Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Miten niin kummallista?

😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh
    Ikävä
    0
    58
  2. Hyvää kannattaa odottaa

🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa
    Ikävä
    3
    58
  3. Tänä harmaana sunnuntaina

🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks
    Ikävä
    1
    58
  4. Luulin aina että murukahvin

🤔🕓☕kuuluu olla pahaa. Matkusteltuani Euroopassa tajusin, että sehän onkin vain eurooppalaiseen makuun sopivaksi tehty.
    Ikävä
    1
    58
  5. Ihana tälläinen aurinkoinen

🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes
    Ikävä
    0
    57
  6. Minun on vaikea laittaa tänne

😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän
    Ikävä
    25
    57
  7. Tuli mieleen kun miehellä oli kissa

🤗🐈❤Kissut karkailee helteellä avoimista ilkunoista ja parvekkeilta. Karannut kissi pörrää 300-500m alueella kotinsa lä
    Ikävä
    1
    57
  8. Ihan kiva että vedet

😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle
    Ikävä
    2
    57
  9. Aiemmin ajattelin, että jos olisin

🤔🩲🧦 parisuhteessa, niin hyväksyisin mukisematta kaikki huonotkin tavat mitä miehellä on. Ainoa, mikä enemmän harmitta
    Ikävä
    5
    57
  10. Huomenta, päivää ja hyvää yötä!

🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat
    Ikävä
    1
    57
  11. Yritän kirjoittaa lyhyesti

🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä
    Ikävä
    3
    57
  12. Onpa ihana keväinen päivä ollut

😎🧑‍⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt
    Ikävä
    4
    57
  13. Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    57
  14. Hyvää Juhannusta kaikille(epäkelpo hymiö)

😊☕🍰 tässä nykyisessä uudistuksessa on ikävä kirjautu omalle tunnukselleen, kun joutuu senjälkeen jonnekin etusivulle m
    Ikävä
    2
    57
  15. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt

😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas
    Ikävä
    6
    57
  16. Eihän nyt toki

😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi
    Ikävä
    0
    57
  17. No nyt on kylmää ja harmaata

😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff
    Ikävä
    6
    57
  18. Söpöysvaroitus -ei tosikoille!

😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.
    Ikävä
    0
    57
  19. Vaivaakohan häntä

😍🌔👍kuutamounettomuus? Itse ainakin nukun huonommin täydenkuun lähellä. Perjantainahan tämä romanttinenkin tapahtuma
    Ikävä
    2
    57
  20. Taas on perjantai

🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt
    Ikävä
    1
    56