😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi kiva jos ikävän kohde seuraisi mun puolesta pitkästyttävät vaalikeskustelut ja antaisi referaatin ja suosituksen.
Mulla vaikuttaa mielipiteeseen pienet asiat niinkuin nyt erään poliitikon vähättelevä lausahdus talon ja toyotan omistajista. Siinä meni mun ääni muualle kun se on vielä vapaana.
Ekan kerran palstalla
3
78
Vastaukset
- päälaenläheiset
Toiset jaksaa politiikkaa paremmin ei mulla muuta kovia aikoja nähty. Ihmetyttää suuresti ihan käsin kosketeltavatkin asiat.
- Sesiitä
Haavisto on Guru. Suuri ihminen.
- SEONSIINÄ1
Ei kahta sanaa
Tiedän lukemattakin Hänen mielipiteensä ja allekirjoitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574