Vapaa kuvaus

Moi. Olen 06 tyttö ja pidän kissoista

Aloituksia

6

Kommenttia

42

1. No+anteeks.+.......+sori!+:/
  2. Kun+ystäväni+ei+halua+puhua+minulle+ja+olen+ihan+poikki+ja+rikki+kun+yritän+pitää+ystävyytemme+kasassa.+Koulussa+sydämeni+särkyy+koko+ajan+enemmän+ja+nyt+uusi/vanha+"ystäväni"+sanoi+Emilialle++että+olisin+haukkunut+hänen+äitiään+pikkupaskia#eksi.+En+edes+uskalla+mennä+kouluun+ja+olen+listannut+jokaisen+henkilön+joka+o+satuttanut+minua+jotenkin+ja+minun+luokalla+on+27+oppilasta+ja+yli+28+on+satuttanut+minua.+Ja+minua+myös+haukutaan+haukkujaksi,+läskiksi,+rumaksi+ja+nälvitty+myös+siitä+että+minulla+ei+ole+poikaystävää.+Nyt+pura+kipusi+craftailyyn+ja+se+auttaa+jotenkin.+Olen+myös+ruvennut+luokassa+itkemään+ja+kun+Emilia+näkee+sen+hän+kuiskaa+minulle+:-+Noi+on+feikkejä+niinkuin+sun+elämä.+Mee+vaikka+hyppää+katolta+niin+teet+meille+palveluksen.+Olen+hypännyt+about+15+m.+katolta+ja+mursin+polven+ja+siihen+hän+vain+nauroi.+Välillä+menen+vessaan+ja+itken.+Kun+joku+tulee+niin+yleensä+sanotaan+vain+että+feikkaan+ja+olen+ruma.+Edes+eivät+tunne+minua.+Pe+Emilia+hakkasi+minut+kun+olin+muutenkin+ulkona.+Ei+tullut+jälkiä+tai+mitään.+Haluaisin+vain+tietää+miten+voisin+ehkä+pelästyä+meidät.+Kannattaako+minun+edes+enää+yrittää?+Onko+hän++vain+toivoton?+Ps.+En+yritä+saada+huomiota+tai+mitään.+Mikään+ei+ole+keksittyä.+Osa+voi+kuulostaa+vähän+oudolta+mutta+voi+olla+kirjoitus+virheitä+koska+minulla+no+oikoluku+joten.....kaikille+tukijoille+tulee+like+ja+yleensä+vasta+kommentti!+(En+tiiä+miks+mainitsen+sen+koska+eihän+tää+oo+mikää+juutube)