Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+on+tiedossa+ollut,+että+rankkaa+se+on!++Ja+surullista+ollu+katsottavaa+dokumentit+ja+muut+
faktatiedot,+joita+saanut+lukea+ja+kuulla.+Muutama+vapaapäivä+kuukaudessa+taitaa+heillä+olla.+Mutta+sydämestään+tekevät+sitä+työtä+ja+pitävät+huolta+omaisistaan,+lähimmäisistään.+Kunnioitan,+enkä+tiedä+olisiko+itsestä+siihen,+mikäli+tilanne+olisi+sellainen.
02.03.2019 17:57
Joo,+itsekin+nuorempana+tuli+juostua+lääkärissä+pienienkin+vaivojen+takia,+mutta+nykyään+mikä+ei+tapa,+niin+vahvistaa+kannalla.+Toki+veriarvot,+sokeriarvot+ja+kolesteroli+on+hyvä+tarkistuttaa+säännöllisin+väliajoin,+tai+jos+jokin+tietty+vaiva++on+selkeä+niin+mentävä.
02.03.2019 17:52
Ikäni+alkaa+3:lla,+en+ole+vielä+harmaita+löytänyt,+MUTTA+kyllä+sekin+päivä+vielä+koittaa,+ei+sille+mitään+mahda.+=/
Älä+turhaan+stressaa,+tuskin+yhdessä+yössä+koko+pää+alkaa+harmaita+puskea!+ja+tosiaan+mikäli+värjätä+haluaa,+se+mahdollista+nykyään,+itsekin+ikäni+värjäillyt+tukkaa,+myrkkyjähän+ne+värit+on.
keskity+muihin+asioihin+kun+sen+harmaan+miettimiseen,+piristää+kummasta,+ja+jokaiselle+tulee+kun+vuosia+tulee+mittariin+lisää+erilaisista+hankalia+juttuja,+enkä+nyt+meinaa+niitä+harmaita+hiuksia.+vaan+esim.+sairauksia+jne+jne+toisilla+enemmän,+toisilla+taas+vähemmän.
02.03.2019 17:42
En+oo+koskaan+ymmärtänyt+testailuleikkien+ideaa,+en+harrasta+sellaista.+
Jos+oot+varma,+että+nainen+sinusta+tykkää/+pitää+mikä+siinä+sitten+on+että+leikkii?+Luulo+ei+ole+koskaan+tiedon+väärti,+useimmiten+sitä+oletetaan+ja+luulemalla+luullaan+niitä+tunteita,+tai+ei+myönnetä+itselle+ettei+se+toinen+nyt+minusta+tykkää.
kokemusta+on,+eihän+se+kivaa+ole+kun+tunteilla+leikitään,+mutta+ihmiset+nyt+vaan+toimii+joskus+vastoin+omia+periaatteita,+itseasiassa+aika+useastikin,+kaikissa+ihmissuhteisiin+liittyvissä+asioissa,+ihminen+on+monimutkainen+luonteeltaan.
02.03.2019 17:37
kuka?
Nykyään+kuka+vaan+voi+olla+ilman+työtä+tai+joutua+työttömäksi+riippumatta+taustoista+tai+koulutuksesta.=/
02.03.2019 17:32
Käkikellot+nostalgisia,+lapsuudesta+muistan+mökille+oli+=)
02.03.2019 17:31
Mietin+eilen+samaa,+että+mikäli+tulee+saamaan+pääministerin+pestin,+niin+toivottavasti+jaksaa.+Kiinnitin+huomiota+myös+kävelyyn+uutisista+katsottuani,+mutta+keuhkokuume+ja+pallolaajennus+toki+vaikuttaa+vointiin,+en+tiedä+kävelykykyyn+liekö+vaikutusta,+mutta+rajusti+oli+sairas.+
Toivottavasti+vointi+kohenee,+niin+kuin+vakuutti.
02.03.2019 17:29
Niin+se+välillä+tekee,+elämä+väsyttää+=(.+Minulla+tuli+vasta+nyt,+reilusti+yli+30-+vuotiaana+burn+out+kaikkeen..++
Kyllä+terapiaa+ja+keskusteluapua+on+suomessa+nykyään+saatavilla,+mikäli+itse+on+valmis+hakeutumaan+avun+ja+ohjauksen+piiriin.
Liikunta+pieninäkin+annoksina+auttaa+aina,+itse+sen+huomannut+ja+kevät+tulee+se+tuo+valoa+=).
Ehkä+mun+neuvo+on,että+kerralla+ei+voi+korjata+itseään,+mutta+pienin+askelin,+kyllä+jonkinlaista+toivoa+on+aina,+ja+itsensä+tutkiskelu,+mitkä+asiat+tuottaa+mielihyvää,+mitä+osaa+edes+jotenkin+tehdä,+tai+uuden+harrastuksen+aloittamine,+myös+musiikin+kuuntelu+tuo+positiivista+mieltä!+=)
27.02.2019 16:15
Äänestäminen+täytyy+harkita+tarkoin,+ennen+olivat+arvot+kohillaan,+nyt+tämän+päivän+suomessa+ei,+heikommista+täytyis+aina+pitää+huoli,+nyt+menee+raha+ja+valta,+maine+ja+mammona+edelle+ihmisillä+=(
27.02.2019 16:08
ihmeellisiä+on+nykyään+nämä+lasten+ja+teinienkin+leikit,+ei+muuta+voi+todeta!+=(
Erilaisia,+kuin+silloin+joskus+90-+luvulla+minun+lapsuudessa+ja+nuoruudessa,+ei+satutettu+itseä+eikä+toisia.
27.02.2019 16:06
ihmeellisiä+on+nykyään+nämä+lasten+ja+teinienkin+leikit,+ei+muuta+voi+todeta!+=(
Erilaisia,+kuin+silloin+joskus+90-+luvulla+minun+lapsuudessa+ja+nuoruudessa,+ei+satutettu+itseä+eikä+toisia.
Itsekin+joskus+aikoinaan+työttömänä+ollut,+MUTTA+nykyään+meininki+on+erilaista,+ehkä+kortistossa+olevista+osa+ei+ole+työkykyisiä,+ja+silti+ei+eläkettä+tule...
Tilanne+muuttunut+10-15+vuodessa+hurjasti,+ihmisiähän++hekin+ilman+työtäkin+ovat,+sinnekin+mahtuu+ahkeraa+väkeä+ja+vähemmän,+sekä+maahantulijat+päälle.
27.02.2019 15:59
Eihän+se+työ+koko+elämä+ole,+mutta+kyllä+se+myönnettävä+on,+että+jotain+merkitsee.
kevät+ja+ihana+valo,+saa+taaas+minuunkin+ja+ihmisiin+eloa!+ja+iloa!+
=)
27.02.2019 15:52
Nyt+kun+ikää+tullut+ja+aikuinen,+niin+ymmärtää+miksi+ihmiset+addiktoituu+osa+siis+erilaisiin+asioihin.+Syy+päihteiden+käyttämiselle+joku,+mikä+kenelläkin,+itsellä+ei+ole+(+vielä+ainakaan)+alkoholin+nauttimine+ollut+koskaan+ongelmallista.
Yleensähän+se+motivoituminen+päihteistä+irti,+lähtee+omasta+itsestä,+ei+edes+omaiset+ja+läheiset+voi+sitä+päätöstä+puolesta+tehdä.
Jos,+tai+mikäi+käyttö+ongelmallista,+hoitoon+hakemutuminen,+onhelman+myöntäminen+tai+ainakin+käytön+vähentäminen+itse,+sillä+ainakin+vois+kokeilla.+
Niin...+se+motivaatio,+sepä+se+liikunta+mun+mielestä+auttaa+melkeinpä+aina,+pieninäkin+annoksina+aloitettuna+=)
27.02.2019 15:50
Ala-+arvoinen+aloitus,+outo+mikäli+nainen+tosiaan+aloittaja..+
en+sortuis+tällaiseen+aloitukseen,+edes+humalassa+=/
26.02.2019 23:38
Onhan+vanhustenhoito+vuosia,+vuosikymmeniä+ollut+jo+sitä+ja+tätä,+mutta+nyt+vaan+noussut+pinnalle+ja+otsikoihin+ja+kuolemia+tapahtunut,+tai+on+kait+niitä+aikaisemminkin+ollu.
Muistan+isomummoni+90-+luvulta+laitoksessa+makaamassa,+pyysi+päästä+pois+sieltä+=(.+
Enemmän+resursseja+ikäihmisten+hoitoon,+ja+hoitajille+enemmän+palkkaa+ja+inhimilliset+työskentely+olosuhteet,+niin+ala+edes+saattais+houkutella+enemmän+opiskelijoita.
Muutama+sata+uutta+hoitajaa+ei+riitä,+katsotaan+mitä+tuleman+pitää.
sosiaaliturva+kaipaa+uudistusta,+tällä+hetkellä+järjestelmää+pystytään+käyttämään+väärin,+toki+hyvä+että+sellainen+suomessa+kuitenkin+on!
26.02.2019 23:32
Tuskin+loppuvat,+valitettavasti+=(+MUTTA++hoitajien+vika+ei+ole,+kun+ei+resursseja+riittävästi+=/.
Hallitus+mietttii+ja+pohtii+toimenpiteitä+MUTTA+mitään+ei+vaikuta+asialle+tapahtuvan,+siirtynee+käsittely+seuraavalle+hallituskaudelle+=(.
Toki+iäkkäitä+kuolee+luonnollisista+syistä,+eli+vanhuuteen+MUTTA+hoivan+puute,+resurssien+puute+hoitoon+liittyen+sekä+sen+tasoon+mikäli+aiheuttaa+kuolemia+on+väärin+=(
26.02.2019 23:20
Siis+jos+otta+puhutaan,+niin+onhan+niillä+ulkonäkö+kunnossa,+pukeutuminen,+tuoksut+jne+jne..+MUTTA+luonne+usein+jotain+muuta+kuin+miellyttävää+ja+kulttuuriset+taustat+liian+erilaiset,+en+seurustelis,+eikä+ne+kyllä+mun+kanssa,+olen+alemman+tason+nainen.
26.02.2019 23:15
Poliittiset+päättäjämme+tämän+maan,+haluavat+suomesta+kansainvälisen,+monirodullisen.+
On+ottanut+päähän+kovasti,+MUTTA+saa+vaan+ittensä+vihaiseksi,+en+ole+rasisti,+äänestää+täytyy+vaaleissa,+ainut+keino+et+voi+edes+jollain+tasolla+(+vaikka+mikään+ei+kyllä+tule+muuttumaan)+vaikuttaa.
eli+harkitkaa+ketä+ja+mitä+puoluetta+äänestätte!
26.02.2019 23:06
77 / 124