Mielenkiinnosta haluaisin tietää, kuka kirjoittelee.

Tällä palstalla on eräs henkilö / (henkilöt) kuka kirjoittelee välillä meikäläiselle anonyymisti. Vastailen vaikka johonkin aiheeseen, niin kyseinen henkilö kertoo kuulumisiaan aiheesta riippumatta.

Onhan se ihan mukava tulla huomatuksi sinänsä. Se tosin herättää parisensataa kysymystä. Päällimmäisenä: Onko kyseessä joku vanha tuttu tai sitten uusi ujo tuttavuus.

Täällä sitä ei tietenkään tarvitse kertoa kuka olet. Onhan tämä anonyymi palsta enimmäkseen. On tuolla profiilissa nimen alla sähköpostiosoite jos haluaa vaikka sinne höpötellä. En pure, vähän saatan näykkäistä tosin. ;)

Mutta eipä siinä, jos et halua kertoa kuka olet. Niin voidaan jatkaa samaan vanhaan tyyliinkin. :) Kertoile jatkossakin toki raparperipiirakan leipomisesta ja Star Trekin katseluista. Oletko päässyt jo mihin kauteen siinä The Next Generationissa?

Mutta eipä siinä. Toivotan hyvää Lauantai-illan jatkoa. :)

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän vain mukavaa kun joku on kiinnostunut tai haluaa vaihtaa kuulumisia.
      Eiköhän sekin tuu joskus esiin 🤔🙂

      • Onhan se kyllä mukavaa ja hyvä jos jonkun päivä siitä piristyy. :) Eikä se sinänsä haittaa, mutta olisi kiva tietää kuitenkin. Tuntemattomuuden selvittäminen tietenkin kiehtoo kanssa. Sen verran utelias ja vilkas mieli meikäläisellä. Sitten olen vielä sen verran "puusilmä" etten vihjailuista kyllä huomaa mitään.

        No. pääasiahan on ettei heräile kloroformin maku suussa jostain kellarista joku päivä. :D Tosin voisi sekin olla omanlaisensa seikkailu.

        Sopiva tunnari tähän tilanteeseen. https://youtu.be/5modnIBpqTQ


      • Irvokas kirjoitti:

        Onhan se kyllä mukavaa ja hyvä jos jonkun päivä siitä piristyy. :) Eikä se sinänsä haittaa, mutta olisi kiva tietää kuitenkin. Tuntemattomuuden selvittäminen tietenkin kiehtoo kanssa. Sen verran utelias ja vilkas mieli meikäläisellä. Sitten olen vielä sen verran "puusilmä" etten vihjailuista kyllä huomaa mitään.

        No. pääasiahan on ettei heräile kloroformin maku suussa jostain kellarista joku päivä. :D Tosin voisi sekin olla omanlaisensa seikkailu.

        Sopiva tunnari tähän tilanteeseen. https://youtu.be/5modnIBpqTQ

        Se onkin mielenkiintoista yrittää selvittää mut jos on yhtää ujompi persoona voipi säikkyä kyselyitä.
        Puusilmän ei todellakaan ole helppo huomata vihjeitä. 🤔
        No mutta hei siinä olis seikkailua ja tarinaa kerrottava että heräs jostai kellarista yks päivä.
        Oli kyllä hyvä biisi.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Se onkin mielenkiintoista yrittää selvittää mut jos on yhtää ujompi persoona voipi säikkyä kyselyitä.
        Puusilmän ei todellakaan ole helppo huomata vihjeitä. 🤔
        No mutta hei siinä olis seikkailua ja tarinaa kerrottava että heräs jostai kellarista yks päivä.
        Oli kyllä hyvä biisi.

        Sen ymmärrän kyllä, jos on ujo. Sitä itsekkin tuli oltua erittäin ujo nuorena. Saa minun puolesta jatkaa itselleen turvallisen tuntuisella tyylillä. :) Eipä siitä haittaa ole.

        Joo, mulle pitää semmoisella isolla välkkyvällä kyltillä kertoa välillä.

        Juu, olisihan se kokemus sekin. :D "How I met Your mother" vähän erilaisempana versiona. Voihan se olla tosin mieskin.

        Se on tuo C.S.I:n tunnari. On kyllä ihan hyvä sarja, en tosin täysin aktiivisena seurannut. Ne spin offit ei oikein uponnut yhtä hyvin.


    • Itse jos tunnistan jonkun, kerron sen hänelle kyllä. Privaatisti.

      Tuo ehdotuksesi että voi privanakin ottaa yhteyttä oli aika kivas ele.

      • Kiva kun Elisakin olet taas palstalle eksynyt :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kiva kun Elisakin olet taas palstalle eksynyt :)

        Heh, eksynyt tosiaan. Toukokuu oli kiiireinen (loma), ettei ollut aikaa. Ja nyt kun ollaan taas hengissä koko porukka, niin eiköhän tämä tästä taas matele omia tuttuja polkuja pitkin.

        En ole vielä saanut selvää, kuka (entinen) oikein olet. Aika vähän olen ehtinyt lukemaan näitä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Heh, eksynyt tosiaan. Toukokuu oli kiiireinen (loma), ettei ollut aikaa. Ja nyt kun ollaan taas hengissä koko porukka, niin eiköhän tämä tästä taas matele omia tuttuja polkuja pitkin.

        En ole vielä saanut selvää, kuka (entinen) oikein olet. Aika vähän olen ehtinyt lukemaan näitä.

        Vihertäjä aka Saapasnaama.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Vihertäjä aka Saapasnaama.

        Näin arvelinkin.

        Mitä arvelet, onko raparperipiirakka ihastunut Irvokkaaseen?


      • elisakettu kirjoitti:

        Näin arvelinkin.

        Mitä arvelet, onko raparperipiirakka ihastunut Irvokkaaseen?

        Kuka on Rapis?

        Mutta hyvä että selvisit lomasta hengissä ja pääset töihin lepäämään :D. Itselläni alkaa maanantaina uusi työ.


    • Anonyymi

      Raparperipiirakkaa... 😋

      Eikö niillä ole omaa s-postiosoitetta niissä viesteissä, että voisit kysyä kuka tai keitä ovat? Vai onko nyt joku uusi systeemi kirjoitella muumina yksityisesti?

      xL

      • Raparperipiirakka on kyllä hyvää. Tuli kanssa syötyä tuossa pari päivää sitten.

        En tiedä onko tässä edes minkäännnäköistä priva message systeemiä, muuta kuin s-posti.


      • Anonyyminä ei voi enää käyttää nimimerkkiä. Yksityisviestejä ei voi enää lähettä. Sähköposti on rekkautuneilla, jos ovat sattuneet aktivoimaan sen.


    • Anonyymi

      Et ole ainoa jolle se kirjoittelee, joskus tulee ihmeellisiä vastauksia omiinkin ja muiden kommentteihin. Aiheeseen liittymätöntä.

    • Koitan rohkaista tällä nostatuksella vähän kyseistä mysteerikirjoittelijaa. :) Sen verran utelias olen kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe