Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1249

Kommenttia

5641

1. where to use singer ballpoint needle

👖🧵🪡 kyllä nykyisin on helppoa kun kaupassa voi etsiä reseptistä ainekset. Ompeluohjeetkin saa näppärästi kännykästä v
    Ikävä
    1
    47
  2. Jos ei sano mitään

🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin. Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun sy
    Ikävä
    20
    252
  3. Se on melkein yhtä tiukassa

🥰🍖❤️ kuin rakkaus yhteen mieheen kehä kolmen sisällä. Ei lähde millään pois vaikka kuinka pesee ja harjaa. Nimittäin k
    Ikävä
    1
    137
  4. Tuli noista kesän pukuohjeista miehille

🤔 🛒 🦠 mieleen Stubbin puku. En voi sille mitään, että se näyttää minusta liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta. Toivo
    Ikävä
    3
    130
  5. Kisabuffet odottaa!

😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam! P.S. Jos
    Ikävä
    8
    180
  6. Muistovärssyissä sanottiin joskus

🤔 🪲 🪳 "Muista silloin minua, kun kirppu puree sinua." Nyt kun punkkien puremat ovat tapetilla niinkuin teeman kysy to
    Ikävä
    2
    117
  7. Virkisty lounaasta

😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    4
    115
  8. Virkisty lounaasta

😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    0
    46
  9. 3M Postit muistilaput

🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää muka
    Ikävä
    9
    220
  10. Kulta on kultaa

🤔 💍🔍 hänen arvonsa ei alene Trumpin ampumisista. Toisin kuin raakakullan hinta, joka viime yönä tipahti. Juuri kun ol
    Ikävä
    5
    185
  11. Lounas kaappien kätköistä

🤔 🫛 🧃 Hienoa, että välillä muistutetaan kotivarasta. Nyt Martat ohjeisti miten tehdään ruokaa kotivarasta, joka löyty
    Ikävä
    1
    120
  12. No nyt on lisätty

😘 👍 🦋 ohjeet 112 sovellukseen lentävistä objekteista. Pitääkin katsoa kerrotaanko siellä mitä pitää tehdä jos koppaa
    Ikävä
    1
    132
  13. Kaupassa oli tarjouksessa lounasrasia!

😡 🛒🐟 se oli niin pieni, etten millään mahtuisi sinne. Sensijaan silakkafileet mahtuivat paistinpannulle. Silakkapiffi
    Ikävä
    4
    105
  14. Suomessa oli ennen siistiä

🤔 🧹 🪣 opiskeluaikana tienasin lisärahaa iltasiivouksilla. Siksi kai silmät osuu kaikenlaiseen likaan helposti. Ostari
    Ikävä
    10
    227
  15. Matkoilla olen ollut

🤔 🎎 🎂 semmoisen pahvikuvan takana, jossa on päätä varten reikä. Siinä saa hauskoja matkakuvia muistoksi. Aamuhömpäss
    Ikävä
    6
    195
  16. Nämä mun kirjoitukset erottuvat siitä

🤔 🌞 🕶 että nimimerkkini näkyy tekijänä, eikä anonyymi-ap. Nämä on helppo jättää väliin niiden joita nämä häiritsevät
    Ikävä
    1
    125
  17. Lounas aamiainen

🤔 🍞 ☕ Labroista ikävämpiä on paastolabrat kun piikittelyn lisäksi pitää olla syömättä. Nyt alkaa päivä paistamaan kun
    Ikävä
    26
    268
  18. Hyvää Pääsiäistä!

🤔 🐤 🐥 Pääsiäiseen liittyvä taikausko on säilynyt nykyaikaan asti kristinuskon rinnalla. Noita-akat, trullit ja paho
    Ikävä
    6
    194
  19. Pojat eri asemassa Purran mielestä

Al-Holin leirillä ollut suomalaispoika on kotiutettu Orpo-Purran hallituksen toimesta. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/
    Maailman menoa
    7
    197
  20. Hyvää lankalauantaita

🤔 🐣 🐥 jotenkin en osaa toivottaa vielä hyvää pääsiäistä ennenkuin sen aika on. Sehän tarkoittaisi etten odottaisi enä
    Ikävä
    8
    268