🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus jaksoin hassutella enemmän. Mielenkiintoista oli silloinen leimaaminen lapselliseksi. Ikäänkuin yritys hyvän tuulen tuottamiseksi olisi jotenkin ikään sidonnainen juttu. Pitäisikö arvokkaa rouvaihmisen veisata vain virsiä?
No, tunnisteet on kumminkin samoja, eihän tosiasia ole miksikään muuttunut -niin miksi sitten kirjoitusten pitäisi muuttua kun aiheena on sama ikävä ja kaipaus toisen luo ❤😍
Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani
10
72
Vastaukset
👙.ajatus 😉
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan 💩.ajatus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan 💩.ajatus 😂
Ai sinä nostit itse tämän😁
- Anonyymi
Sottele joskus
Mulla ei ole hänen numeroaan. Enkä ole sellaisessa tilanteessa että voisin hänelle soittaa. Minulla kun on käytöstapoja vaikka tälläisella palstalla kirjoitankin.
- Anonyymi
Pikemminkin yksinkertaisen, kuin yksitoikkoisen 🤣
- Anonyymi
Sinusta vasta saakin ja tuo jonkun tuttusi kuvitteellinen tänne sijoittaminen esimerkiksi eekattujen nimimerkkien taakse on saanut jo ajat sitten naurettavat mittasuhteet. Mene vaikka sinne katiskaan känisemään välillä, ehkä joku jaksaa vielä kuunnella
Mulle ihan sama mitä jotkut nimettömät tyypit ajattelee. Etenkin kun ei ole minkäänlaista hajua käytöstavoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733373
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618