Miehet hakevat keskimääräisesti ihan tavallista naista. Kuten minäkin. Ainoa iso EI on ylipaino. Melkein kaiken muun kanssa tulee toimeen, mutta ylipainoisen naisen kanssa ei. Eikä naisen tarvi olla "Kardashian" ollakseen normaalipainoinen...
Seuraa normaalipainoosesta naisesta Varkaudessa
27
220
Vastaukset
- PeraRoikoli
Mie oon liäppö
- Anonyymi
Ai oot.
- Pekkapuj
Suomessa ei naisiaolekaan, todella henk. Tasaarvo ei toimi. Reijola Joensuu autoilevat naiset päihtynee.äjoulunkin pyhinä.
Ei läski meissä miehissäkään ole kiihottavaa. Mutta lihava mies ei voi vaatia laihaa naista eikä lihava nainen laihaa komeaa miestä...
- Anonyymi
Tämä on se pointti. Jos ei itse ole komea Adonis ,turha vaatia naisen olevan laiha ja kaunis;)
ei tarvii olla " kardashian" ollakseen normaalipainoinen, hah hahhaa jotenkin huvitt tämä kyllä..
ja yksilöllistä että mitä kukakin sen ihan tavallisen naisen määrittelee. jos tulee normaalipaivoinen, Suvi- Tuulia Korhonen tuulipuvussa, lenkkareissa ilman meikkiä sekin saattaa olla silti jollekin miehelle turn- off.
olen kohdannut, nähnyt kauniita, ylipainoisia naisia nykyään, iloisia ja huumorintajuisiakin, monet mukavempia kuin ns. normaalipainoiset.
en oo oikein koskaan ymmärtänyt, sen kuran määrää mitä ylipainoiset ihmiset ovat saaneet, siis enemmän naiset kuin miehet. siis en tiedä sen skeidan määrästä, koska olen aina ollut normaalipainoinen, en voi sanoa, että tulenko aina olemaan, en välttämättä ei voi tietää.
taitaa muuten olla niin, että syystä tai kolmannesta savossa on enemmän miehille naisten painot/ ylipaino turn, off kuin esim. etelä- suomessa, olen merkille pistänyt. Juontaa juurensa varmaan isältä pojalle, opeissa naisten suhteen. ( sori)
etelä- suomessa, helsingissä ollaan suvaitsevaisempia, koska siellä on enemmän kaikenlaisia, kaikenkokosia ja värisiäkin ihmisiä.- säälittävät
Alottajalla ihan pieni..................itsetunto ongelma.
- PetterPunaMuna
Lihavat naiset heti puoltamassa läskejään. Hohhoijaa... Totuus on,ettei vanhat ja läskit käytetyt kelpaa. Ehkä yhen yön panoksi,umpihumalassa.
- säälittävät
Tainut tulla äidin mussukalle pakit.
- Anonyymi
Ei kelpaa lihavat miehetkään. Kaljamahat ällöttäviä. Prismassa aina kaljalaatikoita ostamassa. Oksettaa.
- Satuprinsessasäoottaasa
Minä olen pullukka,kasvoilta kaunis, hyvän itsetunnon omaava nainen, juuri tuosta ikähaarukasta,mutta en huoli pinnallista miestä. Joten jatka etsintää.
- Anonyymi
Juuri oikea asenne.
- hurmurihuijjaan
Miehet ovat vailla naisen lihavaa kukkaroa, ei naista!
- Naurutsulle
Tuskinpa noin.
Yleensä Naiset miehen lompakolla ja miehen kuuluu tarjota esim ravintolassa naiselle,ei naisen miehelle!!
- jonnamaaria
Oon 160cm ja painan 45kg. Käyn juoksemassa 4-6 kertaa viikossa, noin 10-15 km lenkkejä. Rahka ja kana ovat ruokiani, vesi juomani. Siis en käytä alkoa tai herkuttele. Iältäni oon 35-vee. Onko sinulla sama harrastus tai on tärkeää, että olet intohimoinen liikkuja(seksi on turhakkeita varten). Olisitko oikea minulle, en oo vielä löytänyt sitä "oikeaa"
- Vikkelätsormet
Minun harrastus on soitella kieliä,vois soittaa sinunkin kieles ja vartalosi taivaisiin
- valluveeti
Jos kaveria hakee pelkän painonperusteella, onko yli vai alipainoinen. Mitä merkitystä niillä kiloilla on puntarissa. Luonne ratkaisee ja joskus rahalompakon paksuus.
- yksin85
Täällä ois jonnamaarialle seuraa..
- KuumiNainen
Voisitko tulla torille - ns näytille ?
Menet Wanhaan Tuoppiin. Kaljamahat siellä pullistelee ja vaatii laihoja naisia. Huomaamatta miten rumia vanhoja läskejä itse ovat.
- Anonyymi
Joo, keskellä päivää pönöttävät mahat tanassa ja katkokävelykin taitaa olla monella😱
- Anonyymi
Reijola Joensu autoilevat naiset päihtynee.äjoulunkin pyhinä.
- Anonyymi
Mie pysyn läskinä ja sinkkuna. Silti on yritetty vokotella ,mutta en mie enää jaksa.
- Anonyymi
jaska tanmeri
- Anonyymi
Sinun pitäisi itsekin sitten olla normaalipainoinen mies. Isovatsaisia näkee liikaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594