Vapaa kuvaus

Aloituksia

44

Kommenttia

814

1. Semmoinen+seutu+olisi+kyllä+hyvä+paikka+asua.+Täällä+tykänny+kanssa+kun+saa+puuhastella+pihalla+ja+rempata+paikkoja.+Tykkään+tehdä+käsillä+asioita+myös.+Asuin+ennen+kerrostalossa.+Olen+hyvinkin+pitkälti+kyllästynyt+kaupunkielämään.+Tuossa+kesällä+menen+Varkauteen+remppaamaan+mummon+taloa,+siellä+hermo+lepää+aina.+Kasvimaa+hommia+tehdä+kanssa+samalla.+Jää+se+sitten+joskus+perinnöksi+veljeni+kanssa.+Katsoo+jos+sinne+suunnalle+sitten+muuttaisi.+Tosin+ei+sitä+koskaan+tiedä+mitä+elämässä+tulee+tapahtumaan.Juuh,+se+perhoskoira+on+samaa+luokkaa+näitten+kissojen+kanssa.+On+kaksi+narttukissaa.+(Omat)+ja+sitten+vanhempien+kolli.+Oma+koira+oli+jonkinlainen+Bordercollie.+:)+Oli+energinen+loppuun+asti.+Kuoli+11+ja+puoli+vuotiaana.+Sulla+vissiin+joku+rotweilerin+tapainen?+Tai+samaa+kokoluokkaa.
  2. Oli+kanssa+elämässä+yksi+ihminen,+mikä+aiheutti+semmoisen+olon.+Että+mitäköhän+sitten.+Parempaa+persoonaa+ja+ihmistä+tuskin+tulee+vastaan.+Eikä+edes+ollut+mitään+suhdetta.+Rakkaus+tekee+kummallisia+juttuja.+Olin+kaiketi+kanssa+silloin+sen+verran+kusipääkin+ettei+mitään+tullut+sen+takia.+Ymmärtääkseni+kaikki+oli+kuitenkin+ok+loppujen+lopuksi+kaiken+tapahtumien+jälkeen.+Ainakin+niin+hän+sanoi.+Tiedä+sitten+oliko+vain+kohtelias.Opetti+minua+paljon+nuo+tapahtumat.+Täytyy+sanoa+että+olen+muuttunut+parempaan+sen+jälkeen.+Onneksi+oppisin+vielä+virheistäni+ennen+kuin+emme+enää+nähneet+ja+sain+hänelle+sanottua+että+olen+pahoillani+käyttäytymisestäni.Vieläkin+hän+pyörii+mielessäni+melkein+joka+päivä.+Sinänsä+se+ärsyttää,+mutta+sen+kanssa+kuitenkin+on+oppinut+elämään.+Toivon+hänelle+kaikkea+hyvää+ja+hän+ansaitsee+parasta.+:)Keula+vain+kohti+tulevaisuutta+ja+uusia+ihmisiä+tapaamaan.+Aika+parantaa+haavat,+mutta+unohtaa+ei+kannata.+Koska+silloin+ei+mitään+opi.+Samanlaista+ihmistä+ei+ehkä+koskaan+tule+vastaan,+mutta+olen+huomannut+kuitenkin,+että+voi+tulla+yhtä+hyviä+eri+tavalla+vastaan.Yksinäisyys+antaa+myös+tilaa+selvittää+omat+ajatuksensa+ja+heikkoudet+sun+muut.+Sitten+kun+on+hyväksynyt+itsensä+ja+tehnyt+tarvittavat+korjausliikkeet+niin+on+helpompi+olla.En+tiedä+vastasiko+tämä+yhtään+tähän+asiaan.+Mutta+ajattelin+tarpeekseni+kertoa+ja+samalla+purkaa+omaa+ajatustani.