Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olen+nainen,+ja+tämä+yksi+ja+ainut+profiili+löytyy,+jolla+olen+kirjautuneena+tänne+palveluun.+ja+myös+ainoastaan+tällä+nikillä+täällä+vastailen+ja+kirjoittelen.
12.04.2019 17:58
siltä+se+tuntunut+jo+jonkin+aikaa,pelottavaa+touhua,+eikä+tule+todennäköisesti+muuttumaankaan...+
=(.+
kaikkea+rajoitetaan,+ei+tiedoteta+asioista,+niitä+salataan,+poliittinen+johto+ollut+hukassa+asioiden+kanssa,+ei+ole+suunniteltu,+tiedetty+kuinka+toimimaan,+maahamuuttajista+toivotaan+paljon+ja+hyviä+työntekijöitä,+on+totta+ettei+eläkkeiden+maksajia+riitä,+MUTTA+todelliset+kustannukset+elintasopalkolaisista+on+hurjat!+
suomesta+tehty+koko+maailman+sosiaalitoimisto,+ei+voida+kaikkia+auttaa,+ja+mieluummin+apu,+tietyissä+puitteissa+sinne+maahan,+maan+olojen+parantamiseen,+mikäli+se+mahdollista.
12.04.2019 17:46
Ei+siitä+oikein+muita+voi+syyttää,+MUTTA+siinäpä+se,+rauhassa+ja+syvällisesti+tekee+hyvää+itse+kullekin,+katsoa+tietyin+aijoin+peiliin,+ja+etsiä+tarkastella,+jospa+se+vika+sieltä+löytyisi.
MUTTA+sehän+on+tunnetusti+joillekin+ihmisille+ainakin,+niin+pirun+vaikeaa,+ettei+sinne+peiliin+katsota,+eikä+syyllistä+etsitä+itsestä,+VAAN+muista+ihmisistä.
12.04.2019 17:34
olen+samaa+mieltä,+uusioperheiden+tilanteet+aika+usein+hankalia,+ja+jonkintasoisia+ongelmia+yleensä+on,+harvoin+tilanteet+on+sellasii,+ettei+minkäänlasia+ongelmia+olisi,+ja+että+kaikki+sujuis+kuin+tanssi,+tai+kuin+unelmaa...
12.04.2019 17:30
hoivavietti+meillä+naisilla+on,+tosin+aina+ei+suhteen+alussa+vaikuta+olevan+missään+mitää-+n+vikaa,+kunnes...+kaikki+muuttuu,+se+lähteminen+ei+niin+yksinkertaista+kuin+vois+kuvitella.+Pelko,+taloudellinen+tilanne,+lapset+jne+jne+..+vaikuttavat+tilanteisteissa,+ettei+sen+ensimmäisen+lyönnin+jälkeen+uskalla+lähteä.
ihmissuhteet+on+monimutakaisia+juttuja,moni+asia+vaikuttaa,+miksi+vetää+puoleensa+tai+valitsee+kerta+toisensa+jälkeen+tietynlaisia+tyyppejä,+tietän+vaikka+jo+etukäteen+tai+aavistaen,+että+harmeja+tiedossa.+
surullista+se+on,+niin+surullista+mutta+ei+voi+tietää,+voi+sattua+ja+tapahtua+omallekin+kohdalle,+osa+ihmisistä+osaa+suhteen+alkuun/+alussa+peittää+sen+todellisen+luonteen,+esim.+narskuille+tyypillistä+käyttäytymistä,+ensin+eletään+kuin+satua+ja+unelmaa..+sitten+helvettiä,+onhan+näitä+dokumentteja+ja+kirjoja,+elokuvia+aiheesta+ollut+ja+tullut+luettua+ja+katsottuakin.
12.04.2019 17:24
työ,+josta+maksestaan+palkkaa,+eli+ansiotuloa.+mun+mielestäni+niin.
12.04.2019 10:00
En+ole+itse,+eikä+tuttavissakaan+heitä,+joista+vois+sanoa+että+eläneet+etuoikeuttettua+elämään.+Riippuu+siis,+että+mitä+sillä+tarkotetaan,+onhan+suomessa+tänäkin+päivänänä,+jotkut+asiat+ihan+hyvin.
12.04.2019 09:57
Kuinka+se+on+mahdollista?+Nykyään+on+yhteydenpitoon+väyliä,+jos+jonkinlaista,+whatsappia,+naamakirjaa,+instaa+sun+muuta...
kyllä+se+vaikuttaa+nyt+siltä,+ettei+se+sinun+kaipaama+Mia,+halua+olla+sun,+tai+sinuun+yhteydessä.+Ja+sitä+sinun+on+vaikeaa,+lähes+mahdotonta+tajua.
Tämä+on+mun+mielipiteeni,+ja+hieman+nyt+tästä+sivuaa,+toiseen+takertuminen,+irti+päästäminen,+tunteiden+puuttumattomuuden+hyväksyminen,+on+jonkinasteinen+mielenhäiriö,+varmaan+diagnoosi+sille+vaivallekin+olemassa.+
Mun+mielestä+joissakin+tilanteissa+välittämistä+on+se,+että+päästää+irti.
09.04.2019 22:22
Nykyään+parisuhde+hommat+on+pirun+vaikeita+muutenkin,+ensin+siis+täytyy+siihen+pisteeseen+saakka+päästä.+On+kovat+ulkonäkökriteerit,+se+joka+muuta+väittää,+valehtelee+se+on+taivahan+tosi,+että+se+ulkonäkö+on+tärkeä,+oli+sitä+tai+ei.+
MUTTA+kaikkeen+tottuu,+ihminen+on+sopeutuvainen.+Totuus+vaikka+se+ei+kaunis+olekaan,+on+se.+ettei+kaikille+ole+olemassa+sitä+oikeaa,+joka+muuhun+uskoo,+valehtelee+itselleen.+
Onhan+se+kaunis+ajatus,+että+jokaiselle+joku+löytyy,+mutta+olen+tullut+syystä+tai+toisesta+siihen+tulokseen,+ettei+näin+ole.+Ja+siihen,+että+mikäli+onni+potkaisee,+niin+saattaahan+oikealta+tuntuvia+kohdata+kyllä+elämänsa+aikana+sitten+useita,+mutta+suhteesta+ei+sitten+syystä+tai+toisesta+tule+mitään,+vaikka+ne+kemiat+kohtaisikin,+ainakin+niinä+pieninä+hetkinä+elämässä.
=)
09.04.2019 21:48
No+joo,+kyllä+pääsee+yli+mistä+vaan,+mikäli+niin+haluaa.++kyllä+kaikkeen+tottuun.+Eihän+miehetkään+siitä,+etteivät+pillua+saa,+keski-+iän+jo+ylittäneet,+huonohampaiset,+kaljamahaiset,+wittuntuvat+ja+sitten+naisia+arvostellaan,+vaikka+ei+varaa,+koska+pillua+ei+saada,ei+mistään+ja+maksullisiin+ei+mennä,+ajattelevat+he.
09.04.2019 21:39
Ei,+ei,+ei..+hakeudu+ammattiauttajan+pakeille
09.04.2019 20:57
Noup,+vaan+kun+ei+ole...+
kaivattua,+en+kaipaa+ketään,+eikä+kukaan+kaipaa+mua.
09.04.2019 20:55
tottahan+se+on,+ja+kaunis+ajatuksena,+mutta+totuus+on+se,+ettei+toteutu+millään+kaikilla,+kumppania+ei+löydy+=(+syystä+tai+toisesta.+
ei+kuka+tahansa,+sitä+oikeaa+kaikki+etsii,+etsii+ja+etsii...
osa+porukasta,+koskaa+sitä+löytämättä.
onhan+rakkaus+ihana+asia,+MUTTA+tunteet+on+tunteita,+usein+ei+järjellä+asian+kanssa+ole+tekemistä,+tämä+nyt+sivusi+hieman+aiheesta,+heh!
09.04.2019 19:08
ei,+joku+roti+sentään..+ei+siis+sillä,+että+siellä+arkadianmäellä+sitä+olis+nyt+ollutkaan+mutta+antaa+esiintyä+perjantai+dokkarissa,+ja+areenan+sarjassa+markuksen,+mutta+ehkä+hänestä+ei+eduskuntaan+kuitenkaan+oo,+kiroileekin+liikaa.+Ihan+hauskaa+ja+viihdyttävää+on+katsoa+sen+toilailuja,+enemmän+tai+vähemmän+tosissaan.
07.04.2019 14:02
Ei+mun+mielestä+noin+yleisesti+ajatellen+kokonaisuudessaan+ole,+makuja+monia+ja+kuinka+se+vastenmielinen+määritellään,+aina+kait+löytyy+naisissa,+miehissä+tai+siltä+väliltä+heitä,+jotka+ovat+jonkun+mielestä+vastenmielisiä,+eihän+pelkkä+ulkoinen+habitus+välttämättä+vastenmielistä+tee.
se,+onko+ulkonäköä+koskevat+ihanteet+ja+mieltymykset+muuttuneet,+ja+pariutuuko+suomalaiset+vähemmän+kuin+ennen+tai+onko+pariutuminen+vaikeampaa+onkin+jo+toinen+aihe.
07.04.2019 13:59
totta,+ei+ole+kaikki+harrastuksetkaan+maksullisia.
07.04.2019 13:49
varaa+samoihin+asioihin?++kuinka+se+sitten+määritellään,+mutta+virikkeisiin+ja+elämisen+perusasioihin+ainakin+jokaisella+täytyis+olla,+perustelen+sillä+että+työttömätkin+ovat+ihmisiä,+siinä+missä+muutkin.
Suomessa+palkat+vaihetelee+ja+tulotasot+kasvavat,+myös+palkkatyössä+kävillä+varaa+erilaisiin+asioihin+vaihtelevasti...
07.04.2019 13:42
sitä+varten+onkin+ne+miesten+saunavuorot,+ja+illat...
04.04.2019 21:25
kyllä+se+työttömien+sorto+ja+leimaaminen+täytyis+hallituksen+puolelta+lopettaa.+Aina+joukossa+on+heitä,+ketkä+eivät+hae+tai+halua+edes+hakea+niitä+töitä,+heitä+joilla+ei+ole+aikomustakaan+niin+tehdä.
tuskin+sosiaaliturvalla+nyt+niih+mahtipontisen+hyvin+kukaan+voi+kerskailla+tulevansa+toimeen,+asuminen+kallista+(+riippuu+tosin+alueesta,+paikkakunnasta)+mikäli+halua+on+syödä+terveellisesti,+se+maksaa,+ja+virikkeet+eli+harrastukset+osa+maksaa,+eivät+kallita+tosin+kaikki+ole,+esim.+vaikka+uimahalli,+kirjasto+jne+jne...
olen+aikoinaan+tehnyt+nyt+ajatellen+ihan+"+oikeaa+"+työtä+sillä+9+egen+palkalla,+tosin+siitä+koitui+jotain+hyvääkin,+ja+silloin+oli+nuori+ja+innokas,+ymmärrän+tilanteita+ja+ihmisiä+jotka+eivät+innostu++työtä+koska+ei+makseta+kunnon+palkkaa,+jolla+tulla+toimeen,+se+pitäis+olla+se+porkkana,+että+maksettaisiin+sen+tasoista+palkkaa,+että+sillä+elää+ja+jää+jotain+siitä+mitä+kuluttaakin+johonkin+muuhunkin+kuin+asumisen,+syömisen,+esim,+terveydenhuollon+kuluihin.
04.04.2019 19:01
Ei+oo+ruma,+siis+saahan+niitä+vaatimuksia+kenellä+vaan+olla+ja+minkälaisia+vaan,+olkoot+sitten+kohtuuttomia+tai+realistisia,+kuka+niitä+on+tuomitsemaan..+
sitäkin+suomessa+ollut+kautta+aikojen,+kateuden+lisäksi,+tuomitsevuutta+ja+ajateltu+ainakin+ennen+että+mitä+koko+kylän+ihmiset+nyt+ajattelee+ja+naapurit...+onneks+menty+ajassa,+ja+ajattelutavoissa+eteen+päin.
04.04.2019 18:48
68 / 124