Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Kyllä+nyt+alkaa+olemaan+liikaa+irakilainen+sitä+ja+toinen+tota+ja+muut+vaikka+mitä.+Jatkuvasti+jobinpostia,+joka+päivä.+Tässä+ei+taida+Rinteen+kielikoulut+auttaa.+Hullummaksi+vain+menee+että+siinä+mielessä+yhdyn+kyllä+Halla-Ahon+ajatuksiin.+Ei+meillä+täällä+Suomessa+ole+enää+resursseja+hoitaa+tätä+paskaa.
  2. Miki,+Maku
  3. No+miljoonat+jäi+haaveeksi.+Puhun+nyt+Helsingin+kaupungin+koiraverosta.+Ei+tosiaankaan+tulot+olleet+tuota+luokkaa.+Pieneksi+jäivät+ennen+kuin+ihmisiltä+se+50+saatiin+kahden+maksumuistuksen+ja+yleensä+ulosoton+kautta.+Se+perintä+on+laskuttajalle+iso+asia+ja+se+syö+niiden+rahaa+jotka+ovat+veronsa+hoitaneet.Ennen+kun+oli+koirille+veromerkki,+asia+oli+selkeämpi.+Jäällä+esim+juosseet+koirat+tsekattiin+ja+jos+loppupeleissä+veromerkkiä+eli+verovelvolliseksi+todettua+koiraa+ei+voitu+tunnistaa+(veromerkki+kotona)+niin+poliisille+piti+mennä+näyttämään+k.+merkki+tai+muuten+todistaa+että+verot+on+maksettu.Siitä+on+kymmeniä+vuosia+aikaa+kun+asia+oli+näin.+Jos+nyt+laitettaisiin+vero+koiralle+niin+kuka+sitä+valvoisi+että+jokainen+suomeen+tuotu+koira+on+pantu+verolle.+Kuka+valvoo+että+ylipäätään+jokainen+suomessa+asuva+on+verorekisterissä.+Mahdoton+yhtälö.+Aina+homma+jäi+omistajan+rehellisyyden+piikkiin.+Kun+kyllästyit+maksamasta,+ilmoitit+että+koira+on+kuollut.+Ei+enää+kenelläkään+tässä+yhteiskunnassa+ole+resursseja+vahtia+tätä+koirahommaa.Silti+minä+maksaisin+niin+kuin+ennenkin+50,00+per+koira.+meillä+se+oli+100+vuodessa+koska+koiria+oli+kaksi.+Nyt+maksaisin+vain+50.Tulonlähde+se+kaupungeille+voisi+olla+siinä+tapauksessa+että+tiedettäisiin+kuka+haki+pennun+ja+minne.Ehkä+tuo+tulossa+oleva+rekissteröintipakko+hieman+avaa+asiaa+ja+jos+vaikka+sitä+kautta+päästäisiin+myöhemmin+pidemmälle..Paska-asiat+on+juuri+niin+kuin+täällä+on+sanottu.+Itse+olen+tällä+viikolla+korjannut+kävelytien+varresta+2+isoa+kasaa+omani+lisäksi.+Jos+näet+jonkun+joka+ei+korjaa+niin+voit+kysyä+kohhteliaasti+että+jäikö+pussi+kotiin+tai+unohtuiko+joku.
  4. Ai+että+nainen+olisi+uppiniskainen.+Tuon+uskomuksen+mukaan+saisin+turpaan+noin+3+kertaa+viikossa,+joskus+vähemmän+mutta+joillekin+viikoille+saattaisi+käydä+niin+että+rangaista+pitäisi+joka+päivä.+Mulla+kun+sattuu+olemaan+omat+mielipiteet.+Mutta+onnekseni+tuo+ukko+on+normiuskovainen.+Kyllähän+jotkut+ukot+pieksää+akkojansa+oli+sitten+uskonto+mitä+tahansa+mutta+kun+voin+olla+ERITTÄIN+uppiniskaisella+tuulella+ja+siitä+ei+hyvä+hyyrää.+Voi+tulla+ukollekin+lättyyn+oikein+kunnolla.+Sanottuna++rehellisyyden+nimissä+on,+että+en+siihen+fyysisesti+pysty+jos+en+kaivele+veistä+tms.+jostakin+ja+sellaiseen+minusta+ei+ole.+Kieli+on+tarvittaessa+kuin+miekan+kärki,+niin+tietty+käytän+sitä.++Eli+sanallisesti+pystyn+kyllä+aika+pitkälle+ja+voitto+siinä+on+kuin+mikä+tahansa+voitto+missä+tahansa.