Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä+suomessa+tuo+aikaraja+tms.+väillä+pätkii+näitä.
04.01.2019 22:41
Tuo+kirjoituksesi+viimeinen+kappale+oli++sellainen+minkä+luin+monta+kertaa.+Noin+se+on.+Mutta+vast+nyt+kun+kaikki+sakut+ovat+taaksejäänyttä+elämää+ja+ikää+tulee+vain+lisää+vaikka+mitä+tekis+niin+nyt+puhun+tästä+meidän+pienestä+VIIMEISESTÄ++koirasta.+
Sakujen+kanssa+ei+ollut+mitään+kummia+erimielisyksiä+mutta+tämä+pieni+koira+laittaa+haasteita.++Sehän+ei+ole+mikään+paimen+enkä+itseasiassa+tiedä+mikä+se+on.+Monirotuinen+ja+selkeästi+näen+siinä+terrieriä+mutta+mitä+niistä.+
Ainoa+tosi+luonteenpiirre+on+itsepäisyys.+Kun++++ollaan+menossa+kotiin+niin+se+saattaa+lyödä+"nelosjarrut"+ja+en+tule.+Silloin+otan+yleensä+kiinni+hihnasta+yleensä+ihan+niskan+takaa+ja+sanon+että+nyt+mennään.+Jos+se+sais+valita+seisoisi+vielä+puoli+tuntia+varmaan+samassa+paikassa.
Nyt+on+sekin+selvää+että+vien+sen+leikkuriin+liian+ahneiden+mielikutuksiensa+vuoksi.+Varsinainen+hormoonihiiri.+
Mitään+tällaista+ei+ollut+edesmenneillä+sakuilla+mutta+meillä+on+nyt+hormoonihiiri.+Rakastan+sitä+paljon+ja+niin+sekin+minua.+Mies+jää+kakkoseksi,+kerrankin,+sakut+olivat+enemmän+miehen+koiria.
04.01.2019 21:59
Omani+1,4+vuotta+vanha+ei+pelännyt+lainkaan.+Ei+edes+huomannut+mitään+erikoista.+Sen+sijaan+vieläkin+pelkää+vieraita+ihmisiä+ja+eritoten+miehiä+ja+lapsia.+Mutta+kaiken+aikaa+tottuu.++Ja+haluaakin+tehdä+niin.
04.01.2019 21:40
No+et+sitten+tee+niin.+Jokainen+taaplaa+tyylillään+ja+se+on+mielestäni+hyvä.+Oma+valintas+on+ok.
04.01.2019 21:35
Niin+vielä+se+että+itse+olen+kaiken+työikäni+kuulunut+liittoon+j+ollut+ylpeä+siitä+.+Viimeksi+olin+kaupungilla+(Helsinki)+reilut+30+vuotta.+Ja+koko+ajan+kuuluin+liittoon.+En+ole+yhdessäkään+työpaikassa+jotka+ovat+olleet+pitempiaikaisia+,+ollut+kuulumatta+liittoon.
04.01.2019 21:20
Ensinnäkään+et+vastannut+mulle+vaan+toiselle.+Kysyt+niin+isoja+juttuja+että+noitahan+pitää+edes+hieman+miettiä+että+voisi+vastata+ollenkaan.+En+tiedä+miten+tavallinen+minä+voisin+edes+ottaa+kantaa+ko.+kysymykseen.++Mutta+kysymys+ja+mietitään,+vastausta+omalta+kohdaltani+et+ehkä+saakaan+koska+sitä+minulla+ei+ole.
04.01.2019 21:15
Kyllä+suurin+osa+ruoasta+jota+meillä+syödään+on+suomalaista.+Joissakin+tapauksissa+sitten+voin+ostaa+muuta+ja+siihen+on+aina+selkeä+syy.+
Nyt+en+syrjinyt+suomalaista+koska+ostin+molemmat+koska+eka+oli+niin+pieni+että+ei+jäänyt+hernesoppaan.++Se+oli+se+danskemalli+ja+sitten+ostettiin+pieni+suomalainen+josta+tehtiin+ISO+kattila+hernekeittoa+ja+syötiin+pari+päivää+sitä+ja+loput+pakkaseen.+Hernekeitto+ei+kärsi+pakastamisesta+millään+lailla.+
Nyt+on+menossa+lopusta+kinkusta+kinkkukiusaus+jota+söimme+toisen+kerran+tänään.+Vielä+on+yhdeksi+päiväksi.+Luultavasti+maanantaiksi.
Kyllä+kinkusta+on+moneksi+kun+vaan+viitsii+nähdä+vaivaa.+Valmis+ruoka+useampana+päivänä+antaa+taas+aikaa+jollekin+muulle+tekemiselle.+
Jouluaattona+ja+joulupäivänä+syötiin+kinkkua+perinteiseen+tapaan.
Meidän+pikkuhurtta+ei+nähnyt+makueroa+kahden+erimaalaisen++kinkun+maussa,+kaikki+meni+mikä+eteen+laitettiin.
04.01.2019 19:10
Mahtaako+koiranikin+olla+vaarassa.+Söi+sekä+suomalaista+että+tanskalaista.+Ei+osannut+sanoa++kumpi+parempi.+
Vielä+ei+ole+bakteeria+näkyny+ei+koirassa+eikä+ihmisissä.+Paras+tapa+ylipäätään+ruoasta+saatavia+bakteereja+vastaan+on+yksinkertaisesti+olla+syömättä+lainkaan.
Vanha+sananlasku+sanoo+että+hyvä+vasikka+elää+juomallakin,+täytynee+kokeilla.+Koiraa+tosin+en+voi+väkisin+juottaa+niin+että+jääköön+se+odottamaan+niitä+bakteereita.
04.01.2019 16:33
Noin+juuri+itsekin+ajattelen.+Ensimmäinen+koira+kun+olin+18+v+ja+edelleen+koira+kun+olen+65+v.+Vain+sakuja+aiemmin+ja+nyt+tuo+sekarotu+pieni+.+Olisin+väittänyt+sakuja+hieman+tuntevanikin+mutta+tämä+pikkuinen+on+veläkin+hieman+arvoitus+vaikka+tuli+olleeksi+juuri+vuoden+meillä.
Ei+ikinä+varmaan+opi+täysin+tuntemaan+omaa+koiraansa+syystä,+että+koiran+ns.+ajatus+ei+välttämättä+kulje+omiesi+mukaan.+Saahan+sen+oppimaan+komentamalla+mutta+itse+en+tuota+pientä+juurikaan+komenna,++hieman+äänenpainolla+ilmaisen+että+olen+eri+mieltä.
31.12.2018 22:27
Jo+vain+voi+tuo+pirtu+olla+hyvä+vastalääke+mutta+kun+sellaista+ei+ole+koskaan+tarvittu.+Ei+ollut+eka+tanskalainen+ja+vain+siksi+että+siinä+on+tarpeeksi+suolaa.+
Nimen+omaan+kinkussa+ei+ole+sama+kuin+vaan+että+ripotat+sitä+kinkkuviipaleen+päälle.+Mutta+muuten+suomalainen+on+ihan+yhtä+hyvä,+vaokea+laittaa+paremmuusjärjestykseen+jos+molemmat+ovat+hyviä.
Täytyy+muistaa+että+nämä+ovat+makuasioita.+Toinen+tykkää+äidistä+ja+toinen+tyttärestä.
Huolimatta+siitä+otatko+äidin+vai+tyttären+niin+ERINOMAISEN+HYVÄÄ+UUTTA+VUOTTA++kaikille.
31.12.2018 22:17
Ei+yksistään+joulun+possunsyönti+voi+olla+kenenkään+lihomisen+syy.+Vaikka+sitä+ahtaisi+5+kiloa+niin+ei+se+koko+vuotta+näy+jos+muuten+ollaan+vähemmällä.+Possu+on+kyllä+hyvää.
31.12.2018 21:55
Minäkin+ostin+tanskalaisen+pinen+kinkun+jouluksi.+Ennenkin+on+on+ollut+tanskalainen+ja+aina+samastasta+syystä.+Siinä+on+suolaa+enemmän+kuin+suomalaisessa.
Se+oli+pieni+ja+pyhien+jälkeen+mieheni+osti+vielä+pienen+suomalaisen+joka+oli+yhtähyvä,+ero+on+se+että+siinä+oli+hiukan+vähemmän+suolaa.+
Molempi+parempi,+kaikki+syödyksi+tulevat+ja+loput+hernesoppaan.
31.12.2018 21:52
Hei+olen+nyt+selaillut+el.sivuja+ja+siellä+mainitaan+sterilisointi+tai+kastraatioa.+Kun+en+ole+joutunut+aiempien+kanssa+perehtymään+niin+en+tiedä+mikä+ero+näillä+on+nimenomaan+uroskoiralle.+
Hinnoissa+näyttää+olevan+eroja+mutta+ei+paljon.+Mikä+on+ero+ja+kumpi+olisi++omalle+"pikkuauervaaralle"+se+tarkoituksenmukaisin+ja+mistä+olisi+hyötyä+oikeasti.+Jos+onkin+niin+iso+hormoonihiiri++että+mikään+tai+kumpikaan+noista+ei+auta,+niin+mitäs+sitten+tehdään.+En+ole+antanut+panonalleja+ja+muutenkin+kiellän+heti+jos+käpälät+takertuvat+omistavasti+esim.+käsivarteeni.++Kiitos+asiantietämyksestä+jos+jollain+sellaista+on.
31.12.2018 16:36
En+usko+tuohon+yhtään.+Kyllä+ihmisellä+on+sitten+vaikka+olisi+köyhäkin,+niin++parempaakin+tekemistä+varmaan+kuin+seistä+leipäjonossa.+
Leipäjonossa+saa+leipää+mutta+ämpärijonoon+sisältyy+muita+hyviä+tarjouksia.+Useinhan+se+ämpäri+pitää+sisällään+siivous-+ym.+aineita+elikkä+ei+ne+ihmiset+silloin+pelkkää+ämpäriä+jonota.+
Kuka+mitäkin.+Jos+joku+haluaa+ilmaiseksi+ämpärin+niin+säästää+siinä+noin+euron+mutta+hänellä+olisi+ollut+ehkä+varaa+ostaa+se.
Leipäjonossa+olijat+jonottavat+ruokaa+joka+on+ihmisen+hengissä+pysymiselle+elinehto.+
Tästä+syystä+näen+tämän+ämpärivertauksen+melkein+loukkauksena+näitä+leipäjonossa+olevia+kohtaan.
Josku+kannattais+ihan+oikeasti+ajatella+edes+vähän++ennenkuin+kirjoittaa+ja+miettiä+mistä+esim+näissä+kahdessa+jutussa+on+kysymys.
24.12.2018 21:30
No+kyllä+pärjäävät.+Joinakin+päivinä+käyvät+tsekkaamassa+onko+ruokaa+ja+lentävät+pois++Itseasiassa+lentävät+päivän+mittaan+pitkiäkin+matkoja.
Nyt+joulun+aikaan+huomaan+että+eivät+ole+niin+hanakoita+syömään+kuin+tavallisesti.+
Se+johtuu+siitä+että+joulun+kunniaksi+niitä+syöttää+useampikin+ihminen.+On+siis+vara+valita.
Itse+syötän+syksystä+niin+kauan+kuin+tarvitsevat.
24.12.2018 21:18
Joo+näin+täytyy+tehdä+kun+saadaan+nämä+pyhät+pois+alta.
Oikein+hyvää+joulua+vastaajalle+ja+laitetaan+ne+uudet+vuodetkin+tähän+samaan+pakettiin.
21.12.2018 18:04
Joo+voi+ainakin+olla+joku+koeaika,+vaikka+6+kk.+Jos+vielä+haluaa+olla+ehdottomasti+suomalainen,+pääsis+pykälän+eteenpäin.
Ei+tuo+ole+laitaa+että+tänne+vaan+tullaan+oli+nyt+tilanne+mikä+tahansa+.+Lähtee+isä+ja+lapsii+ja+tavoitteena+on+että+isä+tienaa+ja+lähettää+jäkjellejääneille+lapsille+(3)+ja+vaimolle+rahaa+Suommesta.++Kukas+hoitaa+tätä+7-vuotiasta+lasta+joka+tuli+isänsä+mukana.+
No+ei+kukaan+kun+ei+ole+tuttuja.+
Mitenkähän+tämäkin+tarina+päättyy??
19.12.2018 23:37
Otatko+vastuulles+mm.+runsaasti+palstatilaa+saaneet+raiskaajat+sun+muut.
Ilmoittaudu+vapaaehtoiseksi.+Toimi.
19.12.2018 23:27
No+mitäs+läksit+Kyllä+1500+euroa+on+raha+jolla+minä+eläisin+2+kuukautta+taikka+ehkä+kolmekin.
Mistä+niille+maksetaan.+Siitä+että+lähtisivät+pois.++Tohon+summaan+kun+pantais+10+000+lisää+voitaisiin+se+maksaa+myös+omille+kansalaisillemme+.+Moni+voisi+tarttua+tilaisuuteen.
Ihan+pimeä+juttu+alusta+loppuun.+Minä+yhtenä+veronmaksajana+olen+ehdottomasti+tuota+vastaan.
19.12.2018 23:25
Samaa+mieltä.+Eiköhän+Suomenkin+kuuluisi+ajatella+tulevaa+vaikka+nyt+paremmin+menisikin.+Ei+kansan+taju+kestä+noita+5000:sia+enkä+ihmettele+sitä+yhtään.+
Eduskuntavaalit+ovat+huhtikuussa+ja+jokaisella+on+se+yksi+tärkeä+ääni+jota+jokainen+puolue+himoitsee.+
Sehän+ei+tietty+aina+auta+että+valitsemasi+puolue+lupaa+sitä+ja+tätä+ja+kaikki+ovat+ainakin+sinne+päin+mitä+itset+ajattelet.
Sitten+valitsemasi+edustaja+pääsee+läpi+mutta+kuinka+ollakaan,+puhumansa+periaatteet+häviävät+sanonko+"hevon+helvettiin".++Mikä+lie+tuo+em.+paikka+mutta+niin+valitettavan+usein+käy.
19.12.2018 23:13
74 / 81