistaan. Tämä nyt on vaan mutuilua mikä perustuu lähinnä läheisten kertomuksiin....
Ja hei hei ikis 🙋♀️No niinpä ne on n e vietit mitkä vie naisia aina avaikeuksiin :)
Moro moro, hauska nähdä :) et sitten lihamukiemojia misdtään löytäny tuohon :D- lihavihatipunen
Tottakai tunnistat lieron, koska olet itsekin liero.
- Plaaahhh
Harmaaritari kirjoitti:
No niinpä ne on n e vietit mitkä vie naisia aina avaikeuksiin :)
Moro moro, hauska nähdä :) et sitten lihamukiemojia misdtään löytäny tuohon :DMe ollaan niin heikkoja ja vietävissä 😁
Ikävä kyllä en löytänyt, ehkä kakkaemoji olisi kuvannut sitä parhaiten, mut enhän mä nyt semmosta. Vieläkään en oo lihamukia syönyt ja taitaa jäädä syömättäkin 😆 Plaaahhh kirjoitti:
Me ollaan niin heikkoja ja vietävissä 😁
Ikävä kyllä en löytänyt, ehkä kakkaemoji olisi kuvannut sitä parhaiten, mut enhän mä nyt semmosta. Vieläkään en oo lihamukia syönyt ja taitaa jäädä syömättäkin 😆No hitto, jos ois tuon etkäteen tienny niin ois kai se sitten pitäny tulla syömään :D Mulla oli viime kesänä aika lähellä etten käyny lihamukillisella, kaveri vaan halus oikeempaa ruokaa niin piti mennä kiinalaiseen.
Tunnistatko varmasti? No minäpä lähetän sinulle liudan kasvokuvia ja merkkaat punakynällä mun avuksi. On tosi raskasta mennä aina pöpelikköön. Saat auttaa.
Mistä lieron tunnistaa?AinaNorsu kirjoitti:
Osaakos miehet sitten lukea naisia? ;D
No suurinpiirtein. :D
Evoluution kehittämä taito.
Nuo vanhat ukotki osaa lukea nuorta rakastajatartaan ja tietää minkä perässä se on..
Ei vaan välitä kuhan saa persettä.
:D- Plaaahhh
Harmaaritari kirjoitti:
No hitto, jos ois tuon etkäteen tienny niin ois kai se sitten pitäny tulla syömään :D Mulla oli viime kesänä aika lähellä etten käyny lihamukillisella, kaveri vaan halus oikeempaa ruokaa niin piti mennä kiinalaiseen.
Joo. Mä oon tosi lahtelainen kun en oo edes syönyt meidän kuuluisinta herkkua, jotenkin ajatellut ettei mun ehkä tartte 😊 kyllä mäkin olisin sen kiinalaisen valinnut.
Ei se mitään, mä oon selvinnyt jo sun pakeista 😁 misspönttöuuni kirjoitti:
Tunnistatko varmasti? No minäpä lähetän sinulle liudan kasvokuvia ja merkkaat punakynällä mun avuksi. On tosi raskasta mennä aina pöpelikköön. Saat auttaa.
Mistä lieron tunnistaa?Yleinen habitus.. Ja ulkonäkö..
KonnaKettu kirjoitti:
Yleinen habitus.. Ja ulkonäkö..
Ei se vielä auta. Yleiseen habitukseen kuuluu, mitä? Pääsääntöisesti? Sellaisissa miehissä pitäisi olla piippauslaite. Nilkassa.
Mutta eipä sillä. Ei mieskään tunnista renttua naista kunnollisesta.misspönttöuuni kirjoitti:
Mistä lieron tunnistaa?Aika paljon kyllä jo kuvastakin näkee mutta eihän naisten edes tarvitse, tapailuaikana jo tulee paljon ilmi ja tuon Riina-Mariankin tapauksessa viimeistään pizzeriaepisodi on ollut varma näyttö, ei vaan halunnut sitä uskoa.
AinaNorsu kirjoitti:
Joo, aika hyvin. Esim. maajussiohejlmassa se puukkonainen, siitä jo ennen asian ilmituloa mainitsin palstalla että aika arveluttava tapaus.
Plaaahhh kirjoitti:
Joo. Mä oon tosi lahtelainen kun en oo edes syönyt meidän kuuluisinta herkkua, jotenkin ajatellut ettei mun ehkä tartte 😊 kyllä mäkin olisin sen kiinalaisen valinnut.
Ei se mitään, mä oon selvinnyt jo sun pakeista 😁Ei ne olet pakit, olosuhteet oli vaan vastaan :D Ihan kohtuuhyvä kiinalainen oli, se oli se missä saa syödä niin pal kun haluaa ja oli sushia siellä myös.
Harmaaritari kirjoitti:
Aika paljon kyllä jo kuvastakin näkee mutta eihän naisten edes tarvitse, tapailuaikana jo tulee paljon ilmi ja tuon Riina-Mariankin tapauksessa viimeistään pizzeriaepisodi on ollut varma näyttö, ei vaan halunnut sitä uskoa.
Joo, mutta ei sitä voi tietää, toinenhan voi olla ihan unelma aluksi. Se alkaa huutamisesta, sitten just tuollasesta tönimisestä ja repimisestä.
On sanottu ettei mies voi elää ilman naista muttei sen kanssakaan...
Paha paikka.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei se vielä auta. Yleiseen habitukseen kuuluu, mitä? Pääsääntöisesti? Sellaisissa miehissä pitäisi olla piippauslaite. Nilkassa.
Mutta eipä sillä. Ei mieskään tunnista renttua naista kunnollisesta.Me tunnistetaan rentut naiset jo kaukaa..
Ja meidät leimataan naistenvihaaja sovinisteiksi kun me ei haluta niitä parisuhteeseen.. :D
Ja kunnolliset naiset ei anna pesää tarpeeksi nopeasti.. Siinä vika. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mutta ei sitä voi tietää, toinenhan voi olla ihan unelma aluksi. Se alkaa huutamisesta, sitten just tuollasesta tönimisestä ja repimisestä.
On sanottu ettei mies voi elää ilman naista muttei sen kanssakaan...
Paha paikka.No jo se huutaminen kertoo tasapainottomuudesta, tönimisen ja repimisen pitäis viimeistään avata silmät.
- Plaaahhh
Harmaaritari kirjoitti:
Ei ne olet pakit, olosuhteet oli vaan vastaan :D Ihan kohtuuhyvä kiinalainen oli, se oli se missä saa syödä niin pal kun haluaa ja oli sushia siellä myös.
Tiedän paikan varsin hyvin 😊
Ainiin se oli se vesisade 🤣 onhan sekin olosuhde. Harmaaritari kirjoitti:
Joo, aika hyvin. Esim. maajussiohejlmassa se puukkonainen, siitä jo ennen asian ilmituloa mainitsin palstalla että aika arveluttava tapaus.
Tatskat saa punaisen valon syttymään..
Veikkaan että puhetyyliki on sen mukanen.. :D- omakehuhaiseepaskalta
Kato tosi yllättävää että eksyit itteäs kehumaan taas.
KonnaKettu kirjoitti:
Me tunnistetaan rentut naiset jo kaukaa..
Ja meidät leimataan naistenvihaaja sovinisteiksi kun me ei haluta niitä parisuhteeseen.. :D
Ja kunnolliset naiset ei anna pesää tarpeeksi nopeasti.. Siinä vika. :DEihän siinä vaadita mieheltä kuin kärsivällisyyttä ja sitä voi opetella, ties kuinka hyvän elämän mieskin sitten saa :)
Siis mikä on "tarpeeksi nopeasti"? Täällä palstallakinhan miehet toitottavat kuorossa ettei lunttu saa olla, mutta toisaalta taas nähtävästi pitäisi olla nopea kuin Bolt, siinähän on ristiriita. Oho.Harmaaritari kirjoitti:
No jo se huutaminen kertoo tasapainottomuudesta, tönimisen ja repimisen pitäis viimeistään avata silmät.
Siinä vaiheessa kaikki on jo lähtemiselle myöhäistä. Siinä vaiheessa mies on sitonut naisen suhteeseen jo tiiviisti.
Ei nuo jutut ole niin yksinkertaisia, hyvä se on maalla neuvoa kun merellä on hätä...misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta eipä sillä. Ei mieskään tunnista renttua naista kunnollisesta... Tunnistaa.. Mut Niitä on Vain Saduissa.. ;P.. VitsiVitsi.. ;D
.. SiniSilmäisyys Ja VauhtiSokeus.. Ne on ne Pahimmat NäköEsteet.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;PKonnaKettu kirjoitti:
Tatskat saa punaisen valon syttymään..
Veikkaan että puhetyyliki on sen mukanen.. :DEi yhtään tatuointia eikä lävistystä hip hei, eikä tule
(tuulettaa)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tunnistaa.. Mut Niitä on Vain Saduissa.. ;P.. VitsiVitsi.. ;D
.. SiniSilmäisyys Ja VauhtiSokeus.. Ne on ne Pahimmat NäköEsteet.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;POnko paha jos miehellä on tatuointi/-teja?
- Plaaahhh
misspönttöuuni kirjoitti:
Siinä vaiheessa kaikki on jo lähtemiselle myöhäistä. Siinä vaiheessa mies on sitonut naisen suhteeseen jo tiiviisti.
Ei nuo jutut ole niin yksinkertaisia, hyvä se on maalla neuvoa kun merellä on hätä...Ei oo yksinkertaisia, mutta kyllä on omaa tyhmyyttä jäädä odottamaan koska tulee se viimeinen isku.
On tässä itse kullakin ollut ne ruusunpunaiset lasit silmillä, ne pitää vain osata ottaa pois. misspönttöuuni kirjoitti:
Eihän siinä vaadita mieheltä kuin kärsivällisyyttä ja sitä voi opetella, ties kuinka hyvän elämän mieskin sitten saa :)
Siis mikä on "tarpeeksi nopeasti"? Täällä palstallakinhan miehet toitottavat kuorossa ettei lunttu saa olla, mutta toisaalta taas nähtävästi pitäisi olla nopea kuin Bolt, siinähän on ristiriita. Oho.10 vuotta tappelua..
Sitä miettii josko se tuossa rauhottuu jos oottaa toiset 10 vuotta.
;D
No kun ei haluttais ottaa sellasta naista joka ei anna yhtään..
Sitten on ne naiset jotka antaa vähän kaikille. :D
Pitäs löytää se kultanen keskitie.Plaaahhh kirjoitti:
Tiedän paikan varsin hyvin 😊
Ainiin se oli se vesisade 🤣 onhan sekin olosuhde.Oot sitten vissiin käynyt? Kulkuneuvon huomioon ottaen se voi hyvinkin olla :D No voit lohduttautua sillä että en minä misspönttiksen karjalapiirakoitakaan ole lähtenyt nautiskelemaan välimatkaan vedoten vaikka nekin varmaan makoisia olisivat :)
Ei yhtään tatuointia eikä lävistystä hip hei, eikä tule
(tuulettaa)Lueskentelin tuossa maajussi Saritan ominaisuuksia..
"räväkkä"..
Nuff said.. :DPlaaahhh kirjoitti:
Ei oo yksinkertaisia, mutta kyllä on omaa tyhmyyttä jäädä odottamaan koska tulee se viimeinen isku.
On tässä itse kullakin ollut ne ruusunpunaiset lasit silmillä, ne pitää vain osata ottaa pois.Joo, mut sitä haluaa rakastaa... Se on kumma juttu. Ajatella ettei se mulle oo paha...
Sitten kumminkin on. Raakaa.
Kyllä siihen tarvii jonkun sanomaan, oikeastaan melkein hakemaan pois fyysisesti.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei nuo jutut ole niin yksinkertaisia, hyvä se on maalla neuvoa kun merellä on hätä...Jos mies ja naisen siveellisesti tapailevat riittävän pitkän ajan ennen minkäänlaisia eritteiden vaihtoja uskon että luonnepuoli ehtii tulla selväksi riittävän paljon jo sellaisessa vaiheessa jossa sitouttamista ei ole tapahtunut, on siis vain naisesta kiinni tuokin asia.
KonnaKettu kirjoitti:
10 vuotta tappelua..
Sitä miettii josko se tuossa rauhottuu jos oottaa toiset 10 vuotta.
;D
No kun ei haluttais ottaa sellasta naista joka ei anna yhtään..
Sitten on ne naiset jotka antaa vähän kaikille. :D
Pitäs löytää se kultanen keskitie.On sellaisia. Sie et ole vain törmännyt. Kultaisen keskitien Kerttuja. Ääripää ajattelu ei ole missään hyvä.
KonnaKettu kirjoitti:
Lueskentelin tuossa maajussi Saritan ominaisuuksia..
"räväkkä"..
Nuff said.. :DJos nainen mainitsee itseään "räväkäksi" siitä hyvin suurella todennäköisyydellä seuraa ongelmia.
KonnaKettu kirjoitti:
Lueskentelin tuossa maajussi Saritan ominaisuuksia..
"räväkkä"..
Nuff said.. :DTuota...mitenhän sen nyt ko. naistyypistä nätisti sanoisi. Hmm.
No, minä naisena näin sen sadan kilometrin päähän ennen kuin luin mitään taustoista. Naisissa kuulee sen puheintonaatiosta ja näkee taas sitten tavasta ottaa mies lähelle. Nou nou good puhh..KonnaKettu kirjoitti:
No suurinpiirtein. :D
Evoluution kehittämä taito.
Nuo vanhat ukotki osaa lukea nuorta rakastajatartaan ja tietää minkä perässä se on..
Ei vaan välitä kuhan saa persettä.
:DKyllä naisetkin osaa lukea miehiä.
Ei ainoastaan miehillä ole sitä taitoa mutta voisin sanoa että jotkut on vähän sinisilmisiä. ;Dmisspönttöuuni kirjoitti:
On sellaisia. Sie et ole vain törmännyt. Kultaisen keskitien Kerttuja. Ääripää ajattelu ei ole missään hyvä.
Oon tässä miettiny että ne ääripäät on jotenkin näkyvämpiä ja sitä luulee niitä olevan helvetisti.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos mies ja naisen siveellisesti tapailevat riittävän pitkän ajan ennen minkäänlaisia eritteiden vaihtoja uskon että luonnepuoli ehtii tulla selväksi riittävän paljon jo sellaisessa vaiheessa jossa sitouttamista ei ole tapahtunut, on siis vain naisesta kiinni tuokin asia.
En usko tuohon. Aika pitkään voi "teatteria" kestää.
- Plaaahhh
Harmaaritari kirjoitti:
Oot sitten vissiin käynyt? Kulkuneuvon huomioon ottaen se voi hyvinkin olla :D No voit lohduttautua sillä että en minä misspönttiksen karjalapiirakoitakaan ole lähtenyt nautiskelemaan välimatkaan vedoten vaikka nekin varmaan makoisia olisivat :)
Useammankin kerran on tullut käytyä ja olisinhan mä sut hakenut asemalta niin ei laakerikengät kastu 😊
Vai että piirakkaakin on ollut tarjolla. Pitääkö tässä vetää mustat sukat jalkaan 🤔
Ei sentään... painun nyt unille ja palaan ehkä taas joskus, tai sitten en. Kiva oli "nähdä" 😍 ole ihmisiksi! KonnaKettu kirjoitti:
Oon tässä miettiny että ne ääripäät on jotenkin näkyvämpiä ja sitä luulee niitä olevan helvetisti.
Niinpähän se suattaapi olla. Kyllähän ne kullankaivajatkin aika pitkään joutuu vaskoolia huljuttelemaan ennen kuin tosissaan tärppää. Jos vertauskuva sallitaan :)
Plaaahhh kirjoitti:
Useammankin kerran on tullut käytyä ja olisinhan mä sut hakenut asemalta niin ei laakerikengät kastu 😊
Vai että piirakkaakin on ollut tarjolla. Pitääkö tässä vetää mustat sukat jalkaan 🤔
Ei sentään... painun nyt unille ja palaan ehkä taas joskus, tai sitten en. Kiva oli "nähdä" 😍 ole ihmisiksi!Älä suotta mustistele. Meistä ei mitään tule jos minua meinaat piirakoineni :D
Uutta matoa koukkuun.
(naurua)- Plaaahhh
Joo, mut sitä haluaa rakastaa... Se on kumma juttu. Ajatella ettei se mulle oo paha...
Sitten kumminkin on. Raakaa.
Kyllä siihen tarvii jonkun sanomaan, oikeastaan melkein hakemaan pois fyysisesti.Niinkuin totesin ylempänä... kun ei ne tuppaa "hoivaamalla" mihinkään muuttua, ikävä kyllä. Ensimmäiset merkit kun on ilmassa, pitäisi ottaa jo jalat alle vaikka kuinka tuntuisi pahalta.
Onko paha jos miehellä on tatuointi/-teja?
.. Miks Sä multa Tälläisiä Kysyt?.. Riippuu varmaan ihan Mistä Roikkuu.. ;D
AinaNorsu kirjoitti:
Kyllä naisetkin osaa lukea miehiä.
Ei ainoastaan miehillä ole sitä taitoa mutta voisin sanoa että jotkut on vähän sinisilmisiä. ;DNaiset vaan kokee ne huonot puolet viehättävinä. :D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Miks Sä multa Tälläisiä Kysyt?.. Riippuu varmaan ihan Mistä Roikkuu.. ;D
Miesnäkökannan takia.
Plaaahhh kirjoitti:
Niinkuin totesin ylempänä... kun ei ne tuppaa "hoivaamalla" mihinkään muuttua, ikävä kyllä. Ensimmäiset merkit kun on ilmassa, pitäisi ottaa jo jalat alle vaikka kuinka tuntuisi pahalta.
Niinpä. Liian helpolla antaa anteeks ja suostuu kyykytykseen.
Miesnäkökannan takia.
.. Ei Sellaisia Olekaan.. Paitsi joidenkin KlooniJoukkojen Mielestä.. Mut joo.. Onhan Noita Sopuli&Kana Luonteisia Khyl Aikast Pal.. ;P
Plaaahhh kirjoitti:
Ei sentään... painun nyt unille ja palaan ehkä taas joskus, tai sitten en. Kiva oli "nähdä" 😍 ole ihmisiksi!Joo no voishan sitä toki autoillakin ehkä :D mutta toisaalta sulle varmaan silloin perustelin ja misspönttiksellekin oon perustellut mielestäni järkevästi miksi ei kannata lähteä kahvittelemaan etäälle, siitä saattaa seurata monelaista ongelmaa :) ei sytä mustasukkaisuuteen, kahvittelua karjalanpiirakalla varnaan vaan ois ollut tarjolla :D joo, toki ollaan ihmisiksi, oohan siekiin :)
Harmaaritari kirjoitti:
Oot sitten vissiin käynyt? Kulkuneuvon huomioon ottaen se voi hyvinkin olla :D No voit lohduttautua sillä että en minä misspönttiksen karjalapiirakoitakaan ole lähtenyt nautiskelemaan välimatkaan vedoten vaikka nekin varmaan makoisia olisivat :)
Joo se juna meni jo :D, kerralla uskoin, huoli pois.
.. Ei Sellaisia Olekaan.. Paitsi joidenkin KlooniJoukkojen Mielestä.. Mut joo.. Onhan Noita Sopuli&Kana Luonteisia Khyl Aikast Pal.. ;P
Jos on hirvittävän ylilaitettu mies tai fiksannut ittensä tatskoilla, ketjuilla, ananastukalla (sivulta ajettu &töyhtö), riipuksilla, niin kyllä silloin vähän varotuskellot soi.
Toisaalta myös miesten tapa nauraa, katsoa ja puhenopeus voivat paljastaa jotain kaveripiiri. Liian tyrkky taas on enemmän kuin ärsyttävä.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo se juna meni jo :D, kerralla uskoin, huoli pois.
En mike kovin huolissaan oo ollukaan, muuta ko siitä välimatkasta mikä kyllä vähän kaivelee :D
KonnaKettu kirjoitti:
Naiset vaan kokee ne huonot puolet viehättävinä. :D
Joskus, mutta sitten ne sais kosiotanssin myötä laantua ja mies normalisoitua kun on suhde saatu pyörimään. Niillä puolillahan herätetään mielenkiintoa, mutta sitten sais olla kyllä jatkoa ajatellen tavallinen nallukka heh.
AinaNorsu kirjoitti:
Eipä nuo osaa..
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005834075.html?share=979ac151efe6f08be20290d2a59c991amisspönttöuuni kirjoitti:
Joskus, mutta sitten ne sais kosiotanssin myötä laantua ja mies normalisoitua kun on suhde saatu pyörimään. Niillä puolillahan herätetään mielenkiintoa, mutta sitten sais olla kyllä jatkoa ajatellen tavallinen nallukka heh.
"Joskus, mutta sitten ne sais kosiotanssin myötä laantua ja mies normalisoitua kun on suhde saatu pyörimään. Niillä puolillahan herätetään mielenkiintoa, mutta sitten sais olla kyllä jatkoa ajatellen tavallinen nallukka heh."
huoh, naisen logiikka :(Wwuwuw kirjoitti:
Eipä nuo osaa..
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005834075.html?share=979ac151efe6f08be20290d2a59c991aNämä miehet kyllä tietää että alistuvainen nainen on parempi mutta heidät on opetettu tykkäämään "itsenäisestä naisesta"..
Heti leimataan sovinistiksi, rasistiksi ja ties miksi kun ottaa sen naisen mikä oikeasti kiinnostaa..misspönttöuuni kirjoitti:
Jos on hirvittävän ylilaitettu mies tai fiksannut ittensä tatskoilla, ketjuilla, ananastukalla (sivulta ajettu &töyhtö), riipuksilla, niin kyllä silloin vähän varotuskellot soi.
Toisaalta myös miesten tapa nauraa, katsoa ja puhenopeus voivat paljastaa jotain kaveripiiri. Liian tyrkky taas on enemmän kuin ärsyttävä... Jeps.. Monesta Jutusta voi Piätellä Yht Sun Toist.. Mut.. Persestelijöitä&Outoilijoita on KaikenLaisia&Karvaisia Molemmissa SukuPuolissa.. ;P
.. Jeps.. Monesta Jutusta voi Piätellä Yht Sun Toist.. Mut.. Persestelijöitä&Outoilijoita on KaikenLaisia&Karvaisia Molemmissa SukuPuolissa.. ;P
Kohtaavatko oikeat ihmiset sitten ikinä? Kuinka monesti on yhden ihmisen kontattava?
KonnaKettu kirjoitti:
Nämä miehet kyllä tietää että alistuvainen nainen on parempi mutta heidät on opetettu tykkäämään "itsenäisestä naisesta"..
Heti leimataan sovinistiksi, rasistiksi ja ties miksi kun ottaa sen naisen mikä oikeasti kiinnostaa..Niin sähän haluat alistuvan naisen.
Jonkun naisen jo hakkasit niin että jouduit linnaan..hän ei vissiin osannut alistua tarpeeksi.KonnaKettu kirjoitti:
Lipevä rosvo kiinnostaa. :D
Sitten tuleekin takkiin.Monia kait ne kiinnostaa :D
Luulis et pysyis erossa niistä.AinaNorsu kirjoitti:
Monia kait ne kiinnostaa :D
Luulis et pysyis erossa niistä.Ei pysty kun ne on niin ihania.. :D
Wwuwuw kirjoitti:
Niin sähän haluat alistuvan naisen.
Jonkun naisen jo hakkasit niin että jouduit linnaan..hän ei vissiin osannut alistua tarpeeksi.Kaikki miehet haluaa naisellisen naisen..
Niin minkäs sellaselle öykkärille tekee..
Nainenhan saa olla väkivaltanen.. Heti häkki heilahtaa kun iskee kerranki takas..
Mie haluan siivilöidä sellaset naaraat pois heti alussa.misspönttöuuni kirjoitti:
Kohtaavatko oikeat ihmiset sitten ikinä? Kuinka monesti on yhden ihmisen kontattava?
.. Yritätkö Jutustella Nuuskan Väsyksiin?.. ;D.. Tuli Sellanen Olo Meinaan.. ;;D
.. Yritätkö Jutustella Nuuskan Väsyksiin?.. ;D.. Tuli Sellanen Olo Meinaan.. ;;D
Kuinnii? :O
Ite oon poikki viikonlopusta ja kulkemisista. Kumpiko se yrittää
(pilkkii)misspönttöuuni kirjoitti:
Kuinnii? :O
Ite oon poikki viikonlopusta ja kulkemisista. Kumpiko se yrittää
(pilkkii).. SiksNii.. ;D.. Noh, Olisit ottanut Rennommin ja Kulkenut Vähemmän.. Sinä.. ;D
.. *Silmät Tötteröllä.. Aivot Pilkillä*.. ;D- suomalaisetnaiset
Plaaahhh kirjoitti:
Ja hei hei ikis 🙋♀️Nythän on sitten niin että monet naiset fantasioi kovakouraisesta käsittelystä. Raja pitäisi vaan olla siinä touhussa eli ei mitään nyrkillä lyömistä, heittelyä tai hakkaamista. Moni nainen on kokenut sitä oikeaa fyysistä väkivaltaa ja niille riittää se että uusi mies vähän ärähtää niin suhde on sitten siinä. Itselle kävi äskettäin niin että daami halusi rajua seksiä, ei tietenkään mitään oikeaa väkivaltaa, mutta melko rajua kuitenkin. En ole millään tavalla väkivaltaan taipuvainen joten ne seksileikit oli itselle todella vaikeita.
Suhde päättyi valitettavasti siihen että ärähdin naiselle kerran ja hän tulkitsi sen väkivaltaisuutena. En ole koskaan lyönyt naista tai muutenkaan pahoinpidellyt, seksileikit oli todella vaivaannuttavia itselle kun näki että muija nautti pyytämästään piiskaamisesta ja riuhtomisesta. Tuo nainen hyvin todennäköisesti valitsee väkivaltaisen miehen jolle naisen fantasiat ei tuota mitään ongelmia. Eukko päätyy sitten jossain vaiheessa iltapäivälehden etusivulle, mutta tuollehan ei mahda mitään. Naiset ei ilmeisesti ymmärrä että mies joko pitää väkivallasta tai sitten ei. Siinä ei ole mitään, nyt tykkäät nyt et, vaihtoehtoa. - mklbgflrt
AinaNorsu kirjoitti:
Ei, mutta sitä ei kukaan väitäkään. Päinvastoin, se kuinka mies ei ymmärrä eikä edes voi ymmärtää naista, on ollut lukuisten vitsien lähde jo vuosisatojen ajan. Mies tietää, ettei voi ymmärtää naista.
Naiset taas kivenkovaan ovat saaneet itsensä uskomaan siihen, että heillä on jokin kuudes aisti, millä he osaavat lukea miestä kun miestä virheettömästi. Väitetään jopa, että naiset yleisesti ottaen parempia ihmistuntijoita kun miehet. Minä en siihen usko. Naiset eivät ole sen parempia ihmistuntijoita kun miehetkään, vaikka he niin kivenkovaan uskovatkin.
Poikkeuksia tietysti on - siis sellaisia naisia, jotka eivät sataprosenttisesti luota omaan ihmistuntemukseensa. Ja sellaisia naisia, jotka oikeasti ovat parempia ihmistuntijoita kuin ihmiset yleensä - mutta sukupuolittunut ominaisuus se ei ole. KonnaKettu kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa naisellisen naisen..
Niin minkäs sellaselle öykkärille tekee..
Nainenhan saa olla väkivaltanen.. Heti häkki heilahtaa kun iskee kerranki takas..
Mie haluan siivilöidä sellaset naaraat pois heti alussa.Kerro nyt sitten samalla, että mikä se pysyvä vamma oli, minkä sille naiselle aiheutit..
Kun kaiken muunkin oot paljastanut.Wwuwuw kirjoitti:
Kerro nyt sitten samalla, että mikä se pysyvä vamma oli, minkä sille naiselle aiheutit..
Kun kaiken muunkin oot paljastanut.Ei se ollu nainen.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Ei se ollu nainen.. :D
Ai juu, kun ei ollu alistuva "naisellinen nainen" vaan "äijäilevä femakko"?
Kerro pois vaan, et ennenkään ole ujostellut.- ddfsfgfdg45tg
Wwuwuw kirjoitti:
Kerro pois vaan, et ennenkään ole ujostellut.Mäkin olen käsittänyt että se tyyppi minkä takia Kettu linnaan päätyi, oli mies.
Onko ketun maine silmissäsi nyt palautettu, kun paljastui, ettei hän olekaan naisen- vaan miehenhakkaaja? ddfsfgfdg45tg kirjoitti:
Mäkin olen käsittänyt että se tyyppi minkä takia Kettu linnaan päätyi, oli mies.
Onko ketun maine silmissäsi nyt palautettu, kun paljastui, ettei hän olekaan naisen- vaan miehenhakkaaja?Aina voidaan myös kysyä että onko sitten yhtään enemmän oikein hakata miespuoliselle elinikäiset vammat kuin naispuoliselle? no ehkä helpompi on selostaa itselleen ja muille sitä sankariteoksi jos uhri on miespuolinen, naispuolisen kyseessä ollessa se on paljon vaikeampaa. Olishan se toki hyvä jos kettu omin sanoin kertois taustat ja sitten puntaroitas oliko se oikein vai väärin.
Harmaaritari kirjoitti:
Aina voidaan myös kysyä että onko sitten yhtään enemmän oikein hakata miespuoliselle elinikäiset vammat kuin naispuoliselle? no ehkä helpompi on selostaa itselleen ja muille sitä sankariteoksi jos uhri on miespuolinen, naispuolisen kyseessä ollessa se on paljon vaikeampaa. Olishan se toki hyvä jos kettu omin sanoin kertois taustat ja sitten puntaroitas oliko se oikein vai väärin.
Palstalla se ainakin vaikuttaa olevan hyvinkin olennainen asia. Enpä ole nähnyt aloituksia siitä kuinka mies hakkaa, tai tappaa toisen miehen, vaikka se onkin yleisin väkivallan muoto.
Wwuwuw kirjoitti:
Palstalla se ainakin vaikuttaa olevan hyvinkin olennainen asia. Enpä ole nähnyt aloituksia siitä kuinka mies hakkaa, tai tappaa toisen miehen, vaikka se onkin yleisin väkivallan muoto.
Kieltämättä naisen hakkaaminen nähdään miesten silmissä halveksittavampana kun oletus on että nainen aina heikompi. Se taas että jos ei ole aloituksia miesten keskinäisistä kötinöistä johtuu myös paljon siitä että palstalla enimmäkseen kiinnitetään huomiota naisten tekemiin paskoihin valintoihin miesten suhteen, siinä silloin väistämättä on aina se nainen osapuolena.
- Mietin.vaan
Wwuwuw kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että jos mies hakkaa miehen, niin silloin harvemmin kyse lienee parisuhteesta ja kumppanista jonka on itse valinnut?
Alkkaripiireissä tosin taitaa olla hyvinkin yleistä, että sitä kenen kanssa oltiin minuutti sitten kaveria ollaankin nyt vetämässä pataan, mutta harvemmin se silloin yllätyksenä tulee kummallekaan. Wwuwuw kirjoitti:
Kerro pois vaan, et ennenkään ole ujostellut.Ihan aito urospuolinen henkilö.. :D
- hihb
Tottakai voi kun naiset pystyvät lukemaan miehestä kaikki muutkin luonteenpiirteet ja elämänasenteet pelkän ulkonäön vilkaisun perusteella.
.. Ihan InhiMillistä, jos/kun Puhutaan Esim. Ensimmäisestä Suhteesta.. Mut joo.. Jos/kun puhutaan Useammasta, niin sitten Puhutaan jo ihan Muista jutuista.. ;P
.. Ja Tuo Plaah:n väite nyt on Taas tuota ValheellistaMantraa.. Kyllä siihen on Monesti ihan Muut syyt, kuin tuollainen juttu, jos/kun ollaan kiinnostuneita NarsuMarsuista ymv. Persestelijöistä.. ;P- Plaaahhh
Niinkuin sanoin, se on täysin mutuilua lähipiirin kertomista/kokemista asioista. Jos se on mielestäsi valheellista mantraa, niin sitten se on.
Plaaahhh kirjoitti:
Niinkuin sanoin, se on täysin mutuilua lähipiirin kertomista/kokemista asioista. Jos se on mielestäsi valheellista mantraa, niin sitten se on.
.. No sitähän se Useassa Tapauksessa on.. Omien NarsuMarsuPiirteiden Kaunistelua jne.. Jos Valinnan&Kiinnostuksen Taustalla on selvästi Konkreettinen ja/tai Kuvitteellinen Hyötyminen KysYksilön Persestely Kyvyistä jne.. ;P
- fgdfsgdf
Väkivaltainen mies on helppo tunnistaa, se on sellainen joka saa pimpsan kostumaan
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Kunnolliset miehet ei saa pillua suomesta.
- soutaahuopaa
No kannattaisi ainakin useamman väkivaltaisen suhteen jälkeen alkaa miettimään, että ehkä sitä ajautuu sellaisten ihmisten seuraan, jotka eivät myöskään ole ihan tasapainoisia....korostan, että myös eivät ole tasapainoisia....koska tasapainoinen ihminen ei hakeudu kovin epätasapainoisen kanssa yhteen...se on tosijuttu. Kyllä siinä jo juttutasolla alkaa olla hälytyskellot soittavaa meteliä...
- soutaahuopaa
Lisättäkööt tähän, että suurinosa noista surullisista suhteista johtuu ihan siitä, että nainen etsii itselleen isää ja mies taas äitiä... Kun kumpikaan ei kuitenkaan siihen roolin rupea, niin sotahan siitä tulee.
- yksinmieluummin
soutaahuopaa kirjoitti:
Lisättäkööt tähän, että suurinosa noista surullisista suhteista johtuu ihan siitä, että nainen etsii itselleen isää ja mies taas äitiä... Kun kumpikaan ei kuitenkaan siihen roolin rupea, niin sotahan siitä tulee.
Kuka nyt haluaisi ruveta enää äidiksi kenellekään.
- kylläkaikkivaantoimii
yksinmieluummin kirjoitti:
Kuka nyt haluaisi ruveta enää äidiksi kenellekään.
Niin, tai isäksi. Monet naisetkin ovat epävarmoja itsestään ja käyttäytyvät kuin lapset konsanaan... Joistain sen näkee heti, osista pitemmällä aikavälillä. Ehkä naiset eivät käytä fyysistä väkivaltaa niinkään, mutta henkistä väkivaltaa ja pettämistä. Yleensä kuitenkin tasapainoisen tunnistaa hyvin, kun hänen ei tarvitse olla jotain, vaan on oma itsensä ja hyväksyy sen. Sama varmaan miehissäkin, mutta sekin on vaan opittava tunnistamaan. Monet osaa kyllä olla päällepäin hyvinkin itsetuntoisen oloisia, mutta kyllä kun jutut alkavat mennä syviksi, alkaa akanat lentämään jyvistä...
Luepa tämä juttu..se on oikeasti mielenkiintoinen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15368562/naisen-miehen-etsintaa-40--ja-50-luvun-suomessa#comment-94629703
Mä siihen vastasin jotain ja laitoin sulle kirjasuosituksen..Yritän tässä tuota leffaa katsoa, eihän siitä kyllä mitään tahdo taaskaan tulla kun pitää ottaa kantaa koko ajan. Se tulee tuosta ajasta muistaa että silloin ehkä joidenkin naisten ollut vähän pakkokin ottaa mies minkä saa, nykyään ei olisi mitään pakkoa hankkiutua psykopaattien seuraan.
Harmaaritari kirjoitti:
Yritän tässä tuota leffaa katsoa, eihän siitä kyllä mitään tahdo taaskaan tulla kun pitää ottaa kantaa koko ajan. Se tulee tuosta ajasta muistaa että silloin ehkä joidenkin naisten ollut vähän pakkokin ottaa mies minkä saa, nykyään ei olisi mitään pakkoa hankkiutua psykopaattien seuraan.
Jatkuvastihan sinkkujen määrä kasvaa.. Onko ihmekään. Sinkkumiehistä muuten joka kymmenes ei edes halua parisuhdetta, naisista vastaava luku oli joka viides.
Harmaaritari kirjoitti:
Yritän tässä tuota leffaa katsoa, eihän siitä kyllä mitään tahdo taaskaan tulla kun pitää ottaa kantaa koko ajan. Se tulee tuosta ajasta muistaa että silloin ehkä joidenkin naisten ollut vähän pakkokin ottaa mies minkä saa, nykyään ei olisi mitään pakkoa hankkiutua psykopaattien seuraan.
Brokeback Mountain on kyllä ihan hyvä leffa, sitähän sä katsot...
Wwuwuw kirjoitti:
Brokeback Mountain on kyllä ihan hyvä leffa, sitähän sä katsot...
Ei kun Empire statea, meni kyllä aika ohi, nyt käänsin kanavaa hateful eightille, sitä ei kyllä taida jaksaa loppuun asti tsekata kun on tullut ennenkin nähtyä.
- omatajatukseni
Kyllä voi jos tuntee ihmisen entuudestaan. Sellaisiin ihmisiin voi luottaa jonka kanssa on ollut tekemisissä jossain vaiheessa elämäänsä.
- Pillujen--asiantuntija
Voi kyllä ennustaa helposti jos mies on komea.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Jännämiehen tunnistaa naamasta.
- lazyz
Väkivaltaa ei aina pystykään ennustamaan, mutta hankalan suhteen kyllä hyvinkin helposti. Nimenomaan käytöksestä ja ristiriidoista puheissa ja teoissa, sekä arvomaailman erilaisuudesta.
Väkivaltaan pystyy äkkiarvaamatonkin, joka ei varoittele... Noh,se mun super "kiltti" ex kyllä oli melkoinen esittäjä..Aika pitkään käyttäyty normaalisti ennen kuin kilahti ja oikea puoli tuli esiin..että joskus näin: p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti652236- 2292230
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191404Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49978- 89976
- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889