Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Samaa+mieltä.
  2. Kyllä+totta+tuo.+Itse+menetin+poikani+s.+1977+ja+paljon+treenanneena+murrosikäisestä+alkaen.Hän+muuten+loukkantuneena+jatkoi+kuitenkin+harjoittelua+mutta+hormoonit+kuuluivat+hänen+elämäänsä.++Lääkärintodistuksen+mukaan+hänen+sydämensä+oli+iso+ja+laajentunut+eikä+loukkaantumisen+johdosta+ollut+muita+syitä+nähtäväissä.+Jo+hänen+asuessaan+kotona+käytiin+riitoja+siitä+että+siivotessani+löysin+pieniä+valkoisia+pillereitään.+Ne+olivat+niitä,+tiedän+sen+nyt+kun+olen+saanut+tietoa+tietoa+asiasta.+Ei+ikinä+myöntänyt.Toki+eli+vielä+vuosia+mutta+oli+sitten+jo+omillaan,+kahdessakin+eri+liitossa.+Hän+kyllä+vammautui+myöhemmin+ja+oli+hieman+liikuntarajotteinen.+Painoa+tuli+liikaa+mutta+lihakset+pysyivät+entisellään.+Kuolinsyy+oli+juuri+tuo+sydämen+laajentuminen/liikakasvu.+Verestä+ei+löytynyt+mitään+lääkkeitä+mitä+ei+olisi+reseptillä+määrätty.++Mutta+niitä+lääkkeitä+oli+paljon+ja+koviin+kipuihin+tarkoitettuja+lääkkeitä.+Tuli+lääkeriippuvaiseksi+joka+sekin+minulla+on+selvinnyt+jälkikäteen.Niin+tai+näin,+lopputulos+oli+kuolema+.+Haluaako+joku+elää+näin.+En+minä+ainakaan+kun+olen+nähnyt+äitinä+mitä+se+pahimmillaan+tullessaan+tuo.+Vielä+sanon+että+hänellä+oli+rautaa+sekkäranka+täysi.++Yksi+juttu+palautui+mieleeni.+Hän+oli+tulossa+meille+ja+näin+kun+hän+pihassa+parkkeerasi+autonsa.+Hän+tuli+sisään+ja+seisoi+olohuoneessa.+Kerittiin+vaihtamaan+muutama+sana.+Sanoin+että+istu+nyt+alas,+hän+näytti+kummalliselta.Sanoi+vain+että+kohta+minä+kaadun+ja+naama+meni+valkoiseksi.+Sanoin+miehelleni+että+äkkä+toiselta+puolelta+kiinni,+hää+pyörtyy.+Niin+teimme+ja+hän+päästi+kaamean+huudon+kun+joutui+istumaan.+Sitten+se+oli+vaan+yhtä+tuskaa.+En+voinut+muuta+kuin+soittaa+ambulanssin.Kun+ambulanssimiehet+tulivat+ja+haastattelivat+ja+soittelivat+jonnekin+niin+päätös+oli+että+Töölön+sairaalaan.+He+saivat+kuitenkin+tämän+yli+100+kg+painavan+pojan+kannettua+ambulanssiin+kun+oli+palolaitokselta+saatu+apua.+Oli+siellä+lääkärikin+mukana+joka+suositteli+menemään+edelleen+ulos+koska+nostovaihe+sattuu+lujaa.Töölöössäkin+tiesivät+että+kysymys+on+lihasjumista.+Treenatut+lihakset+eivät+ole+ihan+kuin+kenellä+tahansa.+Vasta+kun+päättivät++nukuttaa+hänet++huomasivat++lääkärit+miten+yhtäkkiä+mies+olikin+ihan+eri+oloinen.+Sen+jälkeen+tuli+meille+ja+kaikki+oli+ok.+Oli+lääkäreillekin+yllätys+että+lihasjumi+laukesi+vasta+nukutuksessa.+Niin+ja+mitä+sitten.+Viisas+pitää+aisoissa+asiansa,+hyvä+harrastus+sinänsä.+Pojallani+meni+överiksi+ja+hormooninkäyttö+laajensi+sydämen+ja+vei+hengen.Tämä+on+vain+yksi+tarina.
  3. Pusu+minun+taholtani+tarkoittaa+että+annan+sille+pusun+kuonnonpäähän.+Ei+mitään+muuta.+Kaikki+muu+on+propakandaa+jota+joku+kirjoittelee.++Sairaita+tyyppejä++jotka+itse+kaipaavat+tälölaista+paskaa.Unohdetaan+heidät+ja+hyvää+joulua+jokaiselle+koiran-+ja+tai+minkätahansa+lemmikin+omistajalle.+Meillä+on+jotain+arvokasta+ja+se+on+se+eläin,+oli+laji+sitten+mikä+tahansa.+Korvaa+hyvin+huonon+ihmisen.