Ei minkäänlaisia käytöstapoja, räkäklimppejä syljetään kaduille ja jopa silloin kun joku vanha ihminen tulee vastaan kuten minä. Yskitään kaupoissa mihin suuntaan tahansa ilman että suun eteen laitetaan kämmenellä tai nenäliina, nuoret miehet haisee omille eritteilleen, tuskin ovat pesulla käyneet moneen päivään alapesusta puhumattakaan, hävetkää!
Räkivä nykynuoriso puistattaa!
25
54
Vastaukset
- Raija.S.66
Sinäkin tulet vielä vanhaksi ja sitä paitsi minä elän nyt parasta aikaa elämässäni ja olen aivan varmasti paremmassa kunnossa kuin moni nuori vaikka olenkin nainen, käyn joogassa sekä eläkeläisten jumpassa, sinäkään et viittätoista minuuttia kestäisi meidän jumpassa mukana, olen ollut sivistynyt aivan lapsesta saakka, kotona oli tiukka kuri ja meitä neuvottiin kuinka pitää käyttäytyä, vanhempia ihmisiä pitää teititellä ja kiroilla ei saanut, hulttioita olette kaikki täällä foorumilla. Elämän työni tein tietotekniikan alalla, olen käyttänyt tietokoneita jo ennen kuin te olette syntyneet!
- voevoee
Siinäpä taas kurahousu tunnusti että omissa pöksyissä köntsä!
samaa pohtinut ja havainnoinut, ei käytöstapoja enää tunneta!
( niitä ei opeteta, koulun tehtävä ei ole kokonaan ja kaikessa kasvattaa)- Hyiolkoon
Turha se on yksin nuoria syyttää näkyy nämä aika ukotkin rykivän ja niistävän nokkansa paljain käsin. Voiko enää sikamaisempaa olla sitten mennään kauppaan ja hypistellään räkäisillä käsillä tavaroita...
Käsien desinfiointi pakko pitäis olla tai muuten ei kauppaan asiaa.. Hyiolkoon kirjoitti:
Turha se on yksin nuoria syyttää näkyy nämä aika ukotkin rykivän ja niistävän nokkansa paljain käsin. Voiko enää sikamaisempaa olla sitten mennään kauppaan ja hypistellään räkäisillä käsillä tavaroita...
Käsien desinfiointi pakko pitäis olla tai muuten ei kauppaan asiaa..noh, on täällä paikallisella ostarilla niitä ukkojakin istumassa ja räkimässä, ei ne roskaa niin paljoa kuin tää nykynuoriso.
ja ukot on hiljaisempia, teinit huutaa ja meluaa kuin viimeistä päivää..
( ja kyllä, olen lapseton, keski- ikää kohta lähestyvä korppukinkku)- Kerrojo
Sinäkö et teininä koskaan syljeksinyt ja huudellut?? Uskallan epäillä..
Kerrojo kirjoitti:
Sinäkö et teininä koskaan syljeksinyt ja huudellut?? Uskallan epäillä..
toki olen ollut teini minäkin, jonkinlaisen kasvatuksen saanut ilmeisesti.
ei ostareille syljeskellen kulutettu sitä aikaa, poltettiin sitä tupakkia kotona omalla parvekkeella ja syljeskeltiin siellä. heh heh.
en muista kertaakaan huudelleeni ihmisille, mitä järkeä siinä nyt ylipäänsä on.
siinä huutelemisessa.- Niinsemenee
Loppupeleissä nämä nuoret on asiallista porukkaa kun osaa niiden kanssa keskustella..
Jos alat rähisemään niin samalla mitalla tulee takas.. Niinsemenee kirjoitti:
Loppupeleissä nämä nuoret on asiallista porukkaa kun osaa niiden kanssa keskustella..
Jos alat rähisemään niin samalla mitalla tulee takas..osa on osa ei sitä ole, se on aina ollut niin.
ei sitä minun nuoruudessa muuten itseä vanhemmille rähisty, ei kokeiltu.
itseä vanhempia kunnioitettiin, niillä oli sitä elämänkokemusta ja ne hommas siiderit.- Ettsillälailla
Se on katsos vapaan kasvatuksen tulosta nykyään ei saa kurittaa.. Päätä vaan silitetään ja lässytetään ei edes niskavilloista voi napata kun tulee sakkoa suut korvat täyteen.
Ettsillälailla kirjoitti:
Se on katsos vapaan kasvatuksen tulosta nykyään ei saa kurittaa.. Päätä vaan silitetään ja lässytetään ei edes niskavilloista voi napata kun tulee sakkoa suut korvat täyteen.
niinpä
- tralllalalalalalala
Vain otettu lääke auttaa
- Diudiudiuu
Diipadaapa liibalaaba trallallaa uffafaa noäähh uuuhh äähh pläähh caccaaa
- noäähh
tuliko köntsät housuu
- noäähh
iskäääääää pyyhkimäääääää
- voevoeee
sinä olet tainnut jo omasi ottaa
- Raija.S.66
Olen huomannut että käytöksen taitoskohta on -70 luvun ja -80 luvun yaitteessa, vielä -70 luvulla syntyneet on kasvatettu ja osa -80 luvun lapsista kun mutta sitten on päässyt lapset valloilleen -90 luvulla ja yhä pahenee, voi vain kauhulla ajatella mitä tapahtuu kun -90 luvulla ja 2000 luvulla syntyneet nousee valtaan esim. eduskuntaan, eduskunta vaikuttaa jo nyt lastentarhalta mutta mitä se sitten on kun nämä "ei kasvatetut" pääsee sinne, ei ole enää lastentarha vaan apinatarha! Näitä harvoja tapauksia löytyy myös vanhojen äijien joukosta jotka eivät osaa käyttäytyä ja edes osaa käyttää nenäliina, he ovat todennäköisesti jotain entisiä hanttihomma- jätkiä joilla ei koskaan ole ollut käytöstapoja, hyi olkoon!
- Ettsillälailla
Se on ihan teistä ittestänne kiinni ketä sinne äänestätte turha sitä on enää itkeä kun on jo paskat housuissa..
- Kaano.Uila
Se on ihan teistä ittestänne kiinni ketä sinne äänestätte turha sitä on enää itkeä kun on jo paskat housuissa..
No haloo, ei eduskunnassa vielä kovin montaa ole jotka syntynyt 2000 luvulla ja entäs sitten kun mennään eteenpäin niin ettei ole muita kuin -90 luvulla tai 2000 luvulla syntyneitä? Nimim. Raija.S.66. kirjoittikin että "entäs sitten kun..." ...kyllä olet aika tampio kun et tajua mitä luet!
- Ettsillälailla
Ottakaamme jokainen alalleen ei kaikesta pidä noin herneitä vetää.. Hallitus rämpii jo suossa eikä siitä nouse niin kauan kun Jeesus Sipilä on puikoissa.
- AndersBöle
Ottakaamme jokainen alalleen ei kaikesta pidä noin herneitä vetää.. Hallitus rämpii jo suossa eikä siitä nouse niin kauan kun Jeesus Sipilä on puikoissa.
Luuletko että nousee suosta seuraavan hallituksen aikana olipa pääministeri kuka tahansa, ei nouse, sitä päivää ei tulla näkemään, köyhiltä revitään kaikki ja rikkaat rikastuu, näinhän se on ollut Suomessa iät ajat, porvarit kurmoottaa köyhiä.
- yrittäjä2
Mitäs hankitte lapsia tänne räkimään ja haisemaan paskalle ?
Vanhemmat tekee lapset, on vanhempien syytä että elämä on tämän näköinen ?
Kukaan ei ota vastuuta omista teoistaan kun vähän vaikeammaksi menee ?
Ainakin mulla on ehdotus mitä tehdä, eikä vain sanoja.
Ehdotus;
Keksitään laite joka laitetaan ihmiseen kiinni luihin. Tämä laite puuduttaa halutessa ja piristää halutessa.
Näin ollen olisi kaikki lait turhia ja kaikki sallittua !- Siinäneuvo
Otahan sinäkin jointti huuleen niin ei kiristä vanne pollan ympärillä
- Kielipökkelö
Mulla puuduttaa diapamit ja bentsot antaa vauhtia.
- Hohoijaa
Voi kun jännää
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594