Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on!+olisko+jo+kerrottu+tarkemmin+tietoja,+mikäli+tekijä+olis+ollut+kantasuomalainen.
26.12.2018 19:52
Niinpä+niin,+meillä+olisi+nykypäivänä+kaikki+uskonnot+käytettävissä,+ja+silti+ihmisen+luonnne+on+mikä+se+on.+pahuutta+on+ihmisissä,+ihmisessä+aina+ollut+ja+tulee+olemaan+ei+sille+mitään+voi.+
opukseen+tutustumatta,+lienekö+sekin+sitten++niin,+että+todelliset+muslimit+vastustavat+terroria+sekä+lapsiin+ja+eläimiin+sekaantumista,+++että+koraani+kieltäisi+väkivltaiset+teot,+paitsi+siis+vääräuskoisia+kohtaan+heh!
kyllä+lapsen+murha+uutinen+jälleen+taas+pistää+miettimään,+sitä+kuinka+pahuus+ja+julmuus+ovat+huipussaan+nykypäivänä!+missä+se+lähimmäisen+rakkaus+on,+ei+sitä+ole+olemassa+enää,+toisen+ihmisen,+elämän+arvotus.
26.12.2018 19:39
outoa+ei+kun+ei+tiedoteta!+
tai+arvaahan+sen,+et+minkä+takia+ei...
koska+tekijä+ei+kantasuomalainen,+siksi!+muutenhan+olis+jo+tietoa+enemmän+kansalle+annettu.
onhan+tää+nykyään,+huolestuttavaa,+todella!
26.12.2018 19:26
kytin,+mikäli+niin+haluan..
tisut+ne+on+nekin,+joilla+ne+eri+paria+sattuu+olemaan.
nimimerkki+ei+liity+vartalon+osiin+millaan+tavoin.
26.12.2018 14:37
mikä+se+nyt+noin+sitten+jänniitää,+mikä+et+ole+kaivattuasi+pitkiin+aikoihin+nähnytkään..
26.12.2018 14:18
jossain+lähellä,+eli+et+tiedä+tarkkaan+missä+edes+asuu..+
lähesty+häntä+vaikka+facessa,+palstalta+tuskin+löytyy,+hän,+kaivattusi.
26.12.2018 14:12
Hurluhei,+niinhän+se+tapojen+mukaan+kuuluu,+mutta+täytyy+myös+muistaa+ettei+kaikille+niitä+ole.+(+enkä+nyt+itseäni+meinaa,+mutta+ain+on+heitä,+ilman+perhettä+tai+läheisiä+olevia.)
26.12.2018 11:11
niinpä
26.12.2018 10:55
osa+on+osa+ei+sitä+ole,+se+on+aina+ollut+niin.
ei+sitä+minun+nuoruudessa+muuten+itseä+vanhemmille+rähisty,+ei+kokeiltu.
itseä+vanhempia+kunnioitettiin,+niillä+oli+sitä+elämänkokemusta+ja+ne+hommas+siiderit.
26.12.2018 00:41
toki+olen+ollut+teini+minäkin,+jonkinlaisen+kasvatuksen+saanut+ilmeisesti.
ei+ostareille+syljeskellen+kulutettu+sitä+aikaa,+poltettiin+sitä+tupakkia+kotona+omalla+parvekkeella+ja+syljeskeltiin+siellä.++heh+heh.
en+muista+kertaakaan+huudelleeni+ihmisille,+mitä+järkeä+siinä+nyt+ylipäänsä+on.+
siinä+huutelemisessa.
26.12.2018 00:36
älä+ainakaan+sen+n-+persoonan+takia+itsaria+tee,+ei+ole+sen+arvoinen.+nykyään+kaikenlaisia+terapioita,+keskusteluryhmiä+tarjolla+jossa+saa+keskustella+ja+purjaa+pahaa+olo.++ei+sitä+voi+tietääkään,+ellei+itse+ole+törmännyt/+kohdannut+elämänsä+aikana+narsistiseen+henkilöön,+naamioituminen+heillä+taitolaji,+muun+esittäminen,+mitä+oikeasti+on.
se+täytyy+vaan+purkaa,+käsitellä,+ajatella+nykyhetkessä+hyviä+asioita,+edetä+pienin+askelin,+keksiä+vaikka+uusi+harrastus,+uskaltaa+kohdata+muita+ihmisiä+esim.+niissä+keskusteluryhmissä.
elämässä+on+vaikeita+asioita,+asioita+joita+ei+ymmärrä,+tai+tule+koskaan+ymmärtämään+tai+syy/+seuraus+suhdessa+tapahtumissa.
täytyy+läpi+käydä,+muttei+jäädä+tuleen+makaamaan.
26.12.2018 00:30
ei+tarvii+olla+"+kardashian"+ollakseen+normaalipainoinen,+hah+hahhaa+jotenkin+huvitt+tämä++kyllä..
ja+yksilöllistä+että+mitä+kukakin+sen+ihan+tavallisen+naisen+määrittelee.+jos+tulee+normaalipaivoinen,+Suvi-+Tuulia+Korhonen+tuulipuvussa,+lenkkareissa+ilman+meikkiä+sekin+saattaa+olla+silti+jollekin+miehelle+turn-+off.+
olen+kohdannut,+nähnyt+kauniita,+ylipainoisia+naisia+nykyään,+iloisia+ja+huumorintajuisiakin,+monet+mukavempia+kuin+ns.+normaalipainoiset.+
en+oo+oikein+koskaan+ymmärtänyt,+sen+kuran+määrää+mitä+ylipainoiset+ihmiset+ovat+saaneet,+siis+enemmän+naiset+kuin+miehet.+siis+en+tiedä+sen+skeidan+määrästä,+koska+olen+aina+ollut+normaalipainoinen,+en+voi+sanoa,+että+tulenko+aina+olemaan,+en+välttämättä+ei+voi+tietää.
taitaa+muuten+olla+niin,+että+syystä+tai+kolmannesta+savossa+on+enemmän+miehille+naisten+painot/+ylipaino+turn,+off+kuin+esim.+etelä-+suomessa,+olen+merkille+pistänyt.+Juontaa+juurensa+varmaan+isältä+pojalle,+opeissa+naisten+suhteen.+(+sori)
etelä-+suomessa,+helsingissä+ollaan+suvaitsevaisempia,+koska+siellä+on+enemmän+kaikenlaisia,+kaikenkokosia+ja+värisiäkin+ihmisiä.
26.12.2018 00:24
noh,+on+täällä+paikallisella+ostarilla+niitä+ukkojakin+istumassa+ja+räkimässä,+ei+ne++roskaa+niin+paljoa+kuin+tää+nykynuoriso.
ja+ukot+on+hiljaisempia,+teinit+huutaa+ja+meluaa+kuin+viimeistä+päivää..+
(+ja+kyllä,+olen+lapseton,+keski-+ikää+kohta+lähestyvä+korppukinkku)
26.12.2018 00:12
no+ei+välttämättä+vaanimista,+kyttäämistä+mikäli+äänet+on+häiritseviä.+
puhuminen+ja+huutaminen+esim.eri+asioita,+siis+normaali+askelten+ääni+on+eri+kuin+kantapäillä+lattiaan+tömistäminen,+hakkaaminen..+jurppii+ilmeisesti+joku,+sehän+heillä+on+syynä.
26.12.2018 00:06
että+tämäkin+aloitus+täytyi+katsoa!!!+piiiiiiip!
26.12.2018 00:00
samaa+mieltä+siitä,+et+narsisti+on+peto!+kuullut,+lukenut,+hieman+kokenutkin,+he+nimenomaan+eivät+näe,+myönnä+virheitä+itsessään,+ikinä,+koskaan.+siksi+kai+monet+päätyneet+itsariin,+mitä+lukenut,+katsonut+dokumentteja.
25.12.2018 23:57
kyllä+kantapäätallaaja+sille+vois+itse+tehdä,+vaan+kun+ei+se+huomaa+sitä!!
kerrostaloissa,+näissä+joissakin+vaan+kuuluu+äänet+aika+helvetin+selvästi,+noh+en+ole+itsekään+mikään+unelmien+naapuri,+kerrostalossa+asuja,+mutta+edes+yrittää++korjata,+ottaa+muitakin+kanssa+asujia+huomioon,+mutta+kun+ei+nykyään+ajatella+muita+kuin+sitä+omaa+napanöyhtää+ja+omia+tömpsyttäviä+jalkoja..
25.12.2018 23:55
samoin+ajatuksin
25.12.2018 23:45
samaa+pohtinut+ja+havainnoinut,+ei+käytöstapoja+enää+tunneta!+
(+niitä+ei+opeteta,+koulun+tehtävä+ei+ole+kokonaan+ja+kaikessa+kasvattaa)
25.12.2018 23:42
surullista+on+=(+väkivalta+on+aina+surullista,+mutta+vieläpä+murha+mikä+kohdistunut+lapseen+on+julma!+
oon+kans+miettinyt+joskus+tuota+miks+mikäli+jumala+on+olemassa,+sallii+ihmisten+tekemät+pahat+teot,+ja+lasten+kärsimykset+mutta,+raamattuhan+tarkoitettu+ikään+kuin+opaskirjaksi+elämään.+
huumeet,+pahuus,+saatanasta?+
tai+sitten+voi+ajatella+vain+niin,+että+ihminen+sattuu+olemaan+luomakunnan+julmin+eläin,+eikä+muuksi+muutu.+
jokainen+saa+valita+mihin+tai+millä+tavalla+uskoo,+ja+jokainen+myös+sydämessään+tietää+ainakin+jossain+elämänsä+aikana+oikean+ja+väärän+erot.+jokainen+saattaa+syystä+tai+kolmannesta+tehdä+niitä+vääriä+valintoja,+niin+vain+tapahtuu+kaikkea+tapahtuu+elämässä+ja+ihmisten+kesken.
ja+että+voimmeko+enää+pelastua+tai+pelastaa+ihmiskuntaa+tuholta,+koska+tuhoamme+elinympäristöämme,+tätä+palloa+koko+ajan+nykyisellä+menolla.+
ihmisiä+ja+jo+liikaa+täällä+pallolla,+mun+mielestä+suuret+luonnon+mullistukset+saattavat+olla+merkkejä+jostain+suuremmista+voimista,+mitkä+onko+sitten+jumala+tai+muu+mikä+yrittää+ravistella+meitä+ihmisiä+täällä+pallolla.+(+niin+kuin+lumisadepalloa)+tuli+vaan+mieleen.
25.12.2018 23:35
102 / 124