Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

  1. Olen sanoutunut irti 2ksi vuodeksi.
    Jos edunvalvonta ei ole vieläkään ratkennut silloin, on vissiin savottaa jatkettava.

    Ja mielestäni tämä saattaa kiinnostaa joitakin muitakin.

    Kun suuret määrät ihmisiä siirtyvät kotoaan kuka mihinkin paikkaan.
    Ja kaikilla ei ole asianhoitajia.

    Edunvalvonnan voi nimittäin hakea itselleenkin.
    Kun on vielä järki päässä.
    On sitten valmiina, kun rontataan johonkin koppiin loppuelämäksi.
  2. Kiitos vastauksesta.
  3. Sama lääke0