Kannattaako minun otta sinnikkäästi yhteyttä muihin jotka elävät toisella planeetalla kuin minä ja minä elän ihan kummaa elämää muutenkin ja olen ihan totaalisen itseriittoinen joka tapauksessa.
Siis tahtoisin vain mistään riippumatta tunkea oman todellisuuteni toisten kohtalaisesti toimivan todellisuuden tilalle.
Minua yritetään kaikin voimin estää tekemästä tuota mutta minä en suostu kuuntelemaan ikinä, en ikänä. Olen jäänyt ärripurri-ikä uhma tasolle ja huudan EN-IKINÄ, EN-IKINÄ!
Ikinä en suostu ja ikinä en lopeta, en ikinä
planeettaWHO
1
<50
Vastaukset
No et sitten tee niin. Jokainen taaplaa tyylillään ja se on mielestäni hyvä. Oma valintas on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947753- 374097
- 483660
- 2513263
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442828Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212714- 462643
- 1402608
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292559