Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tempputyöllistäminen+osoittautui+niin+houkuttelevaksi+kikaksi,+että+nyt+Stubbi+on+ehdotellut+työllisyysasteen+kikkailua+80%iin.+KeKo+rules!
06.04.2019 12:34
"btw+...+wannabe+karate-kid+...+mun+kehänä+on+skutsi+...."
Veren+väkevä+perintö+Etelä-Pohjanmaan+legendaarisilta+rettelöitsijöiltä.+Pysy+vaan+siellä+metsässäsi+rähisemässä.+Se+on+sulle+ihan+oikea+paikka.
06.04.2019 08:48
Olet+erehtynyt.+Se+on+ääni,+minkä+kuulet,+kun+kuset+omiin+aamumuroihisi.
06.04.2019 08:39
Pygmi+....
06.04.2019 08:36
Mielikuvien+lähteenä+on+usein+oman+elämänsä+kokemukset.+Ulosannistasi+päätellen+elämäsi+on+ollut+melkoisen+kurjaa.
06.04.2019 08:35
Juurihan+kehuskelit+itesäsi+HVT:ksi,+joka+trollaa.+Harvinaisen+Vittumainen+Trolli.
06.04.2019 08:27
Sulla+jäi+sitten+kiukku+päälle+ihan+huolella.+Että+"skene..."+HAHA.+Aivot+vain+narikkaan+ja+ryhdyit+kehittämään+säälittävää+luuserisomehahmoasi+kohti+voittajahahmoa.+Ensin+keksit,+että+"tunnet"+jonkun+sensein+ja+nyt+"tunnetkin"+jo+"skenen"+ihmisiä.+Seuraavaksi+"skenen+ja+sensein+tunteva"+pygmi+alkaa+luetella+"skeneen"+liittyvien+ihmisten+nimiä+yms.+aiheeseen+liittyvää,+kun+täytyyhän+uhoamiselle+luoda+sen+"todistava"+perusta,+koska+muuten+sen+merkitys+jää+mitättömäksi+ruikutukseksi.+Ja+milloin+mahtaa+paljastua+järkyttävänpelottava+"totuus"!+44.Pygmi+onkin+mustan+vyön+ninja!+IIIK!+Jota+et+tietenkään+"viitsinyt"+heti+paljastaa,+koska+[tähän+kivoja+perusteluita].
Miten+aiot+toteuttaa+tuon+"kiss+yer+ass+gdbye"+uhoamisesi?+Otetaas+n.+sekunnin+mittainen+todennäköisyyspohdinta...+Et+mitenkään.
Keskity+nyt+vaan+siihen,+mihin+"miehisyytesi"+ja+käsivartesi+kykenee.+https://thebestbrushes.com/images/products/7146.jpg
06.04.2019 08:17
...sanoo+pygmi+polvistuneena,+joka+sitkeästi+yrittää+näyttää+kokoaan+isommalta.
LoLxD
06.04.2019 07:13
Jos+tarkoitat+"Ahkeran+Molon"+kommenttia,+niin+se+on+sivuseikka,+jos+puhutaan+aiheesta+'onko+Suomella+vihollisia'.+Mutta+oli+uhkailija+kuka+tahansa,+niin+se+ei+automaattisesti+tarkoita,+että+olisi+kyse+vihollisuudesta.+Venäjä+on+kuitenkin+suhtautunut+Suomeen+kunnioittavasti,+lukuunottamatta+Suomelle+ja+Natolle+vinkiksi+tarkoitettuja+rajaloukkauksia.+Silti+pidän+lännen+asevoimien+hilausta+kohti+Venäjää+ja+yleistä+provokatiivistakin+viestintää+suurempana+uhkana,+kuin+Venäjän+uhkailua+esim.+kolmannella+maailmansodalla.+Eihän+Venäjä+kolmanteen+maailmansotaan+triggeröidy+ilman+syytä,+joten+tarkkana+on+oltava,+miten+Venäjää+lähestyy,+ettei+sitä+syytä+todellakaan+anneta+ja+aiheuteta+vaaraa+muulle+maailmalle.
05.04.2019 22:25
Tarkistapa+huviksesi+termin+'uhriutua'+merkitys,+sekä+käyttötavat+ja+-tilanteet+ja+sitten+katso+uudelleen,+sopiiko+se+tähän+yhteyteen.+
Kaikkihan+tämä+on+mielikuvitusta,+subjektiivisten+projektioiden+tuottamista+muutaman+aistin+avulla.+Me+vain+päätämme+mielessämme+omien+motiiviemme+yms.+vaikuttimien+avulla,+mikä+on+totta+ja+mikä+ei.
05.04.2019 22:04
Minkä+uhan?
05.04.2019 21:57
Suomi24-vittuilualusta+on+legendaarinen+jumalienkin+keskuudessa.
05.04.2019 21:57
Jos+olisin+sokea,+niin+miten+näkisin+lukea+sun+kommentin+ja+vastata?+Tiltuolento+ja+ruskipoika+on+todellakin+yhtä+kuvitteellisia+kuin+keiju+ja+tonttu,+enkä+näe+mitään+niistä.+Täällä+somessa+voi+luoda+mielikuvitustodellisuuksia,+jos+siltä+tuntuu,+mutta+kannattaa+varoa,+ettei+huku+sinne+saastan+sekaan.
05.04.2019 21:49
Lykkäät+pötyä.+Olen+Suomen+asialla.+Miksi+haluaisin+venäläistä+kaaosta+kotimaahani?+Tarpeeksi+jo+muutenkin+ongelmia,+niin+sitten+vielä+Venäjä+sotkemaan+lisää.+Mieluummin+ei.+Eikä+minun+tarvitse+itseäni+hävetä.+Vastoin+päin,+olen+ylpeä+suomalainen.+Toinen+meistä+ei+ole+niin+suomalainen,+sillä+hän+on+housut+kintuissa+peräaukko+rasvattuna+pyllistelemässä+natoon+päin.+Ja+koska+seuraavaksi+aiot+väittää,+että+minä+pylllistelen+Venäjään+päin,+niin+sanon+jo+valmiiksi,+että+olet+väärässä,+mutta+aivan+sama.
05.04.2019 21:45
No+voihan+#@&&%!+Olet+ilkeä!
05.04.2019 21:39
Hä?+Miten+mun+naama+on+sama+kuin+Venäjän+puolustajan+naama?+Mun+naama+on+uniikki+isänmaallinen+naama.+Geeneissäkään+ei+ole+yhtään+itäistä+vaikutusta,+jota+kautta+saattaisi+syntyä+mystinen+tarve+kokea+Venäjä+kodikseni.
05.04.2019 21:23
Ei+Suomella+todellakaan+ole+yhtään+vihollista.+Miksi+olisi?+Planetaan+yksi+kunnioitetuimmista+ja+arvostetuimmista+maista.
Ja+miten+"Ahkeran+Molon"+kommentista+tulee+esille,+että+meillä+olisi+vihollinen?+Siinähän+lukee,+että+"mikäli+Suomi+jatkaa..."+Vihollisen+voi+saada+esim.+liittymällä+Natoon.
05.04.2019 21:11
Vaikka.
05.04.2019 20:52
Tä?
05.04.2019 20:46
Mikä+ilmeinen+asia?+En+minä+näe+tiltuja,+enkä+ruskipoikia,+kuten+en+näe+keijuja,+enkä+tonttujakaan.
05.04.2019 20:45
18 / 40