Vapaa kuvaus

" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.

Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.

Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.

Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?

Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.

Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".

Muista minuakin! "



Kotieläimet: ei





Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

26

Kommenttia

160

  1. Mulla myöskin selittämätöntä lämpöilyä ollut jo useita kuukausia. Ja aina välillä nuhaa, yskää, keuhkojen ahdistusta mukana. Tulehdusarvoissa ei näy mitään, ja mullekin lääkäri sanoi vaan että lopeta se kuumeen mittaaminen, että 37,5 asti on normaali lämpö... Ihan älytöntä, eihän se mitään normaalia ole että on koko ajan lämpöä ja kauhea uupumus ja väsymys sen takia + muu jatkuva sairastelu.

    Nyt vasta löysin tietoa tästä mykoplasmasta, ja aion mennä vaatimaan testejä. Pelkään vaan ottaako lääkäri kuuleviin korviinsakaan mun juttujani, ja saanko mitään testejä edes. Niin nihkeästi tunnutaan mitään tutkittavan. =(
  2. Peräpukamat?
  3. No sen takia en sitä Nexiumia käyttäis, koska se on niin hirveän kallista, ja muutenkaan en halua käyttää mitään lääkettä jos ei ihan pakko ole. Ja kun kuitenkin pärjäisin ilmankin jos noudatan ruokavaliota ym. Nuo huonon olon kaudet vaan on niin ihmeellisiä oireita, enkä edes tiedä mistä ne johtuu. Ehkä sitten kannattaisi käyttää sitä Nexiumia aina välillä kuureina.

    Sen nyt tässä olen huomannut kun olen tarkkaillut näitä olojani, että aamusta iltapäivään asti on tosi huono olo, varsinkin ennen päiväruokaa ja sen jälkeen. Nytkin kun söin, meni maha sekaisin ja tuli huono olo enkä pystynyt syömään paljoakaan. Mutta jossain vaiheessa iltapäivällä tulee vähän parempi olo yleensä.

    Nyt mulla on ollut käytössä Antepsin. Sain sen koska mahalaukkuni on täynnä pieniä haavoja, ja niistä johtuu jatkuva mahakipu. Mutta ei ole auttanut Nexium eikä tunnu tämäkään auttavan. :(