Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Ajapas mies (ja muutkin) nyt varovasti

🤔🐴☕ Ajattelin varoittaa kun sukulaiselle kävi huonosti ja itselläkin ollut vähältä piti tilanteita kauppareissuilla. N
    Ikävä
    6
    79
  2. Eihän se haittaa jos mieleen jää

🤭🎶☕ joku korvamato jota joskus vahingossa hyräilee ääneen lenkilläkin. Mutta se on noloa jos korvamatona on joku ikiva
    Ikävä
    8
    79
  3. Nukun öisin kukkaniityillä

😍🌻🌼 jostain syystä tulee aina vaihdettua kukalliset tyynyliinat. On kiva laittaa pää illalla kukkakedon keskelle. Yk
    Ikävä
    4
    79
  4. Tietoliikenteessä on tapana

😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä
    Ikävä
    0
    79
  5. Ekan kerran palstalla

😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k
    Ikävä
    3
    78
  6. Miksi vaihtaa

😍👓👜jos on löytänyt hyvän? Kolmea en vaihtaisi 1) Hän 2) Silmänympärysvoide 3) Hammaslääkäri Nyt kun tuosta viimeises
    Ikävä
    3
    78
  7. Tulin kaupasta

😊👓👜sopivasti siihen aikaan kun puoliseiska alkoi. Kauppa oli täyteen sullottu ihmisiä ja hyllyt tyhjentyivät täyttä v
    Ikävä
    5
    78
  8. Jos näet minut

😎👍☀️ iso pahviloota päässä puistossa tänään 13-14 välillä niin en ole tärähtänyt 😂 vaan noudatan ursa.fi ohjetta auri
    Ikävä
    4
    78
  9. Voitinko lotossa

🤔☕🥪 no en tod. Milloinkaan mitään mistään voita 😷 kunnes voitin kuntokurssin. Keväällä se peruttiin koronan takia. M
    Tunteet
    0
    78
  10. Vaihtelevia nämä säät

🤔 🌈 ☔️ Eilen pysähdyin ihmettelemään mustanpuhuvia pilviä, jotka lähestyivät kesken ulkoilun. Sateenkaaria oli kaksi p
    Suhteet
    1
    78
  11. Ai hyvät ihmiset

😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajais
    Ikävä
    0
    78
  12. Takeaway kaffeet

😎☕👀 Eilen iltalenkillä sydän hypähti kurkkuun, kun kahvilan edessä notkuessani ovesta tuli ulos mies takeaway kahvimuk
    Ikävä
    0
    78
  13. Joulua sydämiin

Minä Sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa.
    Ikävä
    3
    78
  14. Oi miksi aika näin kiiruhtaa

😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla
    Ikävä
    0
    77
  15. Silloin kun tein tän

🤔🥪☕ tunnuksen niin ilmoitin jotakin tunnisteita miestä varten. Pidin itsestään selvyytenä, että jos hän täällä käy ni
    Ikävä
    2
    77
  16. Hemmetin torakat ja muut ötökät ja mönkiäiset

🤬 🪳 🪣 nyt on aika siirtyä muualle mun tavaroista. Raahustin flunssaisena kauppaan hakemaan kannellisen ämpärin ja kai
    Ikävä
    3
    77
  17. Luonto ajaa mua kerrostaloon!

☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä
    Ikävä
    15
    77
  18. Ihan on tyhjänä

🙄🐝🦟 tuo lampunvarjostimessa vuoteeni yläpuolella roikkuva kärpäspaperi. Ulkonakin tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaa
    Ikävä
    4
    77
  19. Haaveet, kaikki turhat haaveet

😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi
    Ikävä
    3
    76
  20. Uusi normaali

😷🔨🪣 nauratti vähän, kun ihmisiä oli haastateltu koronan jälkeisestä uudesta normaalista ja joku vastasi voivansa pitä
    Ikävä
    70
    76