Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
saattaa+olla,+et+jotkut+miehet+sitte+käyttää+tekosyynä+ollakseen+renttuja.+
naisilla+kun+on+se+hoivaajan+vietti,+niin+saattaa+selittää+sitä.
rentut+on+niitä+jännämimehiä
05.03.2019 20:50
No+jooh,+en+taida+olla+ruinannut+palstalla,+suohirviöitä+tai+ei,+ihmisiä+ollaan+silti+kaikki.+Toiset+kauniita,+vähemmän+kauniita,+komeita,+vähemmän+komeita,+pitkiä,+pätkiä,+laihoja,+lihavia+jne+jne..
siis+vaikkka+ulkonäollä+on+väliä,+se+ei+yksistään+ratkaise+vielä+mitään.
05.03.2019 12:02
kyllä+sillä+ulkoisella+olemuksella+on+merkitystä,+kuten+myös+monella+muullakin+asiassa,+esim.+maineella+ja+mammonalla,+taviksen+näköiset+miehet+saa+tasokkaita,+näyttäviä+naisia+mikäli+sitö+saldoo+pankkitilillä+löytyy+riittävästi.+Aika+moni+asia+ratkaisee+lopulta+sen+parisuhteeseen+ryhtymisen,+jos+en+käytä+sanaa+pääsemisen,+nykyään+moni+asia+vaikuttaa,+ulkonäkö,+koulutus,harrastukset,+sosiaaliset+suhteen+jne+jne+jne...
Totta+että+sosiaalisilla+taidoillakin+merkitystä,+mutta+ei+pelkästään+niin+kuin+ei+pelkästään+korea+ulkomuoto,+nämä+vaan+mun+mielipiteeni.
yhden+illan+seksisuhteita+irtoaa+varmaan+yhdelle+jos+toiselle+tietyillä+asioilla,+MUTTA+parisuhde,+rakastuminen,+rakastaminen+monimutkaisia+asioita,+tämän+vuosien+aikana+todennut,+ettei+mikään+ole+niin+yksiselitteistä+vaikka+rakkauden+luulisi+olevan+mutta+eipä+se+olekaan.+Aika+on+erilainen,+kuin+esimerkiksi+mummojemme+ja+pappojemme+aikoina.
05.03.2019 11:44
R.i.p.+Keith!++
Muistan+bändin+90-+luvulta+tuli+kuunneltuakin+vähän,+itsemurjan+uutisoidaant+tehneen..+=(.
05.03.2019 11:34
No+eihän+nämä+katoamiset+yllätä+ketään+enää.++Pakosalla+varmaan+samassa+paikassa+jossakin,+missä+Pohjois-+Haagan+puukottajakin+pakosalla.+=/.
Päätöksissä+kestää+muutenkin+liian+kauan+koko+prosessi,+ja+sitten+karkureita+ei+saada+kiinni,+ja+tubi+leviää+täällä+suomessa,+on+saakelin+hienoa+touhua+nykyään+ei+muuta+voi+todeta!+
Menikö+vuonna+2015+jotain+pieleen,+ottakoot+sipilä+sinne+taloonsa+tai+mihih+tahansa+latoonsa+turviksia,+ja+tottakai+muutkin+mikäli+mieli+tekee..+
Ymmärtäisin+paremmin,+jos+pääasiassa+oikeaa+turvaa+olisivat+tullee+hakemaan+ensin+naiset,+lapset+sekä+vanhukset+MUTTA+kun+ei.
05.03.2019 11:23
Homo+tai+Hetero+voi+olla+iältään+mitä+vaan,+ei+kait+se+ikää+katso.+
Minä+ohjasin+tekemään,+niin+kuin+itsestä+parhaalta+tuntuu,+ja+selvittämään+seksuaalisuuttaan,++ja+myös+oppimaan,+kyllä+se+vielä+varmistuu,+kunhan+tulee+ikää+lisää,+ei+hätää.+Äläkä+ainakaan+hätiköiden+mitään+tee...
05.03.2019 11:16
Ei+kyllä+jaksa+kiinnostaa+Mikaelin+seikkailut,+ei+kirja,+eikä+musiikki.+Ainahan+julkut+touhuaa+kaikenlaista,+enemmän+tai+vähemmän.++Ehkä+sitten+joskus+mikäli+se+suodaan+ja+eläkkeelle+päästään,+niin+sitten+aikaa+vaikka+seuratakin,+mitä+julkkujen+piireissä+tapahtuu...
05.03.2019 11:12
Ei+välttämättä+yskä+munuaisvaivoista+johtuvaa,+ohjaisin+menemään+lääkärin+juttusille,+tai+kouluterkkarin.
05.03.2019 11:09
en+tarvitse+johtajakoulutusta.
03.03.2019 13:12
tuskin+ketään,+jota+kohtaan+on+tunteita+edes+hieman+ollut+mukana,+pystyy+tuosta+vaan+unohtamaan.+En+ole+koskaan+erojen+jälkeen+pystynyt,+aina+on+ollut+tippa+silmän+kulmassa,+enemmän+tai+vähemmän.
Erot+ei+koskaan+helppoja+ole+=/+joskus+vaan..+
aika,+paikka,+ja+ihminen+on+väärä,+siihen+suhteeseen.+sen+vaan+tuntee+ja+tietää.
03.03.2019 13:11
Itseäkin+masennus+lievänä+vaivannut,+piilevänä+oli+vuosia,+hankala+sairaus+=(.+Suomessa+on+nykypäivänä+sairaana+hankalaa+olla+ja+elää,+siis+kun+en+halua+pelkästään+valittaa+ja+vikistä,+on+meillä+terveydenhuoltoa+vielä+ja+myös+lääketieteellistä+huipputason+osaamista,+osaajia.+
Esim.+terapiasta+saattaa+olla+ja+saada+apuja,+mikäli+masennuksen+syyt+ja+seuraukset+ja+juuret+juontaa+vaikka+lapsuudesta,++lääkärit+mun+mielestäni+hoitavat+pääosin+oireita,+eivät+syitä+ja+seurauksia.+
Omalla+itellä,+tavoitteilla,+itsensä+haastamisella,+motivoitumisella,+suunnitelmien+tekemisellä+vaikutusta,++tiedän+että+alakulo+ja+masennus+eri+asioita,+eikä+masentuneelle+hyödytä+sanoa,+että+nyt+ylös,+ulos+ja+lenkille!+
Kyllä+aina+mun+mielestä+on+toivoa,+mutta+pienin+askelin+eteenpäin,+ja+uusia+haasteita+pieniä+mitä+alkaa+toteuttamaan.
Minun+mielestä+mielenterveyden+ongelmat+jollain+tasolla+edelleen+tabu,+vaikka+niistä+puhuttu+kiitettävästi+ja+avoimesti.
03.03.2019 13:06
käytöstavat+kadonneet,+tapakouluttaja+koulutus+tulille!
03.03.2019 12:57
todella+aikuismainen+aloitus+=/+mielipiteitä+saa+olla,+eihän+siin+mitään.
minä+en+oo+koskaan+ollut+persekäs,+enkä+muutenkaan+pyylevä,+eikä+luontoäiti+kyllä+ole+kauneuttakaan+lahjaksi+antanut.+MUTTA+harvoin,+myönnän+joskus+kyllä+arvostelen,+ja+mikäli+itseäni+arvostellaan+vastaan+takaisin.+
sanotaan,+että+kritiikkiä+täytyy+kestää..+kestääkö+he,+jotka+aloittavat+arvostelun+ensin,+yhtä+hyvin+myös?+se+joka+leikkiin+ryhtyy,+leikin+kestäkööt!
03.03.2019 12:55
voi+ollakin+joo
03.03.2019 12:45
Olipas+pitkä+alotus..MUTTA++ainahan+jännämiehet,+vankilan+venkulat+seuraa+saaneet,+ja+laulussa+lauletaan,+miksi+naiset+aina+rakastuvat+renttuihin..+joku+alkukantaisuus+täytyy+olla+takana,+maskulliinisuus+ominaisuus+jännämiehissä++ja+vaarallisuus+renttous,+ehkä+se+herättää+naisissa+hoivaajan+vietin,+siis+ei+kaikissa.+
totta,+että+harvoin+mitä+oon+seurannut+tilanteita,+kuullut+ja+nähnyt+niin+viinamiehillä+kyllä+naisseuraa+ollut+ja+riittänyt.
03.03.2019 12:43
Riippuu+varmaan+minkälaisesti+rikkaudesta+kyse,+ja+että+onko+valmis+sitä+jakamaan+köyhemmille..+
että+onko+rikas,+pöyhkeä,+röyhkeä,+itsekäs,+ilkeä+jne+jne.+MUTTA+eikös+jumala+anna+murhamiehillekin+anteeks,+mutta+rikkaille+ei?+
täytyis+varmaan+paremmin+perehtyä+siihen+suureen+kirjaan,+eli+raamattuun+siis.
03.03.2019 12:36
En+ollu+vielä+olemassa+vuonna+1969
03.03.2019 12:06
kyllä+se+nykyään+merkkaa+aina+paljonkin,+joka+kieltää+ettei+ole+mitään+merkitystä+ja+että+sisäinen+kauneus+on+tärkeämäpää,+valehtelee+joko+itselleen+ja+myös+muille,+totta+että+kauneus+on+katoavaa,MUTTA+vaikka+luonne+ois+mitä+ja+millainen,+jos+ei+ulkokuori+miellytä+syystä+tai+kolmannesta+usein+se+siihen+jää.
03.03.2019 12:02
Kieltämättä+tuli+mieleen,+että+aika+todella+paljon+hoitajan+palkalla+saa+ylitöitä+tehdä,+että+ihan+business+luokassa+varaa+lentää,+siis+kait+matkoihin+nyt+jää+rahaa+pienemmilläkin+palkoilla,+mikäli+säästää+tarpeeks.+Mutta+antaa+heidän+matkustaa,+Minusta+Maisa+on+kaunis,+ei+se+rumakaan+oo,+suomessa+kateellisia+riittää+aina+arvostelemaan,+siis+aina.
03.03.2019 11:57
Tiedän,+joskus+saattaa+olla+raskasta+=(.+Ja+ystäviä+voi+menettääkin,+tosin+joskus+saattaa+olla+itsessäkin+vikaa,+itse+ainakin+todennut+että+silloin+tällöin+hyvä+katsoo+itseään+silmiin+suoraan,++ja+tutkiskella+itseään+myös+kriittisesti,+mutta+ei+liian+vakavasti.
Liikunta+auttaa+mun+mielestäni+edes+vähän+aina,+niin+kuin+olen+täällä+aikaisemminkin+siitä+maininnut.+Ja+aina+voi+aloittaa+uuden+harrastuksen,+tai+kun+kavereita+ei+ole+koskaan+liikaa,+yrittää+hankkia+uusia+kavereita,+tuttavia+vaikka+harrastusten+kautta+tai+muun+verkostoitumisen.
Tsemppiä!+kevät+tulee,+vaikka+tänään+satoi+luntaja+ja+räntää.
02.03.2019 22:08
76 / 124