hyvä olla yksin. Jokainen tarvitsee jonkun joka rakastaa, arvostaa ja kannustaa hyvinä ja huonoina aikoina. Jokainen tarvitsee tasaveroisen, luotettavan ja turvallisen kumppanin rinnalleen. Minäkin. Olen viimein valmis suhteeseen ja kaipaan sitä. Vuosia olen pärjännyt yksinkin. Kaikella on aikansa ja tarkoituksensa. Siihen uskon. Mutta satuihin en, vaikka niilläkin oli oma tärkeä merkityksensä matkallani. Matka jatkuu
Ei ihmisen ole
11
<50
Vastaukset
- somebody.to.love
Ei tarvitse, mutta jos suhde on hyvä, niin tottakai se antaa paljon.
- Kerranpettynyt
Olen sitä mieltä, että mieluummin yksin, kuin huonon kumppanin kanssa.
Harrastuksissa saa sitä sosiaalisuutta ja yhteyttä muihin kaltaisiinsa, mutta sillä läheisimmällä pitää olla aika korkea taso. Ketä tahansa en huoli ja sitten vaikka kuolenkin aikanaan yksinäisenä, kuin kärsin epäsopivasta kumppanista.- Ei_riippuvuussuhteille
Ihan samoilla linjoilla. Ei yksin olo itsessään ole huono asia, jos ei koe olevansa yksinäinen. Itse olen ihminen, joka kaipaa omaa tilaa jonkin verran.
Voisin olla suhteessa, mutta en suhteen vuoksi, vaan rakkaan ihmisen tähden. En aloita mitään, jos ei toinen saa aikaiseksi pyörryttävä tunnetta. Saan tehdä mitä haluan ja toteuttaa itseäni rauhassa.
Ikävä rakasta ihmistä onkin jo eri juttu. Se nakertaa koko hermorakennetta. - Kerranpettynyt
Olen samaa mieltä.
Erään naisen kanssa haluaisin olla hyvin läheisessä suhteessa. Ikävöinti ja siihen liittyvä epävarmuus on kyllä kuluttavaa...
- lflggl
Kaiken olisi hyvä mennä tasan ihmisten kesken. Eihän se reilua ole jos yhtä potkitaan kokoajan ja toinen saa aina kaiken haluamansa tai johtaa ikuisesti muita sellainen on saatanasta.
- Kymmenenpistettä
Hyvä sinä joka kirjoitit edellisen.
- Ainayksinäinen
Eipä ollut tuuria tuossakaan, mutt minkäpä tuollekaan voi. Pitänee pärjätä yksinänsä, kuten ennenkin. Parempi myöntää itselleen ettei ketään tullut kohdalle kuin elää haaveissa. Mutt muille toivotan onnea ja rakkautta elämään.
- munnykyinen
kumppani on kaikkee muuta, kuin kannustava. Välillä varsinainen moukka. Ei mitään empatiakykyä. Tekis mieli laittaa kiertoon.
- 3-33-33
minä olen pärjännyt y ksin ja sinäkin saat oppia pärjämään yksin vaikka väkisin.
- Yksinollessanäivettyy
Täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa.
tottahan se on, ja kaunis ajatuksena, mutta totuus on se, ettei toteutu millään kaikilla, kumppania ei löydy =( syystä tai toisesta.
ei kuka tahansa, sitä oikeaa kaikki etsii, etsii ja etsii...
osa porukasta, koskaa sitä löytämättä.
onhan rakkaus ihana asia, MUTTA tunteet on tunteita, usein ei järjellä asian kanssa ole tekemistä, tämä nyt sivusi hieman aiheesta, heh!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
- 107552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505