Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

130

Kommenttia

1626

1. Persut todellakin siunaa kokoomuksen ja EK:n yhteiset touhut. Kummaa porukkaa. Luulin, tai olin varma, että kaivavat nyt kiihtyvällä vauhdilla poliittista hautaansa, mutta sitten sain lukea kauhukseni, että nuoret kannattivat innolla Halla-Ahoa ekalla kierroksella. No, henkilövaalihan tämä oli, mutta siltikin...
  2. Dosetti2, sille kävi nolosti. Unohdimme laittaa pilottikoiralle muonat mukaan, sille kävi kuten Laikalle aikoinaan. Puruluu hänen muistolleen. Vielä kuitenkin seuraamme öisin tähtitaivasta jos vaikka lasahtaisi se kasa laminoitua pahviputkea saarellemme. Kyllä imaamin ketku pääsi murtautumaan, vei paalin heinää, syntetisaattorin ja saavillisen borssikeittoa. Nauvon mattohangaareita emme vielä pysty turmelemaan, mutta vastavoimaksi olen itse henkilökohtaisesti aikeissa pystyttää tamppaustelineen pihallemme ja kovasti yritän opettaa kynnysmattoani lentämään. Kerran jo onnistuinkin lennähtämään, mustelmakin tuli, hyvä alku se. Koit ovat jo matkalla. Posti vie ne Nauvoon, voi kestää tovin. Taisteluhaukien koulutus jatkuu, tuossa ne polskuttavat kylpyammeessa. Nälkääni jouduin jo yhden syömään mutta vielä jäi 2.