- Itse lienet höpöjätkä.
- Minä myös tykkään, mut mä tykkään muutenkin peppuseksistä.
- Itsekin tykkään peppuleikeistä, mut en noin isoja halua. Oikeasti tykkään aika pienistä, jos ne vain osuu oikeaan kohtaan.
Mieli tekisi silti aitoa, ei noita kaupasta ostettavia.
On nekin kyllä kivoja paremman puutteessa. - Aloittaja ei sanonut AITO, vaan aidon TUNTUINEN.
Itseäni ei niinkään kiihota ajatus, mutta ihan mielenkiinnosta ois kiva koittaa miten aidolta se tuntuu. Epäilen kyllä ettei kovinkaan. - Moni nauraa myös sun tyhmyyttäsi. Sinä tosin taidat nauttia tyhmyydestäsi.
- Nimenomaan!
Samat ihmiset sit voi ihan arkielämässä olla kaikkea muuta kuin naisen esineellistäjiä. Ja vastaavasti nuo paheksujat voivat olla hyvinkin vahvasti seksistisiä sitä itse lainkaan ymmärtämättä.
Seksissä on kuitenkin etupäässä kyse leikistä. Tai ainakin pitäisi olla.
Yhtä hyvin voi välillä vaihtaa myös rooleja. - Ja nimenomaan pitää hiuksista kiinni. Siitä tykkään.
Saparot on siks että niistä pitää kiskoa.
Minä haluan olla se suuhun pantava "tyttö" (vaikka mies olenkin). - En mua ainakaan kiinnosta kakka- ja pissaleikit. En ole koskaan kokeillut, enkä usko että tulen koskaan kokeilemaankaan.
Peppupanot sen sijaan on oikein kivoja. - Jep, mieluummin ihan suora linkki.
- Eihän oman naisen paneminen mitään homoutta eikä runkkaamista ole.
- Vois olla ihan kiva toteuttaa, mut panisitko mua sit myös?
(Olen mies, mut mielelläni oisin naisen hepenissä.) - Juuri näin.
- Oih...
- Kyllä mulle kelpaa kumminkinpäin.
- Posliini karvoitus on vähän niinku kaljut hiukset.
- Minä kun en saparoitani leikkaa.
- Makuja on niin monia. Itse tykkään posliinista.
Ei karvatkaan nyt niin kamalia ole, kunhan ei ole mikään viidakko. - Doggyllahan se juuri parhaiten ylettää tuollaisella kombinaatiolla.
- Mulla ei kasva ollenkaan rinnassa. Nännipihassa on sellasia yksittäisiä pitkiä, mut sellasiahan kasvaa naisillekin. Mut ei siis varsinaisia rintakarvoja yhtään.
Ikää 50v. - 6 kertaa vasta tänään. Eiköhän tästä vielä jokunen ehdi jos laskee sen 24h.
Ikää 50.