Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jyst
profiilit
jyst
jyst
Vapaa kuvaus
Mies Helsingistä
Aloituksia
0
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin siellä eilen. Puusauna oli taas kunnossa, tiistaina lämmitys oli onnistunut.
Meilläkin tuo Smartum käytössä. Hieno juttu, omaa rahaa ei mene ollenkaan eikä tuon käytöstä mene veroakaan.
Tosi hieno homma nuo ravintolapalvelut. Vaikka missään muualla ei uinnin ja saunomisen ohessa saa Helsingissä juoda olutta, tuolla niitä oikein tarjoillaan. Hienoa istuskella siinä kaiteeseen nojaten ja välillä katsoa muiden uiskentelua. Minusta saisivat kieltää räiskyttävän uinnin, se kun aiheuttaa ikävää meteliä.
Lämmityskautena sisäilma kuivuu ja silloin on tuo höyrysauna oikein mukava ja piristävä. Kai nautit myös siitä.
08.10.2014 16:34
Sinä ja monet muut laisesi foorumilla vahvistavat hyvin selkeästi, miksi sekavuoro ei tuolla toimisi.
Mutta hei, kuka menee nakurannalle muita katselemaan tai itseään näyttelemään!
03.09.2014 07:42
Mukava kuulla, että vierailusi Hangossa oli onnistunut! Kaunis kesäkaupunki, mutta muun aikaa vuotta taitaa olla melkoinen torkkukylä, missä jokainen vaan "kyttää" toisia.
Kopioidaan tänne tuolta toisesta ketjusta (ilman kirjoittajan lupaa) hyvin osuva kirjoitus tänne (http://keskustelu.suomi24.fi/node/12399345/#comment-69120135):
"Siinä syyt
1.8.2014 12:05
Selitys on simppeli noiden kahden osalta.
Naturistin on alan harrastaja ja hän siis tietää asiat kokemuksen perusteella.
Tuohitossu taas on foorumilla riekkuja ja keskittynyt häiriköintiin.
Useimmille täällä foorumille olijoille alastomuus on jotain ekstriimiä ja pelkkää seksiä. "
Voiko tuo selkeämmin ja ytimekkäämmin kiteyttää!
02.08.2014 14:00
Minä en ymmärrä naisen ajatusmaailmaa. Ymmärrän tekniikkaa, ekologiaa, taloutta ja paljon muuta, mutta naisen ajatusmaailma on minulle melkoinen arvoitus.
Olen käynyt Syltin hiekoilla, missä rantapukeutuminen on niin vapaamielistä kuin jokainen haluaa. Moni nainen kulkee täysin ilman vaatteita tai yläosattomissa. Sitten käydään saunassa lämmittelemässä Pohjanmeren viileydeltä. Siellä nuo yläosattomissa kulkeneet istuvat lauteilla jalat levällään, mutta peittävät rintansa käsillään. Mikähän logiikka tuohonkin sisältyy?
Muutoin kesälämpimillä melkein paljastetaan enemmän kuin peitetään. Pikkujouluissakin melkein kilpailevat sillä, kuka pystyy olemaan vähimmissä vaatteissa. Ihan kivahan tuota on seurata.
Mutta kun uimavalvojana onkin mies, niin sitten tulee stoppi. Alkaa kauhea marmatus. Vaikka tiedetään, että tuo valvoja on sairaanhoitaja tai vastaava. Aivan käsittämätöntä!
Niin, minä en ymmärrä naisen logiikkaa!
05.12.2013 11:12
Onko hänkin laukaissut sinusta totuuden?
09.04.2012 11:55
No hyvä että et ehtinyt lukea sitä poistettua juttua!
Tosin Yrjönkadun hallissa on mukava käydä uimassa. Hiljaista ja rauhallista, ei kirkuvia kakaroita.
Mutta mitenkähän olen tässäkin häiriköinyt?
Voisikos joku selvittää, kuka tuo vapaus on/oli. Puhuttu sitten tulemiseni keväästä, mutta itse nimimerkin kirjoituksia en ole nähnyt. Mutta foorumin tavat jo tuntien oli varmasti joku, joka tunsi naturismia eikä pitänyt siitä riekkumisesta.
25.11.2011 16:57
Tuo ”miksi vartijat” on todellakin hyvä kysymys. Minä en siihen osaa vastata, sillä minulla ei ole sosiaalipsykologista koulutusta. Mutta osaan hahmotella syitä vartijoiden tarpeeseen – laajemminkin kuin vain tuolla uimahallissa sekä myös ratkaisuvaihtoehtoja. Uskoisin, että tästä tapainturmelluksen invaasiosta meidän kiittäminen kissoja sekä niitä jääräpäisiä sosiaalitanttoja, jotka tyrkyttävät matraansa, vaikka alkuperäisen tutkimuksen tekijä onkin kumonnut tutkimustuloksensa ja todennut kissojen älykkyyden. Sitä se vapaa kasvatus teettää.
Mihin vartijoita tarvitaan. Tietenkin hyvin käyttäytyvien kansalaisten suojelemiseen. Kuten tällä(kin) foorumilla ollut esillä, on joidenkin epäsosiaalisten ainesten suurimpana huvina kanssaihmisten häiritseminen, solvaaminen ja häiriköinti yleensäkin. On jotenkin hienoa mennä kylpylään voyeurisoimaan ja muutoinkin olemaan toisia kohtaan häiritsevästi. Tai tehdä vastaavaa uimarannalla.
Sama häiriköinti jatkuu kaikkialla muuallakin. Busseihin täytyy kuskien turvallisuuden parantamiseksi rakentaa kalliita suojia, joiden hinta kerätään asiallisesti käyttäytyviltä matkustajilta. Monissa paikoissa täytyy käyttää turvamiehiä (vartijoita) rauhallisuuden ja turvallisuuden säilyttämiseksi.
Itse kannatan tällaisten häiriköiden varalle systeemiä, jolla he itse joutuisivat kustantamaan heidän estämisekseen käytetyt kustannukset. Tulonhankkimispaikkana heille olisi lakkautettu pakkotyölaitos, joka otettaisiin uudelleen käyttöön ja jossa he joutuisivat raatamaan niin laitoksen omien kuin aiheuttamiensa kustannusten peittämiseksi. Varmaan oppisivat jotain – jos ei muuta, niin sovittamaan oman käytöksensä sellaiseksi, etteivät joutuisi uudestaan pakkotyöhön.
Vartijoita tarvittaisiin paljon enemmän kaikkiin kylpylöihin ja uimahalleihin sekä vähän kaikkialle. He ovat siellä meitä kunniallisia kansalaisia varten, meidän hyvinvointiamme turvaamassa ja suojaamassa.
16.11.2011 12:05
Olisi tosi hienoa. Se olisi sama kuin kylpylä jättäisi konkurssihakemuksen. Kas kun kyse on yrityksen imagosta ja asiakkaan samaistumisesta siihen. Yrityksellä ei voi olla kahta vastakkaista imagoa eli se, että joka keskiviikko on seksi-ilta ja muina päivinä yhtiössä toimitaan ehdottoman siveellisesti, ei vaan toimi. Tuo yksi ilta löisi leiman koko yrityksen toimintaan ja leimaisi asiakkaat. Kukapa kehtaisi sanoa olleensa siellä lomalla. Satavarmasti sanoja saisi ”ymmärtäväisiä” katseita.
Miettisit, mitä sanot äläkä sano mitä mietit.
09.08.2011 18:03
2 / 2