Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+saa+ja+pitääkin+arvostella-+ei+nuolla+kenenkään+pyllyjä+vaan+sanotaan+kuin+asia+on.
29.05.2021 23:10
Juu+en+minäkään.+Vaillla+isoja+rahoja+täällä+normaalisti+ilman+riippuvuuksia+.
Hänelle+tervemenoa,+tyhmä+mies.
29.05.2021 23:06
Omani+lussuttaa+tassujaan+aina+pidemmän+märän+kauden+päätteeksi.+Vaikka+kuinka+kuivaan+niin+se+tekee+sitä.+Kun+tulee+kuivempaa+niin+lussutus+loppuu.+
Eli+kosteus+jota+pitkät+karvat+omistavan+koiran+on+kait+mahdotonta+saada+kokonaan+pois.
Onneksi+se+ei+pure+ihoaan+verille+mutta+kyllä+jossain+vaiheessa+niin+että+ontui+yhtä+jalkaansa.
Ostin+tossut+ja+pidin+niitä.+Se+on+hyvä+keino+eikä+maksa+paljon.
29.05.2021 22:43
Opaskoira+on+usein+irti+ja+kulkee+omistajansa+vierellä.+En+tiedä+mitä+tarkoitat+että+irti.+Siis+juokseeko+omia+polkujaan.+Se+on+eri+juttu.
29.05.2021 22:07
No+ei+ainakaan+siinä+mielessä+että+karkailisi+pitkin+maita+ja+mantuja.+Minä+pidän+nykyisen+pienen+koirrani++ja+olen+pitänyt+aiemmat+koiranikin+kiinni.
29.05.2021 22:03
Aika+mielenkiintoinen+toi+sun+juttusi.+
Kuitenkin+sen+verran+rankkaa+tekstiä+että+en+oikein+kaikin+osin+ymmärrä+sitä.+
Itselläni+nyt+pieni+koira,++kohta+ollut+3,5+vuotta+ja+sitä+aiemmin+saksanpaimenia+kaksittain,+myöhemmin+yksittäin.+Eli+olen+koiraihminen+henkeen+ja+vereen.+Yhteensä+49+vuotta.
Kuitenkaan+en+ole+koskaan++ollut+koirani/koirieni+kanssa+missään+vaikeuksissa,+en+edes+naapureiden+saatikka+viranomaisten.
En+oikein+käsittänyt+juttusi+ydintä,+tietty+voisit+selventää.
29.05.2021 21:50
Näitä+"nettikurjoitukuksia"++niin+kuin+arvostelet+on+sinun+väärin+ajattelevan+turha+suoltaa.+Itse+ratsastat+rokotettujen+takia+selvillä+vesillä.+Sittenhän+sinulla+on+laumasuoja.+
Toivottavasti+kaltaisiasi+ei+ole+paljon,+siitä+kärsisi+kaikki.
Lopeta+paskan+jauhaminen+ja+tee+veihteeksi+jotain+järkevää.+Tai+vaikka+käy+koronatestissä.
29.05.2021 21:22
Mene+museoon+ja+pysy+siellä.+Suollat+sellaista+paskaa+että+oksettaa.+Lobbaa+ketä+haluat+mutta+ihmiset+tietävät+missä+mennään.+Rokottus+on+pop.
29.05.2021 21:14
Kait+toi+homma+pyörii+sillä+että+kun+halvalla+saa+niin+määräajat+ovat+tiukat.
Määräajat+sinänsä+ovat+heidän+kohdallaan+pakolliset,+muuten+hommasta+ei+tulisi+mitään.++Ehkä+niissä+ajoissa+voisi+hieman+joustaa+mutta+tuo+"vajaat+kaksi+tuntia"+on+minun+maallikonkin+mielestä+liikaa+myöhästyä.+Pienellä+firmalla+ei+ole+varmaan+paljon+autoja+joten+jos+kysyntää+on+niin+aikataulu+lienee+tiukka+syystä.
Muuten+loppupäivä+menee+harakoille.
29.05.2021 21:06
Itse+olin++Helsingin+kaupungilla+töissä+lähes+30+vuotta+enkä+koskaan+veroilmoituksessa+ilmoittanut+ruokalapuista+mitään.+On+se+käsitys+että+ruokalapun+hinnassa+oli+otettu+vero+huomioon.+Eli+että+kaupunki+maksoi+verot+jotka+itse+maksoimme+lappuja+ostaessamme.
29.05.2021 20:48
Mikä+muu+tässä+enää+auttaa.+Nuoret+tappavat,+romanit+varastavat+ja+kaikki+se+muu+mitä+nyt+on+ei+päänsilityksellä'+kaikkoa.
Tuossa+videossa+vartija+hoiti+hommansa+ja+romani+väitti+että+ei+saa+henkeä.+Olisiko+katsonut+uutisia+ja+matkinut+amerikkalaisten+tyyliä+tuossa.+
Romanille+ei+käynyt+kuinkaan+niin+silloin+kaikki+on+ok.
27.05.2021 00:09
Minusta+on+väärin+että+kenellekään+ministerille+ja+vielä+pääministerille+kuuluu+minun+ostaa+ruoat,+oli+ne+nyt+aamiaista+tai+mitä+tahansa.++Ja+vielä+perheellekin.+En+halua+maksaa.+Veroni+on+jaettu+sinne+sun+tänne+mutta+en+äyriäkään.
Jokainen+maksakoot+omat+pöperönsä+ja+sillä+siisti.+
Ja+vielä+se+että+eivät+taatusti+hae+perunamuhennosta+ja+lihapullia+Lidlistä+tai+muustakaan+normikaupasta.+Mikä+maksaa++mulle+euron,+heidän+ainakin+10+euroa.
Sikamaista+touhua,+hyvä+että+tuli+ilmi.
Jos+heidän+palkkansa+riitä+ruokaan+niin+olkoot+syömättä.
26.05.2021 23:35
Tällä+henkilöllä+paha+luki/kirjoitushäiriö.+Eikö+virka+vaadi+asiakirjojen+ym.++kirjoittamista+oikein.
26.05.2021 23:22
Kaunista+suomenkieltä+verrattuna+edelliseen+kirjoitukseen.
26.05.2021 23:18
Ahtaassa+hyllyvälissä+voi+olla+tilanne+näyttävämpi+kuin+oikeasti+onkaan.+Ei+vartijoiden+täydykään+helliä+olla+tuollaisssa+tilanteessa+vaan+päämääränä+on+taltuttaa+epäilty+kun+jostain+epäillään.+Eukko+yritti+vaan+liikaa+hanttiin+joten+silloin+vartjankin+on+volyymia+lisättävä.
26.05.2021 23:05
Aivan,+vaatii+täydellistä+luottamista+koiriinsa.+Tollasia+on+kiva+nähdä+mutta+harvoin+niitä+näkee,+tämäkin+oli+elämäni+ensimmäinen.
26.05.2021 22:51
"+Liian+pitkiä+lenkkejä"++ei+saa+muutenkaan+tehdä.+Itse+kerroit+että+ne+ovat+LIIAN+PITKIÄ.
23.05.2021 00:38
Ei+tarvitse+vaan+kyse+on+arvoasteikosta+koirien+välillä.+Vanhempi+on+pomo+ja+myös+näyttää+sen.+Kyllä+pentu+sen+pian+tajuaa.+
Tietty+jos+tilanne+muuttuu+agressiivisseksi+pitää+miettiä+uudelleen.
Kyse+on+vähän+samasta+kun+pentu+yrittää+mennä+syömään+vanhemman+ruoan.+Silloin+kannattaa+kyllä+pitää+huoli+että+pentu++ei++niin+tee.
Kokemusta+siitä+kun+vanhempi+koira+ja+pentu+menivät+hoitoon+heidän+tuntemalleen+ihmiselle.+
Pentu+oli+hyvin+pieni+ja+tämä+hoitaja+tarjosi+niille+ruokaa+samasta+kupista.++Kun+pentu+ahmi+ruokaa+ja+vanhemman+koiran+mielestä+kai+liikaa,+se+nappasi+pentua+niskasta+nin+että+sen+seurauksena+pentu+kuoli.
Surullista+mutta+totta.+Meillä+pennut+söivät+aina+erikseen+isoista+koirista.+Jos+pentu+oli+menossa+ison+koiran+kupille,+se+estettiin.
23.05.2021 00:33
Onko+se+pentu+uros+vai+narttu.+Tosin+pentuaikana+sillä+ei+ole+paljonkaan+merkitystä.+Onko+sillä+sisällä+paperit+vai+mihin+se+on+tottunut+siellä+tekemään.
22.05.2021 23:52
Täplis
22.05.2021 23:26
29 / 81