🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus jaksoin hassutella enemmän. Mielenkiintoista oli silloinen leimaaminen lapselliseksi. Ikäänkuin yritys hyvän tuulen tuottamiseksi olisi jotenkin ikään sidonnainen juttu. Pitäisikö arvokkaa rouvaihmisen veisata vain virsiä?
No, tunnisteet on kumminkin samoja, eihän tosiasia ole miksikään muuttunut -niin miksi sitten kirjoitusten pitäisi muuttua kun aiheena on sama ikävä ja kaipaus toisen luo ❤😍
Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani
10
93
Vastaukset 10
👙.ajatus 😉
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan 💩.ajatus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan 💩.ajatus 😂
Ai sinä nostit itse tämän😁
- Anonyymi
Sottele joskus
Mulla ei ole hänen numeroaan. Enkä ole sellaisessa tilanteessa että voisin hänelle soittaa. Minulla kun on käytöstapoja vaikka tälläisella palstalla kirjoitankin.
- Anonyymi
Pikemminkin yksinkertaisen, kuin yksitoikkoisen 🤣
- Anonyymi
Sinusta vasta saakin ja tuo jonkun tuttusi kuvitteellinen tänne sijoittaminen esimerkiksi eekattujen nimimerkkien taakse on saanut jo ajat sitten naurettavat mittasuhteet. Mene vaikka sinne katiskaan känisemään välillä, ehkä joku jaksaa vielä kuunnella
Mulle ihan sama mitä jotkut nimettömät tyypit ajattelee. Etenkin kun ei ole minkäänlaista hajua käytöstavoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480