Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Irvokas
profiilit
Irvokas
Irvokas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Semmoinen+seutu+olisi+kyllä+hyvä+paikka+asua.+Täällä+tykänny+kanssa+kun+saa+puuhastella+pihalla+ja+rempata+paikkoja.+Tykkään+tehdä+käsillä+asioita+myös.+Asuin+ennen+kerrostalossa.+Olen+hyvinkin+pitkälti+kyllästynyt+kaupunkielämään.+Tuossa+kesällä+menen+Varkauteen+remppaamaan+mummon+taloa,+siellä+hermo+lepää+aina.+Kasvimaa+hommia+tehdä+kanssa+samalla.+Jää+se+sitten+joskus+perinnöksi+veljeni+kanssa.+Katsoo+jos+sinne+suunnalle+sitten+muuttaisi.+Tosin+ei+sitä+koskaan+tiedä+mitä+elämässä+tulee+tapahtumaan.
Juuh,+se+perhoskoira+on+samaa+luokkaa+näitten+kissojen+kanssa.+On+kaksi+narttukissaa.+(Omat)+ja+sitten+vanhempien+kolli.+Oma+koira+oli+jonkinlainen+Bordercollie.+:)+Oli+energinen+loppuun+asti.+Kuoli+11+ja+puoli+vuotiaana.+Sulla+vissiin+joku+rotweilerin+tapainen?+Tai+samaa+kokoluokkaa.
11.06.2019 22:33
Tämä+rivitaloalue+on+aika+lähellä+kerrostaloaluetta.+Mutta+on+kyllä+rauhallista+täällä,+varsinkin+takapihalla.+Tuossa+on+kyllä+metsää+vieressä,+tosin+sinnekkin+kuuluu+semmoinen+liikenteen+tasainen+humina.+Siellä+on+kuitenkin+mukava+ihmetellä+ja+kävellä.+Komeat+kalliotkin+siinä,+koirani+tuhkatkin+levitin+sinne.+Koira+on+vanhempien.+Semmoinen+pieni+perhoskoira.+Menisin+muuten+mökille,+mutta+ei+ole+autoa.+Tietty+bussillakin+pääsee.+Aikamoinen+elukkasavotta+tulisi+kyllä.+:D
11.06.2019 22:15
Kaippa+sitä+voisi+vähän+mainostaa.+:)
Tässä+olis+tämmöinen+perusihminen+tarjolla.+Jonkinverran+kulumaa+ja+kokemuksia+elämästä.+Positiivinen+asenne+löytyy+vielä.+Alkoholia+ei+pahemmin+edes+kulu.+Jutut+saattaa+olla+välillä+outoja.+Siinä+mielessä+että+on+mielikuvitus+lennokasta.+:)+Uteliaisuutta+riittää+ja+tuntematon+kiinnostaa+aina.+Historia+on+mielekästä+ja+miten+asiat+toimii.+Niitä+tulee+pähkäiltyä.
Muut+otetaan+huomioon+ja+kohteliaskin+koitan+olla.+Huumorintajua+löytyy.+Tosin+kuulijalla+pieni+vastuu.+Olen+puoliksi+Savolainen.+Köyhähkö+sattuneista+syistä+ja+asun+vanhemmilla+jonkin+aikaa.+Uusi+ura+selvänä+mielessä+näillä+rahkeilla,+aikuislukio+ja+sitten+arkeologia+yliopistossa.+Ainakin+näillä+näkymin,+tiedä+sitten+vaihtuuko+tuo+fyysikoksi.+Tuosta+varmaan+selviää+myös+se+että+olen+aika+avoin.+
Pidän+myös+luonnosta+ja+rauhallisuudesta.+Asiat+hoidetaan+jämptisti,+mutta+ei+turhia+hötkyillä.+Kaikenlaista+askartelua+tulee+puuhasteltua,+puutarhahommia+tehtyä,+lukemista+ja+kaverin+kanssa+koneellakin+välillä+tulee+myös+pelailtua.
Jos+on+samantapaisia+intressejä,+niin+profiilin+alta+löytyy+s-postiosoite+jos+haluaa+enemmän+jutella.+Voi+tietysti+puolestani+täälläkin+jutella.
11.06.2019 21:51
Ei+ole+juhannusheilaa.+Aion+olla+kotosalla+kolmen+kissan+ja+koiran+kanssa.+Ei+tule+aika+pitkäksi+ei.+:D+Kaitsen+niitä,+niin+pääsee+sitten+vanhemmat+reissaamaan+huoletta,+viimeksi+he+katsoivat+minun+elukoiden+perään.+Saunaa+ja+grillailua.+Kissat+remmiin+ja+pihalle+ihmettelemään+siinä+samalla.
11.06.2019 21:13
Meinaa+varmaankin+tuota+tuntemattomien+asioiden+pohdintaani+ja+tieteestä+lukemista+ynnä+muuta+itseni+kehittämistä.+:P
11.06.2019 20:22
Ihme+spekulointia.+Ihan+hyvä+ja+mukava+ihminen+ainakin+mielestäni,+mitä+olen+Flowersin+kanssa+jutellut.+Eipä+sitä+joka+päivä+ole+ruusuilla+tanssimista.+Kyllähän+niitä+päiviä+on+varmasti+jokaisella,+kun+tekee+mieli+sadatella.+
Mistä+sitä+voi+tekstin+välityksellä+edes+tulkita+toisen+tunnetilaa.+Olisikohan+aika+useasti+taas+se+asioiden+olettaminen+syynä+kaikenlaisiin+ihmettelyihin+ja+väärinkäsityksiin?+Lähtökohtana+ainakin+itse+otan+kaiken+neutraalisti+jos+ei+ole+mitään+hymiöitä+saatteena+tai+jatkuvaa+isoilla+kirjaimilla+mesoamista+ym+ym.+
Täälläkin+on+vielä+sitten+provosoija+joukossa+kanssa,+kun+koittavat+painella+niitä+vääriä+nappeja+ja+hakevat+reaktioita+toisista.+Kyllähän+semmoisiinkin+varmasti+kanssa+kyllästyy.
11.06.2019 15:57
Eipä+sillä+etnisyydellä+ole+niinkään+väliä,+pääasia+että+tulee+hyvin+toimeen+ja+on+mielekästä+olla+yhdessä.
11.06.2019 14:43
Juu+ei+sitä+väkisin+kannata+hakea+paikoista+mistä+ei+huvita.+Siinä+voi+käydä+niinkin,+että+antaa+itsestään+semmoisen+väärän+kuvankin.+Parhaiten+menee,+kun+tekee+niitä+omia+juttuja+ja+siinä+samalla+tutkailee.+Todennäköisesti+sitten+jos+semmoisessa+tilanteessa+tapaa+jonkun,+niin+on+ainakin+yksi+intressi+sama.
Ei+sitä+koskaan+tiedä+mistä+se+oikea+henkilö+yllättää.+Voi+tulla+vastaan+vaikka+kävelyllä,+luonnosta,+roskia+viemästä,+harrastuksesta,+palstalta,+reissulta,+pellolta+tai+museosta+ym+ym.
11.06.2019 12:48
Tuo+on+totta.+Sitä+tekee+asioita+mitkä+itselle+on+mukavia+ja+tärkeitä.+Sanoo+muut+mitä+tahtoo.+:)
Komppaan+tuota.+Baareista+löytää+joko+yhdenillan+juttuja+tai+alkoholisteja.+Onhan+siellä+sitten+muutakin+tietty,+aika+vähissä+määrin+tosin.+Pari+kertaa+olen+lähtenyt+naisen+kanssa+sieltä+ja+totesin+että+ei+ole+ollenkaan+minun+juttuni.+Ennemmin+sitten+yksin+kuin+sitä+touhua.
11.06.2019 12:13
Mikä+sitten+on+epäolennaista?+Se+on+suhteellinen+asia+itse+kullekkin.+Mitä+asioita+pitää+tärkeänä+omassa+elämässään.
En+aio+tehdä+mitään+sen+kummempia.+Kyllähän+sitä+saisi+jostain+baarista+yöseuraa+aika+helpostikkin,+sekin+on+tullut+koettua.+Mutta+siellä+ei+tapaa+itselleni+sopivanlaisia+ihmisiä.+
Eikä+sitä+huvita+enää+nykyään+muutenkaan+käydä+juottoloissa+rymyämässä+joka+viikonloppu.+Ne+ajat+ovat+hyvinkin+pitkälti+takanapäin.+Terassilla+saatan+käydä+joskus+piipahtamassa+yhdellä.
11.06.2019 08:59
Se+on+kyllä+totta.+Menen+yksin+nukkumaan.+Maailmankaikkeudessakin+on+vielä+paljon+asioita+mitä+en+tiedä.+Ihminen+ei+voi+koskaan+olla+totaalisen+viisas.+Aina+on+joku+asia+mitä+ei+tiedä.+Ehkä+se+tekee+sitten+minusta+tyhmän+sinun+mittapuullasi.+
Voisikin+olla+mielenkiintoista+keskustella+asioista+kanssasi,+mitä+kaikkia+universumin+ja+muiden+ulottuvuuksien+saloja+mahdatkaan+tietää.+Mutta+epäilen,+että+et+niitä+jaa+tämmöisen+tyhmän+kanssa.+^^
Ei+kai+muuta+kuin+hyvää+yötä+Sinulle.+:)+Kääriydyn+itsesäälin+ja+tietämättömyyden+peitteeseen+ja+murehdin+aakkosten+alkukirjaimia.+Oliko+ne+nyt+sitten+A,+F+Ö?+:P
Hyvää+yötä+myös+kaikille+muillekkin.+:)
10.06.2019 23:44
Kiitoksia+vain.+Mukava+kuulla,+että+mun+höpötykset+piristää.+:)
10.06.2019 23:08
Kyllä+saa+mua+haukkua.+Ei+se+hetkauta+kuitenkaan.+:)+Jokaisella+on+ne+omat+mielipiteensä.
Kiitos+tuosta+kuitenkin.+:)
10.06.2019 23:06
Se+on+paljon+mahdollista.+^^+Mutta+ihan+mielenkiinnosta.+Perusteluja+olisi+kiva+kuulla+miksi+näin+ajattelet.
10.06.2019 23:01
Koitan+rohkaista+tällä+nostatuksella+vähän+kyseistä+mysteerikirjoittelijaa.+:)+Sen+verran+utelias+olen+kuitenkin.
10.06.2019 22:59
Tälle+linjalle+kun+lähdettiin.+Emmä+tiiä+mikä+tämä+on+:D+:+https://youtu.be/pYaOu2_Dsxs
10.06.2019 22:38
Kaikenlaista+sitä+on+tullut+nähtyä+:D
Die+Antwoord+-+Evil+Boy:+https://youtu.be/KbW9JqM7vho
10.06.2019 22:31
Eräänlainen+voimabiisi+;)++https://youtu.be/xat1GVnl8-k
10.06.2019 21:51
Munattomuudesta+en+osaa+sanoa,+se+jääkön+muille+pohdittavaksi.+Olen+kuitenkin+miettinyt.+Että+olenko+vain+välinpitämätön+siitä+että+en+ajattele+muiden+mielipiteitä+itsestäni+vai+onko+sitten+vain+vahva+itsetunto+siitä+asiasta.+Tai+ehkä+osittain+molempia.+Teen+mitä+huvittaa,+sama+se+sitten+mitä+muut+meinaa.+:D
10.06.2019 21:07
Oli+kanssa+elämässä+yksi+ihminen,+mikä+aiheutti+semmoisen+olon.+Että+mitäköhän+sitten.+Parempaa+persoonaa+ja+ihmistä+tuskin+tulee+vastaan.+Eikä+edes+ollut+mitään+suhdetta.+Rakkaus+tekee+kummallisia+juttuja.+
Olin+kaiketi+kanssa+silloin+sen+verran+kusipääkin+ettei+mitään+tullut+sen+takia.+Ymmärtääkseni+kaikki+oli+kuitenkin+ok+loppujen+lopuksi+kaiken+tapahtumien+jälkeen.+Ainakin+niin+hän+sanoi.+Tiedä+sitten+oliko+vain+kohtelias.
Opetti+minua+paljon+nuo+tapahtumat.+Täytyy+sanoa+että+olen+muuttunut+parempaan+sen+jälkeen.+Onneksi+oppisin+vielä+virheistäni+ennen+kuin+emme+enää+nähneet+ja+sain+hänelle+sanottua+että+olen+pahoillani+käyttäytymisestäni.
Vieläkin+hän+pyörii+mielessäni+melkein+joka+päivä.+Sinänsä+se+ärsyttää,+mutta+sen+kanssa+kuitenkin+on+oppinut+elämään.+Toivon+hänelle+kaikkea+hyvää+ja+hän+ansaitsee+parasta.+:)
Keula+vain+kohti+tulevaisuutta+ja+uusia+ihmisiä+tapaamaan.+Aika+parantaa+haavat,+mutta+unohtaa+ei+kannata.+Koska+silloin+ei+mitään+opi.+Samanlaista+ihmistä+ei+ehkä+koskaan+tule+vastaan,+mutta+olen+huomannut+kuitenkin,+että+voi+tulla+yhtä+hyviä+eri+tavalla+vastaan.
Yksinäisyys+antaa+myös+tilaa+selvittää+omat+ajatuksensa+ja+heikkoudet+sun+muut.+Sitten+kun+on+hyväksynyt+itsensä+ja+tehnyt+tarvittavat+korjausliikkeet+niin+on+helpompi+olla.
En+tiedä+vastasiko+tämä+yhtään+tähän+asiaan.+Mutta+ajattelin+tarpeekseni+kertoa+ja+samalla+purkaa+omaa+ajatustani.
10.06.2019 19:53
6 / 41