🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunissakaan. Tulee väkisinkin mieleen, että palautuisiko tasapaino jos oltaisiin yhdessä. Ainakin olisi helpompi kestää yhdessä, kun olisi olkapää mihin nojata!
Naapuritalon väestösuojassa on muoviset ämpärivessanpöntöt. Meillä ei ole kun mun kesärenkaat ja varapatja 🙄
Just kun luulee
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhotu nyt helinä keiju
En ole mikään helinäkeiju. Ihan vokaalilla alkaa nimeni. Ihmisten elämässä tapahtuu muutakin kuin mitä uutisissa kerrotaan.
Jaaha. Tästä päivästä tuli sisäpäivä. Vähän harmittaa kun ulkona on upea aurinkoinen sää. Nenä valuu nyt siihen malliin, että pitäisi olla hevosen syöttökoppa naamalla jotta pystyisi kävelemään pidempään kuin ihan pakollisen koiralenkin.
Toisaalta kiva kun huomaa, että viime päivien huonon nukkumisen syynä ei tämän kummempaa!- Anonyymi
Lounasta ei ole. Se on syöty.
Oi voi! Itse puolestaan olen kuin mankelin läpi vedetty. Onneksi kävin eilen kaupassa, tosin liian ohuessa takissa niin että kurja olo taitaa johtua hienostelusta 🤒
Mikälie tauti oli. Alkaa hellittää. Tehtiin äsken varovainen lenkki uimahallille ja puistoon. Loppuilta kotona. Mietin et pitäskö tehdä koronatesti, vaikka oireet onkin näin vähäiset tänään!
Hyvää Yötä
Abba/I still have faith in you
https://youtu.be/pAzEY1MfXrQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468