Palstan naiset joskus törmänneet

Anonyymi

oikein munattomaan mieheen?
Miehet tiedätte kyllä, ei kirjaimellisesti.

59

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      J-mieheen melkein joka arkipäivä.

      • Anonyymi

        J-miehellä on bemari, ja se osti sen just "jatkeeksi"


    • Miesten mielestä munaton mies on epämaskuliininen, mutta veikkaan, ettei naiset sitä niin näe ja koe.

      Minun jutut palstalla mielletään monen miehen mielestä munattomiks, mutta en ole monenkaan naisen nähneen sitä tekevän, niin täällä palstalla, kuin livessäkin, missä olen tuonut julki ihan samoja juttuja.

      Munattomuus on toksista maskuliinisuutta ja koskee lähinnä miehien välistä maailmaa.

      Siis mun mielipide, ei absoluuttinen totuus..

      • Anonyymi

        Munattomuus ei ole mitään "toksista maskuliinisuutta" vaan henkisen selkärangan puutetta, ja se on turn-off niin miehille kun naisillekin. Olet sitten feministinen herrasmies tai rasvainen sovinisti, tarkeintä on että pidät oman linjasi ja teet rohkeita päätöksiä etkä aina mene siitä mistä aita on matalin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munattomuus ei ole mitään "toksista maskuliinisuutta" vaan henkisen selkärangan puutetta, ja se on turn-off niin miehille kun naisillekin. Olet sitten feministinen herrasmies tai rasvainen sovinisti, tarkeintä on että pidät oman linjasi ja teet rohkeita päätöksiä etkä aina mene siitä mistä aita on matalin.

        No totta tuokin. Mutta ehkä se riippuu asiayhteydestäkin...


    • Anonyymi

      Lasken munattomaksi sellaisen miehen, joka ei uskalla tai halua selvittää riitoja, vaan estää yhteydenpidon ja katoaa kuin pieru saharaan. On se kiva olla toiselle merkityksetön pitkän ajan jälkeen. Olen siis törmännyt.

      • Anonyymi

        Etenkin kun ei ollut mitään riitaa, mies vain hävisi. Outo tunne jäi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin kun ei ollut mitään riitaa, mies vain hävisi. Outo tunne jäi..

        Ai sinullakin kokemusta? Pahinta on kun ei voi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin kun ei ollut mitään riitaa, mies vain hävisi. Outo tunne jäi..

        Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy.
        Mies on aistinut, ettei nainen halua olla hänen kanssaan tekemisissä ja mies tietoisesti välttelee naista, ettei naiselle tule tunnetta, että mies vainoaa tai ahdistelee naista.
        Minäkin olen vältellyt törmäämästä erääseen naiseen, joka teki selväksi, ettei ole kiinnostunut, vaikka juttelee silloin, kun ollaan nähty.
        Viimeksi meni 3 viikkoa, etten häneen törmännyt ja nyt on mennyt kohta pari viikkoa sen jälkeen.
        Jatketaan välttelyä ja toivottavasti vähintään kuukausi menis, ettei törmättäis.
        Vaikeeta on, kun nainen käy samassa paikassa, mutta olen onnistunut olemaan eri aikaan samassa paikassa ja en ole siten naista nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy.
        Mies on aistinut, ettei nainen halua olla hänen kanssaan tekemisissä ja mies tietoisesti välttelee naista, ettei naiselle tule tunnetta, että mies vainoaa tai ahdistelee naista.
        Minäkin olen vältellyt törmäämästä erääseen naiseen, joka teki selväksi, ettei ole kiinnostunut, vaikka juttelee silloin, kun ollaan nähty.
        Viimeksi meni 3 viikkoa, etten häneen törmännyt ja nyt on mennyt kohta pari viikkoa sen jälkeen.
        Jatketaan välttelyä ja toivottavasti vähintään kuukausi menis, ettei törmättäis.
        Vaikeeta on, kun nainen käy samassa paikassa, mutta olen onnistunut olemaan eri aikaan samassa paikassa ja en ole siten naista nähnyt.

        "Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy."

        Se voi jättää toisella pahan olon ja ikävän, jos on pitkään tunnettu ja toinen oli tärkeä elämässä millä tahansa tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy."

        Se voi jättää toisella pahan olon ja ikävän, jos on pitkään tunnettu ja toinen oli tärkeä elämässä millä tahansa tavalla.

        Juuri näin. Kyllä se vaan tarkoittaa. Pakoa vastuusta viedä suhde aikuismaisesti loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy."

        Se voi jättää toisella pahan olon ja ikävän, jos on pitkään tunnettu ja toinen oli tärkeä elämässä millä tahansa tavalla.

        Voi toisen olla pitkäänkin tuntenut, mutta jos toinen kieltäytyy tapaamis ehdotuksesta, niin se on merkki, ettei toinen halua vakavasti suhdetta kysyjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toisen olla pitkäänkin tuntenut, mutta jos toinen kieltäytyy tapaamis ehdotuksesta, niin se on merkki, ettei toinen halua vakavasti suhdetta kysyjän kanssa.

        Mutta jos on ystävä ja tulee jotain erimielisyyttä, pahoja sanoja puolin ja toisin, kurja jos tiet eroaa huonoissa väleissä ja toisella jää jotain kaunaa. Eikä pysty edes anteeksi pyytämään enää. Jotenkin minusta julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos on ystävä ja tulee jotain erimielisyyttä, pahoja sanoja puolin ja toisin, kurja jos tiet eroaa huonoissa väleissä ja toisella jää jotain kaunaa. Eikä pysty edes anteeksi pyytämään enää. Jotenkin minusta julmaa.

        Jos ei ole mitään pahoja sanoja ollut, mutta tiet eivät enää ole kohdanneet eli ei ole yhtä aikaa sattunut samalle paikalle, vaikka tietää missä toinen yleensä on, mutta on sitten siellä eri aikaan, kuin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei se tarkoita, että mies on munaton, jos mies häipyy."

        Se voi jättää toisella pahan olon ja ikävän, jos on pitkään tunnettu ja toinen oli tärkeä elämässä millä tahansa tavalla.

        Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Että kannattaa ihan itse käsitellä ne pahat ja ikävät olonsa. Jos toisen osapuolen mielestä selvitettävää ei ole, niin sitten sitä ei ole ja siihen on teidänkin tyytyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Että kannattaa ihan itse käsitellä ne pahat ja ikävät olonsa. Jos toisen osapuolen mielestä selvitettävää ei ole, niin sitten sitä ei ole ja siihen on teidänkin tyytyminen.

        Millainenhan ystävä hylkää toisen mitättömien asioiden takia? Jos kyseessä ollut suht pitkä ystävyys. Eikö todellista välittämistä ollutkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Että kannattaa ihan itse käsitellä ne pahat ja ikävät olonsa. Jos toisen osapuolen mielestä selvitettävää ei ole, niin sitten sitä ei ole ja siihen on teidänkin tyytyminen.

        Entä jos toisella on sanottavaa? Tiedätkö mitä on elää tuntien että joku inhoaa sinua? Kun ei voi edes selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Että kannattaa ihan itse käsitellä ne pahat ja ikävät olonsa. Jos toisen osapuolen mielestä selvitettävää ei ole, niin sitten sitä ei ole ja siihen on teidänkin tyytyminen.

        Maailmassa on paljon teitä "jokainen on vastuussa omista tunteistaan" ja sitten mennään oma napa edellä loukaten toisia miten vaan, koska jokainenhan on kuitenkin vastuussa omista tunteistaan, voi voi jos loukkaantuu, käsittele itse jne. Onneksi itse osaan asettua toisten ihmisten asemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Että kannattaa ihan itse käsitellä ne pahat ja ikävät olonsa. Jos toisen osapuolen mielestä selvitettävää ei ole, niin sitten sitä ei ole ja siihen on teidänkin tyytyminen.

        Toinen osapuoli on sitten heikko, toiset on vahvoja ja pysyy rinnalla vaikeuksissakin. Jotkut ottaa jalat alleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainenhan ystävä hylkää toisen mitättömien asioiden takia? Jos kyseessä ollut suht pitkä ystävyys. Eikö todellista välittämistä ollutkaan?

        Taisit vastata itse itsellesi. Se mikä sinulle on mitätöntä ei ole sitä välttämättä toiselle. Et voi muuta kuin hyväksyä asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos toisella on sanottavaa? Tiedätkö mitä on elää tuntien että joku inhoaa sinua? Kun ei voi edes selvittää?

        Sitten voi kirjoittaa kirjeen, jos haluaa sanoa jotakin. Vain sinä voit vapauttaa itsesi tuosta inhon kokemuksesta.


    • Munattomuudesta en osaa sanoa, se jääkön muille pohdittavaksi. Olen kuitenkin miettinyt. Että olenko vain välinpitämätön siitä että en ajattele muiden mielipiteitä itsestäni vai onko sitten vain vahva itsetunto siitä asiasta. Tai ehkä osittain molempia. Teen mitä huvittaa, sama se sitten mitä muut meinaa. :D

      • Anonyymi

        Ei sinulla ole vahva itsetunto, olet vain tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole vahva itsetunto, olet vain tyhmä.

        Se on paljon mahdollista. ^^ Mutta ihan mielenkiinnosta. Perusteluja olisi kiva kuulla miksi näin ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole vahva itsetunto, olet vain tyhmä.

        Ei saa irvokasta haukkua :(


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Se on paljon mahdollista. ^^ Mutta ihan mielenkiinnosta. Perusteluja olisi kiva kuulla miksi näin ajattelet.

        Minusta sinulla on ollut hyviä keskusteluja, se avaruusjuttu varsinkin oli kiva. Piristävää palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa irvokasta haukkua :(

        Kyllä saa mua haukkua. Ei se hetkauta kuitenkaan. :) Jokaisella on ne omat mielipiteensä.

        Kiitos tuosta kuitenkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sinulla on ollut hyviä keskusteluja, se avaruusjuttu varsinkin oli kiva. Piristävää palstalla.

        Kiitoksia vain. Mukava kuulla, että mun höpötykset piristää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa irvokasta haukkua :(

        En ole ketään haukkunut, totesin vain asian.
        -en jaksa mitään perustella, kyllä sinä sen tiedät kun menet yksin nukkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ketään haukkunut, totesin vain asian.
        -en jaksa mitään perustella, kyllä sinä sen tiedät kun menet yksin nukkumaan

        Se on kyllä totta. Menen yksin nukkumaan. Maailmankaikkeudessakin on vielä paljon asioita mitä en tiedä. Ihminen ei voi koskaan olla totaalisen viisas. Aina on joku asia mitä ei tiedä. Ehkä se tekee sitten minusta tyhmän sinun mittapuullasi.

        Voisikin olla mielenkiintoista keskustella asioista kanssasi, mitä kaikkia universumin ja muiden ulottuvuuksien saloja mahdatkaan tietää. Mutta epäilen, että et niitä jaa tämmöisen tyhmän kanssa. ^^

        Ei kai muuta kuin hyvää yötä Sinulle. :) Kääriydyn itsesäälin ja tietämättömyyden peitteeseen ja murehdin aakkosten alkukirjaimia. Oliko ne nyt sitten A, F Ö? :P

        Hyvää yötä myös kaikille muillekkin. :)


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Se on kyllä totta. Menen yksin nukkumaan. Maailmankaikkeudessakin on vielä paljon asioita mitä en tiedä. Ihminen ei voi koskaan olla totaalisen viisas. Aina on joku asia mitä ei tiedä. Ehkä se tekee sitten minusta tyhmän sinun mittapuullasi.

        Voisikin olla mielenkiintoista keskustella asioista kanssasi, mitä kaikkia universumin ja muiden ulottuvuuksien saloja mahdatkaan tietää. Mutta epäilen, että et niitä jaa tämmöisen tyhmän kanssa. ^^

        Ei kai muuta kuin hyvää yötä Sinulle. :) Kääriydyn itsesäälin ja tietämättömyyden peitteeseen ja murehdin aakkosten alkukirjaimia. Oliko ne nyt sitten A, F Ö? :P

        Hyvää yötä myös kaikille muillekkin. :)

        Tuhlaat elämäsi epäolennaiseen, se on suurinta tyhmyyttä.
        Mitä aiot tehdä, että saat yöseuraa? Vai et tiedä sitäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhlaat elämäsi epäolennaiseen, se on suurinta tyhmyyttä.
        Mitä aiot tehdä, että saat yöseuraa? Vai et tiedä sitäkään.

        Mikä sitten on epäolennaista? Se on suhteellinen asia itse kullekkin. Mitä asioita pitää tärkeänä omassa elämässään.

        En aio tehdä mitään sen kummempia. Kyllähän sitä saisi jostain baarista yöseuraa aika helpostikkin, sekin on tullut koettua. Mutta siellä ei tapaa itselleni sopivanlaisia ihmisiä.

        Eikä sitä huvita enää nykyään muutenkaan käydä juottoloissa rymyämässä joka viikonloppu. Ne ajat ovat hyvinkin pitkälti takanapäin. Terassilla saatan käydä joskus piipahtamassa yhdellä.


      • Irvokas kirjoitti:

        Mikä sitten on epäolennaista? Se on suhteellinen asia itse kullekkin. Mitä asioita pitää tärkeänä omassa elämässään.

        En aio tehdä mitään sen kummempia. Kyllähän sitä saisi jostain baarista yöseuraa aika helpostikkin, sekin on tullut koettua. Mutta siellä ei tapaa itselleni sopivanlaisia ihmisiä.

        Eikä sitä huvita enää nykyään muutenkaan käydä juottoloissa rymyämässä joka viikonloppu. Ne ajat ovat hyvinkin pitkälti takanapäin. Terassilla saatan käydä joskus piipahtamassa yhdellä.

        Paljonkin on varmaan asioita mitä toiset pitää epäolennaisena, mutta itelle ne saattaa olla semmosia asioita joiden takia pysyy pää kasassa.
        Monet aina vauhkoaa näistä yöseuroista, ite ainaki mielummin nukun yksin kuin, että huolisin jonku yöksi ihan vaan todennäkösesti yhen asian takia.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Paljonkin on varmaan asioita mitä toiset pitää epäolennaisena, mutta itelle ne saattaa olla semmosia asioita joiden takia pysyy pää kasassa.
        Monet aina vauhkoaa näistä yöseuroista, ite ainaki mielummin nukun yksin kuin, että huolisin jonku yöksi ihan vaan todennäkösesti yhen asian takia.

        Tuo on totta. Sitä tekee asioita mitkä itselle on mukavia ja tärkeitä. Sanoo muut mitä tahtoo. :)

        Komppaan tuota. Baareista löytää joko yhdenillan juttuja tai alkoholisteja. Onhan siellä sitten muutakin tietty, aika vähissä määrin tosin. Pari kertaa olen lähtenyt naisen kanssa sieltä ja totesin että ei ole ollenkaan minun juttuni. Ennemmin sitten yksin kuin sitä touhua.


      • Irvokas kirjoitti:

        Tuo on totta. Sitä tekee asioita mitkä itselle on mukavia ja tärkeitä. Sanoo muut mitä tahtoo. :)

        Komppaan tuota. Baareista löytää joko yhdenillan juttuja tai alkoholisteja. Onhan siellä sitten muutakin tietty, aika vähissä määrin tosin. Pari kertaa olen lähtenyt naisen kanssa sieltä ja totesin että ei ole ollenkaan minun juttuni. Ennemmin sitten yksin kuin sitä touhua.

        Näinpä. Jos se ei itellä kiinnosta niin miksi pitäis väkisin lähteä kun tietää ettei sieltä hyvinkään todennäköisesti mitään löydy. Itelle ainaki tulee tosi paljon muilta sitä kommenttia, että pitäis lähteä niin saattais jotain löytääki, mutta mielummin lukittaudun neljän seinän sisälle ja ootan ihmettä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Näinpä. Jos se ei itellä kiinnosta niin miksi pitäis väkisin lähteä kun tietää ettei sieltä hyvinkään todennäköisesti mitään löydy. Itelle ainaki tulee tosi paljon muilta sitä kommenttia, että pitäis lähteä niin saattais jotain löytääki, mutta mielummin lukittaudun neljän seinän sisälle ja ootan ihmettä.

        Juu ei sitä väkisin kannata hakea paikoista mistä ei huvita. Siinä voi käydä niinkin, että antaa itsestään semmoisen väärän kuvankin. Parhaiten menee, kun tekee niitä omia juttuja ja siinä samalla tutkailee. Todennäköisesti sitten jos semmoisessa tilanteessa tapaa jonkun, niin on ainakin yksi intressi sama.

        Ei sitä koskaan tiedä mistä se oikea henkilö yllättää. Voi tulla vastaan vaikka kävelyllä, luonnosta, roskia viemästä, harrastuksesta, palstalta, reissulta, pellolta tai museosta ym ym.


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Juu ei sitä väkisin kannata hakea paikoista mistä ei huvita. Siinä voi käydä niinkin, että antaa itsestään semmoisen väärän kuvankin. Parhaiten menee, kun tekee niitä omia juttuja ja siinä samalla tutkailee. Todennäköisesti sitten jos semmoisessa tilanteessa tapaa jonkun, niin on ainakin yksi intressi sama.

        Ei sitä koskaan tiedä mistä se oikea henkilö yllättää. Voi tulla vastaan vaikka kävelyllä, luonnosta, roskia viemästä, harrastuksesta, palstalta, reissulta, pellolta tai museosta ym ym.

        Sinulle Irvokas voisi olla sopiva thaikku/filipo, nuori pirtsakka nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Irvokas voisi olla sopiva thaikku/filipo, nuori pirtsakka nainen?

        Eipä sillä etnisyydellä ole niinkään väliä, pääasia että tulee hyvin toimeen ja on mielekästä olla yhdessä.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Näinpä. Jos se ei itellä kiinnosta niin miksi pitäis väkisin lähteä kun tietää ettei sieltä hyvinkään todennäköisesti mitään löydy. Itelle ainaki tulee tosi paljon muilta sitä kommenttia, että pitäis lähteä niin saattais jotain löytääki, mutta mielummin lukittaudun neljän seinän sisälle ja ootan ihmettä.

        Ihme voi tapatua, Jahven totistaja kolkuttaa ovelle ja ottaa sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Irvokas voisi olla sopiva thaikku/filipo, nuori pirtsakka nainen?

        Hohhoijjaa, kun jotkut yrittää tyrkyttää sitä omaa naismakuaan muillekin. Kaikkia ei kiinnosta ne. Sitä paitsi noi teidän mielikuvat niistä on ihan omaa fantasiaa, todellisuus voi olla ja usein onkin ihan toista.


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Eipä sillä etnisyydellä ole niinkään väliä, pääasia että tulee hyvin toimeen ja on mielekästä olla yhdessä.

        Siinä taas fiksun miehen vastaus. Näillä muilla on joku ihme pakkomielle jostain etnisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhlaat elämäsi epäolennaiseen, se on suurinta tyhmyyttä.
        Mitä aiot tehdä, että saat yöseuraa? Vai et tiedä sitäkään.

        Mihin epäolennaiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin epäolennaiseen?

        Meinaa varmaankin tuota tuntemattomien asioiden pohdintaani ja tieteestä lukemista ynnä muuta itseni kehittämistä. :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhlaat elämäsi epäolennaiseen, se on suurinta tyhmyyttä.
        Mitä aiot tehdä, että saat yöseuraa? Vai et tiedä sitäkään.

        Mihinhän se elämä pitäisi sitten käyttää sinun mielestäsi? Johonkin naisten saamisen ajattelemiseen ja tasoteorioihin? Täällä osaa jotkut miehet puhua muustakin kuin naisista, naisten saamisista ja ulkonäöstä, luojan kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinhän se elämä pitäisi sitten käyttää sinun mielestäsi? Johonkin naisten saamisen ajattelemiseen ja tasoteorioihin? Täällä osaa jotkut miehet puhua muustakin kuin naisista, naisten saamisista ja ulkonäöstä, luojan kiitos.

        Onko naiset oikeasti noin tyhmiä? Halleluja kun joku puhuu höpöhöpöä, suljetaan silmät siltä että samalla metsästää ketä tahansa naisoletettua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naiset oikeasti noin tyhmiä? Halleluja kun joku puhuu höpöhöpöä, suljetaan silmät siltä että samalla metsästää ketä tahansa naisoletettua?

        Tarkoitin että mitä sitä _jauhamaan_ tuota samaa pskaa mitä suurin osa täällä jauhaa jatkuvasti. "En saa naista, naiset on hypergamisia, naiset sitä ja tätä, naiset matkustaa kullin perässä" jne. Jotkut onneksi osaa puhua muustakin (äly riittää), ihan sama metsästääkö naisia vai ei. Monen ätmin kanssa ei täällä saa minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi, kun suurin osa osaa puhua vain ja ainoastaan naisista. Ei sillä ainakaan mitään naisia saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole vahva itsetunto, olet vain tyhmä.

        Irvokashan on hemmetin rohkea, tunnistettava kasvokuva, ei häpeile kertoa ikävistäkin asioistaan ja uskaltaa pyytää naisia treffeille, siitä mallia.


    • Anonyymi

      Kanaketut uskaltautuvat keskustaan rohkeiden kanahaukkojen myötä.

    • Olen. Munaton mies on siinä vaiheessa jos yhtäkkiä ilman selvittelyä kadotaan. Minun mielestä nyt vaan asiat pitäis jollain tapaa selvittää ennenkö tehdään näitä katoamistemppuja, vaikka ois kuin pienestä asiasta kiinni tai tiedä itekään selitystä niin pitäis olla edes sen verran pokkaa, että sanoo sen suoraan.

      • Naisetkin taitaa tuon. Tosin ehkä vähän eri tilanteessa 🤔


      • Anonyymi

        Kyllä, ja nimenomaan selvittää niin, että kumpikin tuntee ne asiat selvitetyiksi, eikä vaan niin että itselleen jää hyvä olo kun sai häivyttyä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Naisetkin taitaa tuon. Tosin ehkä vähän eri tilanteessa 🤔

        Aivan varmasti taitaa, sitä en kiellä, mutta oli se kummin päin vain niin ei jotenki minun ajatusmaailmaan sovi.


    • Anonyymi

      Ehkä tyhjensi munansa johonkin naiseen ennen kun tapasit hänet.

    • Anonyymi

      Munaton mies on ihanteeni. Hänen kanssaan on platoninen suhde. Ei tarvitse miettiä mitään hormonaalista. Joskus olen miettinyt, että homo olisi sopiva mies minulle. Lapsia ei tarvitse hankkia, kun itselläni on jo sellainen.

    • Anonyymi

      Kun arvostelee toisia ihmisiä, puhuu itseasiassa itsestään. Kuvittelee, että tuon tyypin pitäisi toimia näin ja näin, kuten itse toimisin. Muustahan siinä ei ole kyse. Peilataan omaan elämään. Nykypäivänä somen ja median tuotoksia on tällainen "sopuliajattelu". Koetaan turvalliseksi, kun elää niin kuin ystävät, työkaverit, sukulaiset, aviopuoliso yms. oletettavasti edellyttävät.

      Siinä on vain se ikävä puoli. Oma ja aito elämä jää elämättä. Kuolinvuoteella eniten harmitellaan kuulemma sitä, että jäi elämättä se oma elämä. Tuli elettyä muiden elämää. Elämä on lyhyt - sitä ei kannata tällaiseen "sopulielämään" kuluttaa.

    • Anonyymi

      Kun arvostelee toisia ihmisiä, puhuu itseasiassa itsestään. Kuvittelee, että tuon tyypin pitäisi toimia näin ja näin, kuten itse toimisin. Muustahan siinä ei ole kyse. Peilataan omaan elämään. Nykypäivänä somen ja median tuotoksia on tällainen "sopuliajattelu". Koetaan turvalliseksi, kun elää niin kuin ystävät, työkaverit, sukulaiset, aviopuoliso yms. oletettavasti edellyttävät.

      Siinä on vain se ikävä puoli. Oma ja aito elämä jää elämättä. Kuolinvuoteella eniten harmitellaan kuulemma sitä, että jäi elämättä se oma elämä. Tuli elettyä muiden elämää. Elämä on lyhyt - sitä ei kannata tällaiseen "sopulielämään" kuluttaa.

    • Anonyymi

      Kun arvostelee toisia ihmisiä, puhuu itseasiassa itsestään. Kuvittelee, että tuon tyypin pitäisi toimia näin ja näin, kuten itse toimisin. Muustahan siinä ei ole kyse. Peilataan omaan elämään. Nykypäivänä somen ja median tuotoksia on tällainen "sopuliajattelu". Koetaan turvalliseksi, kun elää niin kuin ystävät, työkaverit, sukulaiset, aviopuoliso yms. oletettavasti edellyttävät.

      Siinä on vain se ikävä puoli. Oma ja aito elämä jää elämättä. Kuolinvuoteella eniten harmitellaan kuulemma sitä, että jäi elämättä se oma elämä. Tuli elettyä muiden elämää. Elämä on lyhyt - sitä ei kannata tällaiseen "sopulielämään" kuluttaa.

    • Anonyymi

      Kun arvostelee toisia ihmisiä, puhuu itseasiassa itsestään. Kuvittelee, että tuon tyypin pitäisi toimia näin ja näin, kuten itse toimisin. Muustahan siinä ei ole kyse. Peilataan omaan elämään. Nykypäivänä somen ja median tuotoksia on tällainen "sopuliajattelu". Koetaan turvalliseksi, kun elää niin kuin ystävät, työkaverit, sukulaiset, aviopuoliso yms. oletettavasti edellyttävät.

      Siinä on vain se ikävä puoli. Oma ja aito elämä jää elämättä. Kuolinvuoteella eniten harmitellaan kuulemma sitä, että jäi elämättä se oma elämä. Tuli elettyä muiden elämää. Elämä on lyhyt - sitä ei kannata tällaiseen "sopulielämään" kuluttaa.

    • Anonyymi

      Kun arvostelee toisia ihmisiä, puhuu itseasiassa itsestään. Kuvittelee, että tuon tyypin pitäisi toimia näin ja näin, kuten itse toimisin. Muustahan siinä ei ole kyse. Peilataan omaan elämään. Nykypäivänä somen ja median tuotoksia on tällainen "sopuliajattelu". Koetaan turvalliseksi, kun elää niin kuin ystävät, työkaverit, sukulaiset, aviopuoliso yms. oletettavasti edellyttävät.

      Siinä on vain se ikävä puoli. Oma ja aito elämä jää elämättä. Kuolinvuoteella eniten harmitellaan kuulemma sitä, että jäi elämättä se oma elämä. Tuli elettyä muiden elämää. Elämä on lyhyt - sitä ei kannata tällaiseen "sopulielämään" kuluttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      2989
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      867
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      812
    4. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      780
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      66
      774
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      773
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      60
      694
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      229
      684
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      604
    Aihe