Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1104

Kommenttia

5007

1. Apua nyt tätä uutta!

😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e
    Ikävä
    0
    43
  2. En nyt lounastele

😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi
    Ikävä
    0
    43
  3. Oi kun on kaunis päivä

😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht
    Ikävä
    8
    43
  4. Sanaleikkiä teemalta

😍👓💋teemalla tekstiuutiset kertoo, että rokotusvuorossa on 60-plussare. Piti lukea kahteen kertaan kun ekalla kerralla
    Ikävä
    1
    43
  5. Varoitus sisältää päiväkirjapaljastuksia

😷 🕶 💪 Johonkin kirjoitukseeni on joskus kommentoitu (=mulla on hyvä muisti), että pitäisin palstaa päiväkirjanani. S
    Ikävä
    0
    43
  6. Perunat itää huimaa

😷🌱🌽vauhtia. Popcorneista tulee tänä vuonna ruukkukasvi jaa herneistä salaattia. Pientä puuhaa riittää ennen mökkikaut
    Ikävä
    8
    43
  7. Aurinko paistaa ja ilma on jo lämmennyt

😊🏵️👍 ensimmäinen yöhalla on vain muisto. Yöt ovat ikävästi pidentyneet seitsemään tuntiin. Saunaan täytyy mennä aikai
    Ikävä
    4
    43
  8. Mulla on ollut

🤔🚑🌧 pitkä tauko lääkärisarjojen katselussa. Nyt kun niitä pystyy taas katsomaan niin mua häiritsee se, kun niissä lää
    Ikävä
    2
    43
  9. Keskiviikkona alkaa syksy

😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as
    Ikävä
    0
    43
  10. Senkin pökkelöjalkainen kääpä

🙄🔪🪵 Hakkasin sitä oikein kunnolla terävällä kokkiveitsellä. Ja annoin kärvistellä omassa liemessään pitkään. Tuli tot
    Ikävä
    6
    43
  11. Osta kiikari sillä näet nimittäin

🤓🏋️‍♀️🏊‍♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka
    Ikävä
    1
    43
  12. Tänä harmaana sunnuntaina

🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks
    Ikävä
    1
    43
  13. Eilen sukujuhlissa mainitsin

😀🎶💿 tanssimusiikkia levyttäneen sukulaisen esittävän niin hyvin, että hänet pitäisi pyytää häihin esittämään. Tämä h
    Ikävä
    16
    42
  14. Huomenna se Jaska

🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v
    Ikävä
    23
    42
  15. Ei koskaan pitäisi

🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari
    Ikävä
    16
    42
  16. Aiemmin ajattelin, että jos olisin

🤔🩲🧦 parisuhteessa, niin hyväksyisin mukisematta kaikki huonotkin tavat mitä miehellä on. Ainoa, mikä enemmän harmitta
    Ikävä
    5
    42
  17. Itse kullekin ja autolle

😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha
    Tunteet
    18
    42
  18. Ihastuksissaan kun katselee

😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si
    Ikävä
    2
    42
  19. Loppiaisaamun kurja herätys

😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt
    Ikävä
    2
    42
  20. Ollaanpas nyt kiltisti

😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j
    Ikävä
    10
    42