Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+Halla-ahon+kanta+yllätti+jonkun,+niin+olen+vilpittömästi+pahoillani.+Lukekaa,+oppikaa,+omaksukaa+faktoja,+tosielämää.+Somen+likakaivossa+vietetty+aika+ei+paljoa+muuta+ole+kuin+suolikaasujen+hengittelyä.+Älkää+nyt+hyvät+ihmiset...
29.03.2019 01:27
Mikä+valepropaganda?
29.03.2019 01:20
Sinä+puhut+mersusta,+minä+Suomen+kansasta+ja+EU:sta.+Jossain+ei+nyt+ihan+ole+palikat+kohdallaan.
29.03.2019 01:06
Taas-naurattaa+on+äärinatsi.
29.03.2019 01:04
Alat+vaikuttaa+vahvasti+äärinatsipaskalta.+Käyttäydyt+juuri+niin+ala-arvoisesti+ja+valehtelet+ja+vääristelet.+Kuitenkin+kehtaat+ylistää+itseäsi.
29.03.2019 01:03
PS+vastustaa+nykyistä+EU-politiikkaa,+ei+EU:ta.+Sulle+on+sitä+yritetty+takoa+umpiluupäähäsi+jo+varmaan+vuoden+verran.+Ei+mene+perille,+ei+millään.+Miksi+älyn-jättämä+ymmärtäisi+muuta+kuin+EU-raamattunsa+pyhää+sanomaa.
29.03.2019 01:00
Suomi+on+EU:n+"vankkumaton"+jäsen,+koska+Suomella+ei+ole+taloudellisia,+eikä+päättäjillä+henkisiä+resursseja+erota+siitä.+Suomi+on+sekä+taloudellisesti+että+henkisesti+täysin+riippuvainen+EU:sta++++EU-jäsenyys+ei+ole+demokratian+piirissä.++Äläkä+lässytä,+että+suomalaiset+äänesti+Suomen+demokraattisesti+EU:iin.+Kyse+on+nyt+tästä+hetkestä.
Luku-+ja+kirjoitustaidosta;+miksi+käytät+tavuviivaa+älyn+ja+jättämän+välissä?+Se+on+kieliopillinen+virhe.+Hanki+ai-vot+ja+niihin+tervettä+jär-ke-ä.+Egomaaninen+trolli.
29.03.2019 00:58
Minä+olen+persujen+kannattaja.+Miten+aiot+todistaa,+että+olen+vajakki,+natsi+ja+alkukantaisia+vaistoja+noudattava+reuhaaja?+Todisteeksi+ei+riitä+"riitää,+että+olet+persujen+kannattaja",+eikä+mikään+muukaan+vastaava+oletus+ja+yleistys.+Jos+et+pysty+todistamaan+sitä,+todistat+itse+olevasi+vajakki+ja+reuhaaja.+
Missä+ja+miten+todistit+pointtisi+tässä+ketjussa?
29.03.2019 00:46
np
27.03.2019 23:17
Paikallisen+yliopiston+opiskelijoita,+jotka+asustelivat+työpaikkani+vieressä+olevassa+opiskelija-asuntolassa.+Yhden+ikkunan+peitti+punainen+lakana,+jossa+oli+mustalla+Leninin+kuva.+Joutuivat+poistamaan+sen,+kun+tehtiin+ilmoitus+siitä.+Se+popula+jakoi+myös+Venäjämielisiä+ja+kommunistisia+propagandalehtisiä.+Heitä+kutsuttiin+yleisesti+tiltuiksi.+
Asia+liittyy+44.Divarin+kehuskeluun,+että+hän+on+lanseerannut+Tiltu-määritelmän+täällä+2013,+joka+ei+ole+millään+tavalla+hänen+luomansa.+Sama+määritelmä,+vaikka+ei+sanatarkkaan,+on+siis+ollut+mm.+minun+tiedossani+jo+vuosituhannen+vaihteen+jälkeen.+Tarkemmin+2002.
27.03.2019 18:01
Eiköhän+Persut+ole+jo+tehneet+(jopa+sinullekin)+täysin+selväksi,+että+maassa+tapahtuu+sellaista,+mistä+muut+puolueet+vaikenee.+Eikö+olekin+järkyttävää,+että+vain+PS+kykenee+olemaan+rehellinen?+Täytyyhän+sitä+jotekin+yrittää+vääristellä+piiloon,+vai+mitä?
27.03.2019 17:47
Kantani+muodostuu+siitä+tiedosta,+mitä+löydän.+Olemme+todnäk+lukeneet+ainakin+osittain+ihan+samat+uutiset+ja+artikkelit.+En+tiedä+valehteliko+Putin,+koska+en+voi+tietää,+mitä+Putin+tietää.+Voin+toki+olla+sun+mieliksi+ja+suhtautua+kaikkeen+Putinin+ulosantiin+automaattisesti+valheina+ja+oikaistaan+sitten+valheita,+jos+jaksaa,+vaikka+yleensähän+omat+virheelliset+oletukset+Putinista+ei+koskaan+ole+sellaisia+virheitä,+joita+täytyy+korjata.+Siitä+on+muodostunut+jopa+häpeällinen+asia.
27.03.2019 13:06
Miksi+minä+fantasioisin+fyysisestä+maasta?+Siitä+aiheesta+ei+voi+jatkaa,+kun+aihetta+ei+ole+olemassa.+Mielestäni+olin+riittävän+selväsanainen,+että+siitä+fantasioi+EU:n+vakioeliitti.+Se+on+se+aihe.
27.03.2019 12:56
Tietenkään+kaikilla+ei+mene+hyvin,+mutta+siitä+ei+ole+kyse.+Kyse+on+siitä,+MINKÄ+vuoksi+kaikilla+ei+mene+hyvin+ja+sillä+on+vielä+suurempi+merkitys.+Jos+EU:lla+on+osuutta+asiaan,+eikö+siihen+pidä+puuttua?+Huomaatko+itse,+kuinka+vaistomaista+sulla+on+tuo+EU:n+pyhittäminen?+Ei+pitäisi+ollenkaan+puhua+EU:n+huonoista+vaikutuksista,+vaan+mieluummin+pitää+syyttää+köyhyydestä+köyhiä+itseään.+Aika+tunteetonta,+niin+kuin+EU-bisneskin.
27.03.2019 12:52
Olet+erehtynyt.+EU+on+EU,+eli+jäsenmaiden+välinen+poliittinen+bisnesjärjestelmä+ja+Suomi+taas+on+Suomi,+joka+on+jäsenenä+EU:ssa.+Joku+tunne+"ooh+olen+eeuulainen"+ei+vaikuta+asiaan.+Etkä+voi+yleistää,+että+Suomella+ja+suomalaisilla+menee+hyvin,+koska+se+ei+koske+koko+Suomea+ja+kaikkia+suomalaisia.+Tuollainen+näkemyksellisyytes+on+juuri+sitä+kuuluisaa+pinnallisuutta,+joka+on+osa+EU-fundamentalismia.
27.03.2019 11:48
Olet+erehtynyt,+koska+järkesi+on+10-vuotiaan+tasolla.+Jos+olisit+aikuinen+terve+ihminen,+olisit+tajunnut+mitä+tarkoitan.+Koska+olet+matalaotsainen+räyhis,+joka+löysi+itsensä+provosta,+niin+tottakai+menee+tunteisiin,+ja+sehän+näkyy+sun+kommentissa.+Monesta+asiasta+voi+päätellä+henkisen+iän,+mutta,+enpä+usko+että+edelleenkään+tajuat,+mistä+oli+kyse.
27.03.2019 11:38
EU-jäsenyydestä+on+suuri+etu+EU:lle.+
Jäsenmaan+etuja+ovat+mm.+
-+konkurssi-+ja+yt-neuvotteluaallot
-+työttömyyden+lisääntyminen
-+köyhtyminen
-+kansan+hyvinvoinnin+heikkeneminen
-+epätasa-arvoinen+rahan+jakautuminen
-+jakautuvan+kansanosien+epäsuhta+kohtelu
-+syrjäytyminen
-+itsenäisyyden+ja+itsemääräämisoikeuden+osittainen+menettäminen
-+maan+velkaantuminen
-+itsenäisen+pärjäämisen+häviäminen
-+riippuvuus+järjestelmän+lainanannosta
-+isänmaanvastainen+poltiiikka
Ja+kun+taas+itket+ja+vingut,+niin+älä+aloita+sitä+sanomalla+"EU+on+demokraattisesti+seli+seli+blah+blah...".+Ja+muista,+että+sun+mielipiteesi+ja+näkemyksesi+on+sun+omia,+ja+muiden+vastaavat+on+heidän+omiaan.+Olet+pakkomielteisesti+ja+maanisesti+ajatunut+mielenhäiriöön,+jossa+koet+muiden+omat+mielipiteet+ja+näkemykset+valheiksi...+"EU-vihaajan+valheet".+Et+ole+terve,+mutta+syyntakeeton+ehkä+kuitenkin.+Mielenkiinnolla+odotan,+kuinka+taas+leimaat+mut+millä+tahansa,+jotta+saat+itsesi+näyttämään+"oikeamieliseltä"+ja+"oikeutulta",+vaikka+olet+pelkkä+copypaste-palstahäirikkö.
27.03.2019 11:27
Miksi+fantasioisin+kukkamullasta?+Sulla+vilisee+vähän+outoja+mielikuvia+mielessäs.+Miten+EU-aiheisesta+keskustelusta+sulle+assioitui+kukkamulta?+
Tietysti+sulle+sopii+Liittovaltio,+koska+et+ole+suomalainen.+Ei-suomalaisena+et+myöskään+ymmärrä,+millaisia+tunnesiteitä+suomalaisella+on+kotimaahansa.+Me+suomalaiset+emme+halua+tunnustaa+EU:ta+maaksi,+koska+sen+politiikan+linjaukset+ei+houkuttele,+kuten+ei+myöskään+seuraukset.+Me+haluamme+pysyä+itsenäisinä.
26.03.2019 23:33
Mihin+kysymykseen?+Olen+vain+nähnyt+valheita,+millä+yrität+leimata+mut+"Venäjän+valheiden+levittäjäksi".
26.03.2019 23:24
Menee+tuo+ylimielisyys+jo+natosfäärin+kattoon,+kun+kuvittelet,+että+sinä+olet+lanseerannut+"tiltu"+määritelmän.+Näillä+palstoilla+esiintyvä+oire,+eli+tiltufiksaatio+on+kehittynyt+kuin+paise.+Vähitellen+ja+aina+asteittain+paisunut+kohti+kunnon+märkäpesäkettä.+Sillä+ei+ole+ketään+lanseeraajaa.+
44.times.I.bent.over.and.let.my.master.Stalin.in++mmmmmooooohhhhh!!!
26.03.2019 23:23
25 / 40