Just kun luulee

🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunissakaan. Tulee väkisinkin mieleen, että palautuisiko tasapaino jos oltaisiin yhdessä. Ainakin olisi helpompi kestää yhdessä, kun olisi olkapää mihin nojata!

Naapuritalon väestösuojassa on muoviset ämpärivessanpöntöt. Meillä ei ole kun mun kesärenkaat ja varapatja 🙄

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhotu nyt helinä keiju

• En ole mikään helinäkeiju. Ihan vokaalilla alkaa nimeni. Ihmisten elämässä tapahtuu muutakin kuin mitä uutisissa kerrotaan.

• Jaaha. Tästä päivästä tuli sisäpäivä. Vähän harmittaa kun ulkona on upea aurinkoinen sää. Nenä valuu nyt siihen malliin, että pitäisi olla hevosen syöttökoppa naamalla jotta pystyisi kävelemään pidempään kuin ihan pakollisen koiralenkin.

Toisaalta kiva kun huomaa, että viime päivien huonon nukkumisen syynä ei tämän kummempaa!

• Anonyymi

Lounasta ei ole. Se on syöty.

• Oi voi! Itse puolestaan olen kuin mankelin läpi vedetty. Onneksi kävin eilen kaupassa, tosin liian ohuessa takissa niin että kurja olo taitaa johtua hienostelusta 🤒

• Mikälie tauti oli. Alkaa hellittää. Tehtiin äsken varovainen lenkki uimahallille ja puistoon. Loppuilta kotona. Mietin et pitäskö tehdä koronatesti, vaikka oireet onkin näin vähäiset tänään!

Hyvää Yötä
      Abba/I still have faith in you
      https://youtu.be/pAzEY1MfXrQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6251
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3421
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3028
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2252
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2161
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2043
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1972
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1969
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1588
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1468
    Aihe