lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Miten niin kummallista?
😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh058Hyvää kannattaa odottaa
🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa358Tänä harmaana sunnuntaina
🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks158Luulin aina että murukahvin
🤔🕓☕kuuluu olla pahaa. Matkusteltuani Euroopassa tajusin, että sehän onkin vain eurooppalaiseen makuun sopivaksi tehty.158Ihana tälläinen aurinkoinen
🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes057Minun on vaikea laittaa tänne
😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän2557Tuli mieleen kun miehellä oli kissa
🤗🐈❤Kissut karkailee helteellä avoimista ilkunoista ja parvekkeilta. Karannut kissi pörrää 300-500m alueella kotinsa lä157Ihan kiva että vedet
😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle257Aiemmin ajattelin, että jos olisin
🤔🩲🧦 parisuhteessa, niin hyväksyisin mukisematta kaikki huonotkin tavat mitä miehellä on. Ainoa, mikä enemmän harmitta557Huomenta, päivää ja hyvää yötä!
🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat157Yritän kirjoittaa lyhyesti
🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä357Onpa ihana keväinen päivä ollut
😎🧑⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt457Jotenkin tuntuu, että
🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai2157Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)
😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m257Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt
😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas657Eihän nyt toki
😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi057No nyt on kylmää ja harmaata
😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff657Söpöysvaroitus -ei tosikoille!
😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.057Vaivaakohan häntä
😍🌔👍kuutamounettomuus? Itse ainakin nukun huonommin täydenkuun lähellä. Perjantainahan tämä romanttinenkin tapahtuma257Taas on perjantai
🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt156