Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K
    Ikävä
    5
    90
  2. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    18
    206
  3. Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman
    Ikävä
    12
    157
  4. Kuka on mennyt muuttamaan ilman lupaa tätä palstaa?

🤔👻🫖 Tännehän on tullut anonyymeille numerot perään. Säilyyköhän tuo numero samalla kommentoijalla koko ketjun ajan va
    Ikävä
    22
    286
  5. Olipas hienoa

😊💉🫖 että kävin piikillä tänään Tapiolassa, kun ne laittavat perjantaina lapun luukulle. Piikittäjä houkutteli ottamaa
    Ikävä
    19
    876
  6. Muista olla kiltisti

🧑‍🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol
    Ikävä
    4
    116
  7. Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä
    Ikävä
    5
    115
  8. Olipas hauskat pikkujoulut eilen!

🥰🧑‍🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä
    Ikävä
    6
    136
  9. Lounasaikaan ruoka mielessä!

😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun
    Ikävä
    10
    175
  10. Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille

🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänää
    Ikävä
    39
    377
  11. Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva

🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie
    Ikävä
    6
    185
  12. Ajatella,että joku ihminen työkseen

🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy
    Ikävä
    7
    207
  13. Perjantaina BF päivänä on 8 astetta lämmintä

🤔 ☃🍞 sulaa pois tuo ohut lumikerros, josta tulee mieleen se taannoinen ensilumi jonka tullessa sydämeni ihastui ilman
    Ikävä
    0
    70
  14. Kohinasta huolimatta

🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa.
    Ikävä
    17
    210
  15. Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.

🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v
    Ikävä
    3
    98
  16. Sängyn testausta sinkkuna

🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoi
    Ikävä
    10
    136
  17. Hyvää miestenpäivää

🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu
    Ikävä
    34
    302
  18. Kolmen päivän kotivara

🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.
    Yhteiskunta
    4
    151
  19. Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!

🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset jou
    Ikävä
    5
    138
  20. Mielenkiintoisia nuo luontaiskaupan tuotteet

🤔 🏵 🧪 Tuo kärsimyskukkauute kuulosti lupaavalta jo nimensä perusteella. Sen luvataan vähentävän stressiä, ahdistusta
    Ikävä
    4
    154