Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jem_ppu
profiilit
jem_ppu
jem_ppu
Vapaa kuvaus
Moi. Olen 06 tyttö ja pidän kissoista
Aloituksia
6
Kommenttia
42
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+anteeks.+.......+sori!+:/
19.02.2019 15:37
Tottakai+autan!+Itselläni+on+vain+"kurkkuärrä"+mutta+ehkä+sinä+saat+norminkin!+:)+Saanko+udella+millä+luokalla+olet?+:)+:D
19.02.2019 15:35
Mitä+hyötyä+tuosta+on?!?!
03.02.2019 16:52
Olen+ensi+vuonna+ylä-asteelainen+ja+itsellänikin+on+ärrä-vika!+Pilkkausta+on+tullut+kestettyä+mutta+olen+parantunut+yhden+korun+avulla!++"Orren+kierrn+ärrän+ympäri,Ässän+pistän+taskuun!"
03.02.2019 16:51
Kuule,++minulla+on+33v.+äiti+joka+ei+voi+käydä+töissä+ja+saa+Kelalta+yms.+tukirahoja+jotta+saa+meille+ruokaa+yms.+Se+ei+tarkoita+että+se+olisi+hänen+vika!+Nämäkin+"ongelmat"+johtuvat+lapsena+pahoinpitelystä!+Joten+jos+olet+kiinnostunut+asiasta+mieti+ensin+että+ei+välttämättä+kaikki+ole+työkykyisiä!+Ja+ennen+kun+kukaan+rupee+laittamaan+vihakommentteja+tai+ym.+niin+olen+juu+12v.+mutta+tämä+on+myös+ainut+sosiaalinen+media+hommeli+koska+ei+ole+kavereita.+Että+joo...
03.02.2019 16:39
En+tiiä.+Sori+et+pilasi+sen+ekan+kommentoijan+neuvo+jutun+XD
19.12.2018 20:14
Onko+kellään+neuvoja?+💔
09.12.2018 17:54
Ikävä+kuulla+tilanteestasi.Jaksamista.+Ps.+E++osaa+muuta+sanoa.❤💙💚💛💜💓💕💖💗💟
09.12.2018 13:26
Kun+ystäväni+ei+halua+puhua+minulle+ja+olen+ihan+poikki+ja+rikki+kun+yritän+pitää+ystävyytemme+kasassa.+Koulussa+sydämeni+särkyy+koko+ajan+enemmän+ja+nyt+uusi/vanha+"ystäväni"+sanoi+Emilialle++että+olisin+haukkunut+hänen+äitiään+pikkupaskia#eksi.+En+edes+uskalla+mennä+kouluun+ja+olen+listannut+jokaisen+henkilön+joka+o+satuttanut+minua+jotenkin+ja+minun+luokalla+on+27+oppilasta+ja+yli+28+on+satuttanut+minua.+Ja+minua+myös+haukutaan+haukkujaksi,+läskiksi,+rumaksi+ja+nälvitty+myös+siitä+että+minulla+ei+ole+poikaystävää.+Nyt+pura+kipusi+craftailyyn+ja+se+auttaa+jotenkin.+Olen+myös+ruvennut+luokassa+itkemään+ja+kun+Emilia+näkee+sen+hän+kuiskaa+minulle+:-+Noi+on+feikkejä+niinkuin+sun+elämä.+Mee+vaikka+hyppää+katolta+niin+teet+meille+palveluksen.+Olen+hypännyt+about+15+m.+katolta+ja+mursin+polven+ja+siihen+hän+vain+nauroi.+Välillä+menen+vessaan+ja+itken.+Kun+joku+tulee+niin+yleensä+sanotaan+vain+että+feikkaan+ja+olen+ruma.+Edes+eivät+tunne+minua.+Pe+Emilia+hakkasi+minut+kun+olin+muutenkin+ulkona.+Ei+tullut+jälkiä+tai+mitään.+Haluaisin+vain+tietää+miten+voisin+ehkä+pelästyä+meidät.+Kannattaako+minun+edes+enää+yrittää?+Onko+hän++vain+toivoton?+Ps.+En+yritä+saada+huomiota+tai+mitään.+Mikään+ei+ole+keksittyä.+Osa+voi+kuulostaa+vähän+oudolta+mutta+voi+olla+kirjoitus+virheitä+koska+minulla+no+oikoluku+joten.....kaikille+tukijoille+tulee+like+ja+yleensä+vasta+kommentti!+(En+tiiä+miks+mainitsen+sen+koska+eihän+tää+oo+mikää+juutube)
09.12.2018 00:44
Olen+ollut+samassa+tilanteessa+n.+vuosi+sitten(olen+kutosella+ja+kiusaaminen+alkoi+ekalla+luokalla)+ja+ainut+mikä+auttoi+oli+näyttäminen+heille+paljon+se+sattui+kiusaamaan+2+kaverin+kanssa.+En+tehnyt+oikein+mutta+en+vain+jaksanut.+Opelle+tai+eek+sille+kertominen+ei+auta+koska+ne+on+vaan+nössöjä.
09.12.2018 00:24
Auttaako+esim+terapiaan+meno+koska+olen+menettänyt+6+ystävää+viimeisen+2+vuoden+aikana.+Ps.+Like+en+kaikkia+kommentteja+kunhan+ovat+asiallisia.+Ja+ei+kauheasti+mielellään+uskonnollisia+mielipiteitä+koska+olen+pahoillani+,+en+usko+jumaliin+tai+Jesuukeen+yms.
07.12.2018 15:56
Käyttäjänimi+ja+salasana+ja+JOS+haluaa+niin+puhelin+numero+esim.+salasana+vahvistus+yms......
07.12.2018 15:51
Vain+se+auttaa+ja+no+en+vain+oikeasti+jaksa.+Haluaisin+vain+luovuttaa......kyllähän+se+on+ihan+ok.....
06.12.2018 12:50
Meidän+välit+eivät.+.....hänen+äitinsä+ei+anna+puhua+tai+edes+katsoa+minuun+päin.
06.12.2018 12:46
Kiitos!+Kaiken+kruunaa+se,+että+istumme+ihan+vierekkäin+luokassa.+Ja+hän+mursi+sydämeni+kun+rupesi+haukkumaan+minua+h🙊oraksi+ja+huomion+kipeäksi+kun+oli+nähnyt+minun+v.+käden.+(viiltely+arpi/haava)💔💔💔💔💔
04.12.2018 18:46
Öööhhhhmmmm.+........miks+kertoisin+kun+jos+olet+jossain+v🙊tun+Karjalassa+niin+ollaan+ihan+liian+kaukana!+Olen+noin+100km+Helsingistä!!!!
04.12.2018 18:40
Ootko+uhan+varma+että+hänkin+ei+ole+joku+huijari?
04.12.2018 18:37
Öööhhhhmmmm....ei+oikealla+ystävyydestä+ole+hintaa....raha+ahne+huijari+ja+mihin+ne+muut+neljä+tarvii+50€?+Jos+kerran+tulee+2+korttia+vuoden+niin+halvemmalla+saat+kaupastakin.........
04.12.2018 18:34
Älä+huomio+heitä+ja+ilmoita+opettajalle!+Muista+että+olet+arvokas+ja+tärkeä+itsenäsi+....tosin+kuin+minä
03.12.2018 19:48
No+sain+vanhaan+ystävääni+yhteyttä+joka+käy+näitä+läpi+myös....+Se+auttoi+jotenkin+mutta+no...........Hän+asuu+20km+päässä.......
03.12.2018 19:44
1 / 3